The Expendables 2 (2012): Trailer ομαδικής επαναφοράς
Αρκετά βιαστικότεροι απ’ το marketing plan της πρώτης τους εμφάνισης, οι επίλεκτοι συνταξιούχοι του Sylvester Stallone και η νέα γενιά συναδέλφων τους, αποκάλυψαν το δεύτερό τους προωθητικό μέσα στο μήνα των Κανών, για να σου θυμίσουν θαρρείς ότι υπάρχουν και πιο σοβαρά πράγματα από καλλιτεχνικές αναζητήσεις, όπως για παράδειγμα, οι αναζητήσεις νέων τρόπων να διαλύσεις την οθόνη. Κι ενώ, παράλληλα, συνεχίζονται τα γυρίσματα στις αχανείς όσο και πάμφθηνες εκτάσεις της Βουλγαρίας, εκτάσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο για πιο μπαρόκ πίστες αστικού τοπίου, όσο και για τις ζούγκλες που πάνε να πνίξουν με κισσούς και σφαίρες τα κομάντα, που στη δεύτερή τους επανένωση καλούνται να εντοπίσουν χαμένο φορτίο μερικών τόνων πλουτωνίου, και να εξοντώσουν όσους προσπαθούν να το απαλλοτριώσουν.
Αυτοί οι όσοι, έχουν για ηγέτη τους το νέο όνομα από τα 80s που προστίθεται στο καστ, και έτερο δείγμα των απεριόριστων ικανοτήτων της κοσμητικής ιατρικής και των νέων μεθόδων κρυογενετικής, τον Jean Claude Van Damme. Ο Van Damme, είδε την πρώτη ταινία να τετραπλασιάζει σχεδόν το budget των $80 εκατομμυρίων της όταν έκλεισε τη διαδρομή της στα διεθνή ταμεία, και αρπάζει τη δεύτερη ευκαιρία του να γίνει κομμάτι της αναβιωτικής της έκστασης, σε έναν ρόλο σαφώς ανώτερο απ’ αυτόν για τον οποίον τον προόριζε ο Stallone στην πρώτη ταινία, αν και τελείως κόντρα στο τότε προφίλ του. Ενσαρκώνοντας τώρα των αρχινονό των τρομοκρατών με την ανατολικοευρωπαϊκή προφορά, θα έχει την ευκαιρία να του σπάσει τα μούτρα ο Stallone σε ολόδικιά τους, κλιμακτική σκηνή «για τα χρονικά», που απλώνεται σχετικά απλόχερα και στο trailer. Δεύτερη ηχηρή προσθήκη στο καστ, ο Chuck Norris στο ρόλο του ανθρώπου που περπατάει και το σύμπαν καταρρέει από μόνο του για να γλιτώσει την οργή του, δείχνει πιο αληθινός απ’ τα κινούμενα ψηφιακά εφέ που έχουν καταντήσει να μοιάζουν οι Schwarzenegger και Willis, οι οποίοι φαίνεται επίσης να έχουν πιο διευρυμένη συμμετοχή στην ταινία, δείγμα και του διευρυμένου κύρους από τη μια, και του διευρυμένου προϋπολογισμού από την άλλη. Ο τελευταίος εκτιμάται βόρεια των $100 εκατομμυρίων πια, και επέτρεψε στον Stallone να σηκώσει από πάνω του το βάρος της σκηνοθεσίας, και να το αναθέσει στον Simon West του The Mechanic (2011) για να παίξει με ψηφιακά αεροπλάνα που διαλύονται σε πλαστικές σπηλιές. Γενικότερα η δράση δεν έχει κανένα λόγο να απομακρυνθεί από τις σώμα-με-σώμα καταβολές της, κι εκεί δείχνει να κρατιέται, όσο μπορείς να διακρίνεις από ένα πρασινοκόρδελο trailer μιας ταινίας που ξεκίνησε μαλακώνοντας τις βρισιές της για να περάσει ως PG-13 και να μην χαλάσει την οικογενειακότητα της εικόνας του Chuck Norris, κι ύστερα επέστρεψε στο σκληρό δείκτη του ακατάλληλου R, για να επαναφέρει τη φήμη του τίτλου της, μετά την κατακραυγή που την έπνιξε στα δίκτυα.