Καλά Κρυμμένα Μυστικά - Αθανασία (2008)

Well Kept Secrets - Athanasia
Well Kept Secrets - Athanasia, Poster

Σκηνοθεσία: Πάνος Καρκανεβάτος
Σενάριο: Πάνος Καρκανεβάτος
Παίζουν: Μαρίνα Καλογήρου, Σταυρούλα Λογοθέτη, Πάνος Καραμίχος κ.ά.


Δες/Κρύψε το trailer

Ελληνοαμερικανίδα μαθαίνει την πραγματικότητα για την καταγωγή της και ταξιδεύει στη Νίσυρο για να βρει τον βιολογικό πατέρα που την είχε κάνει μούλικα με την αδερφή της γυναίκας του.Well Kept Secrets - Athanasia, PhotographΑν ξεπεράσεις το γεγονός ότι την αλήθεια τής την αποκαλύπτει ο πατριός της εντελώς άκυρα και με ένα direct στο δόξα πατρί, για να το παίξει μετά τεθλιμμένος συγγενής που τη νοιάζεται και την ακολουθεί στο ταξίδι της επανανακάλυψής της, ξέροντας εκ των προτέρων ότι μ’ αυτό που θα βρει, απλά θα θέλει να γυρίσει γρήγορα πίσω, κι αν αγνοήσεις το ότι η διάσταση ανάμεσα στην κόρη και τη μάνα της, που (υποτίθεται ότι) προκαλεί την αποκάλυψη και το ταξίδι, απλά δεν στοιχειοθετείται επ’ ουδενί απ’ τα παρεχόμενα δεδομένα ούτε όταν παρουσιάζεται, ούτε όταν λύνεται, ε, άμα έχεις τόση καλή θέληση, θα απολαύσεις μια παρέλαση υψηλών αξιών παραγωγής, που ο σκηνοθέτης διαχειρίζεται με σιγουριά, ντύνοντας σε ιλουστρασιόν αξιώσεων, την στερεοτυπική προσέγγιση μιας στερεοτυπικής ιστορίας, που έχει τις αδυναμίες της στις ερμηνείες όλων όσων έχουν ρόλο, καταδικάζει τους δεύτερους χαρακτήρες της σε διακοσμητικό επίπεδο και τις υποπλοκές τους σε αδιέξοδο κάλαθο αχρήστων, στερείται ιδιαίτερης εμβάθυνσης σε διάφορα διαθέσιμα δεύτερα επίπεδα αφήγησης που δεν είναι και πολύ μακριά απ’ την επιφανειακή οδό που διαλέγει αλλά θα μπορούσαν να δώσουν μερικές επιπλέον πτυχές στην ιστορία του γλιτώνοντάς τον απ’ την (γενικά ανώδυνη) επαναληπτικότητα και για να μην στα πολυλογώ, θα δεις ένα τυπικό παράδειγμα έργου ανθρώπου που ξέρει τι είναι σκηνοθεσία και τι υποτίθεται πως κάνει, να σου τα δείχνει όλα αυτά χωρίς να βλέπει ποια είναι πραγματικά η ιστορία της ιστορίας που θέλει να σου πει. Ή, τουλάχιστον, αν την βλέπει, δεν την λέει.

Η ταινία πάντως, αφού τιμήθηκε με το βραβείο της επιτροπής της FIPRESCI του περασμένου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, αδικήθηκε σαφώς την επόμενη μέρα, δεδομένου του ανταγωνισμού, αποσπώντας μόνο το Τρίτο Κρατικό Βραβείο Ποιότητας για Μεγάλου Μήκους Ταινία Μυθοπλασίας, ενώ θα μπορούσε ανέτως να έχει τιμηθεί και για την σκηνοθεσία και για τις περισσότερες (αν όχι όλες τις) τεχνικές κατηγορίες που απέσπασαν Οι Σκλάβοι στα Δεσμά τους (2008), πράγμα που οδήγησε στην αποχή διαμαρτυρίας του σκηνοθέτη της, Πάνου Καρκανεβάτου, από την απονομή πριν μιάμιση βδομάδα. Η πράξη του συνοδεύτηκε από αποστολή επιστολής στον Τύπο, η οποία δεν έφτασε σ' εμάς κι έτσι δεν θα σου την αναπαράγουμε αυτούσια, το γενικό της πνεύμα όμως, σου το 'χα γράψει στο σχετικό κείμενο για τα Κρατικά.

Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΑΒΟΡΑ
Ιπποκράτους 180 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 210-6462253, 2106423271.
Πεμ. - Τετ.: 18.50/ 21.00/ 23.00

ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ PRINCE FILMCENTER
Λ. Συγγρού 106, Φιξ (ΜΕΤΡΟ Συγγρού-Φιξ), 210-9215305.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 20.30/ 22.30. Παρ.-Κυρ. & 00.15


One Response so far.

  1. verbal said

    Την ώρα που ο Ηλίας του 16ου ξεπερνούσε τα 160 χιλιάδες εισιτήρια διπλασιάζοντας στο τέλος του δεύτερου τετραήμερού του, όσα είχε κάνει στο πρώτο του (μετά από το ζόρικο ξεκίνημα των 6 χιλιάδων στη ζόρικη Πέμπτη του Ολυμπιακού και της Μπενφίκα που άνοιξε), τα Καλά Κρυμμένα Μυστικά της Αθανασίας του Πάνου Καρκανεβάτου, μετά το παγωμένο αθηναϊκό 350άρι και πανελλαδικό 480άρι της Πέμπτης τους, κατάφεραν στο κλειστό άνοιγμα των δύο αιθουσών, να φτάσουν το ζόρικο σύνολο των 3μιση χιλιάδων εισιτηρίων σε δύο αίθουσες στην Αθήνα και 4μιση χιλιάδων εισιτηρίων πανελλαδικά. Στο έτερο ελληνικό της εβδομάδας, την Εξομολόγηση ενός Οικονομικού Δολοφόνου, ο Στέλιος Κούλογλου, προφανώς δεν μπόρεσε να μαζέψει το κοινό του που είχε πάρει εύλογα τους δρόμους αυτό το Σαββατοκύριακο για να ανάψει τα αυτοσχέδια στολίδια του, κι έμεινε στα 600 εισιτήρια, σε δύο αίθουσες επίσης.

    Αναμενόμενα νικητής της εβδομάδας βγήκε το High School Musical 3 που έκοψε κάτι λιγότερο από 16 χιλιάδες εισιτήρια σε 26 αίθουσες στην Αθήνα, κι άλλα τόσα στην υπόλοιπη Ελλάδα, φτάνοντας τις 31,2 χιλιάδες σύνολο. O Clint Eastwood με το Changeling μάζεψε 27,6 χιλιάδες Αθηναίους σε 31 αίθουσες και 34,5 χιλιάδες σε 43 αίθουσες συνολικά, κι απ' τα υπόλοιπα, τα 14 χιλιάδες αθηναϊκά και 19 χιλιάδες συνολικά εισιτήρια του RocknRolla, είναι τα μόνα που αξίζει να σημειωθούν, έστω κι αν χρειάστηκαν 27 και 43 αίθουσες αντίστοιχα για να μαζευτούν.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.