Τεράστια γαμωρομπότ μεταμορφώνουν ταμεία
Με $201 εκατομμύρια στο πρώτο του πενταήμερο, το Transformers: Revenge of the Fallen εξαργύρωσε στο (εκτεταμένο) άνοιγμά του τα $319 εκατομμύρια συνολικά της πρώτης προσγείωσης των τεράστιων γαμωρομπότ του Michael Bay και της Hasbro, επεκτείνοντας και πιο αβυσσαλέα από ποτέ, το χάσμα ανάμεσα στο κοινό και τους κριτικούς του, που έχουν δώσει στο τεράστιο γαμωσήκουελ τις πιο υστερικά αρνητικές κριτικές της χρονιάς.
Μιας χρονιάς φτωχής σε παραγωγή τεράστων γαμοταινιών, στην οποία το Transformers: RotF κατάφερε όχι μόνο να είναι η πρώτη ταινία που πέρασε τα $100 μύρια στο άνοιγμά της (για την ακρίβεια, στις τρεις πρώτες μέρες της, νούμερο που το Spider-Man 3 (2007) κι ο Dark Knight (2008) είχαν φτάσει στο διήμερο), αλλά μπόρεσε, στο πενθήμερό του, να μαζέψει τα δύο τρίτα απ’ τα εισιτήρια που είχαν μαζέψει μαζί όλες οι (προωθημένες ως) μπλοκμπαστερικές της σαιζόν, στα δικά τους πρώτα πενταήμερα (Wolverine συν Angels & Demons συν Star Trek συν Terminator Salvation ίσον $300 εκατομμύρια). Κι αν δεν σου φτάνει αυτό, με την εξαίρεση του Star Trek που βρίσκεται στα $246M σύνολο, τα σιδερικά του Bay έχουν ήδη κόψει περισσότερα απ’ όσα έχουν βγάλει σε ολόκληρες τις μέχρι τώρα καριέρες τους, το κάθε ένα απ’ τα προηγούμενα φετινά.
Πιο κοντά απ’ όλους βέβαια, φαίνεται ότι παρακολουθούσε την πορεία των εξελιγμένων Transformers η Warner, που κρατούσε από πέρσι το ρεκόρ τεραστιότερης εισπρακτικής επιτυχίας του πλανήτη, με τον The Dark Knight (2008), τα νούμερα του οποίου ακουμπούσε η Paramount μέρα με τη μέρα, μένοντας γύρω στα $2-3 εκατομμύρια πίσω κάθε φορά, μέχρι το σύνολο του πενθημέρου που κατέληξε στο $2,8 εκατομμύρια μακριά απ’ το να αρπάξει τον τίτλο.
Στα ρεκόρ του Transformers: RotF πάντως, μπαίνει το μεγαλύτερο άνοιγμα σε IMAX οθόνες (με $3.9 μύρια την πρώτη μέρα και $14.4 μύρια στο πενθήμερο), για 169 οθόνες, ρεκόρ όμως που θα μπορεί να σπάει κάθε τεράστια γαμωπαραγωγή για τα επόμενα 2 χρόνια τουλάχιστον, με το ρυθμό που αυξάνονται οι IMAX στην Αμερική.
Στα διεθνή, τα εκατομμύρια των Αμερικάνων ακολούθησαν άλλα $190 μύρια ανά την υφήλιο, απ’ τα οποία περίπου $0.5 εκατομμύριο ήρθε από ελληνικές off-shore, αλλά περισσότερα γι’ αυτό σε λίγο, στο (σχεδόν εβδομαδιαίο) ελληνικό box office.
Μιας χρονιάς φτωχής σε παραγωγή τεράστων γαμοταινιών, στην οποία το Transformers: RotF κατάφερε όχι μόνο να είναι η πρώτη ταινία που πέρασε τα $100 μύρια στο άνοιγμά της (για την ακρίβεια, στις τρεις πρώτες μέρες της, νούμερο που το Spider-Man 3 (2007) κι ο Dark Knight (2008) είχαν φτάσει στο διήμερο), αλλά μπόρεσε, στο πενθήμερό του, να μαζέψει τα δύο τρίτα απ’ τα εισιτήρια που είχαν μαζέψει μαζί όλες οι (προωθημένες ως) μπλοκμπαστερικές της σαιζόν, στα δικά τους πρώτα πενταήμερα (Wolverine συν Angels & Demons συν Star Trek συν Terminator Salvation ίσον $300 εκατομμύρια). Κι αν δεν σου φτάνει αυτό, με την εξαίρεση του Star Trek που βρίσκεται στα $246M σύνολο, τα σιδερικά του Bay έχουν ήδη κόψει περισσότερα απ’ όσα έχουν βγάλει σε ολόκληρες τις μέχρι τώρα καριέρες τους, το κάθε ένα απ’ τα προηγούμενα φετινά.
Πιο κοντά απ’ όλους βέβαια, φαίνεται ότι παρακολουθούσε την πορεία των εξελιγμένων Transformers η Warner, που κρατούσε από πέρσι το ρεκόρ τεραστιότερης εισπρακτικής επιτυχίας του πλανήτη, με τον The Dark Knight (2008), τα νούμερα του οποίου ακουμπούσε η Paramount μέρα με τη μέρα, μένοντας γύρω στα $2-3 εκατομμύρια πίσω κάθε φορά, μέχρι το σύνολο του πενθημέρου που κατέληξε στο $2,8 εκατομμύρια μακριά απ’ το να αρπάξει τον τίτλο.
Στα ρεκόρ του Transformers: RotF πάντως, μπαίνει το μεγαλύτερο άνοιγμα σε IMAX οθόνες (με $3.9 μύρια την πρώτη μέρα και $14.4 μύρια στο πενθήμερο), για 169 οθόνες, ρεκόρ όμως που θα μπορεί να σπάει κάθε τεράστια γαμωπαραγωγή για τα επόμενα 2 χρόνια τουλάχιστον, με το ρυθμό που αυξάνονται οι IMAX στην Αμερική.
Στα διεθνή, τα εκατομμύρια των Αμερικάνων ακολούθησαν άλλα $190 μύρια ανά την υφήλιο, απ’ τα οποία περίπου $0.5 εκατομμύριο ήρθε από ελληνικές off-shore, αλλά περισσότερα γι’ αυτό σε λίγο, στο (σχεδόν εβδομαδιαίο) ελληνικό box office.
Previously on Movies for the Masses: Stu's Song from The Hangover