Written by
verbal
in
no category
World Trade Center (2006): Trailer και απογοητεύσεις
Έσκασε πριν μερικές μέρες στο internet, λίγα 24ωρα μόνο πριν ο Oliver Stone ταξιδέψει στις Κάνες για να δείξει στους δημοσιογράφους 20 λεπτά από την ταινία του για το τρομοκρατικό χτύπημα της 11ης Σεπτεμβρίου, το World Trade Center. Δραματική μουσική και άνθρωποι σε απόγνωση, που τρέχουν σε αργή κίνηση, όπως μόνο ο Michael Bay θα μπορούσε να τους κινηματογραφήσει --το trailer του WTC φαίνεται να είναι η πρώτη post-9/11 απόπειρα του Hollywood να βγάλει φράγκα από το χτύπημα που άλλαξε την έννοια του τρόμου. Και όχι η πρώτη πολιτική ταινία που ξεδιπλώνει συνωμοσίες άξιες του Dan Brown, όπως ήλπιζαν οι Stone-fans μερικούς μήνες πριν.
Οι κριτικοί είδαν τα πρώτα 20 λεπτά της ταινίας χτες το βράδυ στη Salle Debussy, και κατέληξαν ότι ο Stone προσπαθεί να τα βρει με τα studio, παραδίδοντας τα αρχίδια του σε ροζ φάκελο με καρδούλες και συγγνώμες για το φιάσκο του Αλέξανδρου. Το οποίο, έστω και για τα λίγα λεπτά της μάχης στις Ινδίες, μας άρεσε,και όλα τα υπόλοιπα, μάλλον θα μπορούσαν να είχαν κοπεί και ραφτεί καλύτερα.
Ωστόσο, λένε ότι η ταινία είναι καλομονταρισμένη και εξαιρετικά γυρισμένη, στα υψηλά επίπεδα του Stone. Εμείς πάντως απορούμε τι θα μας κρατήσει το ενδιαφέρον σε μια ταινία για δυο αστυνομικούς, που έμειναν εγκλωβισμένοι στα ερείπια των διδύμων μέχρι να έρθουν τα σωστικά να τους βγάλουν έξω, ιδίως όταν ο ένας απ' αυτούς είναι ο Nicolas Cage. Εκτός βέβαια κι αν ο σκοτεινός σκοπός του Stone, είναι να ξαναφέρει τα παχιά μουστάκια στη μόδα, αφού προφανώς μόνο όσοι τα έχουν στην ταινία, μένουν ζωντανοί ως τους τίτλους τέλους.
Επίσης, την περασμένη Παρασκευή προβλήθηκε ένα 20λεπτο σκηνών της νέας ταινίας του Bill Condon (του Gods and Monsters/1998 και Kinsey/2004, και σεναριογράφου του Chicago/2002). Που μεταφέρει στην οθόνη το musical του Broadway για τις Dreamettes, μια τριπλέτα τραγουδιστριών που περνούν απ' τη soul στην κορυφή των pop charts στη δεκαετία του '60. Το Dreamgirls, που βρίσκεται ακόμη στα γυρίσματα, ενθουσίασε τους δημοσιογράφους με τη μουσική του, και το κοινό με την Beyoncé, που έκαψε τα φλας όταν περπάτησε στο κόκκινο χαλί. Πίσω της ακολούθησαν οι Jamie Foxx και Eddie Murphy, που επίσης κρατούν ρόλους στην ταινία.
Οι κριτικοί είδαν τα πρώτα 20 λεπτά της ταινίας χτες το βράδυ στη Salle Debussy, και κατέληξαν ότι ο Stone προσπαθεί να τα βρει με τα studio, παραδίδοντας τα αρχίδια του σε ροζ φάκελο με καρδούλες και συγγνώμες για το φιάσκο του Αλέξανδρου. Το οποίο, έστω και για τα λίγα λεπτά της μάχης στις Ινδίες, μας άρεσε,και όλα τα υπόλοιπα, μάλλον θα μπορούσαν να είχαν κοπεί και ραφτεί καλύτερα.
Ωστόσο, λένε ότι η ταινία είναι καλομονταρισμένη και εξαιρετικά γυρισμένη, στα υψηλά επίπεδα του Stone. Εμείς πάντως απορούμε τι θα μας κρατήσει το ενδιαφέρον σε μια ταινία για δυο αστυνομικούς, που έμειναν εγκλωβισμένοι στα ερείπια των διδύμων μέχρι να έρθουν τα σωστικά να τους βγάλουν έξω, ιδίως όταν ο ένας απ' αυτούς είναι ο Nicolas Cage. Εκτός βέβαια κι αν ο σκοτεινός σκοπός του Stone, είναι να ξαναφέρει τα παχιά μουστάκια στη μόδα, αφού προφανώς μόνο όσοι τα έχουν στην ταινία, μένουν ζωντανοί ως τους τίτλους τέλους.
Επίσης, την περασμένη Παρασκευή προβλήθηκε ένα 20λεπτο σκηνών της νέας ταινίας του Bill Condon (του Gods and Monsters/1998 και Kinsey/2004, και σεναριογράφου του Chicago/2002). Που μεταφέρει στην οθόνη το musical του Broadway για τις Dreamettes, μια τριπλέτα τραγουδιστριών που περνούν απ' τη soul στην κορυφή των pop charts στη δεκαετία του '60. Το Dreamgirls, που βρίσκεται ακόμη στα γυρίσματα, ενθουσίασε τους δημοσιογράφους με τη μουσική του, και το κοινό με την Beyoncé, που έκαψε τα φλας όταν περπάτησε στο κόκκινο χαλί. Πίσω της ακολούθησαν οι Jamie Foxx και Eddie Murphy, που επίσης κρατούν ρόλους στην ταινία.
Previously on Movies for the Masses: Miami Vice (2006): Trailer