Written by
verbal
in
no category
Snakes on a Plane (2006): Trailer για το μαύρο φίδι
Εντάξει, δεν περίμενε κανείς απ’ τον Samuel L. Jackson, μαζί με το αεροπλάνο που γέμισε φίδια εκτελεστής για να εξαλείψει μεταφερόμενο μάρτυρα, να σώσει και το Hollywood. Ο εύγλωττος, λιτός και τολμηρός τίτλος της ταινίας --που για συντομία συρρικνώνεται χαρακτηριστικά σε SoaP-- μαζί με το επιστημονικής φαντασίας concept του, ενδεικτικό της εφευρετικότητας των σεναριογράφων της ταινιούπολης, έκραζαν από μακριά straight to video ποιότητα με ισχυρό cult δυναμικό.
Όμως η δύναμη των nerds με απεριόριστο ελεύθερο χρόνο, γρήγορες συνδέσεις, και λογαριασμούς για αμέτρητα fora στα χέρια τους, μετέτρεψαν το σκουπιδάκι σε 24ων καρατίων δείγμα των δυνατοτήτων του viral marketing. Από τον περασμένο Αύγουστο που ανακοινώθηκε η ταινία, άναψε ένα άνευ προηγουμένου word of mouth που θα ζήλευαν όλες οι mega-budget παραγωγές των μεγάλων studio. Από dedicated blogs και πωρωμένα fan sites μέχρι αυτοσχέδιο merchandise και ασταμάτητη ενημέρωση από τα μεγαλύτερα των κινηματογραφικών εντύπων, ηλεκτρονικών και μη, η New Line βρέθηκε μπροστά σε μια ανέλπιστη καμπάνια που μπορεί να μην έπαιρνε στα σοβαρά την ταινία, αλλά τουλάχιστον ασχολιόταν με την ταινία. Και στη διαφήμιση, αυτό είναι που μετράει. Αποκορύφωμα, ένα teaser που κυκλοφόρησε κατά την διάρκεια των Κανών, που υποτίθεται ότι παίχτηκε πριν από μια από τις προβολές του φεστιβάλ, αλλά παραδόξως, κανείς απ’ τους δημοσιογράφους δεν έτυχε να είναι εκεί για να το δει.
Από ‘κει κι έπειτα όμως το buzz άρχισε να πεθαίνει, και μέχρι την περασμένη βδομάδα που η ταινία βγήκε στις αίθουσες, όλοι είχαν έρθει στα συγκαλά τους, και συνειδητοποίησαν ότι δεν τους ενδιαφέρει να δώσουνε $11 για να ακούσουν τον Jackson να βρυχάται και να φτύνει την ατάκα που είχαν ήδη ακούσει ένα δισεκατομμύριο φορές στο πισί τους. Και το ότι τα nerds συνέχιζαν να εκσπερματώνουν για το SoaP, δε σημαίνει ότι θα αφήναν τη βολή της οθόνης τους, για να συρθούν σε αίθουσες όπου πιθανότατα θα έπρεπε να ανεχτούν ανθρώπους γύρω τους. Έτσι, το σαπούνι των $30 εκατομμυρίων, ίσα που έβγαλε τα μισά έξοδα στο πρώτο του τριήμερο, και αν και προετοιμάζεται για μακρά και προσοδοφόρα ζωή στο home cinema, θέτει εν αμφιβόλλω τα πιθανά sequels, με δυναμικούς τίτλους όπως Snakes on a Spaceship, on a Bus, on a Date, on a Plate ή on a Burger. Που είναι κρίμα, πραγματικά.
Αντίθετα, η Asylum που όταν ξέσπασε ο σάλος έσπευσε να κατοχυρώσει domains όπως snakesonaship.com, snakesonatrain.com κ.ο.κ., κυκλοφόρησε τη δική της εκδοχή, το Snakes on a Train, κατευθείαν σε DVD, και πολύ πιθανό είναι, να έβγαλε σε δισκάκια, τα εισιτήρια που έχασε το on a Plane.
Δες/Κρύψε το trailer του Snakes on a Train
Όμως η δύναμη των nerds με απεριόριστο ελεύθερο χρόνο, γρήγορες συνδέσεις, και λογαριασμούς για αμέτρητα fora στα χέρια τους, μετέτρεψαν το σκουπιδάκι σε 24ων καρατίων δείγμα των δυνατοτήτων του viral marketing. Από τον περασμένο Αύγουστο που ανακοινώθηκε η ταινία, άναψε ένα άνευ προηγουμένου word of mouth που θα ζήλευαν όλες οι mega-budget παραγωγές των μεγάλων studio. Από dedicated blogs και πωρωμένα fan sites μέχρι αυτοσχέδιο merchandise και ασταμάτητη ενημέρωση από τα μεγαλύτερα των κινηματογραφικών εντύπων, ηλεκτρονικών και μη, η New Line βρέθηκε μπροστά σε μια ανέλπιστη καμπάνια που μπορεί να μην έπαιρνε στα σοβαρά την ταινία, αλλά τουλάχιστον ασχολιόταν με την ταινία. Και στη διαφήμιση, αυτό είναι που μετράει. Αποκορύφωμα, ένα teaser που κυκλοφόρησε κατά την διάρκεια των Κανών, που υποτίθεται ότι παίχτηκε πριν από μια από τις προβολές του φεστιβάλ, αλλά παραδόξως, κανείς απ’ τους δημοσιογράφους δεν έτυχε να είναι εκεί για να το δει.
Από ‘κει κι έπειτα όμως το buzz άρχισε να πεθαίνει, και μέχρι την περασμένη βδομάδα που η ταινία βγήκε στις αίθουσες, όλοι είχαν έρθει στα συγκαλά τους, και συνειδητοποίησαν ότι δεν τους ενδιαφέρει να δώσουνε $11 για να ακούσουν τον Jackson να βρυχάται και να φτύνει την ατάκα που είχαν ήδη ακούσει ένα δισεκατομμύριο φορές στο πισί τους. Και το ότι τα nerds συνέχιζαν να εκσπερματώνουν για το SoaP, δε σημαίνει ότι θα αφήναν τη βολή της οθόνης τους, για να συρθούν σε αίθουσες όπου πιθανότατα θα έπρεπε να ανεχτούν ανθρώπους γύρω τους. Έτσι, το σαπούνι των $30 εκατομμυρίων, ίσα που έβγαλε τα μισά έξοδα στο πρώτο του τριήμερο, και αν και προετοιμάζεται για μακρά και προσοδοφόρα ζωή στο home cinema, θέτει εν αμφιβόλλω τα πιθανά sequels, με δυναμικούς τίτλους όπως Snakes on a Spaceship, on a Bus, on a Date, on a Plate ή on a Burger. Που είναι κρίμα, πραγματικά.
Αντίθετα, η Asylum που όταν ξέσπασε ο σάλος έσπευσε να κατοχυρώσει domains όπως snakesonaship.com, snakesonatrain.com κ.ο.κ., κυκλοφόρησε τη δική της εκδοχή, το Snakes on a Train, κατευθείαν σε DVD, και πολύ πιθανό είναι, να έβγαλε σε δισκάκια, τα εισιτήρια που έχασε το on a Plane.
Δες/Κρύψε το trailer του Snakes on a Train
Previously on Movies for the Masses: Infamous (2006): A Capote trailer