Written by
cheaptalk
in
Trailers
Youth in Revolt (2009): Διπλό trailer
Δες/Κρύψε το trailer #1
Κάτι σα μεγάλη επιστροφή του Michael Cera, παρόλο που αυτός είναι.. 21 χρονών και τις πιο πρόσφατες ψιλοπαπαριές του τις γύρισε αργότερα, το Youth in Revolt (2009) φαίνεται ότι, μετά από αρκετές καθυστερήσεις, θα ανοίξει τελικά στις αμερικάνικες αίθουσες αρχές Γενάρη, και έτσι έβγαλε τρέιλερ στο MySpace Trailer Park για να το αναγγείλει.
Νωρίτερα, το φιλμ προορίζονταν για έξοδο το Σεπτέμβρη (μετακινημένο από τον Απρίλη όπου είχε μετακινηθεί από το Νοέμβρη του 2008) και έτσι έκανε πρεμιέρα στο Τορόντο, απ' όπου έφυγε με πολύ καλές κριτικές μέχρι και από τα trades, έχοντας πάει σαν ακόμα μια παραγωγή των Weinsteins χωρίς στον ήλιο μοίρα. Βέβαια, πάλι περίπου στο ίδιο συμπέρασμα για τη ποιότητα της παραγωγής θα είχες φτάσει αν στην ομώνυμη σειρά απύθμενα over-the-top μαυροχιουμοριστικών επεισοδίων παύλα βιβλίων πρόσθετες όλα τα credits των δημιουργικών συντελεστών από το IMDb, credits που βγάζουν ένα μερικό άθροισμα από γενικά υποεκτιμημένες νεανικές indie δραμωδίες στιλ The Good Girl (2002), Me and You and Everyone We Know (2005) και Charlie Bartlett (2007). Στον πρωταγωνιστικό ρόλο, ο Cera όχι μόνο φαίνεται να παίζει τον καλύτερο Cera-ρόλο από τη εποχή του Arrested Development αλλά, όπως βλέπεις, για πρώτη φορά επεκτείνεται και σε Belmondo-ρόλο, κομπλέ με τσιγάρο ψηφιακά σβησμένο από το τρέιλερ (για να κηρυχτεί κατάλληλο από την MPAA), και αναμενόμενα αφού ο πρωτότυπος ήρωας του C. D. Payne είχε ήρωα τον ήρωα του Jean-Luc Godard στον Pierrot le Fou (1965), ταινία της οποίας τη πλοκή γκομενο-ξεμυαλισμένου που μπλέκει σε περιπέτειες ξεσηκώνει λίγο πολύ το μυθιστορηματικό Youth, προσθέτοντας και τις συνεχείς σηκωμάρες σαλεμένου 14χρονου που στο πανί έγινε 16χρονος για να προσαρμοστεί σε ευρύτερα από cult ακροατήρια. Στα της προώθησης, η μετακίνηση του release για όλο και πιο αρχές Γενάρη δείχνει ότι κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος οι σκέψεις για κάποιο βραβειακό σμπρώξιμο (που απαιτεί βέβαια προβολές έστω και τη τελευταία βδομάδα του Δεκεμβρίου), ενώ ότι οι Weinsteins βάλαν αρκετά λεφτά στη τσέπη από τους Inglourious Basterds (2009) και καλοβλέπουν περισσότερα έξοδα για ανάλογα περισσότερα έσοδα, ότι η όρεξη άνοιξε δείχνει το κόψιμο των πιο χοντρών σκηνών του πρώτου τρέιλερ μαζί με την έμφαση του δεύτερου στο σεξουαλικό λιμό του μικρού Michael και στο πιασάρικο όνομα του μεγάλου Zach (που ο χαρακτήρας του κάθε άλλο παρά βγάζει όλη τη ταινία αλλά ο Ray Liotta που παίρνει τη σκυτάλη στην υπόλοιπη διάρκεια έφαγε ένα μπλάνκο κι αυτός στο #2, αν το παρατήρησες).
Νωρίτερα, το φιλμ προορίζονταν για έξοδο το Σεπτέμβρη (μετακινημένο από τον Απρίλη όπου είχε μετακινηθεί από το Νοέμβρη του 2008) και έτσι έκανε πρεμιέρα στο Τορόντο, απ' όπου έφυγε με πολύ καλές κριτικές μέχρι και από τα trades, έχοντας πάει σαν ακόμα μια παραγωγή των Weinsteins χωρίς στον ήλιο μοίρα. Βέβαια, πάλι περίπου στο ίδιο συμπέρασμα για τη ποιότητα της παραγωγής θα είχες φτάσει αν στην ομώνυμη σειρά απύθμενα over-the-top μαυροχιουμοριστικών επεισοδίων παύλα βιβλίων πρόσθετες όλα τα credits των δημιουργικών συντελεστών από το IMDb, credits που βγάζουν ένα μερικό άθροισμα από γενικά υποεκτιμημένες νεανικές indie δραμωδίες στιλ The Good Girl (2002), Me and You and Everyone We Know (2005) και Charlie Bartlett (2007). Στον πρωταγωνιστικό ρόλο, ο Cera όχι μόνο φαίνεται να παίζει τον καλύτερο Cera-ρόλο από τη εποχή του Arrested Development αλλά, όπως βλέπεις, για πρώτη φορά επεκτείνεται και σε Belmondo-ρόλο, κομπλέ με τσιγάρο ψηφιακά σβησμένο από το τρέιλερ (για να κηρυχτεί κατάλληλο από την MPAA), και αναμενόμενα αφού ο πρωτότυπος ήρωας του C. D. Payne είχε ήρωα τον ήρωα του Jean-Luc Godard στον Pierrot le Fou (1965), ταινία της οποίας τη πλοκή γκομενο-ξεμυαλισμένου που μπλέκει σε περιπέτειες ξεσηκώνει λίγο πολύ το μυθιστορηματικό Youth, προσθέτοντας και τις συνεχείς σηκωμάρες σαλεμένου 14χρονου που στο πανί έγινε 16χρονος για να προσαρμοστεί σε ευρύτερα από cult ακροατήρια. Στα της προώθησης, η μετακίνηση του release για όλο και πιο αρχές Γενάρη δείχνει ότι κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος οι σκέψεις για κάποιο βραβειακό σμπρώξιμο (που απαιτεί βέβαια προβολές έστω και τη τελευταία βδομάδα του Δεκεμβρίου), ενώ ότι οι Weinsteins βάλαν αρκετά λεφτά στη τσέπη από τους Inglourious Basterds (2009) και καλοβλέπουν περισσότερα έξοδα για ανάλογα περισσότερα έσοδα, ότι η όρεξη άνοιξε δείχνει το κόψιμο των πιο χοντρών σκηνών του πρώτου τρέιλερ μαζί με την έμφαση του δεύτερου στο σεξουαλικό λιμό του μικρού Michael και στο πιασάρικο όνομα του μεγάλου Zach (που ο χαρακτήρας του κάθε άλλο παρά βγάζει όλη τη ταινία αλλά ο Ray Liotta που παίρνει τη σκυτάλη στην υπόλοιπη διάρκεια έφαγε ένα μπλάνκο κι αυτός στο #2, αν το παρατήρησες).
Previously on Movies for the Masses: Percy Jackson and the Lightning Thief (2010): Trailer