Επικίνδυνες Μαγειρικές (2010): Πρεμιέρα promo reel
Κοντινό στο να βρεις στην πόρτα σου κρεμασμένο ένα τάπερ γεμιστά, είναι, υποθέτω, να βρεις το trailer του Χωραφά να σου φτιάχνει γεμιστά και μάλιστα γεμιστά πολύ πιο εξελιγμένα από εκείνα που μάθαινε πριν μισή δεκαετία στις πρώτες του επαφές με τα κατσαρολικά, στην Πολίτικη Κουζίνα (2003). Κουρασμένος απ’ τη συνεχή ευδαιμονία που απαιτούσε απ’ τους μύες του προσώπου του η θέση του Προέδρου του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, ο Γιώργος Χωραφάς, άφαντος από ελληνική ταινία απ’ το 2005 που είχε φρεσκοαναλάβει τη θέση, φέτος ανήγγειλε την αποχώρησή του απ’ την καρέκλα του Φεστιβάλ, και ετοιμάζεται να επανέλθει στις μεγάλες οθόνες, με τρία τουλάχιστον απανωτά projects.
Ένα απ’ αυτά είναι και οι Επικίνδυνες Μαγειρικές, του Βασίλη Τσελεμέγκου, που δοκιμάζει το πέρασμά του απ’ την πλούσια τηλεοπτική καριέρα, στις απλωτές απαιτήσεις του κινηματογράφου, πατώντας στη στέρεη βάση του ομότιτλου βιβλίου του Ανδρέα Στάικου, βιβλίο που τα τελευταία δέκα χρόνια που βρίσκεται στα ράφια, έχει μεταφραστεί σε 30 γλώσσες και έχει ανέβει σε θεατρικά σανίδια ελληνικά, παριζιάνικα και βραζιλιανικά. Το στόρι του βιβλίου, που μεταγράφηκε σε σενάριο από την Μαρία Πάουελ, βάζει στην κεφαλή του τραπεζιού την Κάτια Ζυγούλη ως τη σαγηνευτική γαζέλα που προσπαθούν να ψήσουν ο κοσμοπολίτης, πολυβραβευμένος, πολυσπουδαγμένος και γκριζαρισμένος γκουρμέ σεφ του Γιώργου Χωραφά απ’ τη μια, κι ο πιο αψής, τραχής, ευθύς και επιθετικός καραβίσιος μάγειρας του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη απ’ την άλλη. Ο ένας της φτιάχνει αρνάκι φρικασέ, κι ο άλλος της αναλύει την αισθητική του πιτόγυρου. Δυο διαφορετικές σχολές μαγειρικής, δυο διαφορετικά είδη αρσενικών, σ’ ένα ερωτικό τρίγωνο με κορυφή την ενσάρκωση της θυληκότητας, σε μια ερωτική κομεντί που έχει τις αξιώσεις της με τα υλικά που την αποτελούν, και θα περιμένεις ως το Φλεβάρη, για να δεις αν θα πετύχει και τις φιλοδοξίες που αφήνουν οι πρώτες εικόνες να φανούν.
Ένα απ’ αυτά είναι και οι Επικίνδυνες Μαγειρικές, του Βασίλη Τσελεμέγκου, που δοκιμάζει το πέρασμά του απ’ την πλούσια τηλεοπτική καριέρα, στις απλωτές απαιτήσεις του κινηματογράφου, πατώντας στη στέρεη βάση του ομότιτλου βιβλίου του Ανδρέα Στάικου, βιβλίο που τα τελευταία δέκα χρόνια που βρίσκεται στα ράφια, έχει μεταφραστεί σε 30 γλώσσες και έχει ανέβει σε θεατρικά σανίδια ελληνικά, παριζιάνικα και βραζιλιανικά. Το στόρι του βιβλίου, που μεταγράφηκε σε σενάριο από την Μαρία Πάουελ, βάζει στην κεφαλή του τραπεζιού την Κάτια Ζυγούλη ως τη σαγηνευτική γαζέλα που προσπαθούν να ψήσουν ο κοσμοπολίτης, πολυβραβευμένος, πολυσπουδαγμένος και γκριζαρισμένος γκουρμέ σεφ του Γιώργου Χωραφά απ’ τη μια, κι ο πιο αψής, τραχής, ευθύς και επιθετικός καραβίσιος μάγειρας του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη απ’ την άλλη. Ο ένας της φτιάχνει αρνάκι φρικασέ, κι ο άλλος της αναλύει την αισθητική του πιτόγυρου. Δυο διαφορετικές σχολές μαγειρικής, δυο διαφορετικά είδη αρσενικών, σ’ ένα ερωτικό τρίγωνο με κορυφή την ενσάρκωση της θυληκότητας, σε μια ερωτική κομεντί που έχει τις αξιώσεις της με τα υλικά που την αποτελούν, και θα περιμένεις ως το Φλεβάρη, για να δεις αν θα πετύχει και τις φιλοδοξίες που αφήνουν οι πρώτες εικόνες να φανούν.
Previously on Movies for the Masses: Youth in Revolt (2009): Διπλό trailer