Written by
verbal
in
no category
Pan's Labyrinth (2006): Trailer απ' την Κόλαση
Δες/Κρύψε το US trailer
Με το Southland Tales του Richard Kelly εκτός μάχης, και τη Μαρία Αντουανέτα να έχει βουλιάζει σε κινούμενη άμμο αντικρουόμενων κριτικών, ο φετινός Χρυσός Φοίνικας φαίνεται πως θα είναι ευρωπαϊκός, και στην δυάδα των Babel (Alejandro González Iñárritu) και Volver (Pedro Almodóvar) που πρωταγωνιστούν στις προβλέψεις, έρχεται να προστεθεί άλλη μια λατινόφωνη ταινία.
Το Pan's Labirynth, του Guillermo del Toro, που μοιάζει να είναι κάτι σαν υβρίδιο της Αλίκης στη Χώρα των Θαυμάτων και του Hellraiser, παίζει να είναι και η κορυφαία στιγμή της φιλμογραφίας του 41χρονου Μεξικανού. Ο Del Toro, που πρωτόκατσε πίσω απ' την κάμερα το 1993 για το μεταφυσικό θρίλερ Cronos και από τότε έχει αφιερωθεί στο genre του φανταστικού τρόμου, εμπλουτίζοντάς το σε στυλ και ουσία, με το Pan's Labyrinth επιστρέφει στις ισπανόφωνες παραγωγές μετά από μια πενταετία διακοπών στο Hollywood. Και δεδομένου ότι η μέχρι ώρας πιο εντυπωσιακή δουλειά του, είναι το μεξικάνικο Devil's Backbone (2001), μπορεί κανείς να υποθέσει πως συνεννοείται καλύτερα με τους συντοπίτες του.
Και γι' αυτό κατάφερε να φτιάξει μια απ' τις σπάνιες περιπτώσεις ταινιών φαντασίας που καταφέρνουν να χωθούν στο επίσημο διαγωνιστικό των Κανών. Γεγονός που από μόνο του είναι σπουδαίο, ακόμη κι αν ο Del Toro δεν ακούσει να τον καλεί στη σκηνή ο Kar Wai στην τελετή της Κυριακής. Αρκετά σπουδαίο ώστε ή να τον κάνει να βγάλει πια απ’ το μυαλό του το Hellboy 2 που προσπαθεί τους τελευταίους μήνες να χρηματοδοτήσει, ή τουλάχιστον, να πείσει τη Sony να του ξανανοίξει τη χρηματομηχανή.
Το Pan's Labirynth, του Guillermo del Toro, που μοιάζει να είναι κάτι σαν υβρίδιο της Αλίκης στη Χώρα των Θαυμάτων και του Hellraiser, παίζει να είναι και η κορυφαία στιγμή της φιλμογραφίας του 41χρονου Μεξικανού. Ο Del Toro, που πρωτόκατσε πίσω απ' την κάμερα το 1993 για το μεταφυσικό θρίλερ Cronos και από τότε έχει αφιερωθεί στο genre του φανταστικού τρόμου, εμπλουτίζοντάς το σε στυλ και ουσία, με το Pan's Labyrinth επιστρέφει στις ισπανόφωνες παραγωγές μετά από μια πενταετία διακοπών στο Hollywood. Και δεδομένου ότι η μέχρι ώρας πιο εντυπωσιακή δουλειά του, είναι το μεξικάνικο Devil's Backbone (2001), μπορεί κανείς να υποθέσει πως συνεννοείται καλύτερα με τους συντοπίτες του.
Και γι' αυτό κατάφερε να φτιάξει μια απ' τις σπάνιες περιπτώσεις ταινιών φαντασίας που καταφέρνουν να χωθούν στο επίσημο διαγωνιστικό των Κανών. Γεγονός που από μόνο του είναι σπουδαίο, ακόμη κι αν ο Del Toro δεν ακούσει να τον καλεί στη σκηνή ο Kar Wai στην τελετή της Κυριακής. Αρκετά σπουδαίο ώστε ή να τον κάνει να βγάλει πια απ’ το μυαλό του το Hellboy 2 που προσπαθεί τους τελευταίους μήνες να χρηματοδοτήσει, ή τουλάχιστον, να πείσει τη Sony να του ξανανοίξει τη χρηματομηχανή.