Written by
verbal
in
no category
Key Art Awards 2007: Οι αφίσες της χρονιάς
Μπορεί στα Όσκαρ να μην κατάφερε όλα αυτά που περίμενε, αλλά στα φετινά Key Art Awards του Hollywood Reporter, η Μικρή Ηλιαχτίδα (2006) γέμισε διακρίσεις το κατακίτρινο λεωφορείο που την είχε φτάσει ως εκεί, επιβεβαιώνοντας με το βραβείο Best of Show του έντυπου κομματιού, την πιο δυναμική και επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια της σαιζόν.
Αναμενόμενα, η Άβολη Αλήθεια (2006) του Al Gore έπιασε εξίσου ανεβασμένες επιδόσεις, κερδίζοντας και τα τρία βραβεία (αφίσα, trailer, και τηλεοπτικό spot) της καινούριας κατηγορίας για ντοκιμαντέρ, ενώ το αγαπημένο μας στα trailer, Little Children (2006), ισοψήφισε με το Thank You for Smoking (2005) για το Best of Show του οπτικοακουστικού διαφημιστικού κομματιού (τουτέστιν trailer και τηλεσποτάκια). Στις μεμονωμένες κατηγορίες η σαδιστική έμπνευση της New Wave Creative για το teaser poster του Crank (2006) δεν πέρασε απαρατήρητη και μαζί με την ύπουλη κοκκινοσκουφίτσα του Hard Candy (2005), και το γαμηστερά εύγλωττο αμερικάνικο poster του Τhe Descent (2005), έφτιαξαν ένα πολύ ωραίο φοβοσυνολάκι στις κατηγορίες teaser, drama και horror αντίστοιχα, με την πλειοψηφία του απέναντι στο retro του V for Vendetta (2006) που κέρδισε το βραβείο αφίσας για action/adventure να δείχνει ότι του χρόνου οι διαφημιστές θα τα βρουν σκούρα αν συνεχίσουν παρόμοια εικαστική διαδρομή, και έρθουν απέναντι στις εξαιρετικές δουλειές του Hostel: Part II (2007), που με τόσο μίσος κατήγγειλαν οι δημοσιογράφοι τις προηγούμενες βδομάδες.
Δες/Κρύψε όλους τους νικητές
Action/Adventure Posters
"V For Vendetta" -- Concept Arts & Warner Bros.
Animation Posters
"Ice Age The Meltdown" -- Faction Creative & 20th Century Fox
Comedy Posters
"Little Miss Sunshine" -- BLT & Associates, Inc. & Fox Searchlight
Documentary Posters
"An Inconvenient Truth" -- The Ant Farm & Paramount Vantage
Drama Posters
"Hard Candy" -- Art Machine & Lionsgate
Horror Posters
"The Descent" -- Art Machine & Lionsgate
Teaser Posters
"Crank" -- New Wave Creative & Lionsgate
International Posters
"Paris Je T'aime" -- The Refinery & Celsius Films
Festival/Market Posters
"Los Angeles International Short Film Festival" -- Crew Creative
Theatrical Standees
"Over the Hedge" -- JJ&A & Dreamworks SKG
Special Recognition Print
"The Prestige" -- Crew Creative & Warner Bros. International
Outdoor Advertising
"Borat: Cultural Learnings of America For Make Benefit The Glorious Nation of Kazakhstan" -- New Wave Creative & Fox International
Co-Branded-Print
"Cars: State Farm - New York Times Insert" -- Pixar Animation Studios & Buena Vista Pictures Marketing
Best Copy (Print & A/V)
"Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby"-- Ignition Creative & Sony Pictures
DVD Packaging - Print
"Grease: Leather and Satin Jackets, Rockin Rydell Special Edition" -- Multi Packaging Solutions & Paramount Home Entertainment
Special Recognition - Home Entertainment
"Walk The Line: The Black Edition" -- Shoolery Design & 20th Century Fox Home Entertainment
Consumer A/V - Home Entertainment
"Reds" -- The Cimarron Group & Paramount Home Video
Action/Adventure Trailers
"Casino Royale" -- Create Advertising Group & Sony Pictures
Comedy Trailers
"Thank you for Smoking" -- Craig Murray Productions & Fox Searchlight Pictures
Documentary Trailers
"An Inconvenient Truth" -- The Ant Farm & Paramount Vantage
Drama Trailers
"Little Children" -- Mark Woollen & Associates & New Line Cinema
Horror Trailers
"The Hills Have Eyes" -- Trailer Park & Fox Searchlight Pictures
Action/Adventure TV Spots
"X-Men : The Last Stand" -- Trailer Park & 20th Century Fox
Comedy TV Spots
"Scary Movie 4" -- inSync Advertising & Dimension Films
Documentary TV Spots
"An Inconvenient Truth: Percussion Revised" -- Paramount Vantage & Paramount Vantage
Drama TV Spots
"Little Children" -- Mark Woollen & Associates & New Line Cinema
Horror TV Spots
"When a Stranger Calls" -- inSync Advertising & Screen Gems
Animation A/V (Trailers & TV Spots)
"Cars" -- Trailer Park & Walt Disney Pictures
Special Recognition - A/V
"United 93" -- Aspect Ratio & Universal Pictures
International Trailers & TV Spots
"Casino Royale" -- Create Advertising Group & Sony Pictures International
Motion Graphics
"The Da Vinci Code" -- Intralink & Sony Pictures
Co-Branded Audio Visual
"Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest: Office Attack - Master Foods" -- McCann-Erickson & Buena Vista Pictures Marketing
Best Website Design
"Miami Vice" -- Project C & Universal Pictures
Special Recognition - Internet
"Snakes On A Plane" -- Varitalk & New Line Cinema
Αναμενόμενα, η Άβολη Αλήθεια (2006) του Al Gore έπιασε εξίσου ανεβασμένες επιδόσεις, κερδίζοντας και τα τρία βραβεία (αφίσα, trailer, και τηλεοπτικό spot) της καινούριας κατηγορίας για ντοκιμαντέρ, ενώ το αγαπημένο μας στα trailer, Little Children (2006), ισοψήφισε με το Thank You for Smoking (2005) για το Best of Show του οπτικοακουστικού διαφημιστικού κομματιού (τουτέστιν trailer και τηλεσποτάκια). Στις μεμονωμένες κατηγορίες η σαδιστική έμπνευση της New Wave Creative για το teaser poster του Crank (2006) δεν πέρασε απαρατήρητη και μαζί με την ύπουλη κοκκινοσκουφίτσα του Hard Candy (2005), και το γαμηστερά εύγλωττο αμερικάνικο poster του Τhe Descent (2005), έφτιαξαν ένα πολύ ωραίο φοβοσυνολάκι στις κατηγορίες teaser, drama και horror αντίστοιχα, με την πλειοψηφία του απέναντι στο retro του V for Vendetta (2006) που κέρδισε το βραβείο αφίσας για action/adventure να δείχνει ότι του χρόνου οι διαφημιστές θα τα βρουν σκούρα αν συνεχίσουν παρόμοια εικαστική διαδρομή, και έρθουν απέναντι στις εξαιρετικές δουλειές του Hostel: Part II (2007), που με τόσο μίσος κατήγγειλαν οι δημοσιογράφοι τις προηγούμενες βδομάδες.
Δες/Κρύψε όλους τους νικητές
Action/Adventure Posters
"V For Vendetta" -- Concept Arts & Warner Bros.
Animation Posters
"Ice Age The Meltdown" -- Faction Creative & 20th Century Fox
Comedy Posters
"Little Miss Sunshine" -- BLT & Associates, Inc. & Fox Searchlight
Documentary Posters
"An Inconvenient Truth" -- The Ant Farm & Paramount Vantage
Drama Posters
"Hard Candy" -- Art Machine & Lionsgate
Horror Posters
"The Descent" -- Art Machine & Lionsgate
Teaser Posters
"Crank" -- New Wave Creative & Lionsgate
International Posters
"Paris Je T'aime" -- The Refinery & Celsius Films
Festival/Market Posters
"Los Angeles International Short Film Festival" -- Crew Creative
Theatrical Standees
"Over the Hedge" -- JJ&A & Dreamworks SKG
Special Recognition Print
"The Prestige" -- Crew Creative & Warner Bros. International
Outdoor Advertising
"Borat: Cultural Learnings of America For Make Benefit The Glorious Nation of Kazakhstan" -- New Wave Creative & Fox International
Co-Branded-Print
"Cars: State Farm - New York Times Insert" -- Pixar Animation Studios & Buena Vista Pictures Marketing
Best Copy (Print & A/V)
"Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby"-- Ignition Creative & Sony Pictures
DVD Packaging - Print
"Grease: Leather and Satin Jackets, Rockin Rydell Special Edition" -- Multi Packaging Solutions & Paramount Home Entertainment
Special Recognition - Home Entertainment
"Walk The Line: The Black Edition" -- Shoolery Design & 20th Century Fox Home Entertainment
Consumer A/V - Home Entertainment
"Reds" -- The Cimarron Group & Paramount Home Video
Action/Adventure Trailers
"Casino Royale" -- Create Advertising Group & Sony Pictures
Comedy Trailers
"Thank you for Smoking" -- Craig Murray Productions & Fox Searchlight Pictures
Documentary Trailers
"An Inconvenient Truth" -- The Ant Farm & Paramount Vantage
Drama Trailers
"Little Children" -- Mark Woollen & Associates & New Line Cinema
Horror Trailers
"The Hills Have Eyes" -- Trailer Park & Fox Searchlight Pictures
Action/Adventure TV Spots
"X-Men : The Last Stand" -- Trailer Park & 20th Century Fox
Comedy TV Spots
"Scary Movie 4" -- inSync Advertising & Dimension Films
Documentary TV Spots
"An Inconvenient Truth: Percussion Revised" -- Paramount Vantage & Paramount Vantage
Drama TV Spots
"Little Children" -- Mark Woollen & Associates & New Line Cinema
Horror TV Spots
"When a Stranger Calls" -- inSync Advertising & Screen Gems
Animation A/V (Trailers & TV Spots)
"Cars" -- Trailer Park & Walt Disney Pictures
Special Recognition - A/V
"United 93" -- Aspect Ratio & Universal Pictures
International Trailers & TV Spots
"Casino Royale" -- Create Advertising Group & Sony Pictures International
Motion Graphics
"The Da Vinci Code" -- Intralink & Sony Pictures
Co-Branded Audio Visual
"Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest: Office Attack - Master Foods" -- McCann-Erickson & Buena Vista Pictures Marketing
Best Website Design
"Miami Vice" -- Project C & Universal Pictures
Special Recognition - Internet
"Snakes On A Plane" -- Varitalk & New Line Cinema
Previously on Movies for the Masses: 2007 MTV Movie Awards: Οι επινίκιοι ασπασμοί