Battleship (2012): Μάθε τι διάολο γίνεται σε αυτή τη ταινία αν τολμάς
Αν το μόνο που έχεις καταλάβει από τη Ναυμαχία (2012) είναι ότι θα κάνει τους (ανύπαρκτου σεναρίου) δεύτερους Τρανσφόρμερς να μοιάζουνε δωδεκάτομο μυθιστόρημα στιλ Πολέμου και Ειρήνης, τότε καλωσήρθες στο κλαμπ του δείκτη νοημοσύνης μηδέν+, από τη στιγμή και δώθε που ανακοινώθηκε η "μεταφορά" του επιτραπέζιου παιχνιδιού της Hasbro, το μόνο που επιβεβαιώνεται είναι η λογική του εμπαιγμού του κοινού. Αυτή η λογική βέβαια υποδηλώνει πως το Χόλιγουντ απευθύνεται μεν σε ηλίθιους όμως οι άνθρωποί του δεν είναι απαραίτητα, όπως λέει συνέχεια τελευταία και ο σκηνοθέτης του ναυματουργήματος Peter Berg, και σε αυτή τη λογική της λογικής εντάσσεται και το πρόσφατο προωθητικό featurette της Universal με διασπορά βολής 180 μοιρών. Τα σκάγια των σε εισαγωγικά επεξηγηματικών παρεμβολών του Berg, του Taylor Kitsch και της Rihanna σε αυτό (το featurette), παίρνουν από τη μια τους.. αμφισβητίες, παρουσιάζουν μια καθαρή πλοκή παρόλο που αυτή συνοψίζεται σε α κάναμε κάτι ασκήσεις πριν μπλεχτούμε σε ΜΑΧΗ ΜΕ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥΣ, και πιάνουν από την άλλη και όσους χάσανε το μπούσουλα με τις διαφορετικές στρατηγικές του μάρκετινγκ στα μέχρι τώρα τρέιλερ και σποτάκια, τους απλώνουν άγκυρα σε ειρμό. Νωρίτερα, από όλα τα τρέιλερ, τη θετικότερη ανταπόκριση είχε με διαφορά το τρίτο και θεωρητικά τελευταίο πριν καναδυο βδομάδες, ακόμα και το παραδοσιακά μανιακό κοινό του YouTube (όπου παρεμπιπτόντως είναι μαζεμένα βολικά όλα τα προωθητικά βίντεο) βρήκε θετικά να σχολιάσει. Αυτό το τρέιλερ απέδειξε ότι το βασικότερο πρόβλημα της Universal μέχρι τότε ήτανε η εικόνα ακριβής για κατευθείαν στο DVD παραγωγής, εικόνα συνέχειας του Skyline (2010) που έκλεβε τα ηχητικά εφέ εξωγήινων από τους Transformers, εικόνα επέκτασης της Asylum από τα βιντεάδικα στις κινηματογραφικές αίθουσες.
Με λιγότερα λόγια, το στούντιο σταμάτησε να προσπαθεί να πείσει το κόσμο ότι ο John Carter, η Brooklyn Decker και η Rihanna θα πάνε για όσκαρ, επικεντρώθηκε αποκλειστικά στις σκηνές δράσης όπου τα εφέ έχουνε κάποιο βάρος (ακριβή ψευτο-αλληλεπίδραση με το περιβάλλον), και τώρα σερβίρει και το κερασάκι της "υπόθεσης" για όποιον ενδιαφέρεται. Παράλληλα ο σκηνοθέτης περιορίζεται να μιλάει στα cons για την αγάπη του για τη θάλασσα και τα πλοία --η ταινία έχει και θωρηκτό (i.e. battleship) κλάσης Iowa για κράχτη, αν και φαίνονταν πως θα περιοριστεί σε αντιτορπιλικά κλάσης Arleigh Burke όπως και η.. πραγματικότητα-- και η Universal έπεισε μεγάλες και μικρές εταιρείες να σπονσονάρουν τη προώθηση (και άρα να την επεκτείνουν ακόμα περισσότερο), έτσι σε αυτό το σημείο είναι λίγες οι αμφιβολίες ότι η παραγωγή θα βγάλει τα $200 μύρια του προϋπολογισμού της, όσο και να νομίζεις το αντίθετο. Σημείωσε πως η παραγωγή ανοίγει στον υπόλοιπο πλανήτη, και στην Ελλάδα, στα μέσα Απριλίου, κάνα μήνα νωρίτερα απ' ότι στην Αμερική, επίσημα λόγω ολυμπιακών αγώνων, αλλά μάλλον, επιπλέον, και γιατί οι Fast Five (2011) δε κακόπεσαν τσαλαβουτώντας σε αυτά τα νερά πέρσι.