Mother (2009): Un certain regard trailer
Μετά το σάρωμα των ασιατικών ταμείων με το Gwoemul (2007) κι ένα διάλειμμα για συμμετοχές σε δυο σπονδυλωτά, ο Bong Joon-ho έβαλε στις λίστες του cast του την ακριβοθώρητη βετεράνο Kim Hye-Ja και τον Bin Won, έναν απ’ τους ηθοποιούς-εικονίσματα της επέλασης της κορεάτικης pop-κουλτούρας στην υπόλοιπη Ανατολή και γενικότερο σούπερ σταρ της περιοχής, κι ετοίμασε επιστροφή στα λημέρια του νουάρ, που τον είχαν φέρει σε πρώτη επαφή με την αναγνώριση πριν μια πενταετία και βάλε, όταν με το, βασισμένο σε αληθινά περιστατικά κατά συρροήν δολοφονιών στη χώρα του, Salinui chueok/Memories of Murder (2003), έπαιρνε το πρώτο του μεγάλο βραβείο (καλύτερης ασιατικής ταινίας στο διεθνές φεστιβάλ του Τόκιο).
Αν θα επαναλάβει τα καλλιτεχνικά κι εμπορικά σουξέ του αριστουργηματικού Gwoemul (2007) που τον είχε πάει στο Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών με ρεκόρ εισπράξεων στη χώρα του, θα φανεί συντόμως, μπορείς να υποθέσεις, αλλά για την ώρα με το Mother (2009), την ιστορία μητέρας που κάνει τα πάντα για τον αλαφροΐσκιωτο γιο της κι ετοιμάζεται να κάνει ακόμα περισσότερα όταν η ντόπια αστυνομία τού φορτώνει όπως-όπως, τον πρώτο φόνο που γίνεται στην πόλη τους εδώ και πάρα πολύ καιρό, ιστορία που είχε στα σκαριά πριν καν ασχοληθεί με το Gwoemul ακόμα, ο Bon Joon-ho έχει ήδη κλείσει θέσει στο Un Certain Regard των ερχόμενων Κανών (ναι, δίπλα στον Κυνόδοντα (2009) του Γιώργου Λάνθιμου, προφανώς γιατί δεν είχαν πού αλλού να το παραχώσουν), όπου ο Κορεάτης θα δείχνει επί 128 λεπτά την άποψή του για το τι είναι «το πιο λυπηρό αλλά και πιο πανέμορφο εγκληματόδραμα ever», που έλεγε πέρσι τέτοια εποχή ότι είχε σκοπό να γυρίσει, όταν έψαχνε για επενδυτές. Κι αν τους πείσει, μπορεί μετά να κάνει κι ένα χαρούμενο, λέει.
Για την ώρα πάντως, έχει το πιάτο του γεμάτο με τη γαλλόφωνη μεταφορά διεθνούς συμπαραγωγής και κορεάτικου ταμπεραμέντου του γαλλικού μετα-Αποκαλυπτικού sci-fi comic Transperceneige, που είχε υποσχεθεί πριν ξεκινήσει το Mother και υποτίθεται ότι ετοιμάζει, ενώ παράλληλα αποποιείται και των ευθυνών του για το αμερικάνικο remake του Gwoemul που έρχεται από τη Universal (ως The Host (2010)), αλλά και για το κορεάτικο sequel που ετοιμάζουν οι παραγωγοί του πρώτου.
Αν θα επαναλάβει τα καλλιτεχνικά κι εμπορικά σουξέ του αριστουργηματικού Gwoemul (2007) που τον είχε πάει στο Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών με ρεκόρ εισπράξεων στη χώρα του, θα φανεί συντόμως, μπορείς να υποθέσεις, αλλά για την ώρα με το Mother (2009), την ιστορία μητέρας που κάνει τα πάντα για τον αλαφροΐσκιωτο γιο της κι ετοιμάζεται να κάνει ακόμα περισσότερα όταν η ντόπια αστυνομία τού φορτώνει όπως-όπως, τον πρώτο φόνο που γίνεται στην πόλη τους εδώ και πάρα πολύ καιρό, ιστορία που είχε στα σκαριά πριν καν ασχοληθεί με το Gwoemul ακόμα, ο Bon Joon-ho έχει ήδη κλείσει θέσει στο Un Certain Regard των ερχόμενων Κανών (ναι, δίπλα στον Κυνόδοντα (2009) του Γιώργου Λάνθιμου, προφανώς γιατί δεν είχαν πού αλλού να το παραχώσουν), όπου ο Κορεάτης θα δείχνει επί 128 λεπτά την άποψή του για το τι είναι «το πιο λυπηρό αλλά και πιο πανέμορφο εγκληματόδραμα ever», που έλεγε πέρσι τέτοια εποχή ότι είχε σκοπό να γυρίσει, όταν έψαχνε για επενδυτές. Κι αν τους πείσει, μπορεί μετά να κάνει κι ένα χαρούμενο, λέει.
Για την ώρα πάντως, έχει το πιάτο του γεμάτο με τη γαλλόφωνη μεταφορά διεθνούς συμπαραγωγής και κορεάτικου ταμπεραμέντου του γαλλικού μετα-Αποκαλυπτικού sci-fi comic Transperceneige, που είχε υποσχεθεί πριν ξεκινήσει το Mother και υποτίθεται ότι ετοιμάζει, ενώ παράλληλα αποποιείται και των ευθυνών του για το αμερικάνικο remake του Gwoemul που έρχεται από τη Universal (ως The Host (2010)), αλλά και για το κορεάτικο sequel που ετοιμάζουν οι παραγωγοί του πρώτου.
Previously on Movies for the Masses: Hisss (2009): Προκλητικό trailer