Green Lantern (2011): Trailer σύγχρονων ανατροπών

Green Lantern - Trailer #2
Δες/Κρύψε το Cinemacon footage

Ακόμα σε τροχιά μεγαλύτερου υπερηρωϊκού φιλμ του καλοκαιριού, και πεντέξι βδομάδες πριν ανοίξει στις αμερικάνικες αίθουσες, το Green Lantern (2011) έχει από τα μέσα της βδομάδας και το τελικό, θεατρικό του trailer να πρασινίζει τα διαδίχτυα, προσθέτοντας αρκετές καινούριες σκηνές, στις πολλές που αποκάλυψε πρόσφατα η σε φουλ ρυθμούς προώθησης παραγωγή. Το φως του πράσινου φαναριού άρχισε να διαχέεται όταν η Warner συμπύκνωσε για ιντερνετική κατανάλωση το footage που έδειξε στη Cinemacon, και συνεχίστηκε με δυο εκτεταμένα τηλεοπτικά σποτάκια, ενώ το trailer θα φωτίσει φυσικά και καμιά σκοτεινή αίθουσα, πριν τις κόπιες του Thor (2011) που ανοίγει αυτό το σαββατοκύριακο επίσημα τη μπλοκμπαστερική περίοδο στην από κει πλευρά του Ατλαντικού. Ο Thor έχει ήδη δείξει, για λογαριασμό της Marvel, σε ντομάτες και δολάρια, πως οι υπερήρωες μπορούν να ταξιδεύουν πια και επί της οθόνης στα ουράνια σύμπαντα, και έτσι ο διαστασιοναύτης της Warner κουβαλάει ένα βάρος λιγότερο. Και το χρειάζονταν ο τελευταίος αυτό το ένα κάποιο ξεφόρτωμα, αφού εδώ και καιρό οι αμφιβολίες για την επιτυχία του είναι αρκετές, και η αποστολή του διαγράφεται όλο και πιο.. διαγαλαξιακότερη.

Πιάνοντας τα πράγματα από τη βάση τους, οι συντελεστές της ταινίας εδώ και καιρό βλεφαρίζουν στις δηλώσεις τους προς Πόλεμο των Άστρων, και εύκολα καταλαβαίνεις πως η Warner ψάχνει στον πράσινο πρωταθλητή του υπερφυσικού fisting, κάτι προς διάδοχη κατάσταση του μικρού μάγου με το αστροπελέκι, ένα franchise που θα σιγοντάρει τον Σκοτεινό Ιππότη στη συντριβή των ταμείων με λιγότερες φιλοδοξίες σοβαρότητας. Η σύλληψη έχει αρκετή λογική πίσω της, ο Geoff Johns έφερε τη πράσινη κομικο-οικογένεια στη κορυφή των πωλήσεων με τη σειρά Blackest Night, ο ήρωας με το δαχτυλίδι δεν είναι μόνο ένας ούτε καν στη Γη (χαρακτηριστικά, ο Πράσινος Φανάρης είναι μαύρος για πολλούς όπως καταλαβαίνεις και από το σχετικό FAQ στο IMDb), και σχετική μυθολογία που απευθύνεται σε ηλικίες 12-18 αναπτύσσεται για πολλές δεκαετίες. Έτσι το studio έκανε φανερά την ανάπτυξη του έργου με.. ατελείωτη προοπτική, μέχρι και η Blake Lively φαίνεται να προσλήφθηκε σα μελλοντική Star Sapphire, κυριότερα τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Martin Campbell (που ανανέωσε αποφασιστικά το Bond franchise αν ακόμα βλέπεις τον Pierce Brosnan στα όνειρά σου), και η έμφαση πήγε, σωστά, στο σχεδιασμό αυτού του υπερηρωικά υπερψηφιακού σύμπαντος στο οποίο θα ξετυλίγονταν διαστημόπερα του 21ου αιώνα. Και με θετική διάθεση βλέπεις ότι ο σχεδιασμός είχε αρκετά ξεχωριστό στιλ, κάπως.. deviantART ένα πράμα, η παραγωγή πολύ Campbell-ικά αποφασιστικά έψαξε μια εμφάνιση που να σέβεται όλη τη μαγική πρασινίλα των κόμικ και την πλαστική μοντελίλα της σχετικά πιο προχωρημένης τέχνης της εποχής, δημιούργησε χαρακτήρες χωρίς γήινο βάρος, έδωσε μέχρι και στο σήμα καταταθέν της σειράς (i.e. τη φανάρα) ένα εξωγήινο look πολύ ενταγμένο σε μια μελετημένη καταγωγή, ξόδεψε πολύ παραπάνω από τα 0.002¢ της Fox για τον Galactus, ώστε να κάνει αυτή την οντότητα που λέγεται Parallax να φαίνεται πραγματικά απειλητικά πλανητοκαταβροχθιστική.

Ακόμα πιο αποφασιστικά, όπως φαίνεται μέχρι τώρα, το Green Lantern πάει κόντρα στην τυπική παπούδικη σουπερηρωική αφήγηση, από την οποία ξέφυγαν τα κόμικ στο τέλος της τρελής Χρυσής Εποχής τους αλλά συνεχίζει να την ακολουθεί γενικά το Hollywood --ο ήρωας είναι εκεί ένας, βρίσκει κάτι δυνάμεις, σώζει τον κόσμο, τίτλοι τέλους. Μάλλον στρατηγικά (γιατί σμπρώχνει σύμπαν και όχι ήρωα, όπως λέγαμε πριν καναδυο μεγάλες προτάσεις), η παραγωγή βάζει με συνοπτικές διαδικασίες τον Hal Jordan στη διαστρική αστυνομία των φαναριών, του αναθέτει καθήκον να κάνει το καλό, τον περνάει από εκπαίδευση, και του βρίσκει μετά και αποστολές. Κάπου εδώ, και όσο το studio φαίνεται ικανοποιημένο με το προϊόν του, έρχεται το πρώτο trailer μαζί με το πρώτο μέρος των Κλήρων του Θανάτου, και.. πλακώνουν τα διαδίχτυα το γέλιο. Όπως αποδείχτηκε στη συνέχεια, το πρόβλημα ήταν και σε αυτή τη περίπτωση τόνου, από τον Thor μέχρι τους Cowboys and Aliens (2011) οι μπλοκμπαστεριές χωρίς ενσωματωμένο κοινό (i.e. τα μη sequels) στη σφαγή του φετινού καλοκαιριού, ψάχνουν κοινό 21ου αιώνα με μια αλυσίδα παραγωγής που δεν έχει περάσει ακόμα ολοκληρωτικά σε αυτόν, το teaser έψαχνε τυφλά κάτι σε κοινό του Iron Man (2008), προσπαθούσε να κρύψει κάτω από το χαλάκι τις πολλές και ουσιαστικές διαφοροποιήσεις. Μετά τις αρνητικές αντιδράσεις, η Warner το έψαξε πάντως, έκανε επαναληπτικά γυρίσματα, πήγε στις geek-ο-συνάξεις της άνοιξης (Cinemacon, WonderCon) με αποκαλυπτικό υλικό και όλο το cast & crew να το παρουσιάσει μετά εξηγήσεων, έκανε και μια επίσημη απολογία που τα έριχνε όλα στα πρόχειρα ψηφιακά εφέ, πρόσθεσε και άλλα $9 εκατομμύρια στον προϋπολογισμό για αυτά (τα εφέ), έφαγε μήνες να κόβει trailer μέχρι να βγει αυτό που βλέπεις ραμμένο στη σελίδα. Εκτός από έξτρα κεφάλες τους Guardians of the Universe, και ακόμα περισσότερη διαστημική μυθολογία, το trailer προλαβαίνει να παρουσιάσει και τους γήινους πρωταγωνιστές, και να δώσει και μια εικόνα διαστημικά όμορφης γλάστρας στη Lively, που η ξύλινη υποτιθέμενα Gwyneth Paltrow ξαφνιασμένη σνομπαριστική εκφορά της στο teaser, έγινε στόχος των ιντερνετικών μυδράλιων. Το teaser μπορείς να πεις ότι έδινε καλύτερη εικόνα των εφέ, όπως θα τα βλέπεις μέσα από τη θολούρα και τη μαυρίλα στα τρισδιάστατα ματογυάλια, και το πόσο μπορούν να ταιριάξουν τα πραγματικά τριδιάστατα ψηφιακά με το μάλλον 2D και σίγουρα μη Avatar-ισμένο (i.e. υποβαθμισμένο σε ποιότητα) footage, είναι ένα θέμα ακόμα, αλλά η παραγωγή έχει σίγουρα αντιστρέψει ολοκληρωτικά το κλίμα πια, τουλάχιστο στο κοινό που την ενδιαφέρει.



Previously on Movies for the Masses: Colombiana (2011): Kick-ass trailer

7 Responses so far.

  1. cheaptalk said

    Η ταινία ανοίγει 17 Ιουνίου στην Αμερική, δυο βδομάδες μετά το X-Men: First Class και δυο βδομάδες πριν το Transformers: Dark of the Moon, οπότε είναι θεωρητικά καλά πλασαρισμένη για να κόψει εισιτήρια. Αλλά οι ακόμα και οι μεγάλοι τίτλοι της DC, και σε (πετυχημένα ή όχι) reboot, δε πήγαν πολύ πέρα από τα $200 εκατομμύρια στη χώρα τους, και παραδοσιακά δεν έχουν και τόσο μεγάλη απήχηση στο υπόλοιπο πλανητικό κοινό. Οπότε εισπρακτικά μέτρα του Green Lantern είναι to Superman Returns και το Batman Begins γενικά, και όχι o Iron Man που δε φαίνεται να τον πλησιάζει καν ούτε ο Thor.

    Στην Ελλάδα, η ταινία ανοίγει τέλος Αυγούστου, ακολουθώντας τη λογική του Inception πέρσι. Δεν είμαι σίγουρος πόσες άλλες καλοκαιρινές παραγωγές θα προτιμήσουν τελικά να βγουν Σεπτέμβριο που είναι παχιά τα εισιτήρια στα μέρη μας, φέτος γίνεται σφαγή μπλοκμπαστεριών όπως θα 'χεις βαρεθεί να διαβάζεις, και πολλές από αυτές θέλουν και 3D οθόνες.

  2. cheaptalk said

    Κλείνοντας τις σημειώσεις, η Warner δεν έδειξε σε κανένα σημείο πραγματική ανησυχία για το project (αντίθετα με κάτι φάσεις στιλ Jonah Hex ας πούμε), κυκλοφόρησαν κάτι βρόμες ότι η ταινία βούλιαζε, η αίσθηση η δικιά μου και όχι μόνο, είναι πως τις κυκλοφόρησε ο ατζέντης της Lively, γιατί η δικιά του πελάτισσα βούλιαζε στις διαδιχτυακές ροχάλες. Δικιά μου αίσθηση είναι παραπέρα, έχοντας δει κι εγώ το Town όπως και οι παραγωγοί, πως η Lively είναι καλύτερη γκομενογλάστρα απ' ότι της δώσανε credit μερικές ξεκάρφωτες σκηνές στο teaser.

  3. cheaptalk said

    Πριν από τους τέταρτους Πειρατές της Καραϊβικής, η Warner έβγαλε και 3D trailer για το Πράσινο Φανάρι. Το trailer είναι για.. αρχάριους στα GL Corps, αντιπροσωπεύει πιθανότερα καλύτερα απ' όλα τη ταινία, στα μάτις των γενικών ακροατηρίων. Και μπορείς να το δεις στο κανάλι της Warner στο YouTube, αφού διαβάζεις αυτό το σχόλιο μετά από τις 263 μέρες που το είχε αποκλειστικότητα (το trailer) ακατανόμαστη για τις Μάζες σελίδα.

  4. cheaptalk said

    Με $53.2 εκατομμύρια τελικό εισπρακτικό απολογισμό στην Αμερική για το σαββατοκύριακο, το Green Lantern (2011) γκρέμισε τις προβλέψεις και της Warner και των φαν, που περίμεναν τον μεγαλύτερο υπερήρωα του καλοκαιριού λουσμένο από πράσινα φώτα. Μέχρι τουλάχιστο να ανοίξει και ο Captain America (2011), ο Πράσινος Φανάρης κρατάει τα μετώπισθεν στο είδος φέτος, πίσω από τα $65.7M του Thor (2011) και τα $55.1M του X-Men: First Class (2011), με προοπτική να.. αυξήσει την (αρνητική) διαφορά στους τελικούς απολογισμούς.

    Η θεία Nikki χρεώνει την αποτυχία στο marketing, που προτίμησε να δώσει έμφαση στο σύμπαν του franchise, σε δευτερεύοντες χαρακτήρες με πολύ λίγο χρόνο στο φιλμ. Αυτό το "σύμπαν", κάτι μεγαλύτερο (και πιο προσοδοφόρο) από έναν.. απλό υπερήρωα, ήταν πάντα και ο στόχος της Warner βέβαια όπως είπαμε, και το στούντιο προφανώς προτίμησε να χώσει προς τα κει τα (πολλά) εκατομμύρια της προώθησης, αφού τόσο η αίσθηση των συντελεστών της για τη παραγωγή, όσο και η ανταπόκριση των geeks (από κάποιο σημείο και μετά), αλλά και το tracking όσο πλησίαζε η ημερομηνία εξόδου, όλα θετικά φαίνονταν. Αρνητικές όμως ήταν οι κριτικές (27% οι ντομάτες), και το word of mouth της Παρασκευής δεν ήταν ακριβώς καλύτερο (B στο CinemaScore, χαρακτηριστικά), οπότε, και εφόσον η επάρκεια της παραγωγής δεν αμφισβητήθηκε γενικά, στο marketing πέφτουν τελικά όντως οι ευθύνες, για προσδοκίες που δεν ικανοποιήθηκαν.. άμα τη εμφανίσει. Απέναντι στο Green Lantern, η Fox εμφάνισε τους Mr. Popper's Penguins (2011), περιμένοντας να εισπράξει από τις οικογένειες και από αυτή τη γιορτή "του πατέρα", που κανένας δε ξέρει ποιος τη γιορτάζει, αλλά όλοι κοιτάνε να την εκμεταλλευτούν φυσικά. Τα $18.4Μ των εισπράξεων, απογοητευτικά δε μπορείς να τα πεις ακριβώς, κοντά στις προσδοκίες των τελευταίων ημερών ήταν. Αλλά δε μπορείς να τα πεις και ενθαρρυντικά για τη καριέρα του Jim Carrey, μάλλον το αντίθετο, μονόδρομο για sequels ηλίθια και πανηλίθια, που αυτός απέφευγε μέχρι τώρα, μπορείς να πεις ότι άνοιξαν (τα σχετικά λιγοστα μύρια των εισπράξεων των Πιγκουίνων).

    Στα ανεξάρτητα, η απόβαση τίτλων από το Sundance συνεχίστηκε, μετά από ένα μικρό διάλειμμα για να παρουσιαστούν τα.. προδικασμένα αριστουργήματα από τις Κάνες (Midinight in Paris και Tree of Life). Και είχε και το πρώτο θύμα της (η απόβαση), το Art of Getting By (2011) με την Emma Roberts, που μάζεψε (μόνο) $679 χιλιάδες σε 610 τοποθεσίες για τη Fox Searchlight. Page One: A Year Inside The New York Times (2011) και Buck (2011), κάνανε καλούτσικους μέσους όρους (πάνω από $15 χιλιάδες ανά οθόνη), και.. αισιοδοξούν για τη συνέχεια.

  5. Μάνος said

    Το κόμικ Green Lantern μου αρέσει πολύ. Ελπίζω η μεταφορά του στη μεγάλη οθόνη να είναι το ίδιο καλή. Το τρεϊλεράκι πάντως μια χαρά το είδα!

  6. Anonymous said

    Ενα κόμικ μεταφερμένο στη μεγάλη οθόνη πιστεύω πως θα είναι τουλάχιστον ευχάριστο. Άπό το trailer του Green Lantern μου φάνηκε πως η ταινία θα έχει καλά εφέ και βρίσκω ενδiaφέρον να δω μια ιστορία με έναν καινουριο υπερήρωα.

  7. Anonymous said

    Μου αρέσει πάντα να κραταω μικρό καλάθι αλλα πιστεύω πως δεν χρειάζεται να είμαστε εξ αρχής αρνητικοί. Είδα και εγω το τρείλερ του Green Lanternκαι δεν μου φάνηκε και τόσο άσχημο. Σιγουρα θα το δω για να έχω ολοκληρωμένη άποψη.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.