Written by
cheaptalk
in
Trailers
Season of the Witch (2010): Trailer λυκόφωτος
Το New Moon (2009) ξεπέρασε τα $70 εκατομμύρια σε εισπράξεις πρώτης μέρας στην Αμερική και, παρόλο που τα ρεκόρ συμπύκνωσης ηλιθιότητας δε πρόκειται να συνεχιστούν τις επόμενες (μέρες), η παραγωγή είναι σίγουρο ότι θα μπει εκεί στο τοπ-100 των εποχών (με κάποιες πιθανότητες ακόμα και για τοπ-50), αποδεικνύοντας ότι μια φτηνή δουλειά απευθυνόμενη αποκλειστικά σε χαμηλού επιπέδου γυναικείο κοινό μπορεί να γίνει μπλοκμπαστεριά, και σηματοδοτώντας πολύ πιθανά μια εποχή που κάθε μικρό και μεγάλο χολιγουντιανό στούντιο θα επιχειρεί να ξανασοδομίσει αυτό το κοινό μέσα σε τσιρίγματα χαράς εκατέρωθεν επαναλάβει την επιτυχία. Μάλλον εμπρεπώς, την ίδια μέρα διάλεξε και η Lionsgate για να εγκαινιάσει, στις αίθουσες και στο Fandago διαδιχτυακά, το τρέιλερ της Season of the Witch (2010).
Η Lionsgate διάλεξε βέβαια τη χρονική στιγμή που o Nicolas Cage αποθεώνεται από την αμερικάνικη κριτική για την all-time απερίγραπτη ερμηνεία του στο Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans (2009), και τα εξωφρενικά ή μη περουκίνια και χτενίσματα του τεράστιου πρωταγωνιστή του Wicker Man (2006) τραβάνε βέβαια τη προσοχή σε κάθε ταινία του, όμως η Μάγισσα φαίνεται να έχει και μερικούς άσους ακόμα κρυμμένους στο μανίκι της, ξεκινώντας από το σενάριο του Bragi F. Schut που είχε γραφτεί και βραβευτεί από την ©AMPAS® στις αρχές της δεκαετίας, όταν αυτός ήταν μίνι χρυσή ελπίδα στο χώρο του φανταστικού και είχε πουλήσει στην MGM και το Last Voyage of Demeter (το οποίο ακόμα δεν έχει γυριστεί). Στη σκηνοθεσία, ο Dominic Sena μπορεί να έχει χαράξει τη μνήμη σου με τα βυζιά της Halle Berry στο Swordfish (2001) αλλά νωρίτερα είχε μπει στα μουσεία μοντέρνας τέχνης με τη δουλειά του για τη Propaganda Films, και αν περπατάς τα τρέιλερ καρέ καρέ για να βρεις το καταλληλότερο για εξώφυλλο διαπιστώνεις ότι το συγκεκριμένο έχει μια εκπληκτική καθαρότητα σε όλα του (τα καρέ), φαινόμενο συνηθισμένο μόνο σε προσεγμένα 3D κινούμενα που δε μπορεί να είναι αποτέλεσμα μόνο της ψηφιακής φωτογραφίας, και αν όχι τιποτάλλο κάνει τις σκηνές δράσης ανακουφιστικά ξεκούραστες. Τέλος, η παραγωγή μπήκε στα έξοδα να κάνει για μήνες χειμωνιάτικα γυρίσματα στις Άλπεις, οπότε οι πιθανότητες είναι ότι το μακρύ ταξίδι απ' την κόλαση (που τραγουδάει κι ο Manson στην υπόκρουση) ιπποτών του 14ου αιώνα που συνοδεύουν καταραμένη σε μοναστήρι, θα είναι και λιγότερο κλειστοφοβικό απ' ότι αφήνουν να εννοηθεί τα (μάλλον μισοεπεξεργασμένα επιπλέον) προωθητικά πλάνα. Φυσικά, κανείς δε περιμένει και τίποτα συνταρακτικό, τα screenings δείχνουν προς ταινία που βλέπεται (ακόμα και άμα δε ζεις στο κόσμο της).
Η Lionsgate διάλεξε βέβαια τη χρονική στιγμή που o Nicolas Cage αποθεώνεται από την αμερικάνικη κριτική για την all-time απερίγραπτη ερμηνεία του στο Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans (2009), και τα εξωφρενικά ή μη περουκίνια και χτενίσματα του τεράστιου πρωταγωνιστή του Wicker Man (2006) τραβάνε βέβαια τη προσοχή σε κάθε ταινία του, όμως η Μάγισσα φαίνεται να έχει και μερικούς άσους ακόμα κρυμμένους στο μανίκι της, ξεκινώντας από το σενάριο του Bragi F. Schut που είχε γραφτεί και βραβευτεί από την ©AMPAS® στις αρχές της δεκαετίας, όταν αυτός ήταν μίνι χρυσή ελπίδα στο χώρο του φανταστικού και είχε πουλήσει στην MGM και το Last Voyage of Demeter (το οποίο ακόμα δεν έχει γυριστεί). Στη σκηνοθεσία, ο Dominic Sena μπορεί να έχει χαράξει τη μνήμη σου με τα βυζιά της Halle Berry στο Swordfish (2001) αλλά νωρίτερα είχε μπει στα μουσεία μοντέρνας τέχνης με τη δουλειά του για τη Propaganda Films, και αν περπατάς τα τρέιλερ καρέ καρέ για να βρεις το καταλληλότερο για εξώφυλλο διαπιστώνεις ότι το συγκεκριμένο έχει μια εκπληκτική καθαρότητα σε όλα του (τα καρέ), φαινόμενο συνηθισμένο μόνο σε προσεγμένα 3D κινούμενα που δε μπορεί να είναι αποτέλεσμα μόνο της ψηφιακής φωτογραφίας, και αν όχι τιποτάλλο κάνει τις σκηνές δράσης ανακουφιστικά ξεκούραστες. Τέλος, η παραγωγή μπήκε στα έξοδα να κάνει για μήνες χειμωνιάτικα γυρίσματα στις Άλπεις, οπότε οι πιθανότητες είναι ότι το μακρύ ταξίδι απ' την κόλαση (που τραγουδάει κι ο Manson στην υπόκρουση) ιπποτών του 14ου αιώνα που συνοδεύουν καταραμένη σε μοναστήρι, θα είναι και λιγότερο κλειστοφοβικό απ' ότι αφήνουν να εννοηθεί τα (μάλλον μισοεπεξεργασμένα επιπλέον) προωθητικά πλάνα. Φυσικά, κανείς δε περιμένει και τίποτα συνταρακτικό, τα screenings δείχνουν προς ταινία που βλέπεται (ακόμα και άμα δε ζεις στο κόσμο της).
Previously on Movies for the Masses: Κυνηγώντας το Μωυσή (2009): Digital Wave trailer