Η Κληρονόμος (2009): Αποκλειστική πρεμιέρα teaser
Δες/Κρύψε το teaser #1
Τρέλα πουλάει η Κληρονόμος και με το δεύτερο teaser της, που βλέπεις πρώτος εδώ, η οποία ετοιμάζεται να παίξει μεγάλη μπάλα σ’ ένα αλλόκοτο γήπεδο που θα προσπαθήσει να συνδυάσει γυναικεία κωμωδία και ποδόσφαιρο, ένα κοκτέιλ που μπορεί να αποδειχθεί τόσο παρακινδυνευμένο, όσο και ιδιοφυές απ’ τ’ αποτελέσματά του στα ταμεία. Η Σμαράγδα Καρύδη --που από μόνη της αρκεί για να τραβήξει τα αντρικά πλήθη στις αίθουσες, πόσο μάλλον όταν ντριμπλάρει φουλ αντρικό δόλωμα-- παίζει πρώην αεροσυνοδό που κληρονομεί ποδοσφαιρική ομάδα απ’ τον μακαρίτη τον άντρα της, την οποία πρέπει να διατηρήσει στη «Μεγάλη Κατηγορία», όπως τη λέει ο Δελτίος Τύπου (και πιθανότατα κι η ίδια η κληρονόμος με της αποχρώσεις Ντάλιας Χατζηαλεξάνδρου) για να μη χάσει την υπόλοιπη, διόλου ευκαταφρόνητη περιουσία που της έχει αφήσει στα χαρτιά ο εκλιπών. Κι επειδή η εγγενής της απόσταση απ’ τα ποδοσφαιρικά, δεν φτάνει σα δυσκολία μόνη της, έχει ν’ αντιμετωπίσει κι αετομάτη που θέλει να της φάει την κληρονομιά και φυτεύει σαμποτέρ στην εντεκάδα.
Η ταινία, που ετοιμάζεται για τις αίθουσες στις 17 του Δεκέμβρη, είναι και η πρώτη μεγάλου μήκους σκηνοθετική δουλειά του Παναγιώτη Φαφούτη, τον οποίο θα θυμάσαι από τότε που τον αναφέραμε ως έναν απ’ τους συμμετέχοντες στο ειδικό τμήμα του περσινού Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, το Generation Next, που παρουσίαζε, μέσω των μικρού μήκους δουλειών τους, τα νέα ταλέντα του ελληνικού κινηματογράφου. Στην επίσκεψη που του είχαμε κάνει στα γυρίσματα (το χρονικό της οποίας μπορείς να βάλεις στα χρωστούμενα για προσεχώς), ο Παναγιώτης Φαφούτης μάς έλεγε για το πως είδε μπόλικες ποδοσφαιρικές ταινίες και τηλεμεταδόσεις πριν αποφασίσει το πώς θα προσαρμόσει πράγματα στις δυνατότητες της δικιάς του ταινίας, για να κατεβάσει την κάμερα μέσα στο γήπεδο και να προσεγγίσει τους ποδοσφαιριστές ως ηθοποιούς, ηθοποιούς που έτσι κι αλλιώς είχε επιλέξει με βασικό κριτήριο να μπορούν να παίξουν μπάλα, σε μια ταινία που μπορεί να μην περιστρέφεται γύρω απ’ το δερμάτινο τόπι που κλωτσάνε οι χαρακτήρες της, αλλά όπως λέει κι ο σκηνοθέτης, «αν δεν μπορούν να σε πείσουν ότι κλωτσάνε, πώς να σε πείσουν όταν λένε “σ’ αγαπώ”»; Η ταινία βασίζεται σε μια ιδέα της Λάγιας Γιούργου, που αγόρασε ο Πάνος Παπαχατζής και έδωσε στον Δημήτρη Εμμανουηλίδη να κάνει σενάριο για τους Αργοναύτες.
Η ταινία, που ετοιμάζεται για τις αίθουσες στις 17 του Δεκέμβρη, είναι και η πρώτη μεγάλου μήκους σκηνοθετική δουλειά του Παναγιώτη Φαφούτη, τον οποίο θα θυμάσαι από τότε που τον αναφέραμε ως έναν απ’ τους συμμετέχοντες στο ειδικό τμήμα του περσινού Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, το Generation Next, που παρουσίαζε, μέσω των μικρού μήκους δουλειών τους, τα νέα ταλέντα του ελληνικού κινηματογράφου. Στην επίσκεψη που του είχαμε κάνει στα γυρίσματα (το χρονικό της οποίας μπορείς να βάλεις στα χρωστούμενα για προσεχώς), ο Παναγιώτης Φαφούτης μάς έλεγε για το πως είδε μπόλικες ποδοσφαιρικές ταινίες και τηλεμεταδόσεις πριν αποφασίσει το πώς θα προσαρμόσει πράγματα στις δυνατότητες της δικιάς του ταινίας, για να κατεβάσει την κάμερα μέσα στο γήπεδο και να προσεγγίσει τους ποδοσφαιριστές ως ηθοποιούς, ηθοποιούς που έτσι κι αλλιώς είχε επιλέξει με βασικό κριτήριο να μπορούν να παίξουν μπάλα, σε μια ταινία που μπορεί να μην περιστρέφεται γύρω απ’ το δερμάτινο τόπι που κλωτσάνε οι χαρακτήρες της, αλλά όπως λέει κι ο σκηνοθέτης, «αν δεν μπορούν να σε πείσουν ότι κλωτσάνε, πώς να σε πείσουν όταν λένε “σ’ αγαπώ”»; Η ταινία βασίζεται σε μια ιδέα της Λάγιας Γιούργου, που αγόρασε ο Πάνος Παπαχατζής και έδωσε στον Δημήτρη Εμμανουηλίδη να κάνει σενάριο για τους Αργοναύτες.
Previously on Movies for the Masses: The Informant! (2009): Trailer εταιρικής διαφθοράς