Written by
cheaptalk
in
Trailers
H2 (2009): Φορτωμένο teaser
Με το τρομο-franchise της να έχει χάσει τους μισούς από τους πιστούς που περίμεναν το reboot δυο χρόνια πριν, τη Warner (ως New Line) να τη κουτουλάει κατακέφαλα με το δικό της (διάβαζε Final Destination) από το Μάρτη, και το αφεντικό της να παίζει θλιμμένο βιολί σε γωνίες με καπέλο στα πόδια του τελευταία, η Dimension έβγαλε το τιζεροτρέιλερ του Halloween 2 (2009) στο Yahoo! Movies προχτές, αφού πρώτα κατάπιε να του κάνουν ψιλοπλάκα ξανθογκόμενες για παπουδοθεατές στο Entertainment Tonight τη προηγούμενη Παρασκευή, να το πασάρουν διάφοροι του χώρου (διάβαζε Fangoria) για δικιά τους εξασφαλισμένη αποκλειστικότητα σε επίμονους φαν τη Δευτέρα, και να μη καταλαβαίνουν ούτε οι δικοί της πού θα κάνει πρεμιέρα (σε μπέρδεμα του Yahoo! με το YouTube) τη Τρίτη.
Μπροστά βέβαια σε ότι τραβάει ο Rob Zombie, τα πάθη της παραγωγής μοιάζουν περίπατος στο πάρκο με χαδιάρα μικρή. Ο (τελευταία alt) μεταλάς σκηνοθέτης, καταραμένος και να παρακολουθεί το κοινό όπως ξαναματάπαμε, δε προλαβαίνει να πατάει, στο blog του και ειδικά μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων, τη μια κοινή ανησυχία (μήπως λείπει κάνα κομμάτι από τη μάσκα του Michael Meyers, ας πούμε) προτού ξεπεταχτούν άλλες δυο. Το φιλμ του John Carpenter από το '78, όχι μόνο ξεκίνησε μια από τις πιο πετυχημένες τρομοσειρές της ιστορίας παραμένοντας για καμιά εικοσαετία και το πιο ταμειακά πετυχημένο ανεξάρτητο, αλλά.. ήταν και καλό. Έτσι η πελατεία, πιο περιορισμένη από αυτή της Παρασκευής και 13 όπως έδειξε το reboot της τελευταίας, είναι και πολύ πιο φανατισμένη, με τουλάχιστο τη μισή να απορρίπτει οτιδήποτε καινούριο, ειδικά άμα αυτό είναι η γυναίκα του σκηνοθέτη. Πιο διαδεδομένη πιπίλα, που έχει περάσει πια από τα σχόλια στα θέματα των γνωστών σελίδων (εκτός τρομοχώρου βέβαια), είναι πως το πρωτότυπο ήταν τόσο πετυχημένο γιατί ο χασάπης αντι-ήρωας δεν είχε παρελθόν και τα "άφηνε όλα στη φαντασία σου". Πράγμα που για να πεις, πρέπει να διαγράψεις (ή να αγνοείς φυσικά) τα κυριολεκτικά χιλιάδες slashers που ακολούθησαν χωρίς καμία φαντασία, και απευθύνονται πια κυριολεκτικά (κομπλέ με αντίστοιχο rating) στα παιδιά που τελειώνουν το δημοτικό.
Τα παιδιά προστατεύει και η σκατένια απόχρωση του τρέιλερ, ακολουθώντας τις χρωματικές εναλλαγές των αντίστοιχων του 2007, για να κρυφτεί το αιματολούσιμο της Laurie για την οποία ο Zombie έχει ήδη τονίσει (μαζί με το τι τράβηξε στα γυρίσματα η Scout Taylor-Compton) ότι θα είναι το κέντρο της ιστορίας αυτή τη φορά. Στο κέντρο θα είναι και το "vision" του Zombie όπως λέει ο εκφωνητής (προς εξαγρίωση των φαν), με αναφορά στο πρωτότυπο Halloween II (1981) μόνο στην αρχική σκηνή στο νοσοκομείο (προς εξαγρίωση των φαν), εγκατάλειψη ακόμα και του μουσικού θέματος (προς εξαγρίωση των φαν), εισαγωγή χιτσκοκικοφροϊδικών αναφορών (προς αποτελείωμα των φαν για τους οποίους μάνα είναι μόνο μία, αυτή του Jason Voorhees), και καινούριο διευθυντή φωτογραφίας, τον Brandon Trost του Crank: High Voltage (2009), που μάλλον κλήθηκε όπως βλέπεις να δώσει μια ακόμα πιο τραχιά 16mm αίσθηση, ανάλογη με άλλα εικονικά reboot. Όλα μάλλον προς το καλύτερο, αφού ο δισταγμός του Zombie να απαλλαγεί από το πρωτότυπο ήταν φανερός στο δεύτερο μέρος του πρώτου μέρους, παρά το μη πρόβλημα των Weinstein, με τους οποίους φαίνεται να έχει βρει ιδανική ισορροπία (του κρατάνε τα λουριά μόνο όταν του κατεβαίνουν μαλακίες στιλ The Devil Walks Among Us για τίτλο) και γι' αυτό επέστρεψε, παρά τα όσα έλεγε, όταν ήταν να αναλάβουν οι Bustillo και Maury του À l'Ιntérieur (2007). Και γι' αυτό προφανώς τον δέχτηκαν.
Μπροστά βέβαια σε ότι τραβάει ο Rob Zombie, τα πάθη της παραγωγής μοιάζουν περίπατος στο πάρκο με χαδιάρα μικρή. Ο (τελευταία alt) μεταλάς σκηνοθέτης, καταραμένος και να παρακολουθεί το κοινό όπως ξαναματάπαμε, δε προλαβαίνει να πατάει, στο blog του και ειδικά μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων, τη μια κοινή ανησυχία (μήπως λείπει κάνα κομμάτι από τη μάσκα του Michael Meyers, ας πούμε) προτού ξεπεταχτούν άλλες δυο. Το φιλμ του John Carpenter από το '78, όχι μόνο ξεκίνησε μια από τις πιο πετυχημένες τρομοσειρές της ιστορίας παραμένοντας για καμιά εικοσαετία και το πιο ταμειακά πετυχημένο ανεξάρτητο, αλλά.. ήταν και καλό. Έτσι η πελατεία, πιο περιορισμένη από αυτή της Παρασκευής και 13 όπως έδειξε το reboot της τελευταίας, είναι και πολύ πιο φανατισμένη, με τουλάχιστο τη μισή να απορρίπτει οτιδήποτε καινούριο, ειδικά άμα αυτό είναι η γυναίκα του σκηνοθέτη. Πιο διαδεδομένη πιπίλα, που έχει περάσει πια από τα σχόλια στα θέματα των γνωστών σελίδων (εκτός τρομοχώρου βέβαια), είναι πως το πρωτότυπο ήταν τόσο πετυχημένο γιατί ο χασάπης αντι-ήρωας δεν είχε παρελθόν και τα "άφηνε όλα στη φαντασία σου". Πράγμα που για να πεις, πρέπει να διαγράψεις (ή να αγνοείς φυσικά) τα κυριολεκτικά χιλιάδες slashers που ακολούθησαν χωρίς καμία φαντασία, και απευθύνονται πια κυριολεκτικά (κομπλέ με αντίστοιχο rating) στα παιδιά που τελειώνουν το δημοτικό.
Τα παιδιά προστατεύει και η σκατένια απόχρωση του τρέιλερ, ακολουθώντας τις χρωματικές εναλλαγές των αντίστοιχων του 2007, για να κρυφτεί το αιματολούσιμο της Laurie για την οποία ο Zombie έχει ήδη τονίσει (μαζί με το τι τράβηξε στα γυρίσματα η Scout Taylor-Compton) ότι θα είναι το κέντρο της ιστορίας αυτή τη φορά. Στο κέντρο θα είναι και το "vision" του Zombie όπως λέει ο εκφωνητής (προς εξαγρίωση των φαν), με αναφορά στο πρωτότυπο Halloween II (1981) μόνο στην αρχική σκηνή στο νοσοκομείο (προς εξαγρίωση των φαν), εγκατάλειψη ακόμα και του μουσικού θέματος (προς εξαγρίωση των φαν), εισαγωγή χιτσκοκικοφροϊδικών αναφορών (προς αποτελείωμα των φαν για τους οποίους μάνα είναι μόνο μία, αυτή του Jason Voorhees), και καινούριο διευθυντή φωτογραφίας, τον Brandon Trost του Crank: High Voltage (2009), που μάλλον κλήθηκε όπως βλέπεις να δώσει μια ακόμα πιο τραχιά 16mm αίσθηση, ανάλογη με άλλα εικονικά reboot. Όλα μάλλον προς το καλύτερο, αφού ο δισταγμός του Zombie να απαλλαγεί από το πρωτότυπο ήταν φανερός στο δεύτερο μέρος του πρώτου μέρους, παρά το μη πρόβλημα των Weinstein, με τους οποίους φαίνεται να έχει βρει ιδανική ισορροπία (του κρατάνε τα λουριά μόνο όταν του κατεβαίνουν μαλακίες στιλ The Devil Walks Among Us για τίτλο) και γι' αυτό επέστρεψε, παρά τα όσα έλεγε, όταν ήταν να αναλάβουν οι Bustillo και Maury του À l'Ιntérieur (2007). Και γι' αυτό προφανώς τον δέχτηκαν.
Previously on Movies for the Masses: Antichrist (2009): Πασχαλινό trailer