Written by
verbal
in
no category
Key Art Awards 2008: Οι καλύτερες αφίσες της χρονιάς
Ένα κίτρινο χέρι που κλέβει ένα d'oh-nut, έκλεψε και τις ψήφους των φετινών Key Art Awards του The Hollywood Reporter, της διοργάνωσης που κάθε χρόνο τιμά τις προωθητικές εμπνεύσεις του Hollywood, και φέτος τίμησε τις αντίστοιχες του περάσματος των κατοίκων του Springfield, ως best of show στο έντυπο κομμάτι του, με ειδική μνεία στο αντίστοιχο stand του.
Με άλλες δυο πρωτιές για καλύτερο site και ειδική μνεία Νέων Μέσων στην κινηματογραφική προώθηση, το The Simpsons Movie (2007) μοιράστηκε την κορυφή των τεσσάρων βραβεύσεων την Παρασκευή, με το 300 (2007) και το No Country for Old Men (2007), που αναγνωρίστηκαν για καλύτερα trailer δράσης, διεθνή trailer και τηλεοπτικά spot, ειδική μνεία στην έντυπη διαφήμιση και new media οικιακού πακέτου το πρώτο, και για καλύτερη διαφημιστική καμπάνια, καλύτερο trailer δραματικής, καλύτερα motion graphics και μνεία χρήσης οπτικοακουστικών μέσων το δεύτερο. Best of Show ανακηρύχθηκαν και τα Bee Movie (2007) στο οπτικοακουστικό και Borat! (2006) στο πακέτο προώθησης του DVD, ενώ το νοσταλγικό ρετρό του Grindhouse (2007), η φουσκωμένη κοιλιά της Juno (2007), και η μαγική εικόνα του Premonition (2007), μάζεψαν τα βραβεία για καλύτερες αφίσες θρίλερ, κωμωδίας και δράματος αντίστοιχα. Όπως και πέρσι, το βραβείο αφίσας ντοκιμαντέρ πήγε στο βραβευμένο με Όσκαρ ντοκιμαντέρ, που φέτος ήταν το Taxi to the Dark Side (2007), ενώ ο επίσης Οσκαρούχος Ρατατούης (2007) αναδείχθηκε καλύτερη αφίσα οικογενειακής ταινίας και το Knocked Up (2007) βραβεύθηκε για καλύτερη διεθνή αφίσα, ανεβάζοντας τον Judd Apatow στη σκηνή για να αναγνωρίσει ότι κλείνει έναν κύκλο, τιμώμενος από ανθρώπους που παλιά θεωρούσε fucking assholes, και φέτος του έδωσαν και το Βραβείο Οραματιστή, γιατί με τη δουλειά του εμπνέει τους διαφημιστές να κάνουν σπουδαία πράματα.
Δες/Κρύψε όλους τους νικητές
BEST CAMPAIGN
-- No Country for Old Men, Miramax
BEST OF SHOW-- AUDIOVISUAL
-- Bee Movie, The Ant Farm/Sameth A.D.V., Dreamworks Animation/Paramount Pictures
BEST OF SHOW -- PRINT
-- The Simpsons Movie, Drissi Advertising, Inc., Idea Planet, LP, Twentieth Century Fox
BEST OF SHOW -- HOME ENTERTAINMENT
-- Borat, CMP Home Entertainment, & Fox Home Entertainment
ACTION ADVENTURE/HORROR TRAILERS -- FIRST PLACE
-- 300, Mojo, LLC, Warner Bros.
ACTION ADVENTURE/HORROR TV SPOTS -- FIRST PLACE
-- War, Ocean, Lions Gate
ACTION/ADVENTURE/HORROR PRINT -- FIRST PLACE
-- Grindhouse, BLT & Associates, Inc., The Weinstein Co. / Dimension
AV TRAILERS - HOME ENTERTAINMENT -- FIRST PLACE
-- Blade Runner, Skip Film, Warner Brothers Home Entertainment
BEST COPY LINE-(ALL MEDIA) -- FIRST PLACE
-- The TV Set, Crew Creative, Think Film
BEST WEBSITE DESIGN -- FIRST PLACE
-- The Simpsons Movie, 65 Media, 20th Century Fox
COMEDY PRINT -- FIRST PLACE
-- Juno, BLT & Associates, Inc., Fox Searchlight
COMEDY TRAILERS -- FIRST PLACE
-- Superbad, Ignition Creative, Sony
COMEDY TV SPOTS -- FIRST PLACE
-- Juno, Seismic Productions, Fox Searchlight
DOCUMENTARY A/V TRAILERS & TV SPOTS -- FIRST PLACE
-- God Grew Tired of Us, Trailer Park, New Market Films
DOCUMENTARY PRINT -- FIRST PLACE
-- Taxi to the Dark Side, Cold Open, ThinkFilm
DRAMA PRINT -- FIRST PLACE
-- Premonition, Ignition Print, Sony Screen Gems
DRAMA TRAILERS -- FIRST PLACE
-- No Country For Old Men, Giaronomo Productions, Inc., Miramax Films
DRAMA TV SPOTS -- FIRST PLACE
-- There Will Be Blood, The Pant Farm, Paramount Vantage
DVD PACKAGING-HOME ENTERTAINMENT -- FIRST PLACE
-- Saturday Night Fever 30th Anniversary Special Collector's Edition, SR3 Solutions, Paramount Home Entertainment
FAMILY PRINT -- FIRST PLACE
-- Ratatouille, Animation Creative Services, The Walt Disney Studios/Pixar Animation Studios
FAMILY TRAILERS -- FIRST PLACE
-- Bee Movie, The Ant Farm/Sameth A.D.V., Dreamworks Animation/Paramount Pictures
FAMILY TV SPOTS -- FIRST PLACE
-- Ratatouille, Craig Murray Productions, The Walt Disney Studios
FESTIVAL/MARKET PRINT -- FIRST PLACE
-- LA Shorts Fest, Crew Creative, LA Shorts Fest
HOME ENTERTAINMENT - SPECIAL RECOGNITION -- FIRST PLACE
-- All Harry Potter Films, 30sixty Advertising+Design, Inc., Warner Home
INTERNATIONAL A/V TRAILERS & TV SPOTS -- FIRST PLACE
-- 300, Mojo, LLC, Warner Bros. International
INTERNATIONAL PRINT -- FIRST PLACE
-- Knocked Up, Crew Creative, Universal Pictures
MOTION GRAPHICS -- FIRST PLACE
-- No Country For Old Men, Matthew Cohen Creative, Buddha Jones, Miramax
NEW MEDIA-HOME ENTERTAINMENT -- FIRST PLACE
-- 300, Hybrid Studio, a Division of The Visionaire Group, Warner Bros. Home Entertainment
OUTDOOR ADVERTISING PRINT -- FIRST PLACE
-- Transformers, BLT & Associates, Inc., Dreamworks SKG / Paramount Pictures
SPECIAL RECOGNITION AUDIOVISUAL
-- No Country For Old Men, Matthew Cohen Creative, Buddha Jones, & Miramax
SPECIAL RECOGNITION NEW MEDIA
-- The Simpsons Movie, 65 Media, 20th Century Fox
SPECIAL RECOGNITION PRINT
-- 300, Mojo, LLC, Warner Bros. International
THEATRICAL STANDEES PRINT -- FIRST PLACE
-- The Simpsons Movie, Drissi Advertising, Inc., Idea Planet, LP, Twentieth Century Fox
TV SPOTS-HOME ENTERTAINMENT -- FIRST PLACE
-- Borat, CMP Home Entertainment, Fox Home Entertainment
Με άλλες δυο πρωτιές για καλύτερο site και ειδική μνεία Νέων Μέσων στην κινηματογραφική προώθηση, το The Simpsons Movie (2007) μοιράστηκε την κορυφή των τεσσάρων βραβεύσεων την Παρασκευή, με το 300 (2007) και το No Country for Old Men (2007), που αναγνωρίστηκαν για καλύτερα trailer δράσης, διεθνή trailer και τηλεοπτικά spot, ειδική μνεία στην έντυπη διαφήμιση και new media οικιακού πακέτου το πρώτο, και για καλύτερη διαφημιστική καμπάνια, καλύτερο trailer δραματικής, καλύτερα motion graphics και μνεία χρήσης οπτικοακουστικών μέσων το δεύτερο. Best of Show ανακηρύχθηκαν και τα Bee Movie (2007) στο οπτικοακουστικό και Borat! (2006) στο πακέτο προώθησης του DVD, ενώ το νοσταλγικό ρετρό του Grindhouse (2007), η φουσκωμένη κοιλιά της Juno (2007), και η μαγική εικόνα του Premonition (2007), μάζεψαν τα βραβεία για καλύτερες αφίσες θρίλερ, κωμωδίας και δράματος αντίστοιχα. Όπως και πέρσι, το βραβείο αφίσας ντοκιμαντέρ πήγε στο βραβευμένο με Όσκαρ ντοκιμαντέρ, που φέτος ήταν το Taxi to the Dark Side (2007), ενώ ο επίσης Οσκαρούχος Ρατατούης (2007) αναδείχθηκε καλύτερη αφίσα οικογενειακής ταινίας και το Knocked Up (2007) βραβεύθηκε για καλύτερη διεθνή αφίσα, ανεβάζοντας τον Judd Apatow στη σκηνή για να αναγνωρίσει ότι κλείνει έναν κύκλο, τιμώμενος από ανθρώπους που παλιά θεωρούσε fucking assholes, και φέτος του έδωσαν και το Βραβείο Οραματιστή, γιατί με τη δουλειά του εμπνέει τους διαφημιστές να κάνουν σπουδαία πράματα.
Δες/Κρύψε όλους τους νικητές
BEST CAMPAIGN
-- No Country for Old Men, Miramax
BEST OF SHOW-- AUDIOVISUAL
-- Bee Movie, The Ant Farm/Sameth A.D.V., Dreamworks Animation/Paramount Pictures
BEST OF SHOW -- PRINT
-- The Simpsons Movie, Drissi Advertising, Inc., Idea Planet, LP, Twentieth Century Fox
BEST OF SHOW -- HOME ENTERTAINMENT
-- Borat, CMP Home Entertainment, & Fox Home Entertainment
ACTION ADVENTURE/HORROR TRAILERS -- FIRST PLACE
-- 300, Mojo, LLC, Warner Bros.
ACTION ADVENTURE/HORROR TV SPOTS -- FIRST PLACE
-- War, Ocean, Lions Gate
ACTION/ADVENTURE/HORROR PRINT -- FIRST PLACE
-- Grindhouse, BLT & Associates, Inc., The Weinstein Co. / Dimension
AV TRAILERS - HOME ENTERTAINMENT -- FIRST PLACE
-- Blade Runner, Skip Film, Warner Brothers Home Entertainment
BEST COPY LINE-(ALL MEDIA) -- FIRST PLACE
-- The TV Set, Crew Creative, Think Film
BEST WEBSITE DESIGN -- FIRST PLACE
-- The Simpsons Movie, 65 Media, 20th Century Fox
COMEDY PRINT -- FIRST PLACE
-- Juno, BLT & Associates, Inc., Fox Searchlight
COMEDY TRAILERS -- FIRST PLACE
-- Superbad, Ignition Creative, Sony
COMEDY TV SPOTS -- FIRST PLACE
-- Juno, Seismic Productions, Fox Searchlight
DOCUMENTARY A/V TRAILERS & TV SPOTS -- FIRST PLACE
-- God Grew Tired of Us, Trailer Park, New Market Films
DOCUMENTARY PRINT -- FIRST PLACE
-- Taxi to the Dark Side, Cold Open, ThinkFilm
DRAMA PRINT -- FIRST PLACE
-- Premonition, Ignition Print, Sony Screen Gems
DRAMA TRAILERS -- FIRST PLACE
-- No Country For Old Men, Giaronomo Productions, Inc., Miramax Films
DRAMA TV SPOTS -- FIRST PLACE
-- There Will Be Blood, The Pant Farm, Paramount Vantage
DVD PACKAGING-HOME ENTERTAINMENT -- FIRST PLACE
-- Saturday Night Fever 30th Anniversary Special Collector's Edition, SR3 Solutions, Paramount Home Entertainment
FAMILY PRINT -- FIRST PLACE
-- Ratatouille, Animation Creative Services, The Walt Disney Studios/Pixar Animation Studios
FAMILY TRAILERS -- FIRST PLACE
-- Bee Movie, The Ant Farm/Sameth A.D.V., Dreamworks Animation/Paramount Pictures
FAMILY TV SPOTS -- FIRST PLACE
-- Ratatouille, Craig Murray Productions, The Walt Disney Studios
FESTIVAL/MARKET PRINT -- FIRST PLACE
-- LA Shorts Fest, Crew Creative, LA Shorts Fest
HOME ENTERTAINMENT - SPECIAL RECOGNITION -- FIRST PLACE
-- All Harry Potter Films, 30sixty Advertising+Design, Inc., Warner Home
INTERNATIONAL A/V TRAILERS & TV SPOTS -- FIRST PLACE
-- 300, Mojo, LLC, Warner Bros. International
INTERNATIONAL PRINT -- FIRST PLACE
-- Knocked Up, Crew Creative, Universal Pictures
MOTION GRAPHICS -- FIRST PLACE
-- No Country For Old Men, Matthew Cohen Creative, Buddha Jones, Miramax
NEW MEDIA-HOME ENTERTAINMENT -- FIRST PLACE
-- 300, Hybrid Studio, a Division of The Visionaire Group, Warner Bros. Home Entertainment
OUTDOOR ADVERTISING PRINT -- FIRST PLACE
-- Transformers, BLT & Associates, Inc., Dreamworks SKG / Paramount Pictures
SPECIAL RECOGNITION AUDIOVISUAL
-- No Country For Old Men, Matthew Cohen Creative, Buddha Jones, & Miramax
SPECIAL RECOGNITION NEW MEDIA
-- The Simpsons Movie, 65 Media, 20th Century Fox
SPECIAL RECOGNITION PRINT
-- 300, Mojo, LLC, Warner Bros. International
THEATRICAL STANDEES PRINT -- FIRST PLACE
-- The Simpsons Movie, Drissi Advertising, Inc., Idea Planet, LP, Twentieth Century Fox
TV SPOTS-HOME ENTERTAINMENT -- FIRST PLACE
-- Borat, CMP Home Entertainment, Fox Home Entertainment
Previously on Movies for the Masses: 2008 MTV Movie Awards: Ο καλός, ο κακός, τα σώβρακα