Written by
dalaiklama
in
no category
Lady in the Water(2006): Trailer
Προσωπικά, ο τίτλος Lady in the Water μου φέρνει στο μυαλό wet t-shirt competition αλλά ο Shyamalan βάλθηκε να μου χαλάσει το όραμα με την ομώνυμη, νέα του ταινία. Όπως το θέλει η παράδοση, ξέρουμε ελάχιστα για το φιλμ και ουσιαστικά το μόνο γνωστό plot point είναι ότι ένας συντηρητής/διαχειριστής (Paul Giamatti) ανακαλύπτει μια νύμφη (Bryce Dallas Howard) στην πισίνα της πολυκατοικίας όπου δουλεύει.
Τα ενδεχόμενα είναι διάφορα και οι φαν ψάχνουν να βρουν εδώ και καιρό ποιο θα είναι το twist που ή θα μας κάνει να πούμε «πςςςςς, έλα ρε!» ή «πςςςς, πληρώσαμε 7 ευρώ γι’ αυτή τη μ... ρε;». Εξίσου αόριστο είναι και το trailer που μας χάνει κάπου στην πορεία- ιδίως όταν αποκαλεί τα διαμερίσματα με την πισίνα στη μέση «This ordinary place». Εγώ στο σπίτι μου πισίνα είχα μονο όταν έβρεχε και γέμιζε βρωμόνερα μια μεγάλη λακούβα στο τσιμέντο.
Η μποχλόφατσα του συμπαθή Giamatti μονοπωλεί τα αρχικά πλάνα μαζί με αόριστες ατάκες («ακούω κάτι να πλατσουρίζει») και μια αύρα βαρεμάρας που είναι πολύ πιθανό να σκοτώσει το φιλμ, αν δεν δούμε αρκετά σύντομα την Bryce. Κάτι υπάρχει στην πισίνα, οκέι, αυτό το ξέραμε. Και κλέβει πράματα, Αυτό δεν το ξέραμε. Μάλλον η νύμφη είναι αλλοδαπή. «I saw you», φωνάζει ο Giamatti, που στο επόμενο πλάνο βρίσκεται κατάφατσα με την Bryce, η οποία μοιάζει ανησυχητικά στην Tilda Swindon. Κάπου εκεί ο χαρακτήρας του Giamatti γίνεται ελάχιστα ρεαλιστικός αφού αντί να κάνει ότι θα κάναμε εμείς σε μια τέτοια περίπτωση (θα απειλούσαμε να την καταδώσουμε στην αστυνομία αν δεν υπέκυπτε στις σεξουαλικές μας advances) την πάει σπίτι και την δείχνει στους έκπληκτους γείτονες ενώ αμέσως μετά βλέπουμε και τον Paul σε ένα ημίγυμνο πλάνο μέσα στην πισίνα, που μάλλον θα μας προκαλέσει περισσότερο στρες παρά οποιαδήποτε άλλη έμπνευση του Shyamalan.
Μια μυστηριώδης, παγανιστική πόρτα υπάρχει στον πάτο της πισίνας και αν καταλάβαμε καλά, πολλά άλλα μυθικά όντα θα περάσουν στον κόσμο μας --Mινώταυροι; Λυκάνθρωποι; O Magneto; To trailer αφήνει να εννοηθεί ότι η Bryce έχει τη δύναμη να σώσει τον κόσμο από την επέλαση των ομοίων της ενώ οι τελικές σκηνές (απαραίτητα κάτω από βροχή) φέρνουν σε κάτι από δράση --όπου δράση σημαίνει «κοντοστούπης, υπέρβαρος, άσχημος συντηρητής τρέχει». Το νυχτερινό σκηνικό είναι ότι πρέπει για την φωτογραφία του Chris Doyle και ο Giamatti ίσως αποδειχθεί ικανότατος, όσο και απρόσμενος, leading man. Aλλά φυσικά το βαρόμετρο θα είναι ο Night.
Δεν πιστεύουμε ότι ο Shyamalan/σεναριογράφος μπορεί να τα πάει χειρότερα από ότι στο The Village (2004) (ναι, οκέι, τα πιάσαμε τα πολιτικά θέματα αλλά εμείς θέλαμε thriller) αλλά παραμένει η μεταβλητή του «πόσο χάλια να είναι το twist του Lady»; Μέχρι λίγο καιρό πριν υπήρχε η εκδοχή πως τον Giamatti τον δέρνει η βαρεμάρα τόσο πολύ που φαντάζεται τον εαυτό του πρωταγωνιστή σε μια fantasy ιστορία. Αυτό θα ήταν πραγματικά απαίσιο, και αν ισχύει, το Movies for the Masses δεσμεύεται να κρατήσει το κεφάλι του Shyamalan κατώ από το νερό μέχρι να δει και αυτός γοργόνες.
Τα ενδεχόμενα είναι διάφορα και οι φαν ψάχνουν να βρουν εδώ και καιρό ποιο θα είναι το twist που ή θα μας κάνει να πούμε «πςςςςς, έλα ρε!» ή «πςςςς, πληρώσαμε 7 ευρώ γι’ αυτή τη μ... ρε;». Εξίσου αόριστο είναι και το trailer που μας χάνει κάπου στην πορεία- ιδίως όταν αποκαλεί τα διαμερίσματα με την πισίνα στη μέση «This ordinary place». Εγώ στο σπίτι μου πισίνα είχα μονο όταν έβρεχε και γέμιζε βρωμόνερα μια μεγάλη λακούβα στο τσιμέντο.
Η μποχλόφατσα του συμπαθή Giamatti μονοπωλεί τα αρχικά πλάνα μαζί με αόριστες ατάκες («ακούω κάτι να πλατσουρίζει») και μια αύρα βαρεμάρας που είναι πολύ πιθανό να σκοτώσει το φιλμ, αν δεν δούμε αρκετά σύντομα την Bryce. Κάτι υπάρχει στην πισίνα, οκέι, αυτό το ξέραμε. Και κλέβει πράματα, Αυτό δεν το ξέραμε. Μάλλον η νύμφη είναι αλλοδαπή. «I saw you», φωνάζει ο Giamatti, που στο επόμενο πλάνο βρίσκεται κατάφατσα με την Bryce, η οποία μοιάζει ανησυχητικά στην Tilda Swindon. Κάπου εκεί ο χαρακτήρας του Giamatti γίνεται ελάχιστα ρεαλιστικός αφού αντί να κάνει ότι θα κάναμε εμείς σε μια τέτοια περίπτωση (θα απειλούσαμε να την καταδώσουμε στην αστυνομία αν δεν υπέκυπτε στις σεξουαλικές μας advances) την πάει σπίτι και την δείχνει στους έκπληκτους γείτονες ενώ αμέσως μετά βλέπουμε και τον Paul σε ένα ημίγυμνο πλάνο μέσα στην πισίνα, που μάλλον θα μας προκαλέσει περισσότερο στρες παρά οποιαδήποτε άλλη έμπνευση του Shyamalan.
Μια μυστηριώδης, παγανιστική πόρτα υπάρχει στον πάτο της πισίνας και αν καταλάβαμε καλά, πολλά άλλα μυθικά όντα θα περάσουν στον κόσμο μας --Mινώταυροι; Λυκάνθρωποι; O Magneto; To trailer αφήνει να εννοηθεί ότι η Bryce έχει τη δύναμη να σώσει τον κόσμο από την επέλαση των ομοίων της ενώ οι τελικές σκηνές (απαραίτητα κάτω από βροχή) φέρνουν σε κάτι από δράση --όπου δράση σημαίνει «κοντοστούπης, υπέρβαρος, άσχημος συντηρητής τρέχει». Το νυχτερινό σκηνικό είναι ότι πρέπει για την φωτογραφία του Chris Doyle και ο Giamatti ίσως αποδειχθεί ικανότατος, όσο και απρόσμενος, leading man. Aλλά φυσικά το βαρόμετρο θα είναι ο Night.
Δεν πιστεύουμε ότι ο Shyamalan/σεναριογράφος μπορεί να τα πάει χειρότερα από ότι στο The Village (2004) (ναι, οκέι, τα πιάσαμε τα πολιτικά θέματα αλλά εμείς θέλαμε thriller) αλλά παραμένει η μεταβλητή του «πόσο χάλια να είναι το twist του Lady»; Μέχρι λίγο καιρό πριν υπήρχε η εκδοχή πως τον Giamatti τον δέρνει η βαρεμάρα τόσο πολύ που φαντάζεται τον εαυτό του πρωταγωνιστή σε μια fantasy ιστορία. Αυτό θα ήταν πραγματικά απαίσιο, και αν ισχύει, το Movies for the Masses δεσμεύεται να κρατήσει το κεφάλι του Shyamalan κατώ από το νερό μέχρι να δει και αυτός γοργόνες.
- ΣΥΝ
- Μας αρέσει το fantasy.
- Μας αρέσει η Bryce.
- ΠΛΗΝ
- Θα είναι fantasy;
- Πως την κάναν έτσι την Bryce;
Previously on Movies for the Masses: The Omen (2006): Το Καταραμένο Trailer