The Adventures of Tintin (2011): The Secret of the Unicorn teaser

The Adventures of Tintin - Teaser

Ακολουθώντας τον Robert Zemeckis και τον James Cameron, ο Steven Spielberg δοκιμάζει τα Χριστούγεννα το μάτι του στον ολοκληρωμένα ψηφιακό κινηματογράφο, και στο ιστορικό από μόνο του γεγονός πρόσθεσε πως ο σκηνοθέτης καταπιάνεται, στις Περιπέτειες του Τεντέν (2011), με έναν από τους πιο δημοφιλείς κόμικ ήρωες του πλανήτη. Το teaser της παραγωγής δημιουργεί μια τρικυμία στα διαδίχτυα τις τελευταίες ώρες, και θα συνοδεύει τις κόπιες των, όχι και τόσο φρέσκων, τέταρτων Πειρατών της Καραϊβικής το σαββατοκύριακο στις αίθουσες.

Όπως δείχνει παραστατικότερα η εκδοχή του teaser που παίζει στο διεθνές site της Sony με μια επιπλέον σκηνή στην αρχή του, η παραγωγή είναι αρκετά τεράστια για να έχει μπλεγμένα δυο χολιγουντιανά στούντιο, και όπως τονίζει το κάθε είδους προωθητικό υλικό, στη δημιουργική διαδικασία είναι μπλεγμένος και ο Peter Jackson, πράγματα που δε κατανοείς βέβαια άμα επισκέπτεσαι τις χέστρες των internets στιλ Aint It Cool, αλλά αρχίζεις να συλλαμβάνεις όταν έχεις μια αίσθηση του πόσο.. σεβάσμιος παρά την ηλικία του ήταν ο ήρωας του Hergé, ήδη πολλές δεκαετίες πριν η ένατη τέχνη αρχίσει να αναγνωρίζεται σα τέτοια. Η με πλήρη αγγλόφωνο τίτλο Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn (2011) παραγωγή, αν προσθέσεις και το κύρος των συντελεστών της, στοχεύει λοιπόν σε $500-800 εκατομμύρια εισπράξεων από τον υπόλοιπο κόσμο, άσχετα με τα αμερικάνικα ταμεία, αλλά πολύ σχετικά με τον όλο και πιο "διεθνοποιημένο" προσανατολισμό του Hollywood. Ο Spielberg είχε ενδιαφερθεί για την ιδέα πολλά χρόνια νωρίτερα βέβαια, ο θρύλος λέει πως θα συναντούσε τον Hergé την εβδομάδα του 1983 που ο Βέλγος πέθανε, και ο Peter Jackson, που θα σκηνοθετήσει επίσημα το sequel, φαίνεται να τον έπεισε (τον Spielberg) να περάσει στο performance capture και τα υπόλοιπα καλούδια των CGI, κάπου στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας, και σχετικά προς το τέλος της μακρόχρονης ιστορίας του project. Η Weta του Jackson έχει αναλάβει υπό την εποπτεία του όλο το ψηφιακό βάρος του έργου, και το teaser επικεντρώνει τη τελευταία σκηνή του, και τη τελευταία σου εντύπωση, στη φατσούλα του κεντρικού του χαρακτήρα, για να αναδείξει τελικά τη ποιότητα της δουλειάς στα χαρακτηριστικά του προσώπου, τη μέσα ή έξω από το διαβόητο uncanny valley, στο οποίο κατακρημνίστηκε με τα πολλά ο Zemeckis. Το teaser δίνει μια έμφαση και στην εκπληκτική δουλειά στη κόμικ κίνηση του Tintin, παραθέτει τα βασικά συστατικά της ιστορίας στο ίδιο στιλ με τη διεθνή αφίσα του φιλμ, δεν έχει καθόλου Rastapopoulos αφού το σενάριο συνθέτει τρείς νουβέλες που τον άφηναν στην άκρη ως αρχικακό.



Previously on Movies for the Masses: The Tree of Life (2011): Sélection officielle trailer

10 Responses so far.

  1. cheaptalk said

    Το θέμα δεν έχει ακόμα πολλά links, αλλά θα αποκτήσει οσονούπω.

  2. Vangelis said

    Τα πρόσωπα δεν φαίνονται τόσο ρεαλιστικά όσο στο 2ετίας πλέον avatar. Ελπίζω να μην είναι στο επίπεδο των ταινιών του zemechis. Θα είναι κρίμα γιατί τα περιβάλλοντα φαίνονται καταπληκτικά. Πολύ σωστή είναι και η επιλογή στα περισσότερα πλάνα (εκτός του τελευταίου αν δεν κανω λάθος) του απείρου βάθους πεδίου. Θα φαίνεται καταπληκτικό το 3d, αφήνοντας το μάτι μας να βλέπει κάθε λεπτομέρεια του background. Στο avatar κούραζε το ψευτο-περιορισμένο βάθος πεδίου στις cgi σκηνές..

  3. cheaptalk said

    Ανάμεσα στις πολλές λαμπερές χάντρες του φιλμ, τα γήινα πρόσωπα στο Avatar δεν είναι ψηφιακά στη πολύ μεγάλη πλειοψηφεία των σκηνών. Πραγματικό footage είναι, που έχει φάει τρελή υποβάθμιση (στο στιλ ψηφιακό βίντεο δεκαετίας του 90, και χειρότερα), ακριβώς για να νομίζεις ότι έχει συντεθεί ψηφιακά.

  4. Vangelis said

    Αναφέρομαι στα πρόσωπα των εξωγηινων που ήταν εξολοκλήρου cgi. Στις ταινίες του zemechis παρόλο το εντυπωσιακό animation, οι κινήσεις του στόματος και των ματιών απέτυχαν οικτρά, γκρεμίζοντας όλη την προσπάθεια! Στο avatar τα πρόσωπα των εξωγηινων είναι απίστευτα ρεαλιστικά, ξεπερνώντας και το τελευταίο εμπόδιο για πραγματικά ζωντανό animation. Ο εγκέφαλος μας είναι προγραμματισμένος να αναγνωρίζει απίστευτες μικροκινήσεις στα πρόσωπα των άλλων (η εξέλιξη μας έκανε κοινωνικά όντα!) και ήταν πολύ δύσκολο να τον πείσουμε να δεχτεί ότι το cgi είναι ρεαλιστικό. Στο avatar η weta τα κατάφερε, ελπίζω να τα έχει καταφέρει και στο tintin. To trailer δεν μας πείθει πάντως, όμως ούτε το trailer του avatar μας επειθε!

  5. cheaptalk said

    Τώρα δε θέλω να ξαναπιάσω υπεραναλυμένα τότε (εποχές Avatar) θέματα στις Μάζες, οπότε πολύ συνοπτικά: εντελώς άλλο το ανθρωπομορφοειδές, και εντελώς άλλο το ανθρώπινο για το οποίο, και μόνο, ισχύει το uncanny valley φυσικά. Όπως λέω και παραπάνω, ο Cameron χρησιμοποίησε πραγματικό footage για τους ανθρώπους του, χωρίς ποτέ να ξεκαθαρίσει (απ' όσο ξέρω) σε ποιες σκηνές χρησιμοποίησε CGI (αν και υπήρχαν, σύμφωνα με τον Cameron πάντα). Ο Zemeckis έχει τη τεχνολογία και τη τεχνογνωσία του ανθρώπινου προσώπου, όπως έδειξε το Christmas Carol, το πόσο τη χρησιμοποιεί είναι θέμα αισθητικών (του) επιλογών, αλλά και προϋπολογισμού, δε πέφτουν πάντως όλοι στις.. φτήνιες του Avatar και της Fox.

  6. Vangelis said

    To cgi στο avatar αποτελεί σημείο αναφοράς. Έχεις δίκιο για το ότι η εξωγήινοι δεν είναι ακριβώς άνθρωποι. Τα μεγάλα ματιά τους πχ. κάνουν το animation ευκολότερα πιστεύτο. Όμως και πάλι η κίνηση, τα χρώματα, οι υφες στους εξωγήινους είναι αξεπέραστη εώς τώρα. Και λέω μόνο για τους εξωγήινους γιατί αυτοί είναι σίγουρα cgi! Τώρα τι αξία είχε σαν ταινία, τι παπάρες είναι ο James Cameron ή η fox είναι άλλο θέμα! Ελπίζω η ταινία tintin να αποτελέσει νέο ορόσημο στο φωτορεαλιστικό animation. Κι αν είναι μία εταιρια που μπορεί να το κάνει αυτό είναι σίγουρα η weta, η οποία συνεχίζει τα επιτεύγματα της ILM στο νέο αιώνα. Αυτά και τέλος, συγνώμη που ξεφυγα από το θέμα της είδησης!

  7. Anakiklosis said

    Απο το τράιλερ νομίζω φαίνεται η προσπάθεια των συντελεστών να αντιγράψουν την καθαρότητα των χρωμάτων και την "ιδιαίτερη" κίνηση των χαρακτήρων που εμφανίζονταν στα αυθεντικά animation του TinTin, δίχως να θυσιάζουν τον ρεαλισμό της εμφάνισης των χαρακτήρων. Ο Spielberg προφανώς θέλει να πειραματιστεί με τη σειρά του στα CGI, αλλά (σωστά κατα την άποψη μου) δεν θέλει να ξεχνάει ο θεατής οτι παρακολουθεί ταινία και όχι animation.

  8. Anonymous said

    Το Avatar δεν έχει καμία δουλειά στη σύγκριση. Όσο ρεαλιστικοί όσο humanlike και αν είναι οι μπλε εξωγήινοι, παραμένουν μπλε εξωγήινοι. Δεν μπορούμε να διακρίνουμε τις όποιες μικρές ατέλειες μπορεί να έχουν οπότε δεν είχε ποτέ το φόβο του uncanny valley η συγκεκριμένη ταινία. Τώρα για τον Tintin διαβάζω στα ιντερνετς απ όταν βγήκε το τίζερ ότι δείχνει τόσα λίγα για να αποφύγει από τόσο νωρίς το συσχετισμό με τις ταινίες του Ζεμεκις. Και καλά κάνει αφού μπορεί ακόμα τα εφέ να δουλεύονται όπως συμβαίνει με πολλά blockbuster.

    Γνώμη μου πάντως ότι και να μην είναι το motion capture τους τόσο πιο εξελιγμένο από τον Ζεμεκις και να υπάρχει ακόμα το uncanny valley, η ταινία με τα ονόματα που υπάρχουν από πίσω είναι too big to fail. Τουλάχιστον η πρώτη.

    giorgos

  9. cheaptalk said

    Η ταινία μπήκε επίσημα σε post-production στις 1 Ιουνίου του 2010, και ουσιαστικά έχει ήδη κλείσει 2 χρόνια σε post, αφού ο Spielberg τέλειωσε τα γυρίσματα με το τέλος του Μαρτίου του 2009 (και παρέδωσε τη ταινία στον Jackson, ουσιαστικά και πάλι). Αυτές οι ημερομηνίες είναι γενικά πολύ γνωστές, τις έχει και το movieset πάντως μαζεμένες.

    Οπότε η δικιά μου άποψη είναι πως απλά αυτά θέλανε να δείξουν σαν teaser. Η παραγωγή έχει προφανώς "φιλική" και τη Disney, λόγω Spielberg και Dreamworks, οπότε μπορεί να κολλάει τρέιλερς όλο το, μεγάλο, καλοκαίρι, σε ταινίες τριών, πολύ μεγάλων, στούντιο (Paramount, Sony, Disney). Και βέβαια τα Χριστούγεννα είναι ακόμα μακριά. Κατά τα άλλα βέβαια, κι εγώ περιμένω να δω και περισσότερες σκηνές, αλλά πολύ θετική είναι η πρώτη εντύπωση που σχημάτισα.

  10. cheaptalk said

    HD από τη Paramount, για όποιον θέλει να παρατηρήσει καλύτερα τις λεπτομέρειες του αμερικάνικου teaser: 480p, 720p, 1080p

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.