Written by
verbal
in
no category
Ο Ντένης Ηλιάδης παίρνει το Τελευταίο Σπίτι Αριστερά
Το The Last House on the Left (1972), η πρώτη σκηνοθετική δουλειά του μαέστρου Wes Craven και μια απ' τις τιτλοφορημένες "η πιο σοκαριστική ταινία που θα δεις ποτέ", ήταν στο τραπέζι των υποψήφιων remake εδώ και καμιά πενταετία σχεδόν, από τότε που ο Craven αποφάσισε να εξαργυρώσει τις επιτυχίες του ξαναγυρίζοντάς τες. Οι fans περίμεναν με σάλια να τρέχουν την αναβίωση της τρομοφιέστας με τις (must σε τέτοιες περιπτώσεις) κοινωνιολογικές προεκτάσεις και το (δυσανάλογο για τόσο κακογερασμένη ταινία) cult status, και στις κρυφές ελπίδες τους βλέπαν να την αναλαμβάνει κάποιος απ' την αφρόκρεμα του splat-pack. Ο Eli Roth λόγω ευχέρειας με τα κόκκινα υγρά, κι ο Alexandre Aja λόγω πρότερου εντίμου βίου με το The Hills Have Eyes (2006) είχαν τις ψήφους εμπιστοσύνης, αλλά σήμερα τους ήρθε η έκπληξη, με την ανακοίνωση του δικού μας Ντένη Ηλιάδη, τον οποίο ο Hollywood Reporter (και μέσω αυτού και το Reuters) φρόντισε να συστήσει στο διεθνές κοινό με τον καρακατατοπιστικό στίχο "γνωστός σε κινηματογραφικούς κύκλους".
Ο Craven πάντως, ήταν λίγο πιο ανοιχτοχέρης στα στοιχεία του, εξηγώντας ότι ο Ηλιάδης επελέγη γιατί το Hardcore (2004) του, ήταν "συναρπαστικό και αληθινό". Και δεδομένου αφ' ενός ότι οι νέοι Ευρωπαίοι σκηνοθέτες είναι για τους Αμερικάνους παραγωγούς, ό,τι ήταν οι Αλβανοί τεχνίτες για τους εργολάβους, τότε που οι Αλβανοί ήταν ακόμα φτηνοί (και αναλώσιμοι), και αφ' εταίρου ότι το Hardcore είχε κορίτσια, σεξ, αίμα και σπίτι, που είναι λίγο πολύ τα βασικά συστατικά και του Last House on the Left, δεν υπάρχει και μεγάλο περιθώριο να πέσει έξω ο Craven. Το ότι ο Ηλιάδης είναι ένα απ' τα σημαντικότερα ταλέντα που έχουμε σα χώρα αυτή τη στιγμή, θα του έρθει μπόνους. Περισσότερες λεπτομέρειες για την ταινία δεν υπάρχουν, πέρα απ' το ότι το σενάριο γράφει ο πρωτάρης Adam Alleca, κι ότι ο Ηλιάδης απ' ό,τι μας είπε με λίγο σήμα στο κινητό, ελπίζει να ξεκινήσει γυρίσματα τον Γενάρη. Αλλά μιας και γουστάρουμε και τον Craven και τον Ηλιάδη, και ακόμα περισσότερο αυτά τα δύο ονόματα στην ίδια πρόταση, να 'σαι σίγουρος ότι θα σου 'χουμε κι άλλα σύντομα.
Ο Craven πάντως, ήταν λίγο πιο ανοιχτοχέρης στα στοιχεία του, εξηγώντας ότι ο Ηλιάδης επελέγη γιατί το Hardcore (2004) του, ήταν "συναρπαστικό και αληθινό". Και δεδομένου αφ' ενός ότι οι νέοι Ευρωπαίοι σκηνοθέτες είναι για τους Αμερικάνους παραγωγούς, ό,τι ήταν οι Αλβανοί τεχνίτες για τους εργολάβους, τότε που οι Αλβανοί ήταν ακόμα φτηνοί (και αναλώσιμοι), και αφ' εταίρου ότι το Hardcore είχε κορίτσια, σεξ, αίμα και σπίτι, που είναι λίγο πολύ τα βασικά συστατικά και του Last House on the Left, δεν υπάρχει και μεγάλο περιθώριο να πέσει έξω ο Craven. Το ότι ο Ηλιάδης είναι ένα απ' τα σημαντικότερα ταλέντα που έχουμε σα χώρα αυτή τη στιγμή, θα του έρθει μπόνους. Περισσότερες λεπτομέρειες για την ταινία δεν υπάρχουν, πέρα απ' το ότι το σενάριο γράφει ο πρωτάρης Adam Alleca, κι ότι ο Ηλιάδης απ' ό,τι μας είπε με λίγο σήμα στο κινητό, ελπίζει να ξεκινήσει γυρίσματα τον Γενάρη. Αλλά μιας και γουστάρουμε και τον Craven και τον Ηλιάδη, και ακόμα περισσότερο αυτά τα δύο ονόματα στην ίδια πρόταση, να 'σαι σίγουρος ότι θα σου 'χουμε κι άλλα σύντομα.