Written by
cheaptalk
in
Trailers
Eat Pray Love (2010): I trailer
Δες/Κρύψε το US trailer
To ερώτημα είναι αν ο τόνος του Ryan Murphy, ο συμπαθητικός αυτοσαρκαστικός γυφτογκέικος υπερφαντασιωτικός αυνανισμός του Glee, μπορεί να εφαρμοστεί στον γιγαντιαίο πλανήτη Εγώ, όπου ευδοκιμούν κάτι αναγνώσματα στιλ Eat, Pray, Love, κάτι αναζητήσεις από μια γυναίκα του πόσα I μπορούν να χωρέσουν σε αγγλόφωνη έκδοση, και του πόσα περισσότερα όλα μπορεί να λαχταράει κάποια που έχει λιγότερα όλα. Η απάντηση θα προβάλλεται στον φιλικό αχορταγοπορνοσινεμά της γειτονιάς σου από 13 Αυγούστου, όπως ξαναματαθυμίζει η Sony στέλνοντας σε κάθε πρόθυμο να το δημοσιεύσει, το δεύτερο διεθνές trailer του κινηματογραφικού Eat Pray Love (2010) που κυκλοφορεί γενικά από τις αρχές του μήνα και το ανέβασε η Sony UK στο YouTube τη Παρασκευή.
Το ανάγνωσμα κάποιας Elizabeth Gilbert με τον αχρείαστο επεξηγηματικό υπότιτλο One Woman's Search for Everything, μπορεί να προκάλεσε αρκετούς αυτοστραγγαλισμούς αντρών κριτικών αλλά πούλησε πάνω από 6 εκατομμύρια αντίτυπα μέσα σε θύελλα oprah-ικών αφιερωμάτων, οπότε η μεταφορά του ήταν θέμα χρόνου και μόνο. Από τις γυναικείες κριτικές εύκολα καταλαβαίνεις ότι το βιβλίο πούλησε αυτόν τον μπουρζουάζικο μποέμικο ταξιδιωτισμό που ήταν ρομαντικός κυριολεκτικά πριν εκατοντάδες και εκατοντάδες χρόνια, προσπερνώντας στα γρήγορα κάτι.. λεπτομέρειες όπως ότι προφανής λόγος για τις υστερίες της Gilbert δεν υπήρχε, ότι η ίδια δουλειά είχε.. να γυρνάει τον κόσμο επί πληρωμή, και ότι αυτό που έκανε ήταν.. να τον ξαναγυρίσει επί πληρωμή, με $200 χιλιάρικα προκαταβολή. Από την ημερομηνία εξόδου της ταινίας, σχεδόν ίδια με αυτή των Julie & Julia (2009), εύκολα συμπεραίνεις ότι το studio την έχει βάλει σε ίδια ακριβώς κατηγορία και θα επιδιώξει να ακουστεί και στα βραβεία, τονίζοντας από τώρα πως η Julia Roberts έχει να μπει πρώτο όνομα στη μαρκίζα από το Mona Lisa Smile (2003), και έχοντας κλείσει τα αυγουστιάτικα εξώφυλλα των μισών γυναικείων περιοδικών του πλανήτη. Από τα trailer, και ειδικά από το διεθνές που παρακάμπτει τις λεπτομέρειες που λέγαμε, καταλαβαίνεις ότι το φιλμ προορίζεται για ακόμα χειρότερο από το βιβλίο, η εγωπάθεια έχει ενισχυθεί κιόλας από τη σεμινο-κάμερα που φωτογραφίζει τη Roberts (προσπαθώντας να κρύψει τα 7-8 χρόνια διαφοράς από την ηρωίδα, μεταξύ άλλων, ίσως), ο υποτιθέμενα δύσκολος έρωτας που προκύπτει στο τρίτο μέρος του ταξιδιού (στο Bali, μετά την Ιταλία και την Ινδία) έχει προσωποποιηθεί από τον Javier Bardem και στη φυσική του ηλικία (αντί την.. ηλικιωμένη του βιβλίου) πετώντας στα σκουπίδια το όποιο επιμύθιο, τα σκόρπια δείγματα αυτογνωσίας της Gilbert που θα περίμενες να σμπρωχτούν από τον Murphy έχουν αντίθετα ελαχιστοποιηθεί σε καναδυό ατάκες από αυτές που κάνουν τη Carrie Bradshaw να μοιάζει αυτομαστιγούμενος ερημίτης μοναχός. Στα screenings για το κοινό της Oprah βρέθηκαν και κάποιοι άντρες, οι αναφορές τους ήταν αυτές που περίμενες (μόνο η φωτογραφία του Robert Richardson κάτι λέει), όμως δεν έμειναν για πολύ στον αέρα. Σε προβολές εικοσαλέπτων για τους δημοσιογράφους δε βρέθηκε κανένας να πει τίποτα σοβαρό, μέσω της σελίδας των εκατοντάδων χιλιάδων πιστών στο Facebook η Sony προτείνει να διαβάσεις το ρεπορτάζ του Associated Press όπου κυριαρχεί η είδηση πως το επόμενο trailer θα παίζει με το Twilight: Eclipse (2010) φυσικά.
Το ανάγνωσμα κάποιας Elizabeth Gilbert με τον αχρείαστο επεξηγηματικό υπότιτλο One Woman's Search for Everything, μπορεί να προκάλεσε αρκετούς αυτοστραγγαλισμούς αντρών κριτικών αλλά πούλησε πάνω από 6 εκατομμύρια αντίτυπα μέσα σε θύελλα oprah-ικών αφιερωμάτων, οπότε η μεταφορά του ήταν θέμα χρόνου και μόνο. Από τις γυναικείες κριτικές εύκολα καταλαβαίνεις ότι το βιβλίο πούλησε αυτόν τον μπουρζουάζικο μποέμικο ταξιδιωτισμό που ήταν ρομαντικός κυριολεκτικά πριν εκατοντάδες και εκατοντάδες χρόνια, προσπερνώντας στα γρήγορα κάτι.. λεπτομέρειες όπως ότι προφανής λόγος για τις υστερίες της Gilbert δεν υπήρχε, ότι η ίδια δουλειά είχε.. να γυρνάει τον κόσμο επί πληρωμή, και ότι αυτό που έκανε ήταν.. να τον ξαναγυρίσει επί πληρωμή, με $200 χιλιάρικα προκαταβολή. Από την ημερομηνία εξόδου της ταινίας, σχεδόν ίδια με αυτή των Julie & Julia (2009), εύκολα συμπεραίνεις ότι το studio την έχει βάλει σε ίδια ακριβώς κατηγορία και θα επιδιώξει να ακουστεί και στα βραβεία, τονίζοντας από τώρα πως η Julia Roberts έχει να μπει πρώτο όνομα στη μαρκίζα από το Mona Lisa Smile (2003), και έχοντας κλείσει τα αυγουστιάτικα εξώφυλλα των μισών γυναικείων περιοδικών του πλανήτη. Από τα trailer, και ειδικά από το διεθνές που παρακάμπτει τις λεπτομέρειες που λέγαμε, καταλαβαίνεις ότι το φιλμ προορίζεται για ακόμα χειρότερο από το βιβλίο, η εγωπάθεια έχει ενισχυθεί κιόλας από τη σεμινο-κάμερα που φωτογραφίζει τη Roberts (προσπαθώντας να κρύψει τα 7-8 χρόνια διαφοράς από την ηρωίδα, μεταξύ άλλων, ίσως), ο υποτιθέμενα δύσκολος έρωτας που προκύπτει στο τρίτο μέρος του ταξιδιού (στο Bali, μετά την Ιταλία και την Ινδία) έχει προσωποποιηθεί από τον Javier Bardem και στη φυσική του ηλικία (αντί την.. ηλικιωμένη του βιβλίου) πετώντας στα σκουπίδια το όποιο επιμύθιο, τα σκόρπια δείγματα αυτογνωσίας της Gilbert που θα περίμενες να σμπρωχτούν από τον Murphy έχουν αντίθετα ελαχιστοποιηθεί σε καναδυό ατάκες από αυτές που κάνουν τη Carrie Bradshaw να μοιάζει αυτομαστιγούμενος ερημίτης μοναχός. Στα screenings για το κοινό της Oprah βρέθηκαν και κάποιοι άντρες, οι αναφορές τους ήταν αυτές που περίμενες (μόνο η φωτογραφία του Robert Richardson κάτι λέει), όμως δεν έμειναν για πολύ στον αέρα. Σε προβολές εικοσαλέπτων για τους δημοσιογράφους δε βρέθηκε κανένας να πει τίποτα σοβαρό, μέσω της σελίδας των εκατοντάδων χιλιάδων πιστών στο Facebook η Sony προτείνει να διαβάσεις το ρεπορτάζ του Associated Press όπου κυριαρχεί η είδηση πως το επόμενο trailer θα παίζει με το Twilight: Eclipse (2010) φυσικά.
Previously on Movies for the Masses: Narnia: The Voyage of the Dawn Treader (2010): Teaser