Written by
cheaptalk
in
Features
Μπλε εξωγήινοι βυθίζουν Τιτανικό
Μετά τα ιπτάμενα φρούρια του 22ου αιώνα, και τα αβύθιστα υπερωκεάνεια των γήινων από τον 20ο υπέκυψαν ολοκληρωτικά στα πανίσχυρα βέλη των Na'vi, αφού χτες στην Αμερική το Avatar (2009) πρόσθεσε άλλα $2,7 εκατομμύρια στις εκεί εισπράξεις του και προσπέρασε επίσημα τα $600 εκατομμύρια του Τιτανικού (1997). Τη προηγούμενη βδομάδα η παραγωγή του Jon Landau και του James Cameron είχε ξεπεράσει τη παραγωγή του Jon Landau και του James Cameron τόσο στον υπόλοιπο κόσμο ($1,2Μ) όσο και στο σύνολο ($1,8Μ), ενώ χτες μάζεψε εννιά (9) υποψηφιότητες για Oscar® και πήρε το πράσινο φως για το sequel (διάβαζε ο Rupert Murdoch δήλωσε στους μετόχους της News Corp. πως το σμπρώχνει όσο πιο πολύ μπορεί για όσο πιο γρήγορα γίνεται).
Ο μόνιμος αστερίσκος που κουβαλάνε τα ποσά που ανακοινώνουν τα studio ως bragging rights είναι του πληθωρισμού, και του γενικότερου και της τιμής των εισιτηρίων, πληθωρισμού που ξεφτίζει με τα χρόνια τα νούμερα των παλιότερων παραγωγών. Το Avatar κουβαλάει κι ένα δεύτερο αστερίσκο όπως σημειώνουν πια όλοι, αυτόν της επιπλέον.. εισφοράς των περισσότερων θεατών υπέρ του στερεοσκοπικού 3D, ένα premium που σύμφωνα με τα στοιχεία της Fox πλήρωσε το 80% των Αμερικάνων και το 64% του υπόλοιπου γήινου πληθυσμού. Έτσι, ξαναμανά, αν θες να έχεις μια εικόνα της απήχησης της ταινίας, θα πρέπει να υπολογίζεις τους Αμερικάνους που την είδαν μέχρι τώρα (σε αίθουσες τουλάχιστο) γύρω στα 55 με 60 εκατομμύρια, σε σύγκριση με τα 120-130 μύρια του Τιτανικού και τα 180-190 του Όσα Παίρνει ο Άνεμος (1939). Στον υπόλοιπο πλανήτη που μετράει εισιτήρια, η εικόνα είναι πιο ξεκάθαρα αντίστοιχη (των αναγωγών), και για παράδειγμα στην Ελλάδα το Avatar έχει ξεπεράσει τους 800 χιλιάδες θεατές αλλά απέχει πολύ από τα 1,5-1,8 εκατομμύρια του Τιτανικού ενώ στη Γαλλία που ενθουσιάστηκε περισσότερο είναι (το Avatar) πιο μπροστά από τα μισά της διαδρομής με 11 εκατομμύρια αποδείξεις έναντι 21.
Παρόλο που τα πραγματικά ρεκόρ του Avatar είναι σε νέες χολιγουντιανές αγορές σα της Κίνας (όπου σημειώθηκαν και τα χαρακτηριστικότερα κρούσματα.. avatard-ισμού) και της Ρωσίας, τα πάνω από $2 δισεκατομμύρια εισπράξεων και ο ρυθμός με τον οποίο αυξάνονται είναι σίγουρα απίστευτα για τα δεδομένα της εποχής από τη μια και για τα δεδομένα όλων των εποχών από την άλλη. Ενδεικτικά, στον διεθνή απολογισμό του 2010 η Fox πέρασε το ένα δις δολάρια πριν βγει ο Γενάρης σε ένα ρεκόρ ταχύτητας που μοιάζει απίθανο να πέσει πριν βγει αυτός ο αιώνας και καναδυό ακόμη (εκτός αν ανοίξει το Avatar 2 καμιά 1η Ιανουαρίου), ενώ στην Αμερική ο Sherlock Holmes (2009) και το Squeakquel (2009) περνάνε στην ιστορία σαν οι πιο πετυχημένες παραγωγές που δε κατάφεραν να κατακτήσουν τη κορυφή του μποξόφη μετά το Big Fat Greek Wedding (2002). Επιπλέον και σημαντικότερα, το S3D που το θυμάται η κινηματογραφική βιομηχανία όποτε πονάει η τσέπη της εδώ και εξήντα χρόνια, από κει που φαίνονταν να ξεβάφει γρήγορα ως χάντρα για το ταχτικό κοινό, απέκτησε πολλαπλάσιο που είχε να πατήσει σε αίθουσα από τότε που βυθίστηκε ο Τιτανικός στην οθόνη αν όχι στη πραγματικότητα, άσχετα αν τρέχει ήδη (η βιομηχανία) να του πουλήσει (του κοινού) κυριολεκτικά τρισδιάστατα σκυλιά και γατιά όσο προλαβαίνει.
Ο μόνιμος αστερίσκος που κουβαλάνε τα ποσά που ανακοινώνουν τα studio ως bragging rights είναι του πληθωρισμού, και του γενικότερου και της τιμής των εισιτηρίων, πληθωρισμού που ξεφτίζει με τα χρόνια τα νούμερα των παλιότερων παραγωγών. Το Avatar κουβαλάει κι ένα δεύτερο αστερίσκο όπως σημειώνουν πια όλοι, αυτόν της επιπλέον.. εισφοράς των περισσότερων θεατών υπέρ του στερεοσκοπικού 3D, ένα premium που σύμφωνα με τα στοιχεία της Fox πλήρωσε το 80% των Αμερικάνων και το 64% του υπόλοιπου γήινου πληθυσμού. Έτσι, ξαναμανά, αν θες να έχεις μια εικόνα της απήχησης της ταινίας, θα πρέπει να υπολογίζεις τους Αμερικάνους που την είδαν μέχρι τώρα (σε αίθουσες τουλάχιστο) γύρω στα 55 με 60 εκατομμύρια, σε σύγκριση με τα 120-130 μύρια του Τιτανικού και τα 180-190 του Όσα Παίρνει ο Άνεμος (1939). Στον υπόλοιπο πλανήτη που μετράει εισιτήρια, η εικόνα είναι πιο ξεκάθαρα αντίστοιχη (των αναγωγών), και για παράδειγμα στην Ελλάδα το Avatar έχει ξεπεράσει τους 800 χιλιάδες θεατές αλλά απέχει πολύ από τα 1,5-1,8 εκατομμύρια του Τιτανικού ενώ στη Γαλλία που ενθουσιάστηκε περισσότερο είναι (το Avatar) πιο μπροστά από τα μισά της διαδρομής με 11 εκατομμύρια αποδείξεις έναντι 21.
Παρόλο που τα πραγματικά ρεκόρ του Avatar είναι σε νέες χολιγουντιανές αγορές σα της Κίνας (όπου σημειώθηκαν και τα χαρακτηριστικότερα κρούσματα.. avatard-ισμού) και της Ρωσίας, τα πάνω από $2 δισεκατομμύρια εισπράξεων και ο ρυθμός με τον οποίο αυξάνονται είναι σίγουρα απίστευτα για τα δεδομένα της εποχής από τη μια και για τα δεδομένα όλων των εποχών από την άλλη. Ενδεικτικά, στον διεθνή απολογισμό του 2010 η Fox πέρασε το ένα δις δολάρια πριν βγει ο Γενάρης σε ένα ρεκόρ ταχύτητας που μοιάζει απίθανο να πέσει πριν βγει αυτός ο αιώνας και καναδυό ακόμη (εκτός αν ανοίξει το Avatar 2 καμιά 1η Ιανουαρίου), ενώ στην Αμερική ο Sherlock Holmes (2009) και το Squeakquel (2009) περνάνε στην ιστορία σαν οι πιο πετυχημένες παραγωγές που δε κατάφεραν να κατακτήσουν τη κορυφή του μποξόφη μετά το Big Fat Greek Wedding (2002). Επιπλέον και σημαντικότερα, το S3D που το θυμάται η κινηματογραφική βιομηχανία όποτε πονάει η τσέπη της εδώ και εξήντα χρόνια, από κει που φαίνονταν να ξεβάφει γρήγορα ως χάντρα για το ταχτικό κοινό, απέκτησε πολλαπλάσιο που είχε να πατήσει σε αίθουσα από τότε που βυθίστηκε ο Τιτανικός στην οθόνη αν όχι στη πραγματικότητα, άσχετα αν τρέχει ήδη (η βιομηχανία) να του πουλήσει (του κοινού) κυριολεκτικά τρισδιάστατα σκυλιά και γατιά όσο προλαβαίνει.
Η πρωτότυπη φωτοσύνθεση είναι του chochweets από το deviantART