Red (2010): Teaser παλαιονέωσης

Red - Teaser

Τη καυτή συνταγή της επιτυχίας στην αποτυχία, της Warner σε Losers (2010) και Jonah Hex (2010), φαίνεται να ακολουθεί και η Summit μεταφέροντας στην οθόνη ακόμα ένα κόμικ συγκεκριμένου κοινού, με στόχο.. κανένα κοινό αλλά το PG-13 στη καταλληλότητα, όπως ξεκαθαρίζει το teaser του Red (2010) που παρουσίασε τη Πέμπτη το Yahoo! Movies. Βέβαια, η παραγωγή του Lorenzo di Bonaventura διαφοροποιείται κάπως, πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα στη κάψα, αφήνοντας στην άκρη τις περσινές γκόμενες στιλ Zoe Saldana και Megan Fox και πιάνοντας τα hot trends στο Twitter, τη Helen Mirren που έβγαλε νοκάουτ τη γιαγιά Megan στα σχετικά poll του Esquire και πλάκωσε τις γυμνές εμφανίσεις για να το γιορτάσει, και τον Bruce Willis που είναι οφθαλμοφανέστατα ο νέος Justin Bieber τελεία. Η ιστορία βασίζεται θεωρητικά στο ομώνυμο κόμικ του Waren Ellis με ήρωα τον πιο δολοφονικό δολοφόνο ever που ξοδεύει τρία τεύχη να εκτελεί όποιον βρεθεί στο δρόμο του να εκτελέσει τον αρχηγό της CIA (πράγμα που σημαίνει ότι εκτελεί και όλη τη CIA φυσικά). Αλλά δε χρειάζεται να διαβάσεις το σενάριο για να καταλάβεις πως η μεταφορά θα μπορούσε να πασαριστεί άνετα και σα remake του Trois couleurs: Rouge (1994) του Kieslowski ή σα sequel του Shawshank Redemption (1994) επικεντρωμένο στον Red του Morgan Freeman. Το σενάριο σίγουρα είναι επαγγελματικό στο χωρίς ανάσα και χωρίς λίπος αναμάσημα κλισεδαρίας πιο κουρασμένης κι από όλο μαζί το καστ, η απορία όμως παραμένει τί ανάγκη είχε το κόμικ, απορία που δυστυχώς δε πρόκειται να σου λύσει ούτε καν ο Ellis, ο οποίος έβγαλε ένα σημείωμα στήριξης των επιλογών της παραγωγής, κάνοντας ουσιαστικά σαφές μόνο ότι τέτοια σημειώματα είναι πια υποχρεωτικά από το συμβόλαιο για οποιονδήποτε παραχωρεί σε κάποιο studio το δικαίωμα να αλλάξει τα φώτα σε έργο του. Η Summit παριστάνοντας τον Ellis τονίζει ότι η μπουμπούκα σταρ του φιλμ παίζει με όπλα σε αυτό, και μέσω του Di Bonaventura τόνισε στους διαδιχτυακούς που κάλεσε για επίσκεψη στα γυρίσματα ότι πέρασε (η μπουμπούκα) και σχετική εκπαίδευση, όμως δε φρόντισε τουλάχιστο να την αντικαταστήσει στις σκηνές που έχει γυρισμένη τη πλάτη (και.. παίζει με τα παιχνιδάκια) όπως βλέπεις, και έτσι σου βγάζει τελικά και όποιο μάτι είχε τυχόν καταφέρει να ξεφύγει από τη γενικότερη θλιβερότητα του project.


Previously on Movies for the Masses: Predators (2010): International trailer

4 Responses so far.

  1. cheaptalk said

    Δε ξέρω αν έχει κανένας πραγματικά απορία τι ήθελε η Summit και αγόρασε τα δικαιώματα του κόμικ. Για μένα σχήμα λόγου είναι, ένας τρόπος να πω χωρίς να πολυπροσβάλλω το καστ, ότι το αγόρασε για να περιτυλίξει ένα ακόμα τίποτα που βγαίνει στις οθόνες για να αρπάξει ότι μπορεί. Δεν είναι τυχαίο ότι η Warner άφησε τίτλο της DC να πάει σε άλλο studio μετά από αρκετές δεκαετίες, το κόμικ δεν ήταν υλικό για ολόκληρη ταινία, ήταν από αυτά που βγάζει ο Ellis σε τρία τεύχη και περιμένεις τη μαζεμένη έκδοση που η μισή έχει περιφερειακό υλικό για να γεμίζει τις σελίδες. Και καμία παραγωγή που σέβεται τον εαυτό της δε θα σκέφτονταν να βγάλει ταινία για.. όλη την οικογένεια με βάση μια ιστορία που στρώνει τη μισή Αμερική με πτώματα, έστω κι αν ο Ellis δεν είναι ακριβώς και Ennis.

    Και δεν είναι απλά το PG-13 σε τέτοιες παραγωγές. Είναι ότι μετά από τόσα χρόνια που είναι η κατάρα κάθε "ταινίας δράσης", χρειάζεται πολύ δημιουργικό ταλέντο για να ξεπεραστεί σα περιορισμός. Έχει καταντήσει γελοίο να βλέπεις από προϊστορικούς αγρίους μέχρι μελλοντικά γαμωρομπότ να ρίχνουν χαστουκάκια στον ίδιο άτυχο για καμιά ώρα, κι αυτά μετρημένα και σε αργή κίνηση, εκεί που υποτίθεται ότι δεν έχουν όρια στη μοβορία.

    Και άντε ο Bruce τις βγάζει τέτοιες παπάρες με αξιοπρέπεια χρόνια τώρα, και ο Freeman κάνει όπως ξαναματάπαμε και τη μαϊμού που χορεύει άμα δει δολάρια. Η θεία Helen δε μπορώ πραγματικά να καταλάβω τι ανάγκη είχε, όμως άμα στις σκηνές του τρέιλερ κοπανάει το κόσμο σα.. γιαγιά κυρία, δε βλέπω και πολλούς να κόβουν εισιτήρια για τις υπόλοιπες, ότι και να λέει ο Ellis.

  2. cheaptalk said

    Αν ενδιαφέρει κανέναν, το link στο draft του σεναρίου είναι για δέκα κατεβάσματα και μετά θα λήξει χωρίς να ανανεωθεί.

  3. K said

    Πέστα, ρε φίλε. Ο αυτοκράτορας είναι γυμνός: πρόκειται για άλλο ένα φιλμ χωρίς λόγο ύπαρξης πέρα από μια γρήγορη κι εύκολη αρπαχτή. Άλλο ένα τίποτα τύπου Die Hard 4, Hitman κλπ κλπ.

    Η έκπληξη για εμένα είναι η υποστήριξη του Ellis σε αυτό το οφθαλμοφανώς κακό σκουπίδι, των fan (αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να του πήγαιναν και κόντρα ποτέ, γι'αυτό λέγονται fan) του συγγραφέα, αλλά και από site τύπου CHUD που όλοι τους μας έχουν συνηθίσει σε αμείλικτες και "edgy" countercultural κριτικές, πχ σε βάρος Nolan/TDK.

    Γελοία κατάσταση. Τώρα καταλαβαίνω απόλυτα γιατί ο Moore επιλέγει κι αποστασιοποιείται όσο μπορεί από μεταφορές παλιών του comic.

  4. cheaptalk said

    Δέκα χρόνια αφότου είχε κάτι καινούριο να πει, το franchise του Jackass πρόσθεσε ένα 3D στον τίτλο του και μάζεψε $50.4 εκατομμύρια το σαββατοκύριακο στην Αμερική, τα διπλά και απ' ότι υπολόγιζαν όλοι και από τα συνηθισμένα για φθινοπωρινές εξόδους και από τα δικά του προηγούμενα, και χωρίς να ξέρει κανένας βέβαια ακριβώς το γιατί. Σχετικά απρόσμενη ήταν η επιτυχία και του Red (2010), η Summit υλοποίησε ακόμα μια παραγωγή που όλα τα μεγάλα studio είχαν προσπεράσει και κατάφερε να της βρει και κοινό όπως παρατηρεί και η Nikki Finke, η εταιρεία φούσκωνε φυσικά τα νούμερά της όλο το σ/κ και έβγαλε ένα dvd screener στα τόρεντς και τα ραπιντσέαρς μπας και αυξήσει το buzz στη πιτσιρικαρία, τελικά τα $21.8M δεν αποτελούν και κάναν άθλο αλλά μέχρι και περιθώρια για sequel αφήνουν.

    Στα ανεξάρτητα, Hereafter (2010) Και Conviction (2010), ξεκίνησαν καλά σε περιορισμένη διανομή, με $231,000 σε 6 αίθουσες και $110,000 σε 11 αντίστοιχα, και με πολύ μεγαλύτερες φιλοδοξίες βέβαια, ειδικά όσο αφορά το πρώτο. Η IFC έβγαλε σε πολύ περιορισμένη περιορισμένη διανομή την εκδοχή 5μισι ωρών του Carlos (2010) ακολουθώντας τις προβολές πιο σύντομης κόπιας στο Sundance Channel, ενώ Inside Job (2010) και Waiting For 'Superman' (2010) συνέχισαν τη καλή τους πορεία, με το δεύτερο να φτάνει μέχρι το Λευκό Οίκο.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.