Written by
cheaptalk
in
no category
Η γυμνή αλήθεια για τη Jane Birkin
Η Jane Birkin, λίγο πριν κλείσει τα 60, αποφάσισε να γυρίσει ταινία τη ζωή της. Και θα γράφει, θα σκηνοθετεί και θα πρωταγωνιστεί, φυσικά. Και πότε θα ήταν καλύτερα να το ανακοινώσει παρά, με την έναρξη του Φεστιβάλ Κανών, τη Τετάρτη?
Βλέπεις, πολύ πριν οι Άγγλοι κάνουν το ίδιο με τους Μπέκαμς, οι Γάλλοι αντιμετώπιζαν με τιμές βασιλικής οικογένειας αυτή της (αγγλικής καταγωγής) Τζέιν με τον Serge Gainsbourg. Και οι δυό τους κάθε άλλο παρά καθαρή, ultra-φιλική προς τους διαφημιστές, εικόνα πασάρανε. Με αποκορύφωμα τη μυθική συνεργασία τους, με βογγητά, στο (τραγούδι) Je T’Aime Moi Non Plus, το '69. Και παρενθέτω τραγούδι, γιατί λίγοι ξέρουν ότι ήταν και η πρώτη κινηματογραφική απόπειρα, και από τις πιο ενδιαφέρουσες των 70s κατά τη γνώμη μου, του ζευγαριού, το 1976. Με τον Gainsbourg να γράφει και να σκηνοθετεί τη γυναίκα του σαν αγοροκόριτσο με το οποίο ξεθυμαίνει, πάντα με τον.. κλασικό (του) τρόπο, ο (σουπερστάρ του Warhol) Joe Dallesandro, όταν πλακώνεται με τον εραστή του.
Για το σημερινό, γυμνό (μόνο κατ' όνομα βέβαια), αφιέρωμα των Sunday Times, η πιο μνημειώδης απογύμνωση της Τζέιν έγινε στο Blowup (1966) όταν και έγινε η πρώτη που παρουσίασε φάτσα κάρτα, σε μη-πορνό, το.. ευαίσθητο σημείο της (όχι αυτό που χρησιμοποιούσε ο Dallesandro, το άλλο το μπροστινό). Για όλους τους υπόλοιπους η καλύτερη ανάμνηση είναι οι περιπτύξεις της με τη Bardot, στη κατά τ' άλλα άθλια αναζήτηση από τον Roger Vadim του τι θα γινόταν αν ο Δον Ζουάν ήταν γυναίκα (Don Juan ou Si Don Juan était une femme... (1973)).
Στη παραγωγή του Boxes, όπως θα λέγεται η βιογραφία, η παντελώς πρωτάρα σε τέτοιους ρόλους σταρ έχει κουβαλήσει όλους τους συγγενείς και φίλους της, σύμφωνα με το αφιέρωμα. Τα γυρίσματα ξεκινάνε την επόμενη εβδομάδα.
Βλέπεις, πολύ πριν οι Άγγλοι κάνουν το ίδιο με τους Μπέκαμς, οι Γάλλοι αντιμετώπιζαν με τιμές βασιλικής οικογένειας αυτή της (αγγλικής καταγωγής) Τζέιν με τον Serge Gainsbourg. Και οι δυό τους κάθε άλλο παρά καθαρή, ultra-φιλική προς τους διαφημιστές, εικόνα πασάρανε. Με αποκορύφωμα τη μυθική συνεργασία τους, με βογγητά, στο (τραγούδι) Je T’Aime Moi Non Plus, το '69. Και παρενθέτω τραγούδι, γιατί λίγοι ξέρουν ότι ήταν και η πρώτη κινηματογραφική απόπειρα, και από τις πιο ενδιαφέρουσες των 70s κατά τη γνώμη μου, του ζευγαριού, το 1976. Με τον Gainsbourg να γράφει και να σκηνοθετεί τη γυναίκα του σαν αγοροκόριτσο με το οποίο ξεθυμαίνει, πάντα με τον.. κλασικό (του) τρόπο, ο (σουπερστάρ του Warhol) Joe Dallesandro, όταν πλακώνεται με τον εραστή του.
Για το σημερινό, γυμνό (μόνο κατ' όνομα βέβαια), αφιέρωμα των Sunday Times, η πιο μνημειώδης απογύμνωση της Τζέιν έγινε στο Blowup (1966) όταν και έγινε η πρώτη που παρουσίασε φάτσα κάρτα, σε μη-πορνό, το.. ευαίσθητο σημείο της (όχι αυτό που χρησιμοποιούσε ο Dallesandro, το άλλο το μπροστινό). Για όλους τους υπόλοιπους η καλύτερη ανάμνηση είναι οι περιπτύξεις της με τη Bardot, στη κατά τ' άλλα άθλια αναζήτηση από τον Roger Vadim του τι θα γινόταν αν ο Δον Ζουάν ήταν γυναίκα (Don Juan ou Si Don Juan était une femme... (1973)).
Στη παραγωγή του Boxes, όπως θα λέγεται η βιογραφία, η παντελώς πρωτάρα σε τέτοιους ρόλους σταρ έχει κουβαλήσει όλους τους συγγενείς και φίλους της, σύμφωνα με το αφιέρωμα. Τα γυρίσματα ξεκινάνε την επόμενη εβδομάδα.
Previously on Movies for the Masses: Η Lindsay Lohan θέλει βυζιά και κώλο