Μαύρο Λιβάδι (2009): Set visit
Δεν είναι μυστικό το πόσο ενθουσιασμένος είμαι με το Μαύρο Λιβάδι (2009) κι αν με ξέρεις καθόλου, ξέρεις πόσο ενθουσιάζομαι με τις ελληνικές ταινίες γενικότερα, οπότε αυτό από μόνο του κάτι θα σου λέει φαντάζομαι, αλλά η αλήθεια είναι ότι για τη συγκεκριμένη, είχα αρχίσει να χτίζω τις ελπίδες μου απ' τα τέλη του περασμένου καλοκαιριού, τότε που είχαμε επισκεφθεί την παραγωγή σε δύο απ' τα τελευταία τους γυρίσματα, μέσα στο κάστρο του Ναυπλίου. Το να είσαι μέσα στο Παλαμήδι, νύχτα και να το βλέπεις γεμάτο ρασοφορεμένες καλόγριες, είναι από μόνο του αρκετά υποβλητικό, αλλά αυτό που με είχε εντυπωσιάσει περισσότερο, ακόμα και τότε, ήταν το συναρπαστικό μπούστο μιας απ' τις μακιγιέζ η ανατριχιαστική βελτίωση της πραγματικότητας που έβλεπαν τα μάτια μου, όταν έφτανε στο μόνιτορ του σκηνοθέτη μέσα από το φιλτράρισμα του φωτογράφου του. Για μια ιδέα για τι μιλάω, δες το γύρισμα ενός εντυπωσιακού μονοπλάνου που συνοδεύεται από ζωντανό commentary track και μετά πήγαινε σ' εκείνο το promo reel που μας είχε δώσει ο Βαρδής Μαρινάκης στη Θεσσαλονίκη και πιθανότατα θα καταλάβεις γιατί θα ήθελα να ζω μέσα στα κάδρα του Marcus Waterloo.
Όπως είχαμε ξαναπεί, το Μαύρο Λιβάδι, μεγάλου μήκους ντεμπούτο του σπουδαγμένου υπό Stephen Frears, Βαρδή Μαρινάκη, μας μεταφέρει στην Ελλάδα της Τουρκοκρατίας, σε γυναικείο μοναστήρι όπου καταφτάνει τραυματισμένος γενίτσαρος με Τούρκους στο κατόπι του, ο οποίος κλέβει την καρδιά μοναχής που αποδεικνύεται αγόρι χωρίς ποτέ να έχει μάθει ακριβώς τη διαφορά. Ο Χρήστος Πασαλής και η Σοφία Γεωργοβασίλη κρατούν τους αντίστοιχους κεντρικούς ρόλους κι η Δέσποινα Μπεμπεδέλη που παίζει την ηγουμένη, δίνει στο βίντεο μια απ' τις καλύτερες προσεγγίσεις της ταινίας που έχω ακούσει απ' τους συντελεστές της.
Όπως είχαμε ξαναπεί, το Μαύρο Λιβάδι, μεγάλου μήκους ντεμπούτο του σπουδαγμένου υπό Stephen Frears, Βαρδή Μαρινάκη, μας μεταφέρει στην Ελλάδα της Τουρκοκρατίας, σε γυναικείο μοναστήρι όπου καταφτάνει τραυματισμένος γενίτσαρος με Τούρκους στο κατόπι του, ο οποίος κλέβει την καρδιά μοναχής που αποδεικνύεται αγόρι χωρίς ποτέ να έχει μάθει ακριβώς τη διαφορά. Ο Χρήστος Πασαλής και η Σοφία Γεωργοβασίλη κρατούν τους αντίστοιχους κεντρικούς ρόλους κι η Δέσποινα Μπεμπεδέλη που παίζει την ηγουμένη, δίνει στο βίντεο μια απ' τις καλύτερες προσεγγίσεις της ταινίας που έχω ακούσει απ' τους συντελεστές της.
Previously on Movies for the Masses: Αθήνα - Κωνσταντινούπολη (2008): Set visit