Written by
cheaptalk
in
no category
Texas Chainsaw Massacre: The Beginning (2006): Trailer
Η μέρα μετά τη μέρα του Αντίχριστου μας βρήκε γεμάτους προπομπούς ακόμα περισσότερης τρομάρας. Και αυτή τη φορά σκάει το trailer του prequel του remake του The Texas Chainsaw Massacre (1974).
Που ήδη έχει γράψει ιστορία ως το πρώτο "approved for all audiences" που.. απαγορεύεται να προβάλλεται πριν τις 10 το βράδυ και μετά τις 4 το πρωί. Στην αλλοπρόσαλλη χώρα της αλλοπρόσαλλης λογοκρισίας (και όχι μόνο).
Απ' τα χρώματα του trailer, το φιλμ μοιάζει με απομεινάρια απ' το υλικό του remake του Marcus Nispel που έκοβε κώλους πρόπερσι. Απ' το story, η ιδέα μοιάζει τόσο ενδιαφέρουσα όσο το Dukes of Hazard 2 (το οποίο η Warner έχει το καλό γούστο να το στείλει κατευθείαν στα DVD clubs). Και απ' το cast, η Jordana Brewster είναι κακός οιωνός ότι η νέα μόδα στα Χολιγουντιανά θρίλερ, θα είναι οι ατάλαντες ντεκαβλέ γκομενίτσες.
Τα credits φροντίζουν να τονίσουν μόνο ότι η ταινία είναι παραγωγή του Michael Bay (οπότε περιμένουμε πολύ τρέξιμο σε αργή κίνηση), ενώ ο σκηνοθέτης της όλης φάσης, αποκαλύπτεται στο τέλος, μ' εκείνα τα ψιλά-ψιλά γραμματάκια που περνούν γρήγορα. Αν το όνομα Jonathan Liebsman σας λέει κάτι, πιθανότατα είναι επειδήθυμάστε προσπαθείτε να ξεχάσετε το Darkness Falls, ένα θρίλερ που προσπαθεί να τρομάξει με τη σκοτεινή πλευρά της Tooth Fairy. Εκεί λοιπόν που όλοι περιμέναμε ο Liebsman να ξανα-χτυπήσει με το Easter Bunny σε ρόλο μανιακού βιαστή αλεπούδων, αυτός μας την έκανε, και βρήκε την ιστορία της γέννεσης και της ωρίμανσης του Leatherface που όλοι γνωρίσαμε και αγαπήσαμε το 1974.
Σε άλλα νέα ηλίθιων τρομο-remake, η Sony ανέθεσε στην θυγατρική της, την Screen Gems (που ευθύνεται για κινηματογραφικά διαμάντια όπως τα νέα The Fog και When a Stranger Calls), να φρεσκάρει το παγκοσμίως άγνωστο B-movie The Stepfather, του 1987. H παλιά ταινία, του Joseph Ruben (υπεύθυνου για το cult kitsch Dreamscape/1984) ασχολούνταν με έναν οικογενειάρχη, που αφού μακέλεψε την οικογένειά του, αποφάσισε να κάνει το ίδιο σε μια ανάδοχη. Και μια πιο ευχάριστη νότα: ο Guillermo del Toro, που εντυπωσίασε στις Κάνες με το Pan's Labyrinth (2006), δεν εγκαταλείπει τον αγαπημένο του Hellboy. Μετά την απόρριψη της Sony (που είναι απασχολημένη με πιο... σημαντικά projects όπως είπαμε), χτύπησε την πόρτα της Paramount, ελπίζοντας να βρει εκεί χρηματοδότηση για το sequel της ταινίας, που όπως λέει είναι πιο μεγάλη σε κλίμακα, αλλά όχι και σε budget. Ελπίζουμε κι εμείς.
Που ήδη έχει γράψει ιστορία ως το πρώτο "approved for all audiences" που.. απαγορεύεται να προβάλλεται πριν τις 10 το βράδυ και μετά τις 4 το πρωί. Στην αλλοπρόσαλλη χώρα της αλλοπρόσαλλης λογοκρισίας (και όχι μόνο).
Απ' τα χρώματα του trailer, το φιλμ μοιάζει με απομεινάρια απ' το υλικό του remake του Marcus Nispel που έκοβε κώλους πρόπερσι. Απ' το story, η ιδέα μοιάζει τόσο ενδιαφέρουσα όσο το Dukes of Hazard 2 (το οποίο η Warner έχει το καλό γούστο να το στείλει κατευθείαν στα DVD clubs). Και απ' το cast, η Jordana Brewster είναι κακός οιωνός ότι η νέα μόδα στα Χολιγουντιανά θρίλερ, θα είναι οι ατάλαντες ντεκαβλέ γκομενίτσες.
Τα credits φροντίζουν να τονίσουν μόνο ότι η ταινία είναι παραγωγή του Michael Bay (οπότε περιμένουμε πολύ τρέξιμο σε αργή κίνηση), ενώ ο σκηνοθέτης της όλης φάσης, αποκαλύπτεται στο τέλος, μ' εκείνα τα ψιλά-ψιλά γραμματάκια που περνούν γρήγορα. Αν το όνομα Jonathan Liebsman σας λέει κάτι, πιθανότατα είναι επειδή
Σε άλλα νέα ηλίθιων τρομο-remake, η Sony ανέθεσε στην θυγατρική της, την Screen Gems (που ευθύνεται για κινηματογραφικά διαμάντια όπως τα νέα The Fog και When a Stranger Calls), να φρεσκάρει το παγκοσμίως άγνωστο B-movie The Stepfather, του 1987. H παλιά ταινία, του Joseph Ruben (υπεύθυνου για το cult kitsch Dreamscape/1984) ασχολούνταν με έναν οικογενειάρχη, που αφού μακέλεψε την οικογένειά του, αποφάσισε να κάνει το ίδιο σε μια ανάδοχη. Και μια πιο ευχάριστη νότα: ο Guillermo del Toro, που εντυπωσίασε στις Κάνες με το Pan's Labyrinth (2006), δεν εγκαταλείπει τον αγαπημένο του Hellboy. Μετά την απόρριψη της Sony (που είναι απασχολημένη με πιο... σημαντικά projects όπως είπαμε), χτύπησε την πόρτα της Paramount, ελπίζοντας να βρει εκεί χρηματοδότηση για το sequel της ταινίας, που όπως λέει είναι πιο μεγάλη σε κλίμακα, αλλά όχι και σε budget. Ελπίζουμε κι εμείς.
Previously on Movies for the Masses: The Wicker Man (2006): Ακόμα ένα trailer