1612 (2007): Российская эпопея trailer


Κυκλοφόρησε τη βδομάδα που πέρασε σε όλη την Ανατολική Ευρώπη το trailer της καινούριας ρώσικης υπερπαραγωγής με τον προχρονολογημένο τίτλο 1612 (2007), όπως γράψανε οι φίλοι μας του Twitch που ξεκίνησαν την ίδια περίοδο και συνεργασία με το AICN, οπότε να περιμένεις να μας λινκάρει και η παρέα του χοντρο-Χάρη οσονούπω (πως λέμε fat chance?).

Το φιλμ αναφέρεται στα κωμικοτραγικά γεγονότα που ακολούθησαν το θάνατο του Ιβάν του Τρομερού και του ψιλοανίκανου διαδόχου του στη Ρωσία, με άπειρους ψευτο- Δημήτριους να ισχυρίζονται ότι είναι ο πεθαμένος στην εξορία γιος του πρώτου τσάρου του βασιλείου, και να καταλαμβάνουν το θρόνο με συμμαχίες και πολέμους Πολωνών, Σουηδών και ντόπιων, σε μια περίοδο που έμεινε στην ιστορία ως Εποχή των Αναστατώσεων και ξεκλήρισε τον μισό πληθυσμό. Οι Πολωνοί εκδιώχθηκαν από το Κρεμλίνο που είχαν καταλάβει στις 4 Νοεμβρίου του 1612, και τσάρος ανέλαβε ο Μιχαήλ Ρομανόφ, πρώτος της δυναστείας που κράτησε μέχρι την Οκτωβριανή Επανάσταση του 1917.

Η κωμικοτραγική (από το trailer τουλάχιστο) παραγωγή, στη μόδα των ιστορικών επών που πλημμυρίζουν την Ανατολή τώρα που η τεχνολογία επιτρέπει ψηφιακούς κομπάρσους, είναι της TriTe του Nikita Mihalkov, σκηνοθετημένη από τον Vladimir Khotinenko με πείρα στα ρώσικα ταμεία και βραβεία από τον Μουσουλμάνο (1995) και τα 72 Μέτρα (2004). Αν και είναι πανδύσκολο να το υπολογίσεις ακριβώς (εδώ στην Αμερική και δε βρίσκεις άκρη) το κόστος φέρεται κοντά στα $10 εκατομμύρια, με τις έτερες εγχώριες μεγα-παραγωγές Night Watch (2004) και Day Watch (2006) μαζί να έχουν κοστίσει γύρω στα $6, και το Wolfhound (2006) εκεί γύρω και παραπάνω ($11-12 μύρια). Οπότε καταλαβαίνεις ότι η πείρα του σκηνοθέτη που μετράει είναι αυτή στον πατριωτισμό, με τις ιστορίες για γυρισμούς από το Αφγανιστάν και την τραγωδία του Kursk να εξαργυρώνονται σε μια ταινία που δηλωμένα σκοπεύει να μάθει τους Ρώσους γιατί η εθνική τους επέτειος είναι στις 4 του Νοέμβρη και όχι στις 7 (της Οκτωβριανής) πια. Ανεπίσημα το χεράκι τους στην ιστορία και βαθιά στην τσέπη έχουν βάλει ο δισεκατομμυριούχος Viktor Vekselberg που συνηθίζει κάτι τέτοιες εθνικές προσφορές και ο πρόεδρος Vladimir Putin που προφανώς θέλει να συνδέσει το όνομά του με μια ακόμα δυναστεία μετά από εποχή αναστατώσεων. Η πλάκα είναι ότι καμιά σύγκριση δε φαίνεται να μπορεί να γίνει, τόσο σε επένδυση όσο και σε αποτέλεσμα, με τα.. καζακστανικά έπη Nomad (2005) και Mongol (2007).


3 Responses so far.

  1. Anonymous said

    "Με 53χιλ εισιτήρια (40χιλ στην Αθήνα), το Tελεσίγραφο του Bourne κέρδισε τη μάχη του τετραήμερου, με βραχεία όμως κεφαλή απ' τον Νονό της Μαλέα, που έκανε δυναμικό ξεκίνημα με 50χιλ εισιτήρια κι έχει κάνει τους παραγωγοδιανομείς να ελπίζουν για δεκαπλασιασμό ως το τέλος της."

    τα αληθινά νούμερα αυτά τουλάχιστον που συγκεντρώνουν οι εταιρίες διανομής (και όχι αυτά που δίνουν στους δημοσιογράφους -διότι φυσικά δεν είναι τα ίδια) είναι κάπως διαφορετικά.
    39,582 στην Αθήνα ο Μπορν (52,410 πανελλαδικά)
    24,466 στην αθήνα ο Νονός (44,273 πανελαδικά).
    όσο για το κλίμα στην εταιρία παργαωγής της ταινίας της Mαλέα, δηλαδή την Odeon, όχι δεν είναι και τόσο χαρμόσυνο...

  2. verbal said

    Για την συμπαθέστατη φυλή των στρογγυλοποιητών, που πάνε το πρωί της Δευτέρας και κόβουν όσα εισιτήρια χρειάζεται η κάθε εταιρεία για να στρογγυλέψει το νούμερο τετραημέρου τους, είχα ξαναγράψει κάπου κάποια στιγμή. Στις 45 χιλιάδες ήταν τα εισιτήρια που μας είχαν δώσει για τον Νονό χθες το μεσημέρι (και 25Κ στην Αθήνα), και μου φάνηκε κι εμένα... απρόσμενο ας πούμε, όταν 2-3 ώρες αργότερα ανέβηκαν στο mark των 50, αλλά εγώ δεν τα μετράω και να τους διαψεύσω δεν μπορώ. Αν εσύ ωστόσο, όπως υποννοεί το nick σου, το κάνεις, στείλε μας ένα mail να τα πούμε καλύτερα.

    Όσο για την Odeon, περίμεναν παραπάνω άνοιγμα, ναι (καμιά 20Κ επιπλέον αν θυμάμαι καλά), αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πιστεύουν ότι θα πιάσουν πολλά, ακόμη και μ' αυτό το άνοιγμα. Εγώ, απ' την άλλη, πιστεύω ότι θα πιάσουν πάτο σε καμμιαδυο βδομάδες, αλλά δεν έχει και πολύ σημασία.

  3. verbal said

    [η παραπάνω συζήτηση μεταφέρεται στο σχετικό post]

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.