Written by
cheaptalk
in
no category
I Am Legend (2007): Μοναχικό teaser
Όπως συνήθως, πρώτα στο σχετικό feed του apple.com, και πραγματικά μετά από ώρες στη σελίδα που έδειχνε, εμφανίστηκε η πρώτη ματιά στη ζωή του τελευταίου ανθρώπου στη γη που τυχαίνει να μοιάζει διαβολικά με τον μεγαλύτερο αστέρο του πλανήτη.
Η τρίτη μεταφορά της νουβέλας του Richard Matheson στη μεγάλη έρημη οθόνη, είναι και η πρώτη που είχε τη δυνατότητα εξελιγμένων ψηφιακών σβησμάτων κάθε ενοχλητικής κίνησης στο φιλμ, και το αποτέλεσμα είναι εντελώς μόνο του. Βέβαια, όπως θα περίμενες από τον σκηνοθέτη του Constantine (2005) τα πλάνα είναι όλα καλοδουλεμένα στην αντιγραφή πρωτότυπων παρόμοιων σκηνών, η φωτογραφία υιοθετεί χρωματική συμβατότητα με το εμπορικό σήμα των 28 Days/Weeks Later, και το σενάριο του Akiva Goldsman πρέπει να ανήκεις σε είδος υπό έκλειψη για να περιμένεις να ξεφεύγει από τη χρυσοφόρα μετριότητα που είναι ο κανόνας της δουλειάς του.
Από το project έχουν περάσει ονόματα σα του Arnold Schwarzenegger και του Ridley Scott ή του Tom Cruise και του Michael Bay αφού ήταν καμιά δεκαπενταριά χρόνια σε σχεδιασμό από τη Warner που έχει τα δικαιώματα του βιβλίου από, ακόμα παλιότερα, το 1970. Τα βαμπιροζόμπι του Matheson που θα πρέπει να περιμένεις το τρέιλερ (ή να παγώσεις τη τελική σκηνή του τίζερ και να της βάλεις άπειρη φωτεινότητα και φαντασία) για να τα δεις, επηρρέασαν φυσικά άπειρα φιλμ, με πρώτο να θεωρείται το The World, the Flesh and the Devil (1959), πιο επίσημα με συμμετοχή του συγγραφέα αλλά και αποκηρυγμένα από τον ίδιο στη συνέχεια τα The Last Man on Earth (1964) και The Omega Man (1971), και πιο σημαδιακό το ασπρόμαυρο ανεξάρτητο πρώτο φιλμάκι ενός κάποιου George Romero.
Η τρίτη μεταφορά της νουβέλας του Richard Matheson στη μεγάλη έρημη οθόνη, είναι και η πρώτη που είχε τη δυνατότητα εξελιγμένων ψηφιακών σβησμάτων κάθε ενοχλητικής κίνησης στο φιλμ, και το αποτέλεσμα είναι εντελώς μόνο του. Βέβαια, όπως θα περίμενες από τον σκηνοθέτη του Constantine (2005) τα πλάνα είναι όλα καλοδουλεμένα στην αντιγραφή πρωτότυπων παρόμοιων σκηνών, η φωτογραφία υιοθετεί χρωματική συμβατότητα με το εμπορικό σήμα των 28 Days/Weeks Later, και το σενάριο του Akiva Goldsman πρέπει να ανήκεις σε είδος υπό έκλειψη για να περιμένεις να ξεφεύγει από τη χρυσοφόρα μετριότητα που είναι ο κανόνας της δουλειάς του.
Από το project έχουν περάσει ονόματα σα του Arnold Schwarzenegger και του Ridley Scott ή του Tom Cruise και του Michael Bay αφού ήταν καμιά δεκαπενταριά χρόνια σε σχεδιασμό από τη Warner που έχει τα δικαιώματα του βιβλίου από, ακόμα παλιότερα, το 1970. Τα βαμπιροζόμπι του Matheson που θα πρέπει να περιμένεις το τρέιλερ (ή να παγώσεις τη τελική σκηνή του τίζερ και να της βάλεις άπειρη φωτεινότητα και φαντασία) για να τα δεις, επηρρέασαν φυσικά άπειρα φιλμ, με πρώτο να θεωρείται το The World, the Flesh and the Devil (1959), πιο επίσημα με συμμετοχή του συγγραφέα αλλά και αποκηρυγμένα από τον ίδιο στη συνέχεια τα The Last Man on Earth (1964) και The Omega Man (1971), και πιο σημαδιακό το ασπρόμαυρο ανεξάρτητο πρώτο φιλμάκι ενός κάποιου George Romero.
Previously on Movies for the Masses: American Gangster (2007): Badass Oscar® trailer