Drag me to Hell (2009): Get-out-of-hell card trailer


Την ώρα που τα παιδάκια κι οι συνοδοί τους θα είναι ασφαλείς, κλεισμένοι στις αίθουσες του πολύχρωμου Up (2009) στις 29 του Μάη, τα βαριεστημένα μεγαλύτερα αδέρφια πιθανότατα θα γεμίζουν τις δίπλα καρέκλες για την μεγάλη, πολυαναμενόμενη επιστροφή του Sam Raimi στο είδος που τον δημιούργησε και με το οποίο έχτισε το geek God status που κατασπατάλησε αρκετά αργότερα με μια χούφτα παπαρίτσες απ’ την Ghost House Pictures του (The Grudge (2004), The Messengers (2006) κλπ) και το πιο φρικαλέο κλείσιμο της πιο πετυχημένης (μέχρι τότε) τριλογίας μεταφοράς κόμικ ήρωα.

Αν και μετά το μακελάρισμα του Spider Man 3 (2007), το «σκηνοθέτης του Spider Man» στα credits είναι αρκετό από μόνο του για να προκαλέσει τρόμο, το μεγαλύτερο spook factor του πρώτου trailer (που βγήκε προχθές, στο Yahoo!) της επιστροφής του Raimi στον τρόμο με το Drag me to Hell (2009), είναι ότι ο #23 ισχυρότερος άνθρωπος του Hollywood για το Premiere του 2006, μοιράζεται το credit σεναρίου με τον αδερφό του, Ivan, συνυπεύθυνότητα που έχουν μοιραστεί δυο φορές στο παρελθόν: για το αδιαμφισβήτης εισπρακτικής αποτυχίας και τουλάχιστον αμφισβητήσιμης επιτυχίας σε όλους τους άλλους τομείς, Army of Darkness (1992) και δεκαπέντε χρόνια αργότερα για το αδιαμφισβήτης εισπρακτικής επιτυχίας κι αδιαμφισβήτης μαλακίας σε όλα τα άλλα, Spider Man 3 (2007). Το σενάριο του Drag me to Hell, το είχαν γράψει, λέει, αμέσως μετά το Army of Darkness και το είχαν βάλει στο ψυγείο γιατί ο Raimi είχε βαρεθεί να του σκάνε στη μάπα τα ματωμένα έπη του, προφανώς, αλλά είπε να το ξαναπιάσει για να καθαρίσει το μυαλό του, όσο άφηναν το high των fans του αραχνάνθρωπου να λασκάρει.

Προς μεγάλη απογοήτευση των fans του ίδιου βέβαια, που περίμεναν πως και πως ένα Evil Dead 4Army of Darkness II) που τους έχει επίσης υποσχεθεί εδώ και χρόνια και φιγουράριζε στο IMDB με ελπίδες εξόδου μέσα στο 2009. Μπορείς να υποθέσεις ότι ο Raimi άφησε τον Ash στην άκρη για να δει πρώτα αν έχει ακόμα τον τρόμο μέσα του (βέβαια, οι τακτικές δηλώσεις του Bruce Campbell, ότι η επιστροφή στην τριλογία δεν είναι καθόλου καλή ιδέα, δεν βοήθησαν κανέναν) κι όταν ξεκίνησε γυρίσματα χωρίς την Ellen Page που ήταν κλεισμένη στον πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλά με την Alison Lohman στη θέση της, που σου τη θυμίζει υπερβολικά, κανείς δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα και οι αναφορές στην παραγωγή ήταν μικρές, σπάνιες κι ελεγχόμενες, μ’ ένα πνεύμα ομόνοιας κι ηρεμίας να μεταφράζεται ως ησυχία ευτυχίας. Το αληθινό buzz ξεκίνησε προς το τέλος του Γενάρη, με test screenings για ηγέτες των fan boys, που έτρεξαν να φύγουν απ’ την αίθουσα για να χύσουν τον ενθουσιασμό τους στα πληκτρολόγια και να μουσκέψουν τα δίκτυα με ατάκες του στυλ «προορισμένο για άμεσο status κλασικού» και «ο Raimi το έχει ακόμα», ενθουσιασμός που κόπηκε λίγο όταν έμαθαν πως παράλληλα με την R-rated κόπια εργασίας που τους πρόβαλαν, έπαιζε και μια για PG-13. Τώρα, όλοι περιμένουν το SXSW, όπου θα κάνει πρεμιέρα άλλη μια, πιο προχωρημένη κόπια, πάλι εργασίας, μπας και καταλάβουν τί ακριβώς θα βγει τελικά στις αίθουσες, από την ιστορία μιας τραπεζικής υπαλλήλου, η οποία αρνείται ανανέωση δανείου σε τρελαμένη τσιγγάνα και μπλέκει με δαίμονα που έχει σκοπό να τη βασανίσει για τρεις μέρες πριν την τραβήξει στην κόλαση να καεί, όπως αξίζει γενικότερα, σε τραπεζοϋπαλλήλους που αρνούνται ανανεώσεις δανείων και ξεσπιτώνουν κόσμο.

Κατά τα άλλα, είναι ένα θέμα αν το Drag me to Hell θα καταφέρει να ξαναφέρει λίγη αξιοπιστία στην Ghost House Pictures που ετοιμάζεται να ξαναχτυπήσει με remakes δύο ευρωπαϊκών ταινιών ηλικίας μερικών δεκαετιών, αλλά σίγουρα θα ζωντανέψει ορέξεις για την επιστροφή του Evil Dead, που για την ώρα φαίνεται να προορίζεται για reboot via prequel, όπως λέει η μόδα.


Previously on Movies for the Masses: In the Loop (2009): Ραδιούργο trailer

6 Responses so far.

  1. ni pli said

    pu phge h fwtografia ths filenadas thn efage h marmaga tou iconically correct?

  2. cheaptalk said

    Αχαχαχαα έλεος ρε ούτε μια μικροαλλαγή στα μουλωχτά δε μπορούμε να κάνουμε χωρίς να μας τη πει κάποιος? :p

    Τη φωτογραφία, που έκλεινε το θέμα, την έβγαλα γιατί μου φάνηκε.. τσαπατσούλικη. Αλλά είπα να μη βάζω σχόλια κάθε φορά που.. παρεμβαίνω σε θέμα του verbal γιατί μου την είπαν άλλοι και γι' αυτό. Σε σχόλια στο HTML είναι, όποιος θέλει μπορεί να σώσει τη σελίδα, να τα βγάλει και να έχει ολοκληρωμένη την αισθητική του post :p

  3. verbal said

    Όπως, φαντάζομαι, αντιλήφθηκες, ενώ εγώ φρεσκάριζα τα Γαλλικά μου για το επερχόμενο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου, ο Raimi έκανε την δοκιμαστικη προβολή του στο South by Southwest, όπου και έλαχε ενθουσιώδους υποδοχής, με τον Harry Knowles που τον παρουσιάσε, να εκστασιάζεται αναμενόμενα και το παράδειγμά του να ακολουθούν και αξιόπιστοι παρατηρητές του χώρου, που έγραψαν για "ΤΟ comeback της δεκαετίας", που "εκπληρώνει τις σύγχρονες απαιτήσεις, ενώ επιδεικνύει τα στοιχεία που έκαναν [τον Raimi] έναν απ' τους κορυφαίους σκηνοθέτες του κόσμου", αλλά και πιο mainstream Μέσα συμφωνούν ότι είναι μια απ' τις ταινίες που πρέπει να δεις φέτος.

    Πριν πάρει το αεροπλάνο του να γυρίσει στα υπόγεια που καλιμπράρει τον ήχο της κόπιας εργασίας που πρόβαλε, ο Raimi έριξε και μερικές ατάκες για τον Spider Man 4 (2011), ότι "οι σεναριογράφοι, οι παραγωγοί κι εγώ, δουλεύουμε την ιστορία" που θα βγει απ' το "υλικό στα comic books και τίποτα έξω απ' αυτό", απ' όπου έχει "αρκετά καλή ιδέα" για το ποιός, ή ποιοί θα είναι οι αντίπαλοι του Αραχνάκια, αλλά δεν μπορεί να τη συζητήσει. Όσο για το Evil Dead 4 (20??), είναι σε συζητήσεις με τους συνεργάτες του, να φέρουν "έναν νεαρό σκηνοθέτη να κάνει το remake [του πρώτου Evil Dead (1981)]".

    Κατά το άλλα, στο ανεξάρτητο φεστιβάλ που ανακοίνωσε και τα βραβεία του χθες, η Paramount παρουσίασε υλικό κι απ' τον Brüno (2009), τη νέα ευκαιρία του Sacha Baron Cohen να εκθέσει κανιβαλιστικά τους Αμερικάνοι, οι οποίοι την αντιμετώπισαν με πιο χλιαρές αντιδράσεις, ενώ την τιμητική του είχε φυσικά ο Joe Swanberg, που επέστρεψε στη γειτονιά που τον δημιούργησε, για να παρουσιάσει το Alexander the Last (2009), την πρώτη κανονικά πετυχημένη του δουλειά ως ώρας, απ' ότι φαίνεται.

  4. ni pli said

    cheaplog fysika k esy tha hsoun aftos pu thn evgale,

    nai, να φέρουν "έναν νεαρό σκηνοθέτη ,
    giati afto einai pou apodeiknyetai pws xreiazetai Kathe Fora

  5. verbal said

    Με τη μισή αίθουσα να χοροπηδάει απ' τις τρομάρες ανά δεκάλεπτο και τον cinemad δίπλα μου, να κρυφομειδιάζει μαζί τους, ως βετεράνος, το Drag me to Hell έκανε σήμερα τη δημοσιογραφική του στις Κάνες, σε μια όχι ακριβώς γεμάτη αίθουσα, απ' τις όχι ακριβώς μικρές του Palais des Festivals.

    Οι τρομάρες που προσφέρει ο Raimi, βασίζονται σχεδόν αποκλειστικά στα εξαιρετικά ηχητικά που έπαιζαν κι επικίνδυνα δυνατά, κατ' εντολή του σκηνοθέτη, μπορείς να υποθέσεις, αφού έχει ήδη κάνει και δυο-τρεις επίσημες δοκιμαστικές προβολές για τον καλιμπράρει. Και παρ' ότι οι srcrewball επιστροφές του στις εποχές του Evil Dead (1981), ανακατεύουν κάπως τον γενικότερο τόνο, παραμένουν ευπρόσδεκτες, τουλάχιστον για τα fanboys του, σε μια ταινία που μπερδεύει Universal αισθητική των '30s (σε στιγμές περισσότερες απ' το vintage σήμα στους τίτλους αρχής, το νεκροταφείο στο τέλος, ας πούμε, θα μπορούσε άνετα να είχε ξεμείνει απ' τα στούντιο του Frankenstein (1931)) και δομή πλοκής τύπου εφηβική τρομοτσιχλόφουσκα των '90s, με δυνατές μπουνιές ενός σκηνοθέτη που ταινία για άμεσο status κλασικού, σε καμία περίπτωση δεν έκανε, αλλά ήταν σίγουρα αποφασισμένος να σε κάνει να χοροπηδάς απ' τις τρομάρες ανά δεκάλεπτο. Πράγμα που, προφανώς, κατάφερε.

    Όσο για τα διάφορα cuts, διαφόρων καταλληλοτήτων, που κυκλοφορούσε ότι δοκίμαζε, φαντάζομαι θα 'ναι μια καλή ερώτηση να του κάνει κανείς αύριο στη συνέντευξη τύπου (αν καταφέρει να πιάσει μικρόφωνο), αλλά το σίγουρο είναι ότι στην εκδοχή που έφερε στις Κάνες (για να την παίξει επίσημα απόψε στο μεταμεσονύχτιο πρόγραμμα του Φεστιβάλ), χύνεται περισσότερο σάλιο, παρά αίμα.

  6. verbal said

    Στη συν/ξη τύπου του Drag me to Hell σήμερα, σε μισοάδεια αίθουσα, κατάφερα και πήρα εκείνο το μικρόφωνο που έλεγα χθες και ρώτησα τον Raimi για τις δοκιμές του με τις καταλληλότητες.

    Εξήγησε ότι η συμφωνία με τη Universal ήταν εξαρχής για PG-13 ταινία, αυτό είχαν υπογράψει στα συμβόλαια κι αυτήν την καταλληλότητα υπολόγιζαν ότι θα έπαιρναν με το πρώτο cut που είχαν ετοιμάσει και φιγουράριζαν στις δοκιμαστικές προβολές. Αλλά όταν το πήγαν στην MPAA, τους ζήτησαν να βγάλουν κάποια πράγματα, οπότε άρχισαν να πειράζουν κάποιες σκηνές κι έτσι το cut που προέκυψε είχε μια διαφορά των 6 δευτερολέπτων στη διάρκεια, αλλά παραδόξως, 6 δευτερόλεπτα μεγαλύτερη και όχι μικρότερη.

    Θα είχα βιντεοσκοπήσει κι αυτήν την απάντηση και άλλες, για να μην κάθεσαι να διαβάζεις τώρα, αλλά μου την έπεσε ένας κοστουμαρισμένος και μου κατέβασε την κάμερα, οπότε θα πρέπει να αρκεστείς σε αφήγηση αν σ' ενδιαφέρει, που για να 'χεις φτάσει ως εδώ, μάλλον θα σ' ενδιαφέρει και μάλλον περισσότερο απ' όσο ενδιέφερε τους Έλληνες δημοσιογράφους που, πλην εμού και του Ζουμπουλάκη, είχαν καλύτερα πράγματα να κάνουν απ' το να κάτσουν να ακούνε έναν άνθρωπο που, στο κάτω-κάτω, έχει κάνει και τρεις απ' τις εμπορικότερες εμπορικές ταινίες του Hollywood.

    Όπως και να'χει, ο Raimi δήλωσε χαρούμενος που επιστρέφει "στο φεστιβάλ, στο market του οποίου προβλήθηκε το Evil Dead (1981), και απο εκείνη την προβολή ξεκίνησε η λατρεία μιας ταινίας που κανείς στην Αμερική δεν ήθελε ν' αγγίξει", ενώ νιώθει ακόμα πιο χαρούμενος που επέστρεψε με μια ταινία που τον έκανε να νιώσει φρεσκαρισμένος δουλεύοντας "χωρίς τους περιορισμούς ενός χαρακτήρα του οποίου πολλοί άνθρωποι έχουν δικαιώματα και τον οποίο πολλά παιδιά θαυμάζουν" (i.e. του Spider-Man).

    Για το πότε θα ξεκινήσει να δουλεύει το remake του Evil Dead δεν έχει ιδέα, αλλά όταν ένας τύπος απ' την Ελβετία του ανέφερε ότι το έκανε μόλις ο Von Trier με το Antichrist (2009), ανακουφίστηκε που "είναι τελειωμένο τότε" και "θα ήθελ[ε] πολύ να το δ[ει] και το ίδιο κι οι δικηγόροι [τ]ου". Απο 'κει προέκυψε και το πιο χαριτωμένο της συνέντευξης τύπου, όταν ο Raimi ομολόγησε ότι δεν ξέρει τον Trier (δημοσιογράφος: "Do you like Von Trier?", Raimi: "I'm sorry, whose career?"), αλλά υποθέτω ότι κι ο Trier το ίδιο θα έλεγε, οπότε είναι πάτσι.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.