Written by
cheaptalk
in
Trailers
500 Days of Summer (2009): Post teaser
Δες/Κρύψε το trailer
Boy meets girl. Boy falls in love. Girl doesn't. Ή αλλιώς, το ίδιο σαββατοκύριακο που το Slumdog Millionaire (2008) ξεπερνούσε τα $40 εκατομμύρια εισπράξεων παίζοντας ακόμα σε περιορισμένη διανομή(!), η Fox Searchlight άνοιγε στο Sundance το indie hit του 2009 και έχει και το trailer, ανεβασμένο στην επίσημη σελίδα του, για να το αποδείξει. Αυτή τη φορά, όπως θέλει η καινούρια τάση μετά το καταστροφικό για την ανεξάρτητη παραγωγή και ακόμα καταστροφικότερο για την παγκοσμιοποιημένη οικονομία 2008, κάτι σε light Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) με κάτι παραπάνω από περαστική σχέση με Juno (2007) --o παραγωγός Mason Novick ξαναεμπιστεύτηκε τον Eric Steelberg στη φωτογραφία--, το φιλμ είχε φροντίσει να εξασφαλίσει και τη διανομή και το φανατικό κοινό πριν βγει στη φεστιβαλική γύρα. Φανατικό κοινό που όσο αυξάνεται σμπρώχνει και τη διανομή από ανοιξιάτικες αρχές, σε Μάη και στη συνέχεια στον Ιούλη, ακριβώς στην εβδομάδα που είχε ευεργετήσει και κάτι Μικρές Ηλιαχτίδες (2006).
Με καμιά κατοστή βιντεοκλίπ στο ενεργητικό του, ο Marc Webb φέρνει φανερά μια μετα-ρομαντική αισθητική στη πρώτη του μεγάλη σκηνοθετική δουλειά, βάζοντας τον πρωταγωνιστή του κυριολεκτικά να παραληρεί από τις πολλές ταινίες που 'χει δει, όντας ερωτευμένος με τα μεγάλα μάτια και τις στρογγυλές μπούκες της Zooey Deschanel όσο όλοι μας. Το ίδιο φανερά, η προώθηση ενισχύει τα ξεχωριστά σημεία της ταινίας, μιξάροντας από πάνω κατακαραπαλιομοδίτικο εκφωνητή με φιλόδοξο γκρουπάκι, δίνοντας αυτόν τον φευγαλέο, αμφιδέξιο, not-a-love-story-but-a-story-about-love τόνο που μπορεί να φέρει το ιερό δισκοπότηρο της βιομηχανίας, τους πιτσιρικάδες 15-25, στις αίθουσες, τραβώντας και τις γκόμενές τους, αντί να τραβιούνται σε τυπικά βλαμμένες γυναικιές (με την υποχρέωση να τις καμαρώνουν για πεντάστερες).
Με καμιά κατοστή βιντεοκλίπ στο ενεργητικό του, ο Marc Webb φέρνει φανερά μια μετα-ρομαντική αισθητική στη πρώτη του μεγάλη σκηνοθετική δουλειά, βάζοντας τον πρωταγωνιστή του κυριολεκτικά να παραληρεί από τις πολλές ταινίες που 'χει δει, όντας ερωτευμένος με τα μεγάλα μάτια και τις στρογγυλές μπούκες της Zooey Deschanel όσο όλοι μας. Το ίδιο φανερά, η προώθηση ενισχύει τα ξεχωριστά σημεία της ταινίας, μιξάροντας από πάνω κατακαραπαλιομοδίτικο εκφωνητή με φιλόδοξο γκρουπάκι, δίνοντας αυτόν τον φευγαλέο, αμφιδέξιο, not-a-love-story-but-a-story-about-love τόνο που μπορεί να φέρει το ιερό δισκοπότηρο της βιομηχανίας, τους πιτσιρικάδες 15-25, στις αίθουσες, τραβώντας και τις γκόμενές τους, αντί να τραβιούνται σε τυπικά βλαμμένες γυναικιές (με την υποχρέωση να τις καμαρώνουν για πεντάστερες).
Previously on Movies for the Masses: Fighting (2009): Fifty percent pain trailer