Written by
cheaptalk
in
Trailers
The Lovely Bones (2009): Οσκαρικό trailer
Ο Peter Jackson όχι μόνο κέρδισε το πιο τρελό στοίχημα στη κινηματογραφική ιστορία αλλά το έκανε και με τον πιο τρελά εμφατικό τρόπο, όπως ξέρει πια και το πιο τούβλο Ορκ στη Μέση Γη. Οπότε κάθε άλλο παρά περίεργο είναι πως όσα studio θέλουν να λέγονται major στο Hollywood κάναν ουρά για να του δώσουν $70-80 εκατομμύρια να γυρίσει ένα pet project του, μια νουβέλα.. φανταστική με την έννοια ότι ασχολείται με τη καθημερινότητα ενός νεκρού 14χρονου κοριτσιού. Και κάθε άλλο παρά απρόβλεπτη ήταν η απόφαση της Paramount που κέρδισε τελικά τη διανομή μέσω Dreamworks, να μετακινήσει την έξοδο του φιλμ από μια βδομάδα μετά τους Watchmen (2009), στην καρδιά της οσκαρικής κούρσας (11 Δεκεμβρίου) όπου το βάζαν οι προβλέψεις ήδη από πέρσι.
Έτσι, το Lovely Bones (2009) είχε βρεθεί ουσιαστικά τελειωμένο από τον Μάρτιο και με μια προώθηση έτοιμη να το προωθήσει σα θρίλερ με κοριτσίστικες ευαισθησίες, όπως βλέπεις ακόμα να αντηχεί το τρέιλέρ του που έσκασε μυτούλα κάποιες ώρες νωρίτερα από τώρα και κάποιες μέρες νωρίτερα απ' ότι είχε προαναγγείλει ο Jackson στη Comicon. Αλλά το τρέιλερ αντηχεί, στις σκηνές που αφήνει περισσότερο να τρέχουν από όσες συνολικά παρουσιάζει από τον άλλο κόσμο της μικρής, και τον επιπλέον χρόνο που είχε ο σκηνοθέτης να τελειοποιήσει τα εφέ του, και να φτιάξει λίγο και τη περούκα του Mark Wahlberg και τα δάκρυα της Rachel Weisz και το πεντικιούρ της Susan Sarandon για να μπορείς να πεις ότι η τελειομανία του ικανοποιείται κατά 80-90% σε ότι δημοσιεύεται. Και αν κρίνεις από το ότι στη Comicon έπαιξαν, σε περιορισμένο και γενικά εκστασιασμένο κοινό, μόνο 4μισι λεπτά της παραγωγής, τότε είναι πολύ πιθανό η δουλειά ακόμα να συνεχίζεται, και σε κάθε περίπτωση τις όποιες αντιδράσεις στις αρκετές δοκιμαστικές προβολές του χειμώνα και της άνοιξης δε μπορείς να τις λάβεις σοβαρά υπόψη πια (ακόμα κι αν θα το 'κανες). Αντίθετα, σοβαρά υπόψη εδώ και καιρό λαμβάνουν όλοι ότι το σενάριο οι συνήθεις ύποπτοι (Walsh, Boyens και Jackson) το προσάρμοσαν έτσι ώστε να στραγγίξει (μαζί βέβαια με κάτι βιασμούληδες και) αρκετό από το.. τυρί του βιβλίου, βιβλίου που μπορεί να πέρασε αρκετό καιρό στις λίστες των best-sellers αλλά δε μπορείς να πεις ότι έχει και μόνο φίλους. Η Saoirse Ronan που ο Jackson την είχε επιλέξει από κασέτες πριν το Atonement (2007) και την εποχή που είχε ακόμα χοντρό τον Ryan Gosling στη θέση των τριχών του Wahlberg, και ο Stanley Tucci που το μοντάζ έχεις την εντύπωση ότι τον παραχώνει ακόμα και σε αντικατοπτρισμούς γιγαντιαίων τριαντάφυλλων σε γαλανά νερά στον παράδεισο μπας και σου ξεφύγει ότι είναι ο δολοφόνος, τα δυο μικρότερα ονόματα στην αφίσα, έχουν ήδη ξεχωρίσει από χτες στα διχτυακά σχόλια για το (τηλε)τρέιλερ του αναμασήματος από το Entertainment Tonight του τρέιλερ του φιλμ που τυπικά συγκεντρώνει τα περισσότερα "ακαδημαϊκά" στοιχεία από οποιοδήποτε άλλο μέχρι τώρα στην οσκαρική κούρσα. Ακόμα και σκηνοθέτη που το παρουσιάζει (σε κάποιες εκδοχές) κατευθείαν από τα αμερικάνικα μποντιλάιν, κοιτώντας το οτοκιού σα να μαθαίνει να συλλαβίζει για να υπονοήσει ότι φοράει παπούτσια (και όχι παντούφλες στη καλύτερη).
Έτσι, το Lovely Bones (2009) είχε βρεθεί ουσιαστικά τελειωμένο από τον Μάρτιο και με μια προώθηση έτοιμη να το προωθήσει σα θρίλερ με κοριτσίστικες ευαισθησίες, όπως βλέπεις ακόμα να αντηχεί το τρέιλέρ του που έσκασε μυτούλα κάποιες ώρες νωρίτερα από τώρα και κάποιες μέρες νωρίτερα απ' ότι είχε προαναγγείλει ο Jackson στη Comicon. Αλλά το τρέιλερ αντηχεί, στις σκηνές που αφήνει περισσότερο να τρέχουν από όσες συνολικά παρουσιάζει από τον άλλο κόσμο της μικρής, και τον επιπλέον χρόνο που είχε ο σκηνοθέτης να τελειοποιήσει τα εφέ του, και να φτιάξει λίγο και τη περούκα του Mark Wahlberg και τα δάκρυα της Rachel Weisz και το πεντικιούρ της Susan Sarandon για να μπορείς να πεις ότι η τελειομανία του ικανοποιείται κατά 80-90% σε ότι δημοσιεύεται. Και αν κρίνεις από το ότι στη Comicon έπαιξαν, σε περιορισμένο και γενικά εκστασιασμένο κοινό, μόνο 4μισι λεπτά της παραγωγής, τότε είναι πολύ πιθανό η δουλειά ακόμα να συνεχίζεται, και σε κάθε περίπτωση τις όποιες αντιδράσεις στις αρκετές δοκιμαστικές προβολές του χειμώνα και της άνοιξης δε μπορείς να τις λάβεις σοβαρά υπόψη πια (ακόμα κι αν θα το 'κανες). Αντίθετα, σοβαρά υπόψη εδώ και καιρό λαμβάνουν όλοι ότι το σενάριο οι συνήθεις ύποπτοι (Walsh, Boyens και Jackson) το προσάρμοσαν έτσι ώστε να στραγγίξει (μαζί βέβαια με κάτι βιασμούληδες και) αρκετό από το.. τυρί του βιβλίου, βιβλίου που μπορεί να πέρασε αρκετό καιρό στις λίστες των best-sellers αλλά δε μπορείς να πεις ότι έχει και μόνο φίλους. Η Saoirse Ronan που ο Jackson την είχε επιλέξει από κασέτες πριν το Atonement (2007) και την εποχή που είχε ακόμα χοντρό τον Ryan Gosling στη θέση των τριχών του Wahlberg, και ο Stanley Tucci που το μοντάζ έχεις την εντύπωση ότι τον παραχώνει ακόμα και σε αντικατοπτρισμούς γιγαντιαίων τριαντάφυλλων σε γαλανά νερά στον παράδεισο μπας και σου ξεφύγει ότι είναι ο δολοφόνος, τα δυο μικρότερα ονόματα στην αφίσα, έχουν ήδη ξεχωρίσει από χτες στα διχτυακά σχόλια για το (τηλε)τρέιλερ του αναμασήματος από το Entertainment Tonight του τρέιλερ του φιλμ που τυπικά συγκεντρώνει τα περισσότερα "ακαδημαϊκά" στοιχεία από οποιοδήποτε άλλο μέχρι τώρα στην οσκαρική κούρσα. Ακόμα και σκηνοθέτη που το παρουσιάζει (σε κάποιες εκδοχές) κατευθείαν από τα αμερικάνικα μποντιλάιν, κοιτώντας το οτοκιού σα να μαθαίνει να συλλαβίζει για να υπονοήσει ότι φοράει παπούτσια (και όχι παντούφλες στη καλύτερη).
Previously on Movies for the Masses: The Fantastic Mr. Fox (2009): Αλαφροΐσκιωτο trailer