Written by
cheaptalk
in
no category
Film lovers will love this! (Η ΕΕ σε οργασμό)
Με την απόφαση 1718/2006/EC του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και Συμβουλίου υιοθετήθηκε το πρόγραμμα MEDIA 2007 με προϋπολογισμό €755 εκατομμύρια και ορίζοντα εφτά (2007-2013) χρόνων για να συνεχίσει τα MEDIA II (1996-2000) και MEDIA Plus/MEDIA Training (2001-2006) στη χρηματοδότηση διανομής και προώθησης ευρωπαϊκών ταινιών, που φέραν και 9 στις 10 κοινοτικές παραγωγές στην αίθουσα κοντά στο σπίτι σου, σύμφωνα με τα στοιχεία τους. Με την ευκαιρία και με εντολή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ετοιμάστηκαν κάποια κλιπάκια με εύγλωττους τίτλους, Χαρά, Θλίψη, Αγάπη και.. Αγάπη 2. Μοντάζ σκηνών από ταινίες υποστηριγμένες από το πρόγραμμα που λάβαν "πολυάριθμα διεθνή βραβεία", τα βίντεο προβλήθηκαν στη Berlinale, στη σελίδα του MEDIA στο EUROPA, στις Κάνες, και στο YouTube (από τις 14 Ιουνίου).
Στις 29 Ιουνίου, τη προηγούμενη βδομάδα, έγινε η επίσημη παρουσίαση του καναλιού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο site που έφερε το βίντεο στις διαδιχτυακές μάζες, με τον προφανή και γι' αυτό πανέξυπνο τίτλο eutube. Για να διαπιστώσουν όλοι ότι το δημοφιλέστερο φιλμάκι του δεν είχε κράχτη που να λέει Road safety is everyone's business αλλά Film lovers will love this!, και υπόκρουση όχι καμπάνες του ΚΟΚ αλλά βογγητά. Αν και κάποιοι προσπάθησαν να αλιεύσουν αντιδράσεις και να κάνουν θέμα, μόνο γραφικοί εθνικιστές σα τον Maciej Giertych σοκαρίστηκαν ανεπανόρθωτα από τα πισωκολλητά του La Mala Educación (2004) ενώ κάτι (κατά πάσα πιθανότητα αγάμητοι) Βρετανοί κάναν δηλώσεις για προβλήματα σπατάλης και παρωχημένης δημόσιας εικόνας.
Η Αγάπη 2, σήμα κατατεθέν, έτσι ακριβώς, του ευρωπαϊκού κινηματογράφου για δεκαετίες, είχε ένα, δύο και τώρα τρία μύρια θεάσεις στο ΕσυΚουτί. Κόστισε 350 ευρώ και 3 χιλιάδες χρόνια σέξι πολιτισμού. Η χαρτογιακάδικη δημοσιότητά της ξεκίνησε τη Κυριακή με ένα άρθρο των Sunday Times και έκλεισε (μάλλον) χτες με ένα θέμα του Variety.
Στις 29 Ιουνίου, τη προηγούμενη βδομάδα, έγινε η επίσημη παρουσίαση του καναλιού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο site που έφερε το βίντεο στις διαδιχτυακές μάζες, με τον προφανή και γι' αυτό πανέξυπνο τίτλο eutube. Για να διαπιστώσουν όλοι ότι το δημοφιλέστερο φιλμάκι του δεν είχε κράχτη που να λέει Road safety is everyone's business αλλά Film lovers will love this!, και υπόκρουση όχι καμπάνες του ΚΟΚ αλλά βογγητά. Αν και κάποιοι προσπάθησαν να αλιεύσουν αντιδράσεις και να κάνουν θέμα, μόνο γραφικοί εθνικιστές σα τον Maciej Giertych σοκαρίστηκαν ανεπανόρθωτα από τα πισωκολλητά του La Mala Educación (2004) ενώ κάτι (κατά πάσα πιθανότητα αγάμητοι) Βρετανοί κάναν δηλώσεις για προβλήματα σπατάλης και παρωχημένης δημόσιας εικόνας.
Η Αγάπη 2, σήμα κατατεθέν, έτσι ακριβώς, του ευρωπαϊκού κινηματογράφου για δεκαετίες, είχε ένα, δύο και τώρα τρία μύρια θεάσεις στο ΕσυΚουτί. Κόστισε 350 ευρώ και 3 χιλιάδες χρόνια σέξι πολιτισμού. Η χαρτογιακάδικη δημοσιότητά της ξεκίνησε τη Κυριακή με ένα άρθρο των Sunday Times και έκλεισε (μάλλον) χτες με ένα θέμα του Variety.
Previously on Movies for the Masses: The Landlord (ή θάψε τα ηλίθια βίντεο) @FunnyOrDie.com