Written by
cheaptalk
in
no category
Οι κόρες του Hollywood οι σοσιαλίστριες
Πιθανά έχεις βαρεθεί να ακούς τελευταία για pre-strikes και fast-tracks και χοροπηδήματα ανάμεσα σε ταινίες και άλλες που ξεκινάνε παραγωγή χωρίς να έχουν βρει σενάριο. Αλλά ακόμα κι αν δεν είσαι από αυτούς που πιστεύουν ότι νέα όπως ότι ο Michael Bay σκέφτεται να πηδήξει αλλού και και θα καθυστερήσουν οι Transformers 2 αφορούν τον μέσο Μάζα που ακόμα κι αν του μοστράρεις τζάμπα εισιτήρια όταν θα βγει η ταινία πάλι θα το σκέφτεται να πάει να τη δει, μη φοβάσαι οι Μάσες είναι εδώ με αυτές τις ατελείωτες προτάσεις που όταν φτάσεις στο τέλος τους έχει ξεχαστεί από τους αρχαιολόγους η αρχή να σου εξηγήσουν σα να το περίμενες για να σου περάσει το hangover από τη χτεσινοβραδυνή έξοδο, τόσο πυκνογραμμένα που μόνο αν βλέπεις περισσότερες ταινίες απ' όλους μας μαζί και μας διαβάζεις περιμένοντας τη στιγμή που θα μας πιάσεις αδιάβαστους για να σχολιάσεις από κάτω καταλαβαίνεις, ερμμ.. αυτά που λέγαμε στην αρχή.
Στις 31 Οκτωβρίου λοιπόν λήγει η συλλογική σύμβαση της ογκώδους συντεχνίας των Αμερικάνων σεναριογράφων (WGA) με τον τεράστιο συνασπισμό των (κινηματογραφικών και τηλεοπτικών) παραγωγών (AMPTP). Και είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα συνεχίσουν χωρίς συμβόλαια μέχρι τον Ιούνιο του 2008 που λήγουν και τα αντίστοιχα των τερατωδών συντεχνιών ηθοποιών (SAG) και σκηνοθετών (DGA). Και όλες μαζί πιθανά θα αναζητήσουν το ιερό χάρτινο πράσινο allspark που έχει την ικανότητα να μεταμορφώνει οτιδήποτε σε αντίγραφό του και η τοποθεσία του βρίσκεται κρυμμένη στην περούκα του George Washington. Η AMPTP στο εντωμεταξύ, όπως φαίνεται στις διάφορες λίστες που κυκλοφορούν, ετοιμάζει τις δικές της τεράστιες γαμημένες μηχανές που θα μπουν στον πόλεμο για το allspark και θα είναι τόσο καταστροφικά αδιάφορες προς το ανθρώπινο είδος όσο και οι διαβόητες Men in Black II (2002) και Planet of the Apes (2001) που στήθηκαν υπό παρόμοιες συνθήκες (βλ. απειλή απεργίας από τη WGA το 2001, όταν η 22ήμερη του 1988 είχε κοστίσει εκατοντάδες εκατομμύρια στη βιομηχανία).
Η σύγκρουση θα λάβει χώρα στην υπερλεωφόρο της μπάζας από το δίχτυο και την πυκνοκατοικημένη περιοχή της απόδοσης δικαιωμάτων πριν ή μετά την ανάκτηση της επένδυσης από την παραγωγή. Ειδικά η καλή δύναμη της WGA έχει μια ιδιαίτερη συμπάθεια προς το είδος των ριαλιτοσεναριογράφων που έχουν κατακλύσει τον πλανήτη επονομαζόμενο Γη και επιθυμεί να τους ενσωματώσει στη μηχανή της, αυξάνοντας εκθετικά την ακτίνα δράσης της. Το τελευταίο απ' ότι λέγεται θα συμβεί όταν το κορμί της AMPTP είναι πιο άσπρο και ψόφιο από αυτό της Nicole Kidman στη σκηνή του βιασμού της στο Dogville (2003), και μπορεί να αποτελέσει σημείο τριβής και με τις υπόλοιπες δυνάμεις του Καλού.
Στις 31 Οκτωβρίου λοιπόν λήγει η συλλογική σύμβαση της ογκώδους συντεχνίας των Αμερικάνων σεναριογράφων (WGA) με τον τεράστιο συνασπισμό των (κινηματογραφικών και τηλεοπτικών) παραγωγών (AMPTP). Και είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα συνεχίσουν χωρίς συμβόλαια μέχρι τον Ιούνιο του 2008 που λήγουν και τα αντίστοιχα των τερατωδών συντεχνιών ηθοποιών (SAG) και σκηνοθετών (DGA). Και όλες μαζί πιθανά θα αναζητήσουν το ιερό χάρτινο πράσινο allspark που έχει την ικανότητα να μεταμορφώνει οτιδήποτε σε αντίγραφό του και η τοποθεσία του βρίσκεται κρυμμένη στην περούκα του George Washington. Η AMPTP στο εντωμεταξύ, όπως φαίνεται στις διάφορες λίστες που κυκλοφορούν, ετοιμάζει τις δικές της τεράστιες γαμημένες μηχανές που θα μπουν στον πόλεμο για το allspark και θα είναι τόσο καταστροφικά αδιάφορες προς το ανθρώπινο είδος όσο και οι διαβόητες Men in Black II (2002) και Planet of the Apes (2001) που στήθηκαν υπό παρόμοιες συνθήκες (βλ. απειλή απεργίας από τη WGA το 2001, όταν η 22ήμερη του 1988 είχε κοστίσει εκατοντάδες εκατομμύρια στη βιομηχανία).
Η σύγκρουση θα λάβει χώρα στην υπερλεωφόρο της μπάζας από το δίχτυο και την πυκνοκατοικημένη περιοχή της απόδοσης δικαιωμάτων πριν ή μετά την ανάκτηση της επένδυσης από την παραγωγή. Ειδικά η καλή δύναμη της WGA έχει μια ιδιαίτερη συμπάθεια προς το είδος των ριαλιτοσεναριογράφων που έχουν κατακλύσει τον πλανήτη επονομαζόμενο Γη και επιθυμεί να τους ενσωματώσει στη μηχανή της, αυξάνοντας εκθετικά την ακτίνα δράσης της. Το τελευταίο απ' ότι λέγεται θα συμβεί όταν το κορμί της AMPTP είναι πιο άσπρο και ψόφιο από αυτό της Nicole Kidman στη σκηνή του βιασμού της στο Dogville (2003), και μπορεί να αποτελέσει σημείο τριβής και με τις υπόλοιπες δυνάμεις του Καλού.
Previously on Movies for the Masses: Ο Steven Seagal υπεράνω πάσης υποψίας