Spider-Man 3 (2007): 7λεπτο preview trailer


Μετά τα 300 σπαρτιάτικα δευτερόλεπτα, η Sony έβγαλε τα λιγότερο λακωνικά 450 της για την ταινία που θα έχει το trailer της πακέτο με την comic-fiesta της Warner. Το ενισχυμένο preview, διαφημίστηκε χθες βράδυ με το Heroes του NBC, στο site του οποίου κυκλοφόρησε και το video, μερικές ώρες μονάχα μετά από την sneak προβολή που διοργάνωσε η εταιρεία για επιλεγμένα (online) media, για να ξαναζωντανέψει το buzz. Το αν πρόκειται για το ίδιο υλικό μένει να διευκρινιστεί, αλλά απ' τα υπεραναλυτικά reports, έτσι φαίνεται. Το clip ξεκινά βαρετούτσικα με το χτίσιμο του δράματος της ιστορίας, και προσπαθεί να σου ανοίξει την όρεξη με την πιο χλιαρή προφανώς απ' τις τρεις (τουλάχιστο) μεγάλες και πολυαναμενόμενες συγκρούσεις του Parker: ένα skirmish γνωριμίας με τον νέο, βελτιωμένο Goblin.

Πέρα απ' το ίδιο το clip όμως, περισσότερη σημασία έχει η ίδια η προωθητική στρατηγική, που πλέον είναι νόρμα στις πέρα απ' τον Ατλαντικό υπερπαραγωγές, σε αντίθεση με τους ντόπιους, που επιδεικνύουν χαρακτηριστικές καθυστερήσεις στα εισαγόμενα προϊόντα τους, κι απελπιστική αδιαφορία για τα σπιτικά τους. Την ώρα που το Premiere κλείνει οριστικά τις πρέσες και στρέφεται σε αποκλειστική online ύπαρξη, την ώρα που ο ζαλισμένος από αποχωρήσεις πρωτοκλασάτων στελεχών του, Hollywood Reporter, αρχίζει να συνειδητοποιεί ότι πρέπει να επαναπροσεγγίσει την έννοια του content, την ώρα που στην απο 'δώ μεριά, τοπικές εκδόσεις βασίζουν την πρωτοκαθεδρία τους στην... έλλειψη ανταγωνισμού και τις αγοραστικές συνήθειες, την ίδια ώρα οι εταιρίες που πουλάνε ταινίες for a living, αρνούνται πεισματικά να δεχτούν ότι η σημαντική μερίδα του αγοραστικού κοινού τους κινείται σε ταχύτητες ADSL. Κι έτσι, γλιτώνουν τον ιδρώτα του τρεξίματος, κι όποτε αποφασίσουν να σπρώξουν τις φερέλπιδες παραγωγές τους, το κάνουν δίχως πλάνο κι αντακλαστικά --αν το κάνουν κι αυτό. Διότι ευτυχώς, υπάρχουν πάντα οι γιγαντιαίες διαφημιστικές εκστρατείες της τελευταίας στιγμής στα παραδοσιακά μέσα, που έχουν βέβαια το οικονομικό τους κόστος, μαζί όμως και μια προστασία απ' την αμφισβήτηση. Απ' την άλλη πάλι, έτσι δεν είναι η περίφημη ψυχολογία του Έλληνα; Της παράδοσης και της τελευταίας στιγμής.


Previously on Movies for the Masses: 300 (2007): 300 δευτερόλεπτα

6 Responses so far.

  1. Anonymous said

    Είδα και ένα venom στο τέλος ή μου φάνηκε ? Πες μας ρε Πρω !

  2. verbal said

    Ναι, έχει μια μάλλον βελτιωμένη CGI-wise εικόνα της γνωστής σκηνής του πρώτου τρέηλερ, κ μια μεγαλειώδη του Sandman, σ' αυτά τα frames του τέλους.

  3. Anonymous said

    Gamw! i areromaxia goblin-parker einai apisteuti! elpizw na nai kali ki i ypoloipi tainia

  4. cheaptalk said

    Ανέβασα μια καλύτερης ποιότητας εκδοχή του κλιπ και τη πέρασα στο θέμα. Με την ευκαιρία του εξώφυλλου με το δαχτυλίδι που 'βαλα, θυμήθηκα και το artwork που είχε κυκλοφορήσει πριν καμιά βδομάδα. Και σε αυτό κοιτάει το χέρι του ο Spidey, και αποκτάει τώρα μια.. εντελώς νέα προοπτική :p

  5. cheaptalk said

    Το τρίτο τρέιλερ, όπως όλοι περίμεναν, είναι αφιερωμένο στον Venom. Και βγήκε χτες στις αμερικάνικες αίθουσες, μάλλον σε περιορισμένες ποσότητες και ξεχωριστά (i.e. όχι προσκολλημένο) πριν το 300 (2007).

    Αλλά είναι τίζερ τόσο σε διάρκεια όσο και σκηνές που αποκαλύπτει. Και δεν έχει βγει ακόμα online με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί ο μεγαλύτερος σχετικός πανικός από όσους το ψάχνουν. Επιβραβεύεται έτσι η τακτική των ελληνικών παραγωγών να μην ενδιαφέρονται για το δίκτυο, αφού αποδεδειγμένα πια δημιουργεί και περισσότερο ενδιαφέρον :P

    Όπως και να 'χει, το πρώτο bootleg που είναι χαρακτηριστικά θολό και δεν έχει τη τελευταία σκηνή με τον Venom να τραβάει τον Spidey από το κεφάλι, κυκλοφόρησε ήδη στα γιουτούμπια με την αρχή να γίνεται στο DailyMotion. Και επειδή το 'χουμε ξαναδεί το έργο αρκετές φορές πια, περιμένουμε να βλέπουμε και τα ελληνικά τρέιλερ να κυκλοφορούν στο Yupi TV, "bootlegged" στα κινητά των γραφείων τύπου.

  6. Anonymous said

    I HEAR A LOT THAT MOVIE IS SUCKS BUT I BELIEVE IT IS INCREDIBLE

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.