Written by
cheaptalk
in
no category
Burn After Reading (2008): Κοενικό trailer
Το trailer για το φιλμ που κλείνει την "τριλογία του ηλίθιου" των Coen με τον George Clooney, κυκλοφόρησε χτες στην Apple που ανοίγει ένα ακόμα κανάλι σμπρωξίματος εγκαταστάσεων του iTunes σε κάθε υπολογιστή του πλανήτη, χρησιμοποιώντας αυτή τη φορά τα "ακατάλληλα" προωθητικά κλιπάκια.
Ακατάλληλη για ανήλικους και ηλίθιους είναι φυσικά και η νέα ταινία των αδερφών, κινούμενη κάπου ανάμεσα στο Fargo (1996) και τον Big Lebowski (1998), όπως λέει ο συμπαραγωγός τους Eric Fellner στο καινούριο Empire. Και βγάζοντας τρελό γέλιο, όπως λέγαν οι εντυπώσεις από το σενάριο (μάλλον του 2005) που αλλάζει χέρια από πέρσι, και μπορείς να το βρεις πανεύκολα πια αν ενδιαφέρεσαι. Οι σκηνοθέτες, που δεν επαναλαμβάνονται αλλά την προσοχή τους στις λεπτομέρειες, ειδικά με ειρωνική διάθεση, δε μπορείς να μη τη προσέξεις, μάλλον κάνουν τη δικιά τους μαυροδραμωδική εκδοχή του all-star movie (στιλ οι Πεντέξι του Όσιαν, ας πούμε): ο Brad Pitt (που ήταν στα σχέδια από την εποχή του ραφοτοποθετημένου White Sea) κρατάει ρόλο που γράφτηκε γι' αυτόν μέχρι να βρουν το πτώμα του στη ντουλάπα, ο φίλος του ο Clooney κλείνει την τριλογία του μια ώρα αρχύτερα (ήταν να κάνει άλλον ηλίθιο στο Hail Caesar (2009?)) και βγάζει το απωθημένο του πηδώντας την Tilda Swinton, ο John Malkovich άμα ξέρεις τι καταχθόνιο σκοπό εξυπηρετεί (εκτός από το να κυνηγάει τον Τζόρτζ με τσεκούρι και να πλακώνει στις μπουνιές τον Μπραντ) γράψτο σχόλιο, η Frances McDormand μπλέκει με τους υπόλοιπους τερατωδώς ανόητους σαν.. ανταπόδοση 25 χρόνων συζυγικού βίου (με τον Joel Coen).
Από το βίντεο, παρόλο που δεν είναι στα ισπανικά από γιουτιουμπιασμένη κάμερα για να το εκτιμήσεις, και από το σενάριο, που όλοι εκτιμούν ότι είναι το μοναδικό με δυνατές οσκαρικές πιθανότητες, ο μόνος συμπαθητικός, και άρα ξεχωριστός, χαρακτήρας είναι αυτός του Pitt, όμως προφανώς η σκηνοθεσία δε θέλησε να περιορίσει τους μανιερισμούς του. Από εικόνες που ενδιαφέρονται να παρουσιάσουν τους χαρακτήρες, δε μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα για τη φωτογραφία του Emmanuel Lubezki, που πήρε τη θέση του μόνιμου υπόπτου Roger Deakins (για άλλους επειδή κόλλαγε στη cinéma vérité προδιάθεση και για τους περισσότερους επειδή ο τελευταίος ήταν απασχολημένος με πιο οσκαρικές παραγωγές). Πάντως, φυσιολογικά για τους μεγαλύτερους σύγχρονους Αμερικάνους δημιουργούς, το Burn After Reading (2008) ανοίγει τη φετινή Βενετία, όπου και θα φανεί αν προορίζεται για τίποτα περισσότερο από τεράστιο cult classic.
Ακατάλληλη για ανήλικους και ηλίθιους είναι φυσικά και η νέα ταινία των αδερφών, κινούμενη κάπου ανάμεσα στο Fargo (1996) και τον Big Lebowski (1998), όπως λέει ο συμπαραγωγός τους Eric Fellner στο καινούριο Empire. Και βγάζοντας τρελό γέλιο, όπως λέγαν οι εντυπώσεις από το σενάριο (μάλλον του 2005) που αλλάζει χέρια από πέρσι, και μπορείς να το βρεις πανεύκολα πια αν ενδιαφέρεσαι. Οι σκηνοθέτες, που δεν επαναλαμβάνονται αλλά την προσοχή τους στις λεπτομέρειες, ειδικά με ειρωνική διάθεση, δε μπορείς να μη τη προσέξεις, μάλλον κάνουν τη δικιά τους μαυροδραμωδική εκδοχή του all-star movie (στιλ οι Πεντέξι του Όσιαν, ας πούμε): ο Brad Pitt (που ήταν στα σχέδια από την εποχή του ραφοτοποθετημένου White Sea) κρατάει ρόλο που γράφτηκε γι' αυτόν μέχρι να βρουν το πτώμα του στη ντουλάπα, ο φίλος του ο Clooney κλείνει την τριλογία του μια ώρα αρχύτερα (ήταν να κάνει άλλον ηλίθιο στο Hail Caesar (2009?)) και βγάζει το απωθημένο του πηδώντας την Tilda Swinton, ο John Malkovich άμα ξέρεις τι καταχθόνιο σκοπό εξυπηρετεί (εκτός από το να κυνηγάει τον Τζόρτζ με τσεκούρι και να πλακώνει στις μπουνιές τον Μπραντ) γράψτο σχόλιο, η Frances McDormand μπλέκει με τους υπόλοιπους τερατωδώς ανόητους σαν.. ανταπόδοση 25 χρόνων συζυγικού βίου (με τον Joel Coen).
Από το βίντεο, παρόλο που δεν είναι στα ισπανικά από γιουτιουμπιασμένη κάμερα για να το εκτιμήσεις, και από το σενάριο, που όλοι εκτιμούν ότι είναι το μοναδικό με δυνατές οσκαρικές πιθανότητες, ο μόνος συμπαθητικός, και άρα ξεχωριστός, χαρακτήρας είναι αυτός του Pitt, όμως προφανώς η σκηνοθεσία δε θέλησε να περιορίσει τους μανιερισμούς του. Από εικόνες που ενδιαφέρονται να παρουσιάσουν τους χαρακτήρες, δε μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα για τη φωτογραφία του Emmanuel Lubezki, που πήρε τη θέση του μόνιμου υπόπτου Roger Deakins (για άλλους επειδή κόλλαγε στη cinéma vérité προδιάθεση και για τους περισσότερους επειδή ο τελευταίος ήταν απασχολημένος με πιο οσκαρικές παραγωγές). Πάντως, φυσιολογικά για τους μεγαλύτερους σύγχρονους Αμερικάνους δημιουργούς, το Burn After Reading (2008) ανοίγει τη φετινή Βενετία, όπου και θα φανεί αν προορίζεται για τίποτα περισσότερο από τεράστιο cult classic.
Previously on Movies for the Masses: Wanted (2008): Русский трейлер №3