Written by
cheaptalk
in
Trailers
The Ghosts of Girlfriends Past (2009): Συνωμοτικό trailer
Τα Φαντάσματα από Παλιές Γκόμενες (2009), με πρωταγωνιστή τον προστάτη άγιο των ερωτευμένων με τον εαυτό τους, Matthew McConaughey, προορίζονταν, φυσιολογικά, να ανοίξουν στην Αμερική την Παρασκευή που πέρασε. Αλλά το σύμπαν συνωμότησε να ανοίξουν τη μπλοκμπαστερική περίοδο την Πρωτομαγιά, απέναντι στον κατατρομαγμένο, φυσιολογικά, Wolverine (2009).
Τα φαντάσματα από την απεργία των σεναριογράφων, μαζί με αυτά της παγκοσμιοποιημένης ύφεσης, σταμάτησαν πια να στοιχειώνουν τον αποτελειωμένο οσκαρικό χειμώνα, όπως χιλιοξαναματάπαμε, και περνάνε σιγά σιγά στις μεγαλοπαραγωγές του καλοκαιριού. Αλλά το Χόλιγουντ μόλις είχε τον μεγαλύτερο εισπρακτικό Γενάρη στην ιστορία του, χωρίς τη παραδοσιακή βοήθεια των χριστουγεννιάτικων εξόδων και των διαφόρων υποψηφιοτήτων για διάφορα βραβεία, σαν αποτέλεσμα και μόνο της κρίσης που ρίχνει εκατομμύρια κόσμο στα σκατά (όπως περίμεναν όλοι ότι θα συμβεί, αφού και το κραχ του '29 είχε δημιουργήσει ουρές στα κινηματογραφικά ταμεία, για καναδυό ώρες ξεγνοιασιάς). Επιπλέον, η βιομηχανία από το καλοκαίρι του 2008 φάνηκε αποφασισμένη να καλύψει και τις γυναικείες ανάγκες, στήνοντας μια μεγάλη παπαριά απέναντι σε κάθε τεράστια παραγωγή κάθε σαββατοκύριακο˙ το Sex and the City (2008) και το Mamma Mia! (2008) απέδειξαν ότι όσο τεραστιότερη η παπάρα τόσο καλύτερα (φυσιολογικά, για γυναικείες ανάγκες)˙ και εκ των υστέρων όλοι ψάχνουν να βρουν, σε κριτικές, θέματα, και στήλες, τι απέγινε η όποια σοβαρότητα των chick flicks, την ίδια ώρα που ένα από αυτά ξεπερνάει κατά πολύ και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις για εισπρακτική επιτυχία. Κι αν δε σου φαίνονται όλα αυτά σα σατανική συνωμοσία, βάλε ότι το He's Just Not That Into You (2009) που φαίνεται να μαζεύει $27Μ αυτό το τριήμερο, πήρε τη θέση του Ghosts of Girlfriends Past (2009) που ξαφνικά (ή σα συνέπεια όλων των παραπάνω) δεν είναι για πέταμα στις εκπτώσεις του Φεβρουαρίου αλλά για πρώτη θέση στη βιτρίνα με τη καλοκαιρινή κολεξιόν. Της Warner που συνεχίζει τις καραμπόλες στις παραγωγές της New Line, πιο ευδιάκριτα πια, μιας και το τρέιλερ των Girlfriends κυκλοφόρησε online στις αρχές του μήνα και συνοδεύει πλέον το Into You στο πανί.
Τα φαντάσματα από παλιές γκόμενες, που έρχονται να σε στοιχειώσουν στο τρέιλερ, ανήκουν σε όλες αυτές που γνώρισες για 48 δευτερόλεπτα (με ότι αυτό υπονοεί για το πόσο κρατιέσαι), φυσιολογικά για μια ταινία που αναπαράγει το ψωμοτύρι του McConaughey: το κακό αγόρι που καθυστερεί κάθε μέρα να πάει στη δουλειά γιατί πρέπει να δώσει πίπα σε 133 μοντέλες στο δρόμο, (ξανα)συναντάει καλό κορίτσι και αναγνωρίζει πόσο.. λάθος ήταν η ζωή του. Στη πραγματικότητα βέβαια, τα καλά κορίτσια υπάρχουν μόνο στα παραμύθια (και στον παράδεισο των μουσουλμάνων), και τα φαντάσματα που δε χάνουν ευκαιρία να εμφανιστούν μπροστά σου ανήκουν σε όλες αυτές που σε ψάρωσαν, έχοντας μάθει τα κόλπα (και) από κάτι τέτοιες παραγωγές τις οποίες φυλλομετράνε ανελλιπώς και ευλαβικά σα Cosmopolitan. Από τον σκηνοθέτη της Freaky Friday (2003) και των Mean Girls (2004) όλο και κάτι παραπάνω περιμένεις όμως, έστω και χωρίς τη Lindsay που έχει αφοσιωθεί στο να μη τρώει (φαί, εκτός από αυτό που σκέφτεσαι) για τη γκόμενά της, και χωρίς τη Tina Fey ή τον Leslie Dixon στο σενάριο.
Τα φαντάσματα από την απεργία των σεναριογράφων, μαζί με αυτά της παγκοσμιοποιημένης ύφεσης, σταμάτησαν πια να στοιχειώνουν τον αποτελειωμένο οσκαρικό χειμώνα, όπως χιλιοξαναματάπαμε, και περνάνε σιγά σιγά στις μεγαλοπαραγωγές του καλοκαιριού. Αλλά το Χόλιγουντ μόλις είχε τον μεγαλύτερο εισπρακτικό Γενάρη στην ιστορία του, χωρίς τη παραδοσιακή βοήθεια των χριστουγεννιάτικων εξόδων και των διαφόρων υποψηφιοτήτων για διάφορα βραβεία, σαν αποτέλεσμα και μόνο της κρίσης που ρίχνει εκατομμύρια κόσμο στα σκατά (όπως περίμεναν όλοι ότι θα συμβεί, αφού και το κραχ του '29 είχε δημιουργήσει ουρές στα κινηματογραφικά ταμεία, για καναδυό ώρες ξεγνοιασιάς). Επιπλέον, η βιομηχανία από το καλοκαίρι του 2008 φάνηκε αποφασισμένη να καλύψει και τις γυναικείες ανάγκες, στήνοντας μια μεγάλη παπαριά απέναντι σε κάθε τεράστια παραγωγή κάθε σαββατοκύριακο˙ το Sex and the City (2008) και το Mamma Mia! (2008) απέδειξαν ότι όσο τεραστιότερη η παπάρα τόσο καλύτερα (φυσιολογικά, για γυναικείες ανάγκες)˙ και εκ των υστέρων όλοι ψάχνουν να βρουν, σε κριτικές, θέματα, και στήλες, τι απέγινε η όποια σοβαρότητα των chick flicks, την ίδια ώρα που ένα από αυτά ξεπερνάει κατά πολύ και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις για εισπρακτική επιτυχία. Κι αν δε σου φαίνονται όλα αυτά σα σατανική συνωμοσία, βάλε ότι το He's Just Not That Into You (2009) που φαίνεται να μαζεύει $27Μ αυτό το τριήμερο, πήρε τη θέση του Ghosts of Girlfriends Past (2009) που ξαφνικά (ή σα συνέπεια όλων των παραπάνω) δεν είναι για πέταμα στις εκπτώσεις του Φεβρουαρίου αλλά για πρώτη θέση στη βιτρίνα με τη καλοκαιρινή κολεξιόν. Της Warner που συνεχίζει τις καραμπόλες στις παραγωγές της New Line, πιο ευδιάκριτα πια, μιας και το τρέιλερ των Girlfriends κυκλοφόρησε online στις αρχές του μήνα και συνοδεύει πλέον το Into You στο πανί.
Τα φαντάσματα από παλιές γκόμενες, που έρχονται να σε στοιχειώσουν στο τρέιλερ, ανήκουν σε όλες αυτές που γνώρισες για 48 δευτερόλεπτα (με ότι αυτό υπονοεί για το πόσο κρατιέσαι), φυσιολογικά για μια ταινία που αναπαράγει το ψωμοτύρι του McConaughey: το κακό αγόρι που καθυστερεί κάθε μέρα να πάει στη δουλειά γιατί πρέπει να δώσει πίπα σε 133 μοντέλες στο δρόμο, (ξανα)συναντάει καλό κορίτσι και αναγνωρίζει πόσο.. λάθος ήταν η ζωή του. Στη πραγματικότητα βέβαια, τα καλά κορίτσια υπάρχουν μόνο στα παραμύθια (και στον παράδεισο των μουσουλμάνων), και τα φαντάσματα που δε χάνουν ευκαιρία να εμφανιστούν μπροστά σου ανήκουν σε όλες αυτές που σε ψάρωσαν, έχοντας μάθει τα κόλπα (και) από κάτι τέτοιες παραγωγές τις οποίες φυλλομετράνε ανελλιπώς και ευλαβικά σα Cosmopolitan. Από τον σκηνοθέτη της Freaky Friday (2003) και των Mean Girls (2004) όλο και κάτι παραπάνω περιμένεις όμως, έστω και χωρίς τη Lindsay που έχει αφοσιωθεί στο να μη τρώει (φαί, εκτός από αυτό που σκέφτεσαι) για τη γκόμενά της, και χωρίς τη Tina Fey ή τον Leslie Dixon στο σενάριο.
Previously on Movies for the Masses: Ricky (2009): Berlinale competition trailer