Wrath of the Titans (2012): Trailer τιτανικού έπους Τιτάνων
Κόντρα σε όλα τα προγνωστικά, η συνέχεια του Clash of the Titans (2010) όχι μόνο θα βγει στις αίθουσες τον ερχόμενο Μάρτιο, αλλά δεν αποκλείεται να είναι και η πραγματική, από άποψη γαμηστερότητας, συνέχεια του 300 (2007) που ψάχνει το μισό, αν όχι όλο το Χόλιγουντ από τότε. Την εκπληκτική αυτή αποκάλυψη, την.. έθαψε χτες στα δίχτυα η Warner, πετώντας το τρέιλερ του Wrath of the Titans (2012) μέσα στον ορυμαγδό γι' αυτό του Dark Knight Rises (2012), του οποίου τα μπιτ είχανε αρχίσει να αναβοσβήνουνε λίγο νωρίτερα στην ίδια σελίδα με σήμα το δαγκιασμένο μήλο.
Πιάνοντας τα πράγματα από τα μαλλιά, στα τέλη του προηγούμενου αιώνα, το στούντιο με σήμα κατατεθέν το μισοφαγωμένο καρότο, είχε την εκπληκτική διορατικότητα να αγοράσει τα δικαιώματα μιας αρχαιοελληνιάς του '81, απο τις πολλές εκείνης της δεκαετίας που εξετάζανε τους μύθους υπό το πρίσμα της Cinecittà, και στο πιο τσινετσιτάδικο ακόμα. Μόνη χρησιμότητα των δικαιωμάτων ήτανε φυσικά οι Titans στον τίτλο, ισχυρότατος κράχτης σε εποχές που οι Θεοί και οι Ολύμπιοι πρωταγωνιστούν μονίμως σε γκέι τσόντες, όπως αποδείχτηκε καμιά δεκαπενταριά χρόνια αργότερα, όταν οι Τιτάνες που λέγονταν Μέδουσα και.. Κράκεν, σκούπισαν καμιά $500αριά εκατομμύρια παγκόσμια για λογαριασμό του στούντιο, παρόλο που δε βλέπονταν κιόλας, όπως είχε αναλύσει διεξοδικά εξαρχής ο verbal. Στον απολογισμό, στις (πολλές) κομμένες σκηνές και στο εναλλακτικό τέλος του DVD, φάνηκε καθαρότερα πως η παραγωγή είχε ξεκινήσει όχι μόνο με περιορισμένο προϋπολογισμό και μπολιγουντιανό σχεδιασμό παραγωγής, αλλά και με ένα σενάριο για παρωδία και με μια πρωταγωνίστρια για κλάματα, πράγματα που ανάγκασαν τον Louis Leterrier να κόψει κάθε πλάνο όπου.. μίλαγε κάποιος, και να βάλει τον Περσέα του Sam Worthington να καταλήγει με μια Ιώ που υποδύονταν η Gemma Arterton για να γεμίζουνε τα πλάνα γκόμενες. Ο Leterrier επέστρεψε στη διεύθυνση της παραγωγής για το σίκουελ, και αν όχι τιποτάλλο τα σεναριογραφικά credits περιλαμβάνουν αυτή τη φορά μια οσκαρική υποψηφιότητα, τον Steven Knight, αντί για τους υπεύθυνους του Æon Flux (2005), ενώ οι Dan Mazeau και David Johnson που μάλλον κάνανε τη περισσότερη δουλειά, έχουνε ήδη προσληφθεί και για το τελευταίο μέρος της τριλογίας. Η παραγωγή είναι και φανερά σοβαρότερη και μεγαλύτερη αυτή τη φορά, έχει φανερά την επίγνωση πως οι πρασινοθόνες και οι τρισδιαστατοσύνες είναι λαστ γίαρ, ξεφτισμένες χάντρες, υπεύθυνος για τη σκηνοθεσία ο Jonathan Liebesman actually αποφάσισε να παρατήσει το S3D για να 'χει το φιλμ του αυτή τη παραδοσιακή τραχύτητα του.. φιλμ, και το αποπροσανατολιστικό στο Battle: Los Angeles (2011) στιλάκι του, φαίνεται το καταλληλότερο για να δέσει σκηνές ακαθόριστου χωροχρόνου.
Όπως βλέπεις, και ήτανε κάπως γνωστούτσικο, ο Liebesman έριξε στη λέρα τον Sam Worthington σε βαθμό να μοιάζει επικίνδυνα με τον βρομιάρη αδερφό του Danny McBride, και μάλλον είναι ο πρώτος στην ιστορία σκηνοθέτης που καταφέρνει να κάνει ξανθιά γκόμενα, και μάλιστα του σπιτώσιμου είδους της Rosamund Pike, να μοιάζει αξιόμαχα τσιριάρα, λεπτομέρεια που δίνει τον τόνο της παραγωγής μάλλον καλύτερα και από την κυριολεκτικά ηφαιστιακή έκρηξη κακουργίας στο τέλος του τρέιλερ. Η προώθηση του Wrath βρέθηκε συμπιεσμένη, στη μια άκρη από τους Immortals (2011) που κρατάγανε την αποκλειστικότητα της χλαμύδας για μήνες, και στην άλλη από τα Hunger Games (2012) της Lionsgate που ψάχνανε επιθετικά ημερομηνία να δικαιώσει τις μπλοκμπαστερικές προσδοκίες τους και επέμειναν πεισματικά να προηγηθούν στις αίθουσες, έτσι οι παραδοσιακές αρχαιοελληνικές γκοθροκιές του τρέιλερ, παραμένει άγνωστο κατά πόσο θα λειτουργήσουν, μέσα σε συμπληγάδες κι αυτές, από τη μια ο δεύτερος Sherlock Holmes (που.. συνοδεύει το τρέιλερ των δεύτερων Titans στις προβολές) δεν είχε τις αναμενόμενες ταμειακές επιδόσεις, από την άλλη ένας κάποιος καλοκαιρινός Σκοτεινός Ιππότης μαζεύει από τώρα όλα τα φώτα όπως είπαμε.