Μια Φορά κι Ένα... Μωρό (2011)

Μια Φορά κι Ένα... Μωρό, Poster

Σκηνοθεσία: Νίκος Ζαπατίνας
Σενάριο: Νίκος Ζαπατίνας
Παίζουν: Πέτρος Φιλιππίδης, Σάκης Μπουλάς


Δες/Κρύψε το trailer

Φουκαράς λύνει φουκαρά από τις γραμμές του τραίνου και τον βάζει να του βρει τίνος είναι βρε γυναίκα το παιδί. Μια Φορά κι Ένα... Μωρό, PhotographΣχετικά καλό στόρι και δίδυμο που έδωσε τηλεοπτικά ρέστα στο 50-50, αφήνει την αίσθηση ότι κάτι λείπει και ίσως να 'ναι ο Πέτρος Χαϊκάλης να κάνει τριπλέτα τη χλιαρή ερμηνευτική απόδοση των Πέτρου ΦιλιππίδηΣάκη Μπουλά, που παίζουν σχηματικά και μανιερίστικα τους καλοκάγαθους μα ντόμπρους πολυφορεμένους και κουρασμένους ήρωές τους. Με απροσδόκητα ελλιπή χημεία ανάμεσά τους, γεμίζουν την ώρα σου ανάμεσα στα διαλείμματα αμήχανου γέλιου που προκαλεί η ζορισμένη κι άνευρη κωμωδία καταστάσεων, σκηνοθετημένη διαδικαστικά μέσα σε όμορφα και κούφια σκηνικά. Τζόις Ευείδη και Θωμαΐς Ανδρούτσου κάνουν αδιάφορα περάσματα μικρότερης σημασίας κι από το κουτί από τις τσίχλες που χρησιμοποιεί την ταινία σα μεγάλου μήκους διαφημιστικό, ενώ τουλάχιστον η Μαρία Κορινθίου δικαιολογεί την εμφάνισή της, ερμηνεύοντας με την απαλότητα μικροσκοπικού κόκκινου νυχτικού. Το μωρό με τα ξανθά μαλάκια και τα γαλανά ματάκια γεμίζει την αίθουσα αχουτομωρέ γλυκαιμικά σοκ και χωρίς να το καταλάβεις το πότε θα κάνει το επόμενο αγκού κοιτάζοντας με απορία το μπλέξιμο που το περιβάλει, γίνεται το πιο ενδιαφέρον κομμάτι μιας ταινίας φτιαγμένης για πολλά εισιτήρια, αλλά τόσο προκάτ που κάνει ακόμα και τους πρωταγωνιστές της να φαίνονται βαριεστημένοι.



Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ
ΑΤΤΙΚΟΝ CINEMAX CLASS
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.15/ 22.30

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 20.30/ 22.30

ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΑΙΓΛΗ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.45/ 20.45/ 22.45
ΣΙΝΕ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00

ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΚΗΦΙΣΙΑ CINEMAX
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.45/ 20.45/ 22.45

ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 7 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 20.30/ 22.30/ 00.30, Σάβ., Κυρ. & 12.30/ 14.30/ 16.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 9 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 11 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.00/ 22.00/ 00.00

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
ΑΙΘΟΥΣΑ 5 VILLAGE CINEMA ING
Πέμ.-Τετ.: 13.15/ 15.30/ 17.45/ 20.00/ 22.15/ 00.45, Σάβ., Κυρ. & 11.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 7 MAX SCREEN
Πέμ.-Τετ.: 18.45/ 21.15/ 23.45
ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 19.30/ 21.45/ 00.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Πέμ.-Τετ.: 18.15/ 20.45/ 23.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 14 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Πέμ.-Τετ.: 20.45/ 23.00, Σάβ., Κυρ. & 18.15

ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΙΩΝΙΑ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.15/ 20.30/ 22.45

ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πέμ.-Τετ.: 18.15/ 20.15/ 22.15, Σάβ., Κυρ. & 16.15, Κυρ. & 12.15/ 14.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ., Παρ. & Δευτ.-Τετ. 17.15/ 19.15/ 21.15/ 23.15, Σάβ., Κυρ. 19.15/ 21.15/ 23.15

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πέμ.-Τετ.: 16.30/ 19.00/ 21.00/ 23.00, Σάβ., Κυρ. & 12.30/ 14.30

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1 (DOLBY SRD)
Πέμ.-Τετ.: 16.30/ 18.30/ 20.30/ 22.30/ 00.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 5 (DOLBY SRD)
Πέμ.-Τετ.: 19.30/ 21.30/ 23.30

NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ 3D
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 19.00/ 21.00/ 23.00, Σάβ., Κυρ. & 15.00, Κυρ. & 13.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πέμ., Παρ. & Δευτ.-Τετ. 17.30/ 19.30/ 21.30/ 23.30, Σάβ., Κυρ. 19.30/ 21.30/ 23.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 20.30/ 22.30, Παρ., Σάβ. & 00.30

VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL - AG.DIMITRIOS
VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL - AG.DIMITRIOS
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.10/ 22.20
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 19.10/ 21.20/ 23.30

ΤΑΥΡΟΣ - ΚΑΛΛΙΘΕΑ
ΕΤΟΥΑΛ
Πέμ.-Τετ.: 18.45/ 20.45/ 22.45

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ.-Τετ.: 19.10/ 21.10/ 23.10, Πέμ., Παρ., Δευτ.-Τετ. & 17.10
ΑΙΘΟΥΣΑ 7 Vmax
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.00/ 22.10/ 00.20, Σάβ., Κυρ. & 16.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 9 GOLD GLASS
Πέμ.-Τετ.: 21.20/ 23.30

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.00/ 22.00/ 00.00, Σάβ., Κυρ. & 16.00, Κυρ. & 12.00/ 14.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 6 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 19.00/ 21.00/ 23.00

VILLAGE SHOPPING AND MORE
VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 2
Πέμ.-Τετ.: 19.15/ 21.15/ 23.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ.-Τετ.: 19.15/ 21.15/ 23.15/ 01.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Πέμ.-Τετ.: 19.30/ 21.30/ 23.30/ 01.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 13
Πέμ.-Τετ.: 18.45/ 20.45/ 22.45/ 00.45
ΑΙΘΟΥΣΑ 15
Πέμ.-Τετ.: 15.15/ 17.30/ 20.00/ 22.00/ 00.00, Σάβ., Κυρ. & 11.15/ 13.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 20
Πέμ.-Τετ.: 14.15/ 16.15/ 20.15/ 22.15/ 00.15, Σάβ., Κυρ. & 12.15

ΙΛΙΟΝ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΧΑΪΔΑΡΙ
ΑΝΟΙΞΗ (ΔΗΜ. ΚΙΝ/ΦΟΣ) 2+1
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 19.00/ 21.00/ 23.00

CINE CITY ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
CINE CITY ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.45/ 20.45/ 22.45

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 19.00/ 21.00/ 23.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.00/ 22.00/ 00.00

ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 20.30/ 22.30

ΠΕΙΡΑΙΑΣ & ΠΕΡΙΧΩΡΑ
ΔΗΜ. ΚΙΝ. ΣΙΝΕΑΚ
Πέμ.-Τετ.: 18.20/ 20.20/ 22.20

Το κείμενο υπογράφει η Βαρβάρα Κοντονή του Mia tainia thn hmera

5 Responses so far.

  1. cheaptalk said

    Σαν επιπλέον άποψη, και σαν Streisand effect, η κριτική του Τάσου Θεοδωρόπουλου που λογοκρίθηκε από το ΘΕΜΑ:

    Χωρίς να μου αρέσει ο κινηματογράφος και η γενικότερη αισθητική του Ζαπατίνα απέναντι στα πράγματα, δεν μπορώ να αρνηθώ, ότι ακόμα και ένας μαυρόψυχος σαν και μένα, πιάνω ένα περίεργο καντάρι της ευαισθησίας καλού ανθρώπου σε αυτά που κάνει. Ακόμα κι αν αυτό είναι ο τηλεοπτικός εφιάλτης, «Λάκης ο γλυκούλης». Από κει και πέρα όμως, σαν θεατής, όχι, με την καμία δε θα διάλεγα να δω ταινία του, γιατί υποφέρω από ζάχαρο, οι ρυθμοί του μπροστά στην προσωπική μου υπερταχεία νεύρωσης μοιάζουν υπνωτιστικοί και έχω μια εκ διαμέτρου αντίθετη άποψη περί του τι ακριβώς είναι το χιούμορ. Η τελευταία του ταινία, ξεκινάει με τον Σάκη Μπουλά (με αποκρουστικά κατακίτρινα δόντια λόγω ροκιάς) να κατουράει κατά λάθος πάνω στον Πέτρο Φιλιππίδη, ο οποίος είναι δεμένος με χειροπέδες στις ράγες του τρένου, επιθυμώντας να αυτοκτονήσει. Ο Μπουλάς τον σώζει, και ο Φιλιππίδης αναλαμβάνει να κάνει την νταντά στο μωρό του Μπουλά (που του το παράτησε μια άγνωστη ερωμένη), ενώ και οι δύο ψάχνουν να βρουν ποια από όλες τις ερωμένες είναι η μητέρα. Κάπου εκεί ανάμεσα, παίζει και η Τζόυς Ευείδη από άλλη ταινία, στο ρόλο της συζύγου του Φιλιππίδη που τον αναζητά και της είπανε (της Τζόυς) πως ο ρόλος της είναι δραματικός. Όλο αυτό, μέχρι κάποια στιγμή, έχει κάποια πλάκα. Οι Μπουλάς - Φιλιππίδης δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να παίζουν τους εαυτούς τους, κι αυτό παρ’ το σαν καλό ή κακό (εγώ διαλέγω το δεύτερο ειδικά μετά την υπερσυσσώρευση μούτας του Φιλιππίδη που αισθάνεται ότι παίζει στο«Ο Μπακαλόγατος συναντάει την Κυρά μας την Μαμή.») Και μετά η ταινία τελειώνει. Ωραία τελειώνει το φιλμάκι, όντως μου άρεσε η σεναριακή επιλογή του φινάλε όμως αναρωτιέμαι, πριν τελειώσει η ταινία, υπήρξε;

  2. verbal said

    Ως η πρώτη ελληνική ταινία για φέτος που κατακτά την κορυφή των ανοιγμάτων της βδομάδας της, καταγράφεται το Μια Φορά κι Ένα... Μωρό του Νίκου Ζαπατίνα χωρίς βέβαια τα 59 χιλ εισιτήρια που έκοψε σε 89 οθόνες να είναι και ιδιαίτερος λόγος πανηγυρισμού, ειδικά όταν ο Ζαπατίνας έχει κάνει και ανοίγματα με 65άρια σε λιγότερες οθόνες επί ημερών του Φιλιού της Ζωής (2007) και μάλιστα έχοντας απέναντί του τότε τον οδοστρωτήρα ενός El Greco (2007), αν θυμάσαι. Αυτή τη φορά, το ελληνικό αντίπαλο δέος του Ζαπατίνα ήταν η προσπάθεια των Αργύρη Παπαδημητρόπουλο και Jan Vogel να κάνουν νατουραλιστικό δράμα κεκαλυμμένα εμπνευσμένο απ' τα Δεκεμβριανά, με το Wasted Youth, που κινήθηκε αναλογικά στα ίδια μέτρια επίπεδα με την κωμωδία των Μπουλά - Φιλιππίδη, μαζεύοντας 3,1 χιλ εισιτήρια από 6 οθόνες πανελλαδικά. Έτσι, το Wasted Youth έμεινε κατά πολύ εκτός δεκάδας, στην οποία από καινούριους τίτλους κατάφεραν να χωθούν μονάχα το The Lincoln Lawyer με 11,6 χιλ από 30 οθόνες και το I Am Number Four με 10,2 χιλ από 35 αίθουσες. Οριακά εκτός έμεινε το Route Irish, που είχε ωστόσο την υψηλότερη συσπείρωση του τετραημέρου, φτάνοντας τα εισιτήριά του κοντά στα 3 χιλ, από 2 μονάχα αίθουσες, ενώ το χειρότερο των ανοιγμάτων πέτυχε το Babies με 151 εισιτήρια από 4 οθόνες.

  3. verbal said

    Στους παλιότερους τίτλους, το Les Petits Mouchoirs κατάφερε να κρατήσει την ορμή του και να διπλασιάσει το άνοιγμά του συμπληρώνοντας δεκαήμερο στα 8 χιλ από 9 αίθουσες, το ίδιο και το The Eagle που έφτασε τα 12,7 χιλ σε 21 οθόνες, ενώ το Just Go With It και το Rango, με ελαφριά κλίση προς τα κάτω, έφτασαν στα 48,8 και τα 35,6 χιλ αντίστοιχα, με το πρώτο να χρειάζεται 36 οθόνες να τα καταφέρει και το δεύτερο ακριβώς τις διπλάσιες για να κρατηθεί. Winter's Bone και Incendies συνεχίζουν την ήσυχη αλλά αποδοτική πορεία που τους ταιριάζει, ενώ το The King's Speech με πτώση της τάξης του 28% σε σχέση με την προηγούμενη βδομάδα του και εμφανή σημάδια κόπωσης ως προς το ενδιαφέρον του κοινού, πέρασε μεν τις 200 χιλ, χρειάστηκε όμως 21 οθόνες για να μαζέψει τα 8 χιλ που το ανέβασαν ως εκεί. Στο χαρακτηριστικότερο δείγμα σπατάλης οθονών γι' αυτή τη βδομάδα, οι Ιππείς της Πύλου ίσα που μάζεψαν 5 χιλ εισιτήρια στο πρώτο τους δεκαήμερο, από 31 ολάκερες αίθουσες. Το The Rite, ως το μόνο διαθέσιμο θρίλερ εκεί έξω, μαζεύει ακόμα τον κοσμάκη του με 14,4 χιλ σε 23 οθόνες, ενώ την καθίζησή του συνεχίζει το Black Swan, που σε 17 ταμεία μάζεψε 4,4 χιλ νοματαίους, σε μια βδομάδα που για πολλοστή φορά φέτος, κινήθηκε κάτω απ' τα 200 χιλ εισιτήρια συνολικά 150 χιλ απ' τα οποία, κόπηκαν μονάχα στο τετραήμερό της.

  4. verbal said

    Δεν τα χορταίνεις τα μπεμπεδίσματα φαίνεται, και σε άλλον έναν θρίαμβο του ελληνικού κινηματογράφου, απ' αυτούς που κάνουν εμάς εδώ στις Μάζες να απορούμε γιατί σηκωνόμαστε το πρωί, το Μια Φορά κι Ένα... Μωρό του Νίκου Ζαπατίνα παρέμεινε στην κορυφή του box office του τετραημέρου, με χορταστική πτώση κατα 33% μεν, αλλά με 40 χιλ νέα εισιτήρια απ' τις 87 αίθουσες που το φιλοξένησαν, φτάνοντας το σύνολό του στα 122 χιλ μπιλιέτα. Σε μπόλικη απόσταση, το (όχι και τόσο χιτσκοκικό) χιτσκοκικό θρίλερ ταυτότητας με τον Liam Neeson ως Unknown, έκλεισε το πρώτο του τετραήμερο στα 25,3 χιλ εισιτήρια από 37 οθόνες, πράγμα που του δίνει καλύτερη συσπείρωση απ' την ταινία της πρώτης θέσης, αλλά όχι την πρώτη θέση. Το Mars Needs Moms, η δεύτερη απ' τις νέες ταινίες που κατάφεραν να μπουν στη δεκάδα, έκοψε 8 χιλ εισιτήρια σε 45 οθόνες σημειώνοντας άλλο ένα αποτυχημένο επιθετικό άνοιγμα για την Feelgood Entertainment, ενώ αρκετά πιο κάτω, το In a Better World, που μάζεψε 4,8 χιλ θεατές σε 3 οθόνες, παρά το εκρηκτικό του ξεκίνημα, απέδειξε για άλλη μια φορά ότι όσο περισσότερες αίθουσες πιάσεις, τόσα περισσότερα εισιτήρια θα βγάλεις, εκτός κι αν είσαι ταινία της UIP, όπως το Morning Glory που με 16 ολόκληρες οθόνες, μάζεψε μόλις 4,2 χιλ θεατές. Οι άλλοι, προφανώς το είδαν στο σπίτι.

    Το παραπάνω επιβεβαίωσε και το Rango, που παρ' ότι κράτησε 51 απ' τις αρχικές 61 οθόνες του, μάζεψε λιγότερα από 9 χιλ εισιτήρια την εβδομάδα που πέρασε, την ώρα που τα Winter's Bone και Incendies συνέχιζαν τις συγκρατημένες και σταθερές πορείες τους με 800 εισιτήρια από 4 οθόνες το πρώτο κλείνοντας μήνα στις αίθουσες, και 2,2 χιλ εισιτήρια από 5 οθόνες το δεύτερο, μπαίνοντας στην τρίτη του εβδομάδα προβολών. Στους παλιότερους τίτλους, το The King's Speech εξακολουθεί να κάνει πρωτοκλασάτες επιδόσεις, φτάνοντας το σύνολό του στα 212 χιλ εισιτήρια, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείς να την σημειώσεις ως μια απ' τις εισπακτικότερες ταινίες της χρονιάς, με βλέψεις για την κορυφή. Το Wasted Youth με την τραγική καθίζηση του 57% στο δεύτερο τετραήμερό του, έκλεισε δεκαήμερο κάτω απ' τα 6 χιλ εισιτήρια από 4 οθόνες, ενώ The Lincoln Lawyer και I am Number Four, είχαν ξεκινήσει (αναλογικά) τόσο υποτονικά, που δεν είχαν περιθώρια να πέσουν, και μάζεψαν από 26 αίθουσες 24 χιλ εισιτήρια το πρώτο, κι από 45 οθόνες 21,2 χιλ το δεύτερο, στις 10 μέρες προβολής τους. Στη διάρκεια των οποίων, τα ταμεία έπεσαν κατά 6% ακόμα, πράγμα που δείχνει ότι όχι μόνο δεν πας σινεμά, αλλά κι όταν πας, πας στη λάθος αίθουσα.

  5. verbal said

    Έπεσε απ' την κορυφή του box office το Μια Φορά κι Ένα... Μωρό (2011) του Ζαπατίνα, αν και οι τίτλοι που πέτυχαν το κατόρθωμα δεν ξέρω αν κολακεύουν ούτε εσένα, ούτε εμένα. Το Limitless, όπου ο Bradley Cooper γίνεται ιδιοφυΐα με το κούμπωμα ενός χαπιού, κατέκτησε την κορυφή με 22,6 χιλ εισιτήρια από 34 οθόνες πανελλαδικά, σημειώνοντας άλλη μια πρωτιά για την Village, ενώ το Battle: Los Angeles ανέβασε την Audio Visual στη δεύτερη θέση, μαζεύοντας 20,5 χιλ θεατές σε 51 ολόκληρες αίθουσες σε όλη την Ελλάδα. Οι δυο ταινίες κινήθηκαν στα επίπεδα ανοίγματος που είχε πιάσει την περασμένη βδομάδα το Unknown, που είναι λογικό μιας και πρόκειται για male-oriented παραγωγές παρόμοιων δυναμικών. Από τις υπόλοιπες καινούριες ταινίες του τετραημέρου, το Yogi Bear μάζεψε την μπομπιραρία κόβοντας μόλις 8 χιλ εισιτήρια στις 32 αίθουσες που το φιλοξένησαν, η Shanghai κατάφερε και βρήκε 6,3 χιλ θεατές που θέλαν να τη δουν σε μια απ' τις 20 μεγάλες οθόνες που την πρόβαλαν, ενώ το Απ' τα Κόκαλα Βγαλμένα του Σωτήρη Γκορίτσα, μάζεψε ένα συμπαθητικό 6χίλιαρο, υποφέροντας μεγάλες απώλειες στις 10 επαρχιακές απ' τις 17 αίθουσες που το φιλοξένησαν πανελλαδικά.

    Οι εισπράξεις του τετραημέρου άγγιξαν το 76% αυτών της όλης εβδομάδας, που κινήθηκε στα ίδια επίπεδα με την προηγούμενη, μαζεύοντας συνολικά περί τις 170 χιλ θεατές, 27 χιλ απ' τους οποίους πήγαν σε μία απ' τις 31 αίθουσες που ψάχναν την ταυτότητα του Unknown, ανεβάζοντάς το στην κορυφή της εβδομάδας. Τη σημαντικότερη ποσοστιαία άνοδο όμως, την πέτυχε το Winter's Bone που έκοψε 880 εισιτήρια στις 3 αίθουσές του, ανεβάζοντας το σύνολο στα 12 χιλ, ενώ εξαιρετική συσπείρωση σημείωσε και το οσκαρούχο In a Better World της Susanne Bier, που με 5 χιλ εισιτήρια από 3 αίθουσες, έφτασε τα 10 χιλ συνολικά, σημειώνοντας άλλο ένα περιστατικό πετυχημένου χειρισμού από την Odeon. Αντίθετα, το Made in Dagenham της ίδιας εταιρείας αρχίζει να δείχνει τα αδύναμα ποδάρια του πέφτοντας κατά 13% σε σχέση με το άνοιγμά του, αν συγκρίνεις όμως τις 7 αίθουσές του με τις 65 που απασχολεί το Mars Needs Moms για να κόψει μόλις 5,5 χιλ εισιτήρια, η ζημιά του είναι σαφώς πιο ανεκτή. Κατά τα άλλα, How I Ended this Summer και Incendies συνεχίζουν την αποδοτική πορεία τους, το Rango κρατιέται με το ζόρι κόβοντας πεντοχίλιαρα στις 40+ αίθουσές του, το The Rite, ως μόνο καθαρό θρίλερ εκεί έξω, συνεχίζει να κόβει τα 6χίλιαρά του σε καμιά 20αριά οθόνες, και το The King's Speech, φυσικά, δεν λέει να αποσυρθεί από αίθουσες και λίστες, και κυνηγάει την πρωτιά στις εισπρακτικότερες ταινίες της χρονιάς, έχοντας φτάσει τις 215 χιλ εισιτήρια συνολικά.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.