Watchmen (2009)

Watchmen, Poster

Σκηνοθεσία: Ανίδεη
Σενάριο: Ανύπαρκτο
Παίζουν: Αργοί Ερασιτέχνες, Αργή Κίνηση, Jackie Earle Haley


Δες/Κρύψε το trailer

Έχεις ακούσει που λένε ότι η.. χαρά της δημιουργίας σε κάνει να κοιτάς τη λεκάνη της τουαλέτας πριν τραβήξεις το καζανάκι? Ε, φαντάσου τη χαρά της δημιουργίας κάποιου που έφαγε ένα σκασμό από δολάρια.Watchmen, PhotographΠοιος θυμάται τις φωτονουβέλες? Αυτές τις περίεργες, από ανάγκη, μεταφορές ταινιών και (κυρίως) σίριαλ σε φτηνό χαρτί, που έγιναν ένα φεγγάρι αυτόνομο εκφραστικό μέσο, θάφτηκαν από τους τόνους καρακιτσαρίας και γενικά καραατεχναρίας των.. ιστορικών πια φωτορομάντζων, και έχουν βρει καινούρια ζωή στο cosplay και το toyplay των geeks (και στις διαφόρων ειδών και φύλων 3Dιες), χωρίς να έχουν ποτέ σταματήσει να θεωρούνται φυσιολογική συνέχεια των κόμικ στις ισπανόφωνες περιοχές. Μείνε στη καρακιτσαρία, πρόσθεσε φιλοδοξία μεταφοράς ας πούμε του Οδυσσέα του Joyce, και φαντάσου 163 συνέχειες. Ακόμα καλύτερα, κάντη κινούμενη, με τους συγγενείς και γείτονες που παριστάνουν τους ήρωες να απαγγέλλουν επιτραπέζια τις σκέψεις τους. Αν έχεις και κάνα ipod με πεντέξι τραγούδια πρόχειρα, πάτα το random play και έχεις πλησιάσει το όραμα του Zack Snyder (και το μόνο που μένει, είναι να σου δώσουν $150 εκατομμύρια κι αυτά τα ψευτοκόκαλα που τα σπας και τρέχει ντοματόζουμο, για να βγεις στις αίθουσες).

Αλλιώτικα, πάρε ένα σκηνοθέτη που κάνει remake του Dawn of the Dead (εγκεφαλικού κινηματογραφικού δημιουργήματος κυρίως με την έννοια του τσιμπουσιού με μυαλά) και ο George Romero δηλώνει ότι του φάνηκε (το remake) τόσο τρομαχτικό και ουσιώδες όσο το Space Invaders (το αρχαίο βιντεοπαιχνίδι). Ένα σκηνοθέτη που ακόμα και όσοι αποθεώσανε τους 300 (2007) του, δεν είχαν κανένα πρόβλημα να παραδεχτούν ότι οι ανάσες ανάμεσα στη δράση τους ήταν "πολύ, πολύ γελοίες". Πάρε κι ένα κόμικ που ο δημιουργός του έπεισε, χωρίς πολλά και όταν ήταν ακόμα σύγχρονο, σκηνοθέτες σα τον Terry Gilliam ότι σχεδιάστηκε (το κόμικ) από την αρχή για το μέσο (i.e. το κόμικ), σα σχόλιο για το μέσο, εκμεταλλευόμενο το μέσο, με τρόπο που ακριβώς να μην επιτυγχάνει κανένα άλλο μέσο. Ένα κόμικ ποταμό γραφής (τόση που να μη χωράει στα τετραγωνάκια του) που έγινε ο Πολίτης Κέιν, η Καζαμπλάνκα, ο Νονός και διάφορα άλλα εντελώς άσχετα με το είδος, για το είδος. Βρες και τον πιο βλαμμένο άνθρωπο στον πλανήτη και ρώτα τον πως θα μετέφερε το κόμικ στο πανί, δεκαπέντε τουλάχιστο χρόνια αφότου η μηχανική του αντιγραφή είχε φτάσει στο γιγαντιαίες κομικοεταιρείες να σκοτώνουν (για να τους εξανθρωπίσουν) ρουτινιάρικα υπό παγκόσμια μιντιακή κάλυψη γιγαντιότερους ατσάλινους ήρωές τους, και όταν έχουν μιλήσει ήδη με εμπνευσμένα αριστουργήματα υπερήρωες σα τον Brad Bird και τον Christopher Nolan. Σε ότι θα σου πει (ο βλαμμένος), στο να πάρεις τα καρέ και να τα κάνεις φωτορομάντζο (ως παραπάνω), πρόσθεσε να περιφέρονται και πανηλίθια υδροκέφαλα μοντέλα από τη Σουηδία με μαύρες περούκες από κούκλες βιτρίνας, και έχεις τους Watchmen (2009).

Από την άλλη, ο ιστορικός του μέλλοντος, αν είναι το καθυστερημένο παιδί του Harry Knowles, δίπλα στη μνημειώδη αποθέωση του Godzilla (1998) από τον χοντροχοντρομπαμπά του, μπορεί και να σημειώσει ότι όπως το πιο αγαπημένο έργο του Alan Moore αποδόμησε τους χάρτινους ήρωες των 60ς και για τελικό σχόλιο έβαλε ένα χάρτινο τέρας να φέρνει την ειρήνη στον κόσμο κατακρεουργώντας την πρωτεύουσά του, έτσι και η πιο ξεφτιλισμένη παπάρα του Zack Snyder γκρέμισε (όπως ήταν επιτακτική ανάγκη, ξέρεις) το Superman III (1983) και τις τηλεοπτικούρες της εποχής και για κερασάκι έσωσε τις κομικομεταφορές βάζοντας ένα φιλμικό κουραδοβουνό να εκρήγνυται σημαδεύοντας για πάντα τους πιστούς που προσκυνάνε στους πρόποδές του.

Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ 1
Β. Σοφίας 124 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2107782122.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 20.00/ 23.00

ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΚΗΦΙΣΙΑ CINEMAX 2
Λ. Κηφισίας 245, Ζηρίνειο, Κηφισιά (ΗΣΑΠ Κηφισιά), 2106233567, 2106232808.
Πεμ. - Τετ.: 19.20/ 22.40

ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΙΩΝΙΑ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 2
Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο, 2102826873, 2102825607.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 20.00/ 22.50

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ - ΧΑΪΔΑΡΙ
CINE CITY 4
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 210-5756243.
Πεμ. - Τετ.: 19.20/ 22.30. Σάβ., Κυρ. & 16.20

ΠΕΙΡΑΙΑΣ & ΠΕΡΙΧΩΡΑ
ΑΤΤΙΚΟΝ (ΔΗΜ. ΚΙΝ/ΦΟΣ)
Αγ. Κων/νου 1, Πλ. Δημ. Θεάτρου, 210-4175897.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 21.30

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 3 COSMOTE
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 21.15/ 00.45. Σάβ., Κυρ. & 11.15/ 14.30/ 17.45
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 23.00

VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 2
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.45/ 21.00/ 00.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.30/ 17.45/ 21.00/ 00.15. Σάβ., Κυρ. & 11.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.30/ 18.45/ 22.00/ 01.15. Σάβ., Κυρ. & 12.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 8
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.00/ 18.15/ 21.30/ 00.45. Σάβ., Κυρ. & 11.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 15
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 16.15/ 19.30/ 22.45. Σάβ., Κυρ. & 13.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 20
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 20.15/ 23.30. Σάβ., Κυρ. & 13.45

ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΣΠΟΡΤΙΓΚ 2
Κ. Παλαιολόγου 18, Ν. Σμύρνη, 2109333820, 2109350439.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 22.00

ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 1
Ζησιμοπούλου 7 & Ιωάννου Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 20.00/ 23.00
ΒΑΡΚΙΖΑ 1
Θάσου 22, Βάρκιζα, 2108973926.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 22.00

ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΑΙΓΛΗ 2
Λ. Πεντέλης 98, Χαλάνδρι, 2106841010.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 22.00

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 21.20. Παρ., Σάβ. & 00.40. Σάβ., Κυρ. & 12.20/ 14.40
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.40/ 23.00. Σάβ., Κυρ. & 16.20

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 23.20
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 21.40. Σάβ., Κυρ. & 11.40/ 15.00
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.10/ 22.20. Σάβ., Κυρ. & 16.00

ΚΑΛΛΙΘΕΑ
ΕΤΟΥΑΛ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 1
Κρέμου 141, Καλλιθέα, 2109560306.
Πεμ. - Τετ.: 19.15/ 22.10
ΕΤΟΥΑΛ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 2
Κρέμου 141, Καλλιθέα, 2109560306.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.50

ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 21.10/ 00.20. Σάβ., Κυρ. & 14.30. Δευτ. 23.20
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: (εκτός Δευτ.) 17.00/ 20.10/ 23.20. Σάβ., Κυρ. & 12.50

NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 16.20/ 19.40/ 23.00. Σάβ., Κυρ. & 13.00
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 21.20

ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 21.20
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 16.20/ 19.40/ 23.00

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 15.15/ 18.30/ 21.45/ 01.00. Σάβ., Κυρ. & 12.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 7 MAX SCREEN
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 14.15/ 17.30/ 20.45/ 00.15. Σάβ., Κυρ. & 11.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 19.15/ 22.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 16.30/ 19.45/ 23.15
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 14 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 19.45/ 23.15. Σάβ., Κυρ. & 16.30

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 16.50/ 20.00/ 23.20. Σάβ., Κυρ. & 13.30
ODEON STARCITY VODAFONE ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 21.10/ 00.20

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 16.50/ 20.00/ 23.10
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 7 Vmax
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.40/ 19.00/ 22.20. Παρ., Σάβ. & 01.40. Σάβ., Κυρ. & 12.20
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 8 GOLD GLASS
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.40/ 22.00
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 9 GOLD GLASS
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 23.40


Also on Movies for the Masses: Watchmen (2009): No saviours trailer

35 Responses so far.

  1. cheaptalk said

    Όσοι είδαν λίγες ή περισσότερες καλές στιγμές στο κουραδοβουνό, ξεχνάνε προφανώς ότι κόστισε 150 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ. Αν είχε προϋπολογισμό χίλιες φορές μικρότερο, θα 'λεγα κι εγώ ότι κόβει το μάτι του υπεύθυνου για να κάνει κάνα βιντεοκλίπ.

  2. cheaptalk said

    Υπάρχει και η αισιόδοξη άποψη, ότι τώρα ξέρουμε πως είναι η χειρότερη κομικομεταφορά ever, and then some, etc. Αλλά οι Watchmen και η παρανοϊκά υστερική φανμποϊκή υποδοχή τους πήγαν τον απόπατο τόσο βαθιά και ρίξαν όλη τη σκηνή τόσο χαμηλά που προσωπικά δε μπορώ να υπολογίσω πότε (και αν) θα ξαναφτάσει ποτέ έστω εκεί που ήταν στη λήξη της φετινής οσκαρικής σκατοβραδιάς.

  3. cheaptalk said

    Τέλος, αν είσαι αποφασισμένος να πας να δεις τη ταινία, μη πέσεις στο λάκκο που σκάψαν.. λυσσασμένα οι λυσσασμένοι και τη ξαναδείς κι από πάνω. Διάβασε το κόμικ, να πάρει και κάνα φράγκο και ο Alan Moore (που αρνήθηκε φυσικά να μπει το όνομά του στα credits).

    Και δυο και είκοσι φορές να πληρώσεις εισιτήριο μια παπάρα (μπλε ενίοτε) χωρίς νόημα θα δεις, δεν υπάρχει τίποτα να καταλάβεις με τα πολλά. Ότι κρύβεται πίσω από την κεφάλα της Akerman υπάρχει μόνο στο χαρτί. Ή έστω στο motion comic που έχει και καλύτερη σκηνοθεσία και ανώτερες ερμηνείες και πιο προσεγμένη υπόκρουση. Χωρίς πλάκα.

  4. mans said

    θα θελα να διαβάσω και την άποψη του verbal για τους watchmen, ο οποίος, αν θυμάμαι καλά, δεν ήταν και τόσο αρνητικός με τους μέτριους 300 του snyder, μετά το πολύ καλό dawn of the dead (ναι, έτσι θαρρώ) του ιδίου.

  5. cheaptalk said

    Τα ζόμπι και οι Σπαρτιάτες ήταν εντελώς διαφορετικό subject matter. Δε μειώνω τις προηγούμενες ταινίες, λέω ότι όσο καθαρά αξιόλογες και να τις έβλεπες ακόμα καθαρότερα έβλεπες ότι ο Snyder άμα πετύχει κάνα διάλογο και σκηνή που είναι αργή από μόνη της έχει τόσες ελπίδες όσες και τα κινούμενα μυαλά και οι Πέρσες. Το ξανάγραψα ότι και ο Salieri κάνει στιλιζαρισμένες τσόντες αλλά τις.. διασκευές του ούτε για υπερπαραγωγές ούτε για κατά γράμμα ούτε για εμπνευσμένες τις πουλάει.

  6. cheaptalk said

    Η άποψη του verbal, btw, είναι ότι τα credits μένουν ξεκρέμαστα από τη μιάμιση ώρα που ακολουθεί. Και νομίζω ετοιμάζει και σύγκριση με τις απαγγελίες του Πεσσόα vs Καβάφης (2008) με τον Χαραλαμπόπουλο σε ρόλο Λεωνίδα (και τον Snyder να πέφτει σε μαύρο λάκκο, κάτι τέτοιο).

  7. dark tyler said

    Kαι μακάρι να ήταν μόνο μιάμιση η γαμημένη η ώρα που ακολούθησε.

  8. cheaptalk said

    Αχαχαχα ναι είπα μια φορά να το διορθώσω αλλά έτσι ήταν το quote. Μάλλον εννοείται ότι μιάμιση ώρα μετά είναι η σκηνή του Hallelujah που είναι ΤΟ comic relief :p

  9. Anonymous said

    Διαολε παντα πιστευα ατο ακομα και σε τετοιες κινηματογραφικες αποπειρες,ειδικα οταν τις ακολουθει τοσο αυστηρη (και λιγα λεω) κριτικη,εντουτοις παντα θα μπορει καποιος να βρει κατι καλο στον πατο της λιμνης.Ε γαμω το κερατο μου σημερα διαψευστηκα.

    Υ.Γ Δεν εχει καμια απολυτως σημασια αν εχεις διαβασει το κομικ.Δυστυχως...

  10. cheaptalk said

    Το τελευταίο (μέχρι το επόμενο) στάδιο της απελπισίας των υπευθύνων, ήταν τα δημόσια παρακάλια, την Τετάρτη, από τον σεναριογράφο David Hayter, προς όσους πήγαν να δουν τη ταινία, να πάνε να τη ξαναδούν (γιατί προφανώς κανένας άλλος δε πάει).

  11. cheaptalk said

    BTW, όποιος έχει διαφορετική άποψη, και όποιος έχει άποψη, έχει γενικά και καναδυο προτάσεις να τη περιγράψει, έστω (το να τη τεκμηριώσει είναι προφανώς.. πολυτέλεια). Αποψάρες από δώ ίσαμε.. δυο λέξεις παρακάτω, δε μας ενδιαφέρουν, χωρίς να εμποδίζουμε κανένα να ψάξει αλλού να βρει ενδιαφερόμενους.

    Τα ίδια λένε και καμιά δεκαριά προειδοποιητικές πινακίδες στο δρόμο των σχολίων, αλλά είναι ψιλά γράμματα, το ξέρω.

  12. cheaptalk said

    Αντιγράφω από σχετικό σχόλιο:

    Φαίνεται ότι κάποιοι πήγαν και αυτή τη βδομάδα να δουν τους Watchmen (2009), μάλλον φαν που τους παρακάλαγαν οι υπεύθυνοι να ξαναματαπάνε πεντέξι φορές ("φαν" είναι προφανώς ευφημισμός του "μαλάκας"), και η ταινία πάει για $15-18 εκατομμύρια εισπράξεων στην Αμερική σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις. Και για πτώση μόνο.. 70-75% που είναι απλά.. καταστροφική (από τις μεγαλύτερες ever), αλλά σε ένα ιδανικό κόσμο θα ήταν ακόμα χειρότερη. To όριο συνολικών εισπράξεων κατεβαίνει πια κοντά στα $100Μ, αλλά και πάλι είναι $100Μ παραπάνω απ' όσα αξίζει η παραγωγή, που δικαιότατα πια είναι συνώνυμη του ανέκδοτου (που είναι το πολύ καλύτερο που μπορώ να πω γι' αυτή) έχοντας κάνει ρεκόρ αισχρότερου word of mouth από τότε που θυμάται οποιοσδήποτε. Το μόνο θετικό από αυτή την ιστορία είναι ότι ο μέσος geek υποδέχτηκε το Sex and the City (2008) του με χριστοπαναγίες αντί για αποβλακωμένα τσιρίγματα, παρόλο που οι χοντρές cheerleaders του χώρου είχαν δείξει με χέρια, πόδια και σαπιοκοιλιές, την δεύτερη κατεύθυνση.

  13. Anonymous said

    KANENA NEO APO TO ELLHNIKO BOX OFFICE GIA TOYS WATCHMEN??? DEN NOMIZO NA PERIMENOYN KAI POLLA PRAGMATA... EINAI KAI AKATALLHLO MEXRI 18...

  14. Anonymous said

    δεν νομιζω οτι με τοοοσοο κομπλεξ καποια διαφορετικη αποψη θα εχριζε προσπαθειας... αλλωστε το προβλημα μου ειναι καθαρα με το κομπλεξ σας π.χ.

    "Σκηνοθεσία: Ανίδεη
    Σενάριο: Ανύπαρκτο
    Παίζουν: Αργοί Ερασιτέχνες, Αργή Κίνηση, Jackie Earle Haley"

    και οχι με την γνωμη σας για την ταινια η οποια σαφως και ειναι σεβαστη... απο την αλλη το σαιτ ειναι δικο σας και μπορειτε να γραφετε οτι θελετε και να λογοκρινετε αναλογως...


    Υστ. Αντε να κανω μια προσπαθεια... Μου αρεσε πολυ η ταινια , εχω διαβασει το κομιξ 3 φορες πριν δω την ταινια, το θεωρω 1. αψογο 2.επικαιρο ακομα και τωρα και 3. μισω το καλαμαρι γιατι το θεωρω χαζο σε μια τοσο σοβαρη νουβελα ομως δεν ειμαι και τελειως ευχαριστημενος ουτε απο τις "σφαιρες" αλλα θεωρω σωστο το "φταιξιμο" στον Dr Manhattan... επαναλαμβανω με πειραζει η αντιμετωπιση και οχι η κριτικη ... μου θυμιζει μερες Lord of the Rings ... αν και παραδοξως του Φραγκουλη του αρεσε το Watchmen !!!!!!

  15. cheaptalk said

    Οποιοσδήποτε με αυτό που οι Αμερικάνοι λένε half a brain, και επιφανειακότατη σχέση με τη μουσική (που δεν άκουσε ποτέ του ραδιόφωνο στο σπίτι αλλά πήγε για καφέ σε καμιά καφετέρια) καταλαβαίνει ότι όλη η υπόκρουση της ταινίας επιλέχτηκε με την κυριολεκτικά παιδαριώδη μέθοδο "έχουμε δυο τύπους να περπατάνε, βρίσκουμε στο Google τραγούδι των 80s με στίχους για περπάτημα". (Παραδείγματα)

    Οποιοσδήποτε διάβαζε Τιραμόλα μικρός καταλαβαίνει ότι οι "σκηνές" της ταινίας είναι κυριολεκτικά νηπιακή αναπαράσταση ξέμπαρκων πάνελ, χωρίς απολύτως καμία κατανόηση έστω του μέσου (που να βάλεις και τι έκανε με αυτό ο Moore). Κατανόηση η οποία θα ήταν υποχρεωτική ακόμα και για συντελεστές σχολικής παράστασης με τη "λαμπρή" ιδέα να "ανεβάσει" το κόμικ, για να μη καταλήξει σε παιδικό παιχνίδι "εγώ θα κάνω τον κομίντιαν να κάνει χα, κι εσύ τον μανχάταν να κάνει χου". (Παραδείγματα)

    Μόνο για τo περιβόητο αποθεωμένο credit sequence θα μπορούσες να γράψεις κατεβατά εξηγώντας πως είναι απλό και κακό αναμάσημα πραγμάτων που έχουν γίνει πια ρουτίνα για φτηνές διαφημίσεις στο Τιμπουκτού. Και μόνο το ότι κανένας δε μιλάει για.. credits οποιασδήποτε άλλης ταινίας μιλώντας για τη ταινία (ακόμα κι αν είναι αυτόνομα αριστουργήματα του Saul Bass, του Kyle Cooper, κτλ.) δείχνει και το επίπεδο της ταινίας και το επίπεδο των ομιλητών.

    Οι Watchmen είναι μνημείο κατάμουτρης προσβολής σε οτιδήποτε αναφέρονται και χρησιμοποιούν, ακόμα και σε ένα σάκο με δολάρια. Και το ξαναλέω, προσβάλλουν ένα σάκο με δολάρια, για να μη πω ένα βουνό από σκατά και προσβάλλω τις μύγες. Και το να κάθεσαι να αναλύεις το γιατί, είναι σα να εξηγείς τι αγνοεί ένα νεογέννητο από το σύνολο της ανθρώπινης γνώσης.

    Και ακόμα κι αν δεν έχεις επαφή με οτιδήποτε καταλαβαίνεις ακόμα καλύτερα ότι η ταινία είναι μια μαύρη τρύπα που ρουφάει ότι έχεις (χρόνο, χρήμα, νοημοσύνη) όπως κατάλαβε η μεγάλη πλειοψηφία όσων παρασύρθηκαν να πάνε να τη δουν.

    Οπότε η αντιμετώπιση από μένα που μου 'φαγε η καριόλα πολύ περισσότερα από το μέσο θεατή, και κυρίως την αξιοπιστία μου που παρασέρνεται συλλήβδην στο επίπεδο "πςςς κοίτα δυο τύποι περπατάνε όπως στο κόμικ και παίζει και τραγούδι που έχει στους στίχοι περπάτημα" μαζί με τις χοντρές cheerleaders, νομίζω είναι κάπου δικαιολογημένη. Και ακόμα μου τρώει η γαμημένη.

    (Του cinemad του άρεσε και το Mamma Mia, είναι πιο ακομπλεξάριστος, εκτιμάει το αυθεντικό βλαμμένο καρακιτσαριό ακόμα και όταν δεν είναι cult, όπως θεωρούμε απαραίτητο οι υπόλοιποι.)

  16. cheaptalk said

    A, και μέσα σε τέτοια αθλιότητα στο στήσιμο, οι "πρωταγωνιστές" θα ήταν μάταιο να περιμένεις να παρουσιάσουν κάτι περισσότερο από ας πούμε Σουηδέζα που κάνει την Κινέζα με διαλόγους στα Χαβανέζικα γραμμένους από Πακιστανό. Αλλά ούτε καν σε αυτό το επίπεδο φτάνουν, πλην Jackie Earle Haley, εξ ου και το τελευταίο credit.

  17. cheaptalk said

    Για να κλείνω (αν και δε το βλέπω) η ταινία από τη βασική της αντιμετώπιση φαίνονταν ότι πήγαινε για μνημείο βλακείας και αποδείχτηκε ακόμα χειρότερη. Και η καμπάνια της και η πορεία της φαίνονταν απελπισμένη και αποδείχτηκε ακόμα χειρότερη. Και τα είχα γράψει όλα πολύ νωρίτερα (στο trailer).

    Η καμπάνια σαφώς, αυτόνομη, ήταν πετυχημένη και η Warner έχει αποδείξει ότι όλες τις παρατηρήσεις τις ακούει (και έχουμε γράψει δεκάδες φορές σχετικά). Έβαλε στόχο και κατάφερε (να ψαρώσουν άπειροι), το μόνο που την έσωζε, να φανεί το κουραδοβουνό.. αριστούργημα που κάποιοι.. δε μπορούν να το εκτιμήσουν. Και btw, όλη αυτή η χορωδία, από ακριβώς πανομοιότυπα και εξωφρενικά points στις πρώιμες κριτικές-κατεβατά μπουρδολογίας (από το πως πρέπει να δεις τη ταινία 2-3 φορές τουλάχιστο για να.. καταλάβεις, μέχρι ότι η Akerman πάει για.. Όσκαρ), φαίνεται λίγο.. κατευθυνόμενη. Ακόμα και τώρα, σε όλα τα σχόλια, εμφανίζονται και καναδυο που ισχυρίζονται ότι η παραγωγή είναι το νέο.. Blade Runner για να γελάει κάθε διχτυακός πικραμένος (όσο γέλασε με τη κορυφαία αξεπέραστη υπερcamp σκηνή σεξ στο φιλμ).

    Την επιτυχία της καμπάνιας του studio και την οικτρή αποτυχία της ταινίας που προωθούσε, τη πληρώσαμε όλοι λοιπόν, και θα συνεχίζουμε να τη πληρώνουμε.

  18. Anonymous said

    Who washes the Watchmen?Einai voutigmenoi mesa sta kakakia kai aytoi (oi kinimatografinenoi - oxi tou comic) kai o Snyder..Klapse me mana klapse me,oti kai na peis pragamtika einai katanalosi xronou, i tainia einai me diafora i xeiroteri tainia pou eida ta teleytaia xronia,xeiroteri kai apo to musical "odi se ena svolo stokou pou vrika sti masxali mou ena proi tou mesokalokairou..." (pou egine diaskeyi apo ta gnosta poiitika erga)

    kai dystyxos to akroatirio pethane olo apo aisoteriki aimoragia..

  19. Anonymous said

    επομενως καταληγουμε στην "επιφανειακη" προσεγγιση και δεν κολλαμε στα slow-mo ως κουλαροποιηση ενος ειδους ηρωων χαμηλων τονων (που νομιζα οτι ηταν το grudge σου)? οπως και να χει καταλαβαινω απολυτα πως το "βλεπεις" απλα δεν συμφωνω μιας και αδυνατο να καταλαβω πως αλλιως θα μπορουσε να γινει... οκ ο γκιλιαμ δεν μας εκανε την χαρη να το κανει σειρα αλλα πιστευεις οτι θα υπηρχε μεγαλη διαφορα??? τεσπα οι αποψεις δεκτες γελασα που με το τελευταιο μεγαλο σχολιο και ευχομαι καλη συνεχεια... :) (suddenly το χαμογελακι φαινεται ακρως ειρωνικο στη προκειμενη ταινια)

  20. Anonymous said

    Έστειλα χθες μία "εξυπνάδα", αλλά μάλλον δεν έφτασε ποτέ. Την ξαναστέλνω γιατί πραγματικά θα ήθελα μια απάντηση στην ερώτησή μου.
    Μέχρι τώρα αγαπητέ cheaplog κριτική ουσιαστική για την ταινία δεν έκανες. Άσε που προσβάλλεις, άμεσα ή έμμεσα, όποιον του άρεσε η ταινία. Θα μπορούσα να γράψω πολλά, όπως ας πούμε πως λίγο καιρό πριν από το blog σας εκθειάζατε την μεγαλύτερη ασυναρτησία, για να μην γράψω τίποτα χειρότερο, σε πακέτο ταινίας των τελευταίων ετών, που είχε και αυτή στηριχτεί σε κόμικ (άθλιο κόμικ): το Wanted. Αλλά δεν θα έπρεπε. Γιατί γούστα είναι αυτά. Σε άλλους αρέσουν κάποιες ταινίες σε άλλους κάποιες άλλες. Το θέμα είναι όταν κάνεις κριτική να μην είσαι εμπαθής. Γι' αυτό 2 μόνο πράγματα θα ήθελα να σου γράψω:
    1ον) Καλό θα ήταν να ξαναδείς το Ratatouille, που ούτως ή άλλως το θεωρείτε αριστούργημα στο blog, και να δώσεις βάση στην τελική κριτική του γευσιγνώστη κριτικού, και
    2ον) Θα μπορούσες εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος που σιχάθηκε την ταινία αλλά τόσο πολύ αγαπάει το κόμικ (τον Πολίτη Κέιν των κόμικ) να μας εξηγήσει, αλλά πραγματικά να μας εξηγήσει, ποια είναι η ουσία του εν λόγω κόμικ, ή το πνεύμα(!) του όπως διάβασα κάπου, από την οποία τόσο απέχει η "νηπιακή αναπαράσταση ξέμπαρκων πάνελ, χωρίς απολύτως καμία κατανόηση του μέσου (που να βάλεις και τι έκανε με αυτό ο Moore)"?
    ΥΓ: αν θες μπορούμε να συζητήσουμε ένα δύο πράγματα για τον Moore.

  21. verbal said

    Ακολουθεί διάλειμμα για Box Office:

    Με την (κατ' ευφημισμό) μέτρια απόδοση των 42 χιλ. εισιτηρίων σε 64 αίθουσες πανελλαδικά (30,1 χιλ σε 41 αίθουσες στην Αθήνα), έκαναν ποδαρικό στη χώρα μας οι Watchmen, που άνοιξαν βέβαια στην κορυφή των ανοιγμάτων, άλλα όχι με ιδιαίτερη φόρα, όπως βλέπεις απ' την αναλογία εισιτηρίων-αιθουσών. Το Two Lovers μέτρησε τα περισσότερα απ' τα υπόλοιπα εισιτήρια που μάζεψαν οι καινούριες ταινίες, με 14 χιλ σε 15 αίθουσες (12,5 χιλ. σε 12 αθηναϊκές οθόνες, εξαιρετική συσπείρωση). Το What Just Happened με 6 χιλ. σε 16 αίθουσες (4,2 χιλ σε 11 στην Αθήνα) και το Frozen River με 3,2 χιλ σε 13 (2,8 χιλ σε 5 στην Αθήνα) σημειώνονται ως οι ατυχείς της βδομάδας, αφού οι επιδόσεις των Okuribito και η Νύχτα που ο Φ. Πεσσόα Συνάντησε τον Κ. Καβάφη, αγνοούνται.

    Το μεγάλο σουξέ μιας βδομάδας που μέτρησε 288 χιλ. εισιτήρια, ήταν βέβαια ο Slumdog Millionaire, που με 109 χιλ. καινούριων εισπράξεων, αφού έκανε το δεύτερο καλύτερο άνοιγμα της χρονιάς την προπερασμένη Πέμπτη (το πρώτο το κρατάει ο Benjamin Button με 122 χιλ.), εκτοξεύθηκε κατευθείαν στη δεύτερη θέση του τρέχοντος box office, φτάνοντας τις 206.7 χιλ. εισιτήρια σύνολο, στο πρώτο του δεκαήμερο. Σύνολο που είναι και το τρίτο καλύτερο της φετινής χρονιάς, μετά τον Benjamin Button (375 χιλ.) και το Twilight (264 χιλ.). Στα τρέχοντα, από πάνω του στέκεται μόνο η Μαδαγασκάρη 2, που με τα 1.180 εισιτήρια που μάζεψε αυτή τη βδομάδα, έχει φτάσει το σύνολό της στα 323 χιλιάρικα. Η λίστα των υπολοίπων ακολουθεί ως είχε, με μια θέση παρακάτω στις κατατάξεις: το Πεθαίνω για Σένα (+728, 190,6 χιλ. σύνολο) στην τρίτη θέση, ετοιμάζεται να αποχαιρετήσει σε δυο-τρεις βδομάδες, The Pink Panther 2 (+5,2 χιλ, 159,8 χιλ. σύνολο) και The Reader (+5,5 χιλ, 153,9 χιλ. σύνολο) κρατάνε γερά στην πεντάδα, ενώ κάτω απ' το Underworld 3 (+155, 106,8 χιλ. σύνολο), έφτασε το Gran Torino (+20,2 χιλ., 89,2 χιλ. σύνολο), ανεβαίνοντας απ' τη 9η στην 7η θέση.

    Κατά τα άλλα, το Γκίνες (+4,4 χιλ, 40 χιλ σύνολο) φαίνεται να παραπατάει πριν καν φτάσει τις 50 χιλ. σύνολο, σημειώνοντας χειρότερες επιδόσεις κι απ' το Όλα θα Πάνε Καλά, το φιλμ με τις χειρότερες επιδόσεις μεγάλης ελληνικής, ως ώρας. Το The Wrestler αποχαιρετά την κούρσα με 51 χιλ. σύνολο, όπως και το My Bloody Valentine με 13,1 χιλ., ενώ οι Σκλάβοι στα Δεσμά τους ψάχνουν και το βάδισμά τους, φτάνοντας απ' τις 7,4 χιλ του ανοίγματός τους, στις 13,2 χιλ. του δεκαημέρου τους, διπλασιασμός εισιτηρίων ευπρόσδεκτος, αλλά όχι και ιδιαίτερα ενθαρρυντικός για τόσο χαμηλού βεληνεκούς ποσά.

  22. dark tyler said

    Μπορούν απλά να πάψουν τα διάφορα επιχειρήματα του στυλ "πώς αλλιώς θα μπορούσε να γίνει", "ήταν το καλύτερο που μπορούσε να κάνει", "τουλάχιστον δεν είναι Catwoman", "τι να έκανε δηλαδή"; Χεστήκαμε τι 'να έκανε'. Να καθόταν σπίτι του, αυτό να έκανε. Κανείς νόμος δεν είπε οτι το κόμικ ΠΡΕΠΕΙ να γίνει ταινία. Αυτός λύσσαξε να το κάνει, αυτός να τα λουστεί τώρα.

    Κοινώς, αν μπορείς να γυρίσεις το Ghost World ή το American Slpendor, έχει καλώς. Αν δε μπορείς, απλά μην κάνεις τίποτα.

  23. Anonymous said

    η καλυτερη εξυπναδα που μπορει να κανει κανεις ειναι να μην ξαναεπισκεφτει το blog αυτο.
    πιστευα πως θα υπηρχε καλη και γνησια κριτικη αλλα εδω μεσα υπαρχει ΑΡΝΗΤΙΣΜΟΣ και μεγαλομανεια.
    πιστευετε οτι μιλατε ελληνικα οταν μπλεκετε ολες αυτες τις λεξεις προσπαθωντας να εκφραστειτε ;
    σαν να ακουω αλλοδαπο που δεν ξερει γρι ελληνικα να προισπαθει να απαγγειλει Ομηρο απο το προτοτυπο.
    δεν σας καταλαβαινει κανεις αλλα τουλαχ. πιανει το γενικοτερο αρνητικο νοημα που εκπεμπετε.
    κριμα γιατι διαβαζοντας περιπου 20 σχολια κριτικες για διαφορες ταινιες τις τελευταιες μερες πιστευα πως "δεν μπορει, καποια θα του αρεσει"
    γελαστηκα.
    τελος παντων ακομα κιαν οι watchmen ηταν Αμερικανιά ακομα κιαν ηταν βλακεια (που εμενα μου αρεσε σαν ταινια) θα μπορουσατε να εκφραζεστε πιο κοσμια.
    κριμα
    ειλικρινα
    κριμα

  24. cheaptalk said

    (@6:18) Έχω γράψει πάρα πολλές φορές ότι στις Μάζες παρόλο που προσπαθούμε να βγάζουμε μια ενιαία αντιμετώπιση δεν έχουμε πάντα τις ίδιες απόψεις. Για το Wanted μπορεί όποιος θέλει να δει τι έγραφα στα trailers, έτσι κι αλλιώς δεν έχει σχέση (εφόσον στηρίχτηκε, και πολύ χαλαρά, μόνο στη σύνοψη, και 2-3 προτάσεων, του κόμικ), οπότε το παραβλέπω.

    Εξήγησα ήδη, ότι ο γευσιγνώστης κριτικός έχει μια υποχρέωση, όπως και ο υπόλοιπος πλανήτης, να αντιμετωπίζει συγκρατημένα όποιον ζητιάνο μπαίνει στον ηλεκτρικό και καταβρομάει όλο το βαγόνι, εφόσον κατεβαίνει (ο ζητιάνος ή ο κριτικός) στην επόμενη στάση. Αν ο ζητιάνος κάθεται από πάνω σου, το παίζει Hugh Jackman (και γκόμενος, και Wolverine, και τραγουδιάρης), και ψάχνει και τις τσέπες σου να δει που είναι το πορτοφόλι σου και τα κλειδιά του σπιτιού σου, τότε συνήθως δε μπαίνεις σε ταξίδι αναπόλησης, αυτογνωσίας και διαπίστωσης του λάθους των τρόπων σου. Αν και όποιος θέλει μπορεί να το κάνει.

    Παρακάμπτοντας, εν γνώση μου απαράδεκτα, τον ορισμό εννοιών όπως "βιβλίο", "υπολογιστής" και "δίκτυο", υπάρχει συγκεκριμένος λόγος που ακόμα και σε ογκώδη βιβλία υπάρχουν σημειώσεις στο τέλος της σελίδας με περίεργους αριθμούς και τίτλους: δεν μπορείς να επαναλαμβάνεις οτιδήποτε έχει γράψει οποιοσδήποτε οπουδήποτε, για πρακτικούς λόγους (μόνο το σύμπαν, ως σύμπαν, είναι άπειρο), και τις περισσότερες φορές απλά απαγορεύεται να το κάνεις (είτε ηθικά είτε νομικά), οπότε χρησιμοποιείς μια διαδικασία που ονομάζεται παραπομπή και σημειώνει που θα το βρεις. Επίσης, υπάρχει συγκεκριμένος λόγος που γεννήθηκαν στα πανεπιστήμια πριν δεκαετίες το "World Wide Web" (μια αποθήκη, διασυνδεδεμένων ενίοτε, ηλεκτρονικών εγγράφων) και η HTML (γλώσσα περιγραφής αυτών των εγγράφων): οι παραπομπές και οι αναφορές από ένα υπερ-κείμενο σε άλλο υπερ-κείμενο με τρόπο εύχρηστο και λίγο πολύ αυτόματο. Τέλος, υπάρχει συγκεκριμένος λόγος που κάποιες λέξεις στα σχόλια εδώ, είναι πολύ πιο τονισμένες και φωτισμένες από τις υπόλοιπες: είναι ηλεκτρονικές παραπομπές, και αν μετακινήσεις τον κέρσορα του ποντικιού πάνω τους και πατήσεις το δεξί κουμπί του ποντικιού, τότε σε μεταφέρουν σε άλλη δικτυακή σελίδα, όπου συνήθως βρίσκεις περισσότερες πληροφορίες για ότι αναφέρουν (στο κείμενό τους, οι παραπομπές). Αν λοιπόν ακολουθήσει κάποιος αυτή τη διαδικασία, στη φωτεινή τονισμένη παραπομπή με τον κρυπτικό τίτλο "Παραδείγματα" παραπάνω, τότε θα βρει, ως δια μαγείας, παραδείγματα από κάποιον που διδάσκει ακριβώς κόμικ και media με τα σχετικά PhD του. Παραδείγματα, ακαδημαϊκά θεωρητικά, για το πόσο ηλίθιος και πλήρως άσχετος είναι ο Snyder. Παραδείγματα που δεν είναι κανείς άλλος, πλην των επαγγελματιών, υποχρεωμένος να δώσει και να μεταδώσει, μαζί με το σύνολο της ανθρώπινης γνώσης, σε όποιον τα αγνοεί. Πολύ περισσότερο, (κανείς δεν είναι υποχρεωμένος) να αναπτύξει διεξοδικά και το σύνολο πέρα από τα παραδείγματα. Πολύ περισσότερο, για ανθρώπους που δε πρόκειται να καταλάβουν τίποτα, εφόσον είναι πεπεισμένοι ότι το γουρούνι πετάει, και επιπλέον κάποιος έκοψε, χοντρά με γομαροψαλίδα, όχι ερασιτεχνικά με photoshop, μια παιδική ζωγραφιά γουρουνιού και τη κόλλησε πάνω σε φωτογραφία γαλανού ουρανού. Ακόμα περισσότερο, όταν κάποιοι ξόδεψαν δεκάδες ή εκατοντάδες εκατομμύρια, για να του το εμφανίσουν, με όλους τους τρόπους, το χοντροκομμένο γουρούνι στον ουρανό, για έργο τέχνης.

    Σύνοψη της παραπάνω παραγράφου, για όποιον μπορεί να τη κατανοήσει (τη σύνοψη): Όποιος ζητάει παραδείγματα για να καταλάβει μια πρόταση που δίπλα της ακριβώς έχει φωτεινό λινκ με ένδειξη.. "Παραδείγματα", προφανώς δε πρόκειται να καταλάβει τίποτα, εκτός από αυτά που θέλει, ποτέ.

  25. cheaptalk said

    A, και ζητάω συγγνώμη, και για μένα και για τον Moore, αλλά ο τελευταίος, εντάξει λιγάκι ανίδεος ο άνθρωπος, έχει ισχυριστεί με όλους τους δυνατούς τρόπους, και ακόμα ισχυρίζεται ότι το έργο του, έτσι λιγουλάκι, δε προσφέρονταν ακριβώς για κινηματογράφηση, ειδικά με τον πιο πανηλίθιο τρόπο, από αποδεδειγμένα ήδη νωρίτερα πλήρως ανίκανο (τουλάχιστο για το συγκεκριμένο έργο) σεναριογραφοσκηνοθέτη. Οπότε, από δω που το βλέπω, το να "συζητήσω τον Moore" με κάποιον που.. ξέρει καλύτερα, μου φαίνεται ότι ξεπερνάει τα πάθη όλων μαζί των χριστιανών που αυτομαστιγώθηκαν ποτέ. Συγγνώμη και πάλι δηλαδή.

  26. cheaptalk said

    (@11:57) Το ότι το "blog αυτο" κάποιοι το διαβάζουν φαίνεται σε κάθε του σελίδα, εκεί που έχει διάφορους μετρητές. Το ότι του αρέσει και καμιά ταινία, φαίνεται επίσης σε κάθε του σελίδα εκεί που γράφει "Κριτικές". Κι αν είχες ρωτήσει νωρίτερα αντί να τα ψάχνεις μόνος σου, θα στα είχαμε πει κι εμείς μάλλον.

  27. cheaptalk said

    (σημειώνω και το έχω ξαναματασημειώσει, ότι όλα τα σχόλια δημοσιεύονται αυτόματα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα μείνουν όλα δημοσιευμένα όταν τα πάρουμε χαμπάρι -- και δικά μου σχόλια τα εξαφανίζει ο Blogger, οπότε τα περισσότερα τα γράφω πια στο Notepad και τα αντιγράφω)

  28. cheaptalk said

    Συνοψίζω, εφόσον οτιδήποτε από δω και πέρα είναι μαύρη τρύπα: Οι Watchmen από την μια άκρη (του Moore/των ακαδημαϊκών) μέχρι την άλλη (του μέσου θεατή) αντιμετωπίστηκαν, και πολύ έντονα, σαν pile (προσοχή, όχι piece) of shit. Όσοι βρίσκονται ενδιάμεσα, χωρίς να κατανοούν γιατί βρίσκονται ενδιάμεσα και που ακριβώς ενδιάμεσα βρίσκονται, ας προσπαθήσουν πρώτα να το κατανοήσουν (το πως του που και του γιατί). Πάγια άποψή μας για τα σχόλια στο "Movies for the Masses", είναι ότι οι προσωπικές συζητήσεις δεν αφορούν, συνήθως, πολλούς ακόμα.

    Παραπέμπω, όποιους δε μας ξέρουν, στο τι είχε γράψει απλά για ένα διαφημιστικό μας βιντεάκι, ο πάπας της διχτυακής άποψης περί ταινιών και κόμικ, και επιπλέον και ηθικής και συμπεριφοράς φυσικά, >Harry Knowles: "Ok - I watched it a bunch - drove a filmmaker here in town back home, had dinner, drove to spy on Tarantino's set... Kurt Russell and Rose McGowan at my fave breakfast spot in Austin, the Omelletry. Came home - and then just started watching this over and over and over and over and over and over and over again."

  29. Anonymous said

    http://www.aintitcool.com/node/40225

    αφού δέχεσαι και χρησιμοποιείς τον θεσμό της αυθεντίας (κάκιστα) τουλάχιστον μην τον χρησιμοποιείς επιλέκτικά. Στο παραπάνω λινκ ο "πάπας της διχτυακής άποψης περί ταινιών και κόμικ" (η αυθεντία που λέγαμε) αναφέρει συμπερασματικά: I WATCHED THE FUCKING WATCHMEN AND FUCKING LOVED IT! It isn’t the perfect 5 hour wet dream that I always dreamt of, but I love it............
    Ο συμπαθέστατος και καθόλου ψωνισμένος Χάρης ο οποίος δεν θα συμφωνούσε με το πνέυμα με το οποίο τον χρησιμοποιείς (πάπας....)
    προσεγγίζει και κρίνει πολύ πιο εμπεριστατωμένα την ταινία αλλά και πολύ πιο ακομπλεξάριστα. Η κριτική σου και δεν το γράφω με απαξιωτική διάθεση είναι μια στείρα κριτική πιουρίστα.
    Το κόμικ (κόμικ είναι όχι βιβλίο, τον όρο κόμικ νουβέλα τον θεωρώ ως μειωτικό για τα κόμικς και προιόν της "επίσημης" "σοβαροφανούς" κριτκής) και το πνεύμα του όντως ήταν αδύνατο να μεταφερθεί με επάρκεια στον κινηματογράφο και πολύ περισσότερο σε μια μόνο ταινία. Ο Snyder είναι όντως μέτριος σκηνοθέτης αλλά πολύ ξεκάθαροςσε σε αρκετά πράγματα. Όταν τον ρώτησαν για τις ιστορικές ανακρίβειες του 300 είπε, με αρκετή σοβαρότητα, πως ήθελε να βάλει πολυβόλα αλλά δεν τον άφησαν. Είναι σπλατεράς , geek, "αρκούδι¨", όπως θέλεις πες τον , αλλά δεν το "παίζει", ούτε υποστηρίζει πως θα αλλάξει το σινεμά. Με λίγα λόγια κατά την άποψή μου, η ταινία έχει προβλήματα, σαν μεταφορά του κόμικ κρίνεται κάτω του μετρίου, αλλά δεν είναι και τόσο χάλια όσο την παρουσιάζεις, τόσο για κάποιον που έχει αγαπήσει το κόμικ, πολύ δε περισσότερο για κάποιον που θα έρθει μέσω της ταινίας σε επαφή για πρώτη φορά με το σύμπαν των watchmen.
    Τέλος και ένα σχόλιο για την πολιτική με τα ...σχόλια.
    Αν θέλεις να κατεβάζεις τα σχόλια που δεν σου αρέσουν κάνε το σαιτ private με αποδέχομαι τους όρους και τα λοιπά. Όσο είναι δημόσιο θεωρώ πως είναι λάθος και τουλάχιστον αγενές να λογοκρίνεις. Το ότι μπορείς και το κάνεις δεν νομίζω πως σε νομιμοποιεί, ούτε συμφωνώ με την λογική: σάιτ μου είναι ότι θέλω κάνω, γούστο μου καπέλο μου κτλ.
    Είχα γράψει στην αρχή του Thread προ αρκετών ημερών ένα λιτό σχόλιο του τύπου, η ταινία είναι καλή είστε υπερβολικοί και το κατέβασες παραπέμποντας στην πολιτική του σαιτ. Δεν νομίζω πως η πολυλογία προσθέτει πολύ περισσότερα. Όντως η ταινία δεν ήταν τόσο κακή και είσαι υπερβολικός και αν θες και νέες πληροφορίες και ειδήσεις, δες αντικείμενικά τις πηγές και όχι επιλεκτικά και δες π.χ. το σκορ της ταινίας στο imdb, και στο rotten tomatoes αλλά και κριτικές όπως του χάρρυ και άλλων που συντάσσονται με αυτό. (μέτρια αλλά όχι χάλια).
    Αν ψάχνεις για "σχόλια που εξυπηρετούν μόνο τον σχολιαστή και κανέναν άλλον" δες το "review" σου που είναι παράθεση αυστηρά προσωπικής θέασης χωρίς τεκμηρίωση ή έστω επαρκή ανάλυση.
    Κατά τα άλλα η ταινία είναι μέτρια και το σαιτ σου/σας είναι όντως πολύ καλο.
    Υ.Γ. register δεν κάνω αν για οποιονδήποτε λόγο θέλεις να μην είμαι ανώνυμος θα στείλω τα στοιχεία μου.

  30. cheaptalk said

    Ο χαρακτηρισμός "πάπας" είναι προφανώς ειρωνικός.

    Ο "συμπαθέστατος και καθόλου ψωνισμένος" Χάρης, μας είχε βουτήξει το τρέιλερ των 300. Και όταν το κατέβασα, ανέβασα άλλο, του 'στειλα mail ότι εμείς το βγάλαμε, τότε.. μας το ξαναβούτηξε και το ξαναπαρουσίαζε για δικό του. Και αυτό είναι το λιγότερο "συμπαθητικό και καθόλου ψωνισμένο" που έχει κάνει τόσα χρόνια. (Και υπάρχει και λινκ αλλά σιγά μη μπεις στο κόπο να το δεις, οκ)

    Το πόσο "εμπεριστατωμένα" και "ακομπλεξάριστα" κρίνει (ο Χάρης) είναι επίσης γνωστό, γνωστότατο, εδώ και καμιά δεκαετία (νομίζω το γράφει και η.. Wikipedia από τότε που φτιάχτηκε). Υπάρχει και τιμολόγιο για κάθε ενδιαφερόμενο studio, ότι "εμπεριστατωμένο" πληρώνεις, αυτό ακριβώς παίρνεις. (Και προφανώς το εξασκούν και άλλοι το επάγγελμα, όπως είπα, κτλ.)

    Μόνο από πρόθεση (άσε το αποτέλεσμα) ο Moore αισθάνονταν "μέρος ενός κινήματος που ήθελε να αλλάξει τα κόμικ σε κάτι πολιτισμικά αξιόλογο" (υπάρχει φυσικά link, κτλ.). Μόνο από το αποτέλεσμα, ο Snyder και προσβάλλει αφάνταστα και καταστρέφει ολοκληρωτικά το έργο οποιουδήποτε αισθάνθηκε το ίδιο (το έχω αναλύσει φυσικά, κτλ.). Το "κάτω του μετρίου" από το "προσβλητικά παιδαριώδες" έχει μια διαφορά πως να το κάνουμε (κτλ.). Τα επιχειρήματα "έκανε ότι καλύτερο μπορούσε" είναι επιεικώς αφελή, και το ότι πιστεύεις ότι κάποιος έφαγε δυόμισι ώρες από τη ζωή του να βλέπει μια μαλακία και μισή και θα ενδιαφέρεται μετά και για το "σύμπαν των Watchmen" το αφήνω ασχολίαστο.

    Είναι αποδεδειγμένο ότι ο.. ανώνυμος που.. ξέρει (ή όπως αλλιώς λέγεται) είναι.. δύναμη της φύσης. Και για να μη μας πάρει και μας σηκώσει προσπαθούμε να τη μετριάζουμε. Ή αλλιώς το σχόλιό σου έφαγε και το χρόνο το δικό μου και όλων όσων κάθησαν να το διαβάσουν, και η απαίτηση της δημοσίευσής του δείχνει ακριβώς και πόσο σέβεται οτιδήποτε άλλο, λυπάμαι που δε το καταλαβαίνεις.

    Οι θετικές κριτικές στις ντομάτες, όταν δεν είναι πληρωμένες καταχωρήσεις, είναι αποτέλεσμα του ψαρώματος της καμπάνιας της Warner (ότι η ταινία είναι και καλά σημαντική επειδή.. είναι σημαντικό το κόμικ, όπως εξήγησα, κτλ.) --υπάρχουν και βιντεάκια που γελοιοποιούν κυριολεκτικά κόσμο που παριστάνει ότι έχει διαβάσει το κόμικ, και κριτικοί που ισχυρίζονται for real ότι το διάβασαν.. καναδυό ώρες προτού δουν τη ταινία (τα λινκ θα τα χεις δει φαντάζομαι αφού το ξεσκόνισες το imdb και το ντοματόμετρο). Και αφού ήταν τόσοι πολλοί αυτοί από το κοινό που καταενθουσιάστηκαν.. που ακριβώς χάθηκαν? Η ταινία ξανάγινε ρεντίκολο, ακόμα χειρότερα, και αυτό το σ/κ στην Αμερική, στον υπόλοιπο πλανήτη (και ειδικά στην Ελλάδα) ακούστηκε σαν ελαφριά κλανιά, και δυστυχώς, δυστυχέστατα, ήδη έχει καταστρέψει τη πιθανότητα να ξανακάνει οποιοσδήποτε R-rated μεταφορά κόμικ, και έπεται και συνέχεια.

    Τέλος, η κριτική μου εξηγεί ότι η ταινία αποτυγχάνει στα βασικά και ήταν καταδικασμένη να αποτύχει στα βασικά (και εξήγησα ήδη ότι οτιδήποτε άλλο δεν έχει αρχή και τέλος). Και στηρίζεται και από τα κατεβατά που έχω γράψει στο τρέιλερ, και από όσα έγραψα στη συνέχεια, και από όσα γράφω, επώνυμα, κι εδώ κι αλλού, χρόνια και χρόνια. Αλλά φυσικά αρκεί ένα ανώνυμο "είσαι υπερβολικός, η ταινία είναι καλή", για να τα καταρρίψει όλα, ε? Anywayz...

  31. cheaptalk said

    Και επειδή καμία φορά δε γράφουμε ότι μας κατεβαίνει με σοβαροφανές ύφος: τα ξεφτιλισμένα ταμειακά αποτέλεσματα των Watchmen αυτής της βδομάδας, και ακόμα και τα κουτσομπολίστικα να.. ευχαριστούν τη ταινία για τη "συνεισφορά" της στις κομικομεταφορές και την έβδομη τέχνη γενικότερα.

  32. cheaptalk said

    Από δω και κάτω, τα μόνα σχόλια που θα δημοσιεύονται, είναι όσα προσπαθούν να τεκμηριώσουν ότι οι Watchmen άξιζαν να φτάσουν σε επίπεδο Sex and the City των geeks, παρόλο που τελικά δε κατάφεραν ούτε αυτό.

  33. cheaptalk said

    (Σημειώνω ότι είμαι "πολίτης του δικτύου" πάνω από είκοσι χρόνια, και.. κάτι έχω μάθει, αλλά θεωρώ αυτονόητο ότι όποιος νομίζει ότι έχει το δικαίωμα να γράφει ότι θέλει όπου θέλει όπως θέλει, όχι μόνο δε το έχει αλλά στη πράξη επιχειρηματολογεί υπέρ του άλλου άκρου)

  34. cheaptalk said

    (και δε ξέρω τι άλλο καταπροφανέσταττο και αυτονόητο θα αναλύσω ακόμα, αλλά όποιος θέλει να πει ανώνυμα ότι η ταινία είναι καλή, κάνει ένα κλικ στη κριτική, εκεί που έχει κάτι γκρίζους κύκλους με αστεράκια μέσα και αν πας από πάνω το ποντίκι στα μετράει κιόλας, έλεος δηλαδή, ήμαρτον, έχω ξεμείνει από κραυγές απόγνωσης :p)

  35. cheaptalk said

    Σε οποιοδήποτε εξωφρενικό, αστήρικτο και ανώνυμο επιχείρημα, οποιοσδήποτε μπορεί να καταλάβει αν απάντησα αναλυτικά ή όχι. Και οποιοσδήποτε μπορεί να δει αν ειπώθηκε και τιποτάλλο ή όχι. Όλοι ξέρουν που καταφεύγουν όσοι δεν έχουν επιχειρήματα. Όλοι ξέρουν που πάνε τα δικαιώματα που καταχρώνται ξανά και ξανά (και ξανά).

    Δυστυχώς, ούτε στο Sex and the City, ούτε στο Mamma Mia, ούτε πουθενά αλλού στις Μάζες τα σχόλια είναι περισσότερο μάταια. Οπότε κλείνουν εδώ , και ως εκτός χρόνου πλέον.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.