Written by
rotweiler
in
no category
Renaissance (2006): Παριζιάνικο trailer
Η τεχνική του motion capture είναι "σχετικά" φτηνή, γεγονός που, όπως είναι λογικό, δεν περνά απαρατήρητο από ανερχόμενους σκηνοθέτες με μεγάλο όραμα και μικρό budget. Και ειδικά όταν το όραμά αυτό περιλαμβάνει μελλοντικές πόλεις, και πλάνα τα οποία υπό πραγματικές συνθήκες θα κόστιζαν εκατομμύρια, το motion capture φαντάζει ιδανικό. O περί ου ο λόγος, ανερχόμενος σκηνοθέτης, Christian Volckman, βάζει όλο το απόθεμα του ταλέντου του με σκοπό να ανεβάσει το επίπεδο των ευρωπαϊκών animation. Το Renaissance "κατάφερε" να κοστίσει 14 εκ. ευρώ στην εταιρία παραγωγής του, η οποία το προωθεί ως τον συνδυασμό του A Scanner Darkly (2006) με το Sin City (2005), δεδομένου του ότι δανείζεται τεχνικές και από τα δύο, με αρκετά μεγάλη επιτυχία αν δεχτούμε ως αντικείμενο κρίσης το trailer του.
Η ταινία μας μεταφέρει στο Παρίσι του έτους 2054, όπου μία απαγωγή φέρνει τις ικανότητες του detective Barthémémy Karas στα όριά τους. Συνωμοσίες και γεγονότα πέρα από την καθημερινότητα του μελλοντικού Παρισιού έρχονται στο προσκήνιο με αποτέλεσμα να βυθίζεται σε αυτά όλο και περισσότερο ο Karas. To σενάριο φαίνεται να κινείται σε καλά και δοκιμασμένα μονοπάτια, ενώ η τεχνοτροπία ενθουσίασε τα γαλλάκια πριν το δούνε. Όταν ήρθε η ώρα να βγει στις αίθουσες όμως, η ταινία πάτωσε (o cheaplog έριξε την ευθύνη στο κακό promotion), μην καταφέρνοντας να βρει θέση ούτε στο top10 του εγχώριου box office. Πλέον ελπίζει σε καλύτερη προώθηση από την Miramax η οποία άρπαξε τα δικαιώματα της διανομής στις ΗΠΑ, με σκοπό να βγάλει τα χρήματα του, εκμεταλλευόμενο και το hype που έχει δημιουργηθεί από το A Scanner Darkly (2006).
Αναμφισβήτητα πρόκειται για ταινία στην οποία έχει διοχετευτεί ταλέντο και μεράκι και ανάλογα και με την πορεία της στο αμερικανικό box office, μπορεί να αποτελέσει και όχημα για τον πρωτάρη σκηνοθέτη της, για ταινίες με μεγαλύτερο budget και... πραγματικούς ηθοποιούς. Θα προτιμήσω βέβαια να μην αναφέρω την τύχη που επιφυλάσσει το κοινό των ΗΠΑ στα ξενόφερτα animated features. Ίδωμεν.
Η ταινία μας μεταφέρει στο Παρίσι του έτους 2054, όπου μία απαγωγή φέρνει τις ικανότητες του detective Barthémémy Karas στα όριά τους. Συνωμοσίες και γεγονότα πέρα από την καθημερινότητα του μελλοντικού Παρισιού έρχονται στο προσκήνιο με αποτέλεσμα να βυθίζεται σε αυτά όλο και περισσότερο ο Karas. To σενάριο φαίνεται να κινείται σε καλά και δοκιμασμένα μονοπάτια, ενώ η τεχνοτροπία ενθουσίασε τα γαλλάκια πριν το δούνε. Όταν ήρθε η ώρα να βγει στις αίθουσες όμως, η ταινία πάτωσε (o cheaplog έριξε την ευθύνη στο κακό promotion), μην καταφέρνοντας να βρει θέση ούτε στο top10 του εγχώριου box office. Πλέον ελπίζει σε καλύτερη προώθηση από την Miramax η οποία άρπαξε τα δικαιώματα της διανομής στις ΗΠΑ, με σκοπό να βγάλει τα χρήματα του, εκμεταλλευόμενο και το hype που έχει δημιουργηθεί από το A Scanner Darkly (2006).
Αναμφισβήτητα πρόκειται για ταινία στην οποία έχει διοχετευτεί ταλέντο και μεράκι και ανάλογα και με την πορεία της στο αμερικανικό box office, μπορεί να αποτελέσει και όχημα για τον πρωτάρη σκηνοθέτη της, για ταινίες με μεγαλύτερο budget και... πραγματικούς ηθοποιούς. Θα προτιμήσω βέβαια να μην αναφέρω την τύχη που επιφυλάσσει το κοινό των ΗΠΑ στα ξενόφερτα animated features. Ίδωμεν.
Previously on Movies for the Masses: Transformers (2007): Leaked Teaser