Written by
cheaptalk
in
Trailers
Coraline (2009): Κουμπωμένο trailer
Το δεύτερο τρισδιάστατο κινούμενο της Disney, το Bolt (2008), έχασε τον κεραυνό του, το φως του και τ' αυγά και τα πασχάλια του από το πρώτο ανάστατο βαμπιρούμενο της Summit, το Twilight (2008), το σαββατοκύριακο στην Αμερική. Αλλά το πρώτο στερεοσκοπικό χειροκίνητο μιας ακόμα φιλόδοξης στο χώρο, το Coraline (2009) της Laika, πόνταρε με το trailer του τόσο σε ζωηρούλες ιστορίες για όλη την οικογένεια όσο και σε μελαγχροινούλες αρλεκινιές για τη μαμά και τη κόρη, και βγήκε προφανώς διπλά κερδισμένο στη προώθησή του.
Ο προφανής μετριασμός της σκοτεινότητας της παραμυθένιας νουβέλας του Neil Gaiman (η οποία έγινε πρόσφατα και graphic novel) για κοινό που θα κυνήγαγε με σταυρούς και πασάλους τους αδερφούς Grimm αν γράφαν σήμερα, μπορεί να ενόχλησε τους φαν αλλά ήταν το πιο δεδομένο από τα χρόνια τα παλιά, από τις αρχές του αιώνα, όταν ο συγγραφέας του Sandman προέτρεπε τον σκηνοθέτη του Nightmare Before Christmas (1993) να αλλάξει τα φώτα στην ιστορία του, απορρίπτοντας τα σενάρια το ένα μετά το άλλο. Ο προφανής μετριασμός της προσοχής στη λεπτομέρεια και το φωτισμό των σκηνών, σε σχέση με τις προηγούμενες ταινίες του Henry Selick, δεν είναι και τόσο (προφανής) όσο νομίζεις από τη προβολή σε δύο διαστάσεις, αφού η παραγωγή προωθείται ακατάπαυστα, από το ξεκίνημά της, ως "the first stop-motion animation to be shot stereoscopically with a dual digital camera rig for digital 3-D exhibition". Η προφανής έλλειψη αναφοράς στον Gaiman στο trailer είναι απλά, όπως εξηγεί ο ίδιος, προσπάθεια να ξορκιστεί το φάντασμα του Tim Burton (που έχει κάτσει φαρδύ πλατύ πάνω από τον Nightmare) με τη προβολή του ονόματος του Selick. Γενικά, τις λίγες αμφιβολίες που μπορεί να έχεις για τη ποιότητα της παραγωγής, κυρίως από τη μέχρι τώρα όχι απoλυτότατα πετυχημένη σχέση του νουβελίστα με το πανί (Beowulf(2007), Stardust (2007)), έρχονται να διαλύσουν οι εκστασιασμένες αναφορές, με διαβεβαιώσεις και για περισσότερο αρρωστημένο μακάβριο, από τις προβολές 20-30 λεπτών του φιλμ για τον φανμποϊκό και λοιπό τύπο.
Το trailer έκανε διχτυακή πρεμιέρα τη Παρασκευή στο Yahoo! Movies. Μια μέρα νωρίτερα είχε ανοίξει και η κλειδαρότρυπα στις επίσημες σελίδες με διάφορους κωδικούς που θα σου πουν τα internets αν τα ρωτήσεις.
Ο προφανής μετριασμός της σκοτεινότητας της παραμυθένιας νουβέλας του Neil Gaiman (η οποία έγινε πρόσφατα και graphic novel) για κοινό που θα κυνήγαγε με σταυρούς και πασάλους τους αδερφούς Grimm αν γράφαν σήμερα, μπορεί να ενόχλησε τους φαν αλλά ήταν το πιο δεδομένο από τα χρόνια τα παλιά, από τις αρχές του αιώνα, όταν ο συγγραφέας του Sandman προέτρεπε τον σκηνοθέτη του Nightmare Before Christmas (1993) να αλλάξει τα φώτα στην ιστορία του, απορρίπτοντας τα σενάρια το ένα μετά το άλλο. Ο προφανής μετριασμός της προσοχής στη λεπτομέρεια και το φωτισμό των σκηνών, σε σχέση με τις προηγούμενες ταινίες του Henry Selick, δεν είναι και τόσο (προφανής) όσο νομίζεις από τη προβολή σε δύο διαστάσεις, αφού η παραγωγή προωθείται ακατάπαυστα, από το ξεκίνημά της, ως "the first stop-motion animation to be shot stereoscopically with a dual digital camera rig for digital 3-D exhibition". Η προφανής έλλειψη αναφοράς στον Gaiman στο trailer είναι απλά, όπως εξηγεί ο ίδιος, προσπάθεια να ξορκιστεί το φάντασμα του Tim Burton (που έχει κάτσει φαρδύ πλατύ πάνω από τον Nightmare) με τη προβολή του ονόματος του Selick. Γενικά, τις λίγες αμφιβολίες που μπορεί να έχεις για τη ποιότητα της παραγωγής, κυρίως από τη μέχρι τώρα όχι απoλυτότατα πετυχημένη σχέση του νουβελίστα με το πανί (Beowulf(2007), Stardust (2007)), έρχονται να διαλύσουν οι εκστασιασμένες αναφορές, με διαβεβαιώσεις και για περισσότερο αρρωστημένο μακάβριο, από τις προβολές 20-30 λεπτών του φιλμ για τον φανμποϊκό και λοιπό τύπο.
Το trailer έκανε διχτυακή πρεμιέρα τη Παρασκευή στο Yahoo! Movies. Μια μέρα νωρίτερα είχε ανοίξει και η κλειδαρότρυπα στις επίσημες σελίδες με διάφορους κωδικούς που θα σου πουν τα internets αν τα ρωτήσεις.
Previously on Movies for the Masses: Cadillac Records (2008):Chuck Berry is a country singer clip