WALL•E (2008): International trailer

Δες/Κρύψε το superbowl spot

Λιγότερο από μια βδομάδα μετά το παιχνιδιάρικο τηλεοπτικό spot στο Superbowl, το Empire γύρισε τη μίζα στις συζητήσεις για την κατηγορία καλύτερης ταινίας στα Όσκαρ του 2009, απελευθερώνοντας στο δίκτυο (προφανώς χωρίς άδεια αφού μετά χρειάστηκε να το μαζέψει) το πρώτο πλήρες trailer του Wall-E (2008). Εμφανώς προορισμένο για το αγγλικό κοινό του, με αλά 50s σπηκάζ του Sir Ian McKellen να βάζει τα λόγια που θα λείπουν απ' την ταινία, στα κενά που θα οπτικοποιήσουν οι καλλιτέχνες του Andrew Stanton, στην ιστορία του ρομπότ-σκουπιδιάρη μιας παρατημένης γης, που από αστοχία λογισμικού αποκτά προσωπικότητα και νιώθει τα σκιρτήματα του έρωτα για έναν ιπτάμενο άσπρο γλόμπο με νοημοσύνη, χέρια και μπαζούκας.

Δημιουργώντας απύθμενες απαιτήσεις στο δημιουργικό της και ανεξάντλητες προσδοκίες στο κοινό της για οπτικό story telling που θα διαγράφει την ανυπαρξία διαλόγων, η Pixar που έχει πάρει πάνω της την κομματάκι δύσκολη ιστορία της προώθησης μετά τις γκρίνιες για τον Ratatouille (2007), στο TV spot άφησε να φανεί ότι εκτός απ' τους σχεδιαστικούς φόρους τιμής στον Johnny 5 του Short Circuit (1986) (και στον R2-D2 του Star Wars (1977), ή τον Marvin, το paranoid android του Hitchhiker's Guide to the Galaxy (2005) αν προτιμάς), αναφορές με καμουφλαρισμένα sound bites μπορεί να βρίσκονται διάσπαρτες και στην ηχητική μπάντα, η οποία, ούτως ή άλλως, αναγκαστικά έχει φορτωθεί βάρος εξίσου σημαντικό με την χρωματική παλέτα. Και βέβαια, μαζί με όλα αυτά, μετά την πρεμιέρα τους στο φετινό UK ToyFair πριν κάνα δεκαήμερο, οι μικροί κλώνοι του Wall-E και των ειδών υγιεινής του του μεταφορικού του μέσου, ετοιμάζονται να γεμίσουν τα ράφια σε όλο τους το πλαστικό μεγαλείο, περιμένοντας με ανοιχτά χέρια πίσω απ' τις διάφανες συσκευασίες τους, τα πιτσιρίκια που θα συρρεύσουν να τα αγκαλιάσουν, σέρνοντας απ' το μπατζάκι το μπαμπά που θα του ζαλίζουν τα αυτιά για τους επόμενους τέσσερις μήνες μέχρι να ανοίξει η ταινία και να αρχίσει πάλι η Pixar να ακονίζει τα μολύβια της με χρυσές ξύστρες.


3 Responses so far.

  1. cheaptalk said

    Το trailer εμφανίζει για πρώτη φορά (αν εξαιρέσεις διάφορες εμφανίσεις σε διάφορα σποτάκια που εξαφανίστηκαν στη συνέχεια, και αμέτρητα θέματα στα φόρα που προσποιούμασταν κι εμείς τόσο καιρό ότι δε διαβάζεις μη σου χαλάσουμε την έκπληξη) την EVE. Ή αλλιώς το "αίσθημα" που θα παρασύρει το μικρό ρομποτάκι στο διάστημα στη προσπάθειά του να το μεταδώσει, χωρίς εισαγωγικά, και στα υπόλοιπα (και σε ένα συγκεκριμένο βεβαίως βεβαίως).

    Επιβεβαιώνεται ακόμα ότι η δουλειά στη λεπτομέρεια είναι τεραστιότατη, ότι για πρώτη φορά σε παραγωγή της Pixar θα υπάρχει και κάτι σε live footage (με τη μορφή ανθρώπινων διαφημίσεων), και ότι η πολυδιαφημισμένη εποπτεία της εταιρείας στην καμπάνια, μαζί με τον καραπροφανέστατο στόχο να ξεπεράσουν οι πωλήσεις παιχνιδιών ακόμα και τις γκαστρωτικές των Cars (2006), συνεχίζει να έχει, όλο και μεγαλύτερες, παράπλευρες απώλειες, με υλικό που "ξεφεύγει" και τρέχουν όλοι να το μαζέψουν, σπιλώνοντας την όχι μόνο άψογη αλλά και συνεπέστατα έτη φωτός μπροστά από τις υπόλοιπες διχτυακή παρουσία της θετής μαμάς της (εταιρείας). Ή διαφορετικά, η Pixar μέχρι τώρα φαίνεται από τη μια να στα κάνει τσουρέκια σα κακομαθημένο που στέλνει, μέσω του κομοδίνου σου, γράμματα στον αηβασίλη από τον Αύγουστο, ξεπερνώντας τα χειρότερα σχετικά της Disney. Και από την άλλη βάζει την ποντικοεταιρεία σε διχτυακές περιπέτειες, λόγω ερασιτεχνισμού, απληστίας, ή συνεχιζόμενης κακής τύχης (αν ακόμα τη δικαιολογείς). Και για να.. ηρεμήσεις, σου θυμίζει Incredibles (2004) και Ratatouille (2007), έστω και αν ο Brad Bird έχει τόση σχέση με τη παραγωγή όσο το live-action 1906 (2009) του.

    Μπορείς βέβαια να πεις ότι όλα είναι σχεδιασμένα να μιμηθούν τα leaks ή "leaks" της DreamWorks στο Kung Fu Panda (2008) που είναι ο καλοκαιρινός αντίπαλος (και ετοιμάζει επίσημο trailer για έξοδο οσονούπω). Και αρκετά κρυφοφανερά τολμηρά για να κρατάνε το ενδιαφέρον σου μέχρι να σε εκπλήξουν ευχάριστα, εσένα που περιμένεις Ρατατούη και Απίθανους κάθε χρόνο, σαν εμένα.

  2. cheaptalk said

    Μετά από μια μεγάλη σειρά σταδιακότερων αποκαλύψεων της ιστορίας, το πρώτο ολοκληρωμένο trailer του WALL·E (2008) βγήκε χτες στην Apple, μαζί με τη βινιέτα από το Super Bowl. Μετά απ' ότι είδες στο "διεθνές" trailer πριν κάνα μήνα, το αμερικάνικο συνεχίζει στο διάστημα, μαζί με το ρομποτάκι που ταξιδεύει σα λαθρεπιβάτης, στους ανθρώπους που έχουν.. απανθρωπιστεί με τα ρομπότ να τους κάνουν όλες τις δουλειές, και φανερά πια στις καρδιές όλων, πάνω και κάτω από το πανί.

  3. cheaptalk said

    Ο WALL•E (2008) συγκρίθηκε με τα Φώτα της Πόλης (1931) και το 2001 (1968) ως ο πιο καλοκριμένος της χρονιάς, βρέθηκε στη κορυφή του μποξόφη το σαββατοκύριακο με $63 μύρια έσοδα, πλημμύρισε τα σπίτια με παιχνίδια, και.. έριξε φυσιολογικά τη τιμή της μετοχής της Disney, αφού δε ξεπέρασε τις επιδόσεις του Νέμο (2003) και, ακόμα χειρότερα, έδειξε χοντρό το μέλλον των χοντροαμερικάνων.

    Οι Aμερικάνοι κριτικοί δε κατάλαβαν τι ήταν αυτό το Bekmambetov που τους έσκασε στο κεφάλι και δίστασαν να το θάψουν (πιο χαρακτηριστικά ο Ebert: είσαι "mindless, heartless, preposterous", πάρε 3/4 αστεράκια να 'χεις), αλλά αντίθετα είχαν ήδη αρχίσει να κατασπαράζουν τον Hancock (2008). Όλο το καλοκαίρι μέχρι τώρα ήταν family-friendly και όχι και τόσο πετυχημένο στην Αμερική, και πιο χαρακτηριστικά η Marvel κόντεψε να κάνει PG τον μετριότατο Incredible Hulk (2008) και τον διαφήμιζε στις παιδικές ζώνες για να σμπρώξει καμιά παραπάνω χουλκοχερούκλα. Ακόμα και R-απιθανότητες τύπου Strangers (2008) και Happening (2008) κόψαν τα διπλά απ' όσα ονειρεύονταν, και η αναμονή των φαν για τη σκοτεινότητα του Σκοτεινού Ιππότη (2008) έχει ξεπεράσει τη κατάσταση παροξυσμού. Η Αντζελίνα στις αφίσες και πουθενά αλλού (εκτός από νοσοκομεία για τα γεννητούρια) αποδείχτηκε χρυσωρυχείο, και βασικός λόγος που το 61% της προσέλευσης στις αίθουσες σηκώθηκε από τον καναπέ. Και έτσι το Wanted (2008) με καταούριο άνεμο έκοψε $51 εκατομμύρια το weekend, διέλυσε και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις (για $40M την ώρα που η Universal εύχονταν $35M), και έγινε εκ των πραγμάτων μεγάλο franchise, κάνοντας τον δημιουργό του superstar και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Στη Ρωσία, έστω και χωρίς ολόκληρο μύθο να δίνει πόδια και βάρος στις εικόνες του, πρόσθεσε άλλα $11M διαλύοντας όλα τα ρεκόρ, φυσικά.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.