The Adjustment Bureau (2011)

Οι Ρυθμιστές
The Adjustment Bureau, Poster

Σκηνοθεσία: George Nolfi
Σενάριο: George Nolfi, Philip K Dick (διήγημα)
Παίζουν: Matt Damon, Emily Blunt


Δες/Κρύψε το trailer

Φιλόδοξος πολιτικός συναντά σαγηνευτική χορεύτρια και απειλεί να ανατρέψει το μεγάλο σχέδιο της ζωής για να είναι μαζί της.The Adjustment Bureau, PhotographΒασισμένος στο Adjustment Team του Philip K Dick, το οποίο βέβαια δεν έχει καμία σχέση με πολιτικούς και χορεύτριες, αλλά παρακολουθεί την προσπάθεια ενός υπάλληλου να βγάλει άκρη με την αποκάλυψη που του γίνεται για το ποιος κάνει στ’ αλήθεια κουμάντο σ’ αυτή τη ζωή, η ταινία του Nolfi προσπαθεί να μπλέξει ρομάντζο με επιστημονική φαντασία, και μάλιστα αυτό το είδος της επιστημονικής φαντασίας που παιχνιδίζει με τα μεγάλα ερωτήματα της ζωής. Αγγίζοντας το Φαινόμενο της Πεταλούδας (της Θεωρίας του Χάους), ο Dick ξεδίπλωσε σε μερικές μόνο σελίδες μια απολαυστικότατη σάτιρα που παντρεύει την θρησκευτική αφέλεια με την ανάγκη του ανθρώπου να έχει κάποιον από πάνω του να φροντίζει ότι οι επιλογές του θα βρουν τη σωστή θέση τους στη μεγάλη εικόνα των πραγμάτων. Κρατώντας απ’ αυτό μονάχα την αφέλεια, ο υπεύθυνος για το σεναριακό πανηγύρι των Ocean’s Twelve (2004) αλλά και γραφιάς του ανεκδιήγητου Timeline (2003), μετατρέπει την κεντρική ιδέα σε τραβηγμένο απ’ τα μαλλιά νερόβραστο love story που αψηφά θεούς και δαίμονες, και παίζει με την ανοχή σου στο κούφιο της πλοκής και το ψεύτικου της μάσκας μυστηρίου. Αποπροσανατολισμένο κι αποπροσανατολιστικό με προσποιήσεις προβληματισμού για θέματα που υπερβαίνουν το IQ του, το Adjustment Bureau ξεπουλάει τις δυνατότητές του, προς χάρην αποτελέσματος χαμηλών φιλοδοξιών που θα ταίριαζε στο ίδιο ράφι DVDάδικου με το ερείπιο του θεματικά ταιριαστού Legion (2010, αν δεν είχε την ερμηνευτική ευλυγισία του Matt Damon και τη μεθυστική γοητεία της Emily Blunt να δίνουν παλμό στην ρομαντική καρδιά του για να το σώσουν απ’ τον εκτροχιασμό.



Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ
ΑΤΤΙΚΟΝ CINEMAX CLASS
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.15/ 22.30

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 20.40/ 23.00

ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΑΙΓΛΗ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.40/ 20.50/ 23.00

ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΚΗΦΙΣΙΑ CINEMAX 3 Class
Πέμ.-Τετ.: 20.15/ 22.30

ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 11 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 18.40/ 21.00/ 23.20, Σάβ.-Δευτ. & 11.40/ 14.00/ 16.20

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
ΑΙΘΟΥΣΑ 7 MAX SCREEN
Πέμ., Παρ., Τετ.: 19.00/ 21.30/ 00.15, Σάβ.-Δευτ. 21.30/ 00.15, Τρ. 16.45/ 00.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Πέμ.-Τετ.: 15.00/ 17.30/ 20.00/ 22.30/ 01.00, Σάβ.-Δευτ. & 12.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 14 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Πέμ.-Τετ.: 20.00/ 22.30, Σάβ.-Δευτ. & 17.30

ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΙΩΝΙΑ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 20.30/ 22.45

ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πέμ.-Τετ.: 18.45/ 21.00/ 23.15

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πέμ.-Τετ.: 16.50/ 19.10/ 21.30/ 23.50, Σάβ., Κυρ. & 12.10/ 14.30, Δευτ. & 14.30

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 5 (DOLBY SRD)
Πέμ.-Τετ.: 19.45/ 22.00/ 00.15

NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ 3D
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 18.20/ 20.40/ 23.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πέμ.-Τετ.: 19.30/ 21.50/ 00.10

VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL - AG.DIMITRIOS
VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL - AG.DIMITRIOS
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Τρ.: 20.00/ 22.15/ 00.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πέμ.-Δευτ., Τετ.: 20.00/ 22.15/ 00.30

ΤΑΥΡΟΣ - ΚΑΛΛΙΘΕΑ
ΕΤΟΥΑΛ
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 20.35/ 22.40

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
ΑΙΘΟΥΣΑ 7 Vmax
Πέμ.-Τετ.: 17.50/ 20.00/ 22.10/ 00.30, Πέμ., Παρ., Τρ., Τετ. & 15.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 8 GOLD GLASS
Πέμ.-Τετ.: 18.45/ 21.00/ 23.15, Σάβ.-Δευτ. & 16.30

Ν. ΚΟΣΜΟΣ - ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΣΠΟΡΤΙΓΚ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 18.40/ 21.00/ 23.20, Σάβ.-Δευτ. & 16.20, Κυρ. & 11.40/ 14.00

VILLAGE SHOPPING AND MORE
VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 1
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.15/ 23.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 9 G ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Πέμ.-Τετ.: 14.30/ 16.45/ 19.00/ 21.15/ 23.30, Σάβ.-Δευτ. & 12.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Πέμ.-Τετ.: 20.30/ 22.45/ 01.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 14
Πέμ.-Τετ.: 19.45/ 22.00/ 00.15

CINE CITY ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
CINE CITY ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.20/ 20.30/ 22.40

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πέμ.-Τετ.: 21.45, Παρ.-Κυρ. & 00.10

ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.40/ 20.50/ 23.00

ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΒΑΡΚΙΖΑ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.35/ 20.40/ 22.45

ΠΕΙΡΑΙΑΣ & ΠΕΡΙΧΩΡΑ
ΔΗΜ. ΚΙΝ. ΣΙΝΕΑΚ
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.10/ 22.20

3 Responses so far.

  1. Anonymous said

    Την θάψατε την ταινία! Μια χαρά βλέπεται το story. Και ωραία σκηνοθεσία έχει και μαγευτική απεικόνιση της Νέας Υόρκης, τώρα το αν δεν αγγιζει το δικό σας IQ ..ε τι να κάνουμε δεν ειναι όλοι τόσο έξυπνοι όσο εσείς... :P

  2. verbal said

    Κοντράροντας στα ίσια τον διαολεμένο Anthony Hopkins, ο Matt Damon με το σιγοντάρισμα της Emily Blunt έφερε στην κορυφή των ταμείων το θεϊκό σχέδιο του The Adjustment Bureau με 26 χιλ εισιτήρια από 46 οθόνες, ρίχνοντας στη δεύτερη θέση τα διαόλια του The Rite, που σημείωσαν πτώση της τάξης του 40% και μάζεψαν 23 χιλ εισιτήρια από 41 οθόνες, σε μια επίδειξη επικράτησης της θείας πρόνοιας επί των ορέξεων του Βελζεβούλη. Ο εκδικητής απ' την τρισδιάστατη κόλαση του Drive Angry ήταν ο μόνος άλλος νέος που έκλεισε θέση στη δεκάδα των εισπρακτικότερων το Σαββατοκύριακο που πέρασε, κόβοντας όμως μόλις 9,2 χιλ εισιτήρια απ' τα 142 χιλ που κόπηκαν το τετραήμερο του αποκριάτικου ξεφαντώματος.

    Στους παλιότερους τίτλους, ο Θείος Μπούνμη με τον ανιψιό γορίλα και τις αποκλειστικές προβολές στο Άστυ, επέδειξε τη μεγαλύτερη σταθερότητα στης προτιμήσεις των καρναβαλιστών μαζεύοντας 1,8 χιλ εισιτήρια την εβδομάδα που πέρασε, ενώ ο Λόγος του Βασιλιά ανέβασε πάλι ταχύτητα, σημειώνοντας όχι μόνο αύξηση 48% σε σχέση με το προηγούμενο επταήμερό του, αλλά και 41% σε σχέση με το προηγούμενο τετραήμερο. Η καλύτερη ταινία της χρονιάς, σύμφωνα με τα περασμένα Όσκαρ, μάζεψε άλλα 17,7 χιλ εισιτήρια από 25 οθόνες, ανεβάζοντας το σύνολό της στα 187 χιλ, και συνεχίζει ακάθεκτη προς το διακοσάρι. Ανεβασμένο εμφανίστηκε και το Open Season 3 τώρα που τα σχολεία ήταν κλειστά, αφού η ντιβιντοταινία πέτυχε αύξηση 5% στο τετραήμερό της κι ανέβασε το σύνολό της στα 13 χιλ εισιτήρια, νούμερο που δεν είναι και για πανηγύρια βέβαια, αν σκεφτείς ότι χρειάστηκε 22 οθόνες για να το πετύχει. Αντίστοιχα, το Tangled χρειάστηκε 51 οθόνες για να μαζέψει κάτι λιγότερο από 6 χιλ θεατές και το Gnomeo and Juliet έκοψε 10,5 χιλ από 62 αίθουσες, ενώ αντίθετα, το πιο ενήλικο Winter's Bone συνέχισε την καλή του πορεία μαζεύοντας 4,2 χιλ εισιτήρια από 3 οθόνες, σε μια βδομάδα που κόπηκαν 225 χιλ εισιτήρια περίπου, ανεβάζοντας ελάχιστα την υποτονική κατάσταση που επικρατεί στα ταμεία απ' τις αρχές του Φλεβάρη.

  3. Anonymous said

    Χάρη στη γοητεία της Emily Blunt ανέχτηκα την ταινία για μια ολόκληρη ώρα! το επόμενο μισάωρο το έβαλα στο fast forward φυσικά. Όντως μεγάλη μπούρδα παιδιά..

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.