The Last Station (2009): Οσκαρικό trailer
Μετά από 50 χρόνια γάμου, έξι χειρόγραφα αντίτυπα του Πόλεμος και Ειρήνη, και 13 γεννητούρια, η Κόμισσα Σοφία Τολστόι, σύζυγος του γνωστού Λέοντα, βλέπει τον βαρεμένο γεράκο που έχει αντικαταστήσει τον μεγάλο διανοούμενο άντρα της, να παρασύρεται απ’ το εφέ του πνεύματός του στις μάζες και να χάνεται στη θύελλα της ανακήρυξής του σε θεότητα απ’ το λαό, που προσκυνάει τις πολιτικοκοινωνικοθρησκευτικές του ιδέες για αποχή απ’ το σεξ, απόρριψη της ιδιοκτησίας και ριζική αντικατάσταση των ιεραρχικών τίτλων της εποχής, από μια άναρχη κομουνιστικής βάσης ιδεολογική εξίσωση των πάντων, μια άτεγκτη πρώιμη χίπικη κοσμοθεωρία, που απειλεί να αφήσει την οικογένεια της Σοφίας, στους πέντε δρόμους, παρά τα όσα έχει κάνει για να στηρίξει τον άντρα της, τον Λέοντα.
Ένα μείγμα απογευματινής σαπουνόπερας και μασημένου digest του έργου του Tolstoy, με χαλαρό κέντρο βάρους αφήγησης, φορτωμένο στον χαρακτήρα του James McAvoy, του αληθινού πρωταγωνιστή της ταινίας, στο ρόλο φανατικού του Τολστοϊανισμού που φτάνει στο σπίτι του ινδάλματός του για να του κάνει το γραμματέα, φαίνεται πως είναι η μεταφορά του ομότιτλου βιβλίου του Jay Parini, απ’ τον Michael Hoffman σε σενάριο και σκηνοθεσία. Μεταφορά που ενθουσίασε το κοινό στο Telluride στις αρχές του Σεπτέμβρη (κι ένα μήνα μετά, στο διαγωνιστικό της Ρώμης κι άλλον έναν μήνα μετά, στο άνοιγμα του Cottbus), ακριβώς επειδή προσφέρει μια υψηλού πρεστίζ κομεντί για τον έρωτα και τη ζωή όπως τη βλέπει ένας άνθρωπος που ήταν μεγαλύτερος απ’ τη ζωή την ίδια, χωρίς να απαιτεί απ’ το θεατή, πτυχίο ρωσικής λογοτεχνίας, ή πολιτικής θεωρίας, για να το παρακολουθήσει, αποφάνθηκαν οι κριτικές. Η θερμή ανταπόκριση των θεατών, είχε ανοίξει ορέξεις σε διάφορους διανομείς, που είδαν στο cast, ένα μάτσο δυνατά οσκαρικά δολώματα, από Christopher Plummer και Helen Mirren, μέχρι και James McAvoy. Οι διαπραγματεύσεις κράτησαν κάνα μήνα μέχρι ν’ ανέβουν οι προσφορές και να πέσει η τιμή, για να συναντηθούν κάπου στη μέση οι παραγωγοί με την Sony Classics, που έχει ήδη αρχίσει να πουλάει την ταινία ως feel good period piece της χρονιάς, με προγραμματισμένη έξοδο στις 4 Δεκέμβρη, για να προλάβει τις καμπάνιες.
Ένα μείγμα απογευματινής σαπουνόπερας και μασημένου digest του έργου του Tolstoy, με χαλαρό κέντρο βάρους αφήγησης, φορτωμένο στον χαρακτήρα του James McAvoy, του αληθινού πρωταγωνιστή της ταινίας, στο ρόλο φανατικού του Τολστοϊανισμού που φτάνει στο σπίτι του ινδάλματός του για να του κάνει το γραμματέα, φαίνεται πως είναι η μεταφορά του ομότιτλου βιβλίου του Jay Parini, απ’ τον Michael Hoffman σε σενάριο και σκηνοθεσία. Μεταφορά που ενθουσίασε το κοινό στο Telluride στις αρχές του Σεπτέμβρη (κι ένα μήνα μετά, στο διαγωνιστικό της Ρώμης κι άλλον έναν μήνα μετά, στο άνοιγμα του Cottbus), ακριβώς επειδή προσφέρει μια υψηλού πρεστίζ κομεντί για τον έρωτα και τη ζωή όπως τη βλέπει ένας άνθρωπος που ήταν μεγαλύτερος απ’ τη ζωή την ίδια, χωρίς να απαιτεί απ’ το θεατή, πτυχίο ρωσικής λογοτεχνίας, ή πολιτικής θεωρίας, για να το παρακολουθήσει, αποφάνθηκαν οι κριτικές. Η θερμή ανταπόκριση των θεατών, είχε ανοίξει ορέξεις σε διάφορους διανομείς, που είδαν στο cast, ένα μάτσο δυνατά οσκαρικά δολώματα, από Christopher Plummer και Helen Mirren, μέχρι και James McAvoy. Οι διαπραγματεύσεις κράτησαν κάνα μήνα μέχρι ν’ ανέβουν οι προσφορές και να πέσει η τιμή, για να συναντηθούν κάπου στη μέση οι παραγωγοί με την Sony Classics, που έχει ήδη αρχίσει να πουλάει την ταινία ως feel good period piece της χρονιάς, με προγραμματισμένη έξοδο στις 4 Δεκέμβρη, για να προλάβει τις καμπάνιες.
Previously on Movies for the Masses: Επικίνδυνες Μαγειρικές (2010): Πρεμιέρα promo reel