Written by
cheaptalk
in
Trailers
Beastly (2010): Trailer λαμπυρίζοντος λυκόφωτος
Δες/Κρύψε το teaser
Το δρόμο του όσο χειρότερα τόσο καλύτερα που έδειξε το New Moon (2009) φιλοδοξεί θεωρητικά να τον ακολουθήσει η μισή παραγωγή του Hollywood πια, όμως η ιστορία του Twilight franchise είχε ήδη δείξει πως τα μεγάλα studio (που το προσπέρασαν) δεν είχαν το ψυχρό ένστικτο που απαιτούνταν για να σοδομίσουν τόσα εκατομμύρια τσιριάρες αμοιβάδες ανά τον πλανήτη. Έτσι φυσιολογικά, επίσημα από τα τέλη της προηγούμενης χρονιάς, πρώτος ακόλουθος της Summit έχει αυτοχριστεί άλλη ανεξάρτητη, η CBS Films, με το Beastly (2010), ένα φιλμ περήφανο αντίγραφο το οποίο προβάλλει από τα ξημερώματα το trailer του στο Twilight TV, λίγες μέρες πριν το τελικό (trailer) του Twilight Saga: Eclipse (2010) ξεκινήσει τις δικές του προβολές από την Oprah.
H CBS Films μπορεί να είναι πρωτάρα σαν εταιρεία αλλά έχει προφανώς μεγάλη μαμά, και η παραγωγή είχε $20 εκατομμύρια για ξόδεμα, τα περισσότερα από τα οποία μάλλον θα πάνε στο σμπρώξιμο, αφού η Summit έχει αποδείξει (πέρα απ' όλα τ' άλλα και) ότι μπορείς να πουλάς φύκια για μεταξωτές μπλοκμπαστεριές στο συγκεκριμένο κοινό. Πιο χαρακτηριστικά των προθέσεων στα έξοδα, η Vanessa Hudgens και ο Alex Pettyfer "έτυχε" να "κερδίσουν" ταυτόχρονα τα φετινά Stars of Tomorrow, σε μια ShoWest που έτρεχε υπό προσωρινή και for profit ιδιοκτησία πριν γίνει CinemaCon από το 2011. Εκτός από το να προσθέτει λάμψη στους πρωταγωνιστές της όμως, η προώθηση φροντίζει και να πακετάρει το προϊόν της πιπιλώντας όρους όπως "υπερ-μοντέρνα επαναφήγηση" στις συνόψεις και "μαγικός ρεαλισμός" στις συνεντεύξεις, έχοντας διακρίνει πόσο περίγελως γίνονταν και γίνονται οι twihards προσπαθώντας μόνοι τους (χωρίς καθοδήγηση) να πείσουν τους υπόλοιπους για την.. αξία των ταινιών και των βιβλίων με σήμα το χουφτωμένο μήλο. Στο ίδιο κλίμα, ακόμα και η μεταφερόμενη νουβέλα της Alex Flinn φέρεται να έχει επηρρεαστεί από τη Belle et la Bête (1946) του Jean Cocteau, πράγμα το οποίο είναι μεν ψιλο-αλήθεια (αφού η Flinn έψαξε οποιονδήποτε ασχολήθηκε με την Ωραία και το Τέρας στους αιώνες) αλλά και στο χαρτί η βασικότερη επιρροή ήταν φυσικά οι πωλήσεις των πονημάτων της Stephanie Meyer. Όλο αυτό το πανηγύρι υποκρισίας το οπτικοποιεί το trailer, το.. διαστημικό λύκειο στο οποίο πάει ο ξανθός κοιλιακός Τέρας εξηγεί άριστα τι σημαίνει υπερ-μοντέρνος μυθιστορηματικός μαγικός ρεαλισμός για πυροβολημένες, από κει και πέρα όλες οι σκηνές το μόνο που έχουν στο νου τους είναι να φωτίζονται από το σωστό Λυκόφως. Σε περίπτωση που είχες καμιά ανησυχία, η "παραμόρφωση" του Pettyfer αποκαλύπτεται ολοκληρωτικά να έχει βγει από τα υγρά όνειρα χοντρής γκοθούς φυσικά, ενώ όλες οι αντιπάθειες για τη Slutgens (όπως την ανεβοκατεβάζουν οι αμέτρητες που αισθάνονται ότι τις είχε παρατήσει ο Zac Efron για χάρη της) μάλλον θα ξεχαστούν τόσο εύκολα όσο και αντιδράσεις των φαν του βιβλίου μετά τις παρεμβάσεις της Flinn. Με την ίδια ευκολία πάντως, μπορείς να προβλέψεις και μέλλον συγκριτικά φτωχού συγγενή για το όλο εγχείρημα.
H CBS Films μπορεί να είναι πρωτάρα σαν εταιρεία αλλά έχει προφανώς μεγάλη μαμά, και η παραγωγή είχε $20 εκατομμύρια για ξόδεμα, τα περισσότερα από τα οποία μάλλον θα πάνε στο σμπρώξιμο, αφού η Summit έχει αποδείξει (πέρα απ' όλα τ' άλλα και) ότι μπορείς να πουλάς φύκια για μεταξωτές μπλοκμπαστεριές στο συγκεκριμένο κοινό. Πιο χαρακτηριστικά των προθέσεων στα έξοδα, η Vanessa Hudgens και ο Alex Pettyfer "έτυχε" να "κερδίσουν" ταυτόχρονα τα φετινά Stars of Tomorrow, σε μια ShoWest που έτρεχε υπό προσωρινή και for profit ιδιοκτησία πριν γίνει CinemaCon από το 2011. Εκτός από το να προσθέτει λάμψη στους πρωταγωνιστές της όμως, η προώθηση φροντίζει και να πακετάρει το προϊόν της πιπιλώντας όρους όπως "υπερ-μοντέρνα επαναφήγηση" στις συνόψεις και "μαγικός ρεαλισμός" στις συνεντεύξεις, έχοντας διακρίνει πόσο περίγελως γίνονταν και γίνονται οι twihards προσπαθώντας μόνοι τους (χωρίς καθοδήγηση) να πείσουν τους υπόλοιπους για την.. αξία των ταινιών και των βιβλίων με σήμα το χουφτωμένο μήλο. Στο ίδιο κλίμα, ακόμα και η μεταφερόμενη νουβέλα της Alex Flinn φέρεται να έχει επηρρεαστεί από τη Belle et la Bête (1946) του Jean Cocteau, πράγμα το οποίο είναι μεν ψιλο-αλήθεια (αφού η Flinn έψαξε οποιονδήποτε ασχολήθηκε με την Ωραία και το Τέρας στους αιώνες) αλλά και στο χαρτί η βασικότερη επιρροή ήταν φυσικά οι πωλήσεις των πονημάτων της Stephanie Meyer. Όλο αυτό το πανηγύρι υποκρισίας το οπτικοποιεί το trailer, το.. διαστημικό λύκειο στο οποίο πάει ο ξανθός κοιλιακός Τέρας εξηγεί άριστα τι σημαίνει υπερ-μοντέρνος μυθιστορηματικός μαγικός ρεαλισμός για πυροβολημένες, από κει και πέρα όλες οι σκηνές το μόνο που έχουν στο νου τους είναι να φωτίζονται από το σωστό Λυκόφως. Σε περίπτωση που είχες καμιά ανησυχία, η "παραμόρφωση" του Pettyfer αποκαλύπτεται ολοκληρωτικά να έχει βγει από τα υγρά όνειρα χοντρής γκοθούς φυσικά, ενώ όλες οι αντιπάθειες για τη Slutgens (όπως την ανεβοκατεβάζουν οι αμέτρητες που αισθάνονται ότι τις είχε παρατήσει ο Zac Efron για χάρη της) μάλλον θα ξεχαστούν τόσο εύκολα όσο και αντιδράσεις των φαν του βιβλίου μετά τις παρεμβάσεις της Flinn. Με την ίδια ευκολία πάντως, μπορείς να προβλέψεις και μέλλον συγκριτικά φτωχού συγγενή για το όλο εγχείρημα.
Previously on Movies for the Masses: Grown Ups (2010): Μεγάλο trailer