Written by
cheaptalk
in
Trailers
Paranormal Activity (2007): Trailer κοινού
Δες/Κρύψε το Slamdance teaser
Ένα από τα αρκετά κρυμμένα (στα μπαούλα των διανομών) μυστικά του τρομοχώρου ξαναέσκασε επίσημα μύτη τα ξημερώματα, με τρέιλερ στη καινούρια επίσημη σελίδα του. Το Paranormal Activity (2007), γυρισμένο πριν αρκετό καιρό όπως καταλαβαίνεις από τη χρονιά στη παρένθεση και κυρίως σε μια κρεβατοκάμαρα όπως βλέπεις στην αφίσα, έκανε γύρους στα φεστιβάλ του χώρου μαζεύοντας τσιρίγματα για να τα εμφιαλώσει και να τα πουλάει σα πηγή ενέργειας στον κόσμο των τεράτων θετικές αντιδράσεις σε αναζήτηση διανομής, την οποία και πέτυχε όπως ξέρεις στο Slamdance στις αρχές του 2008. Άμεσα, η Dreamworks που αγόρασε τα δικαιώματα, εξαφάνισε τη ταινία από παντού, κατεβάζοντας ακόμα και τα τρέιλερ από τα γιουτιούμπια, πράγμα που έκανε αρκετούς να μιλάνε για ριμέικ και ακόμα περισσότερους να ενισχύουν το hype με όλες αυτές τις πόζες, τις υπερβολές και τις προσποιήσεις όσων μυρίζονται trend και κοιτάνε να το καπελώσουν. Η ταινία ξαναέπαιξε στο American Film Market πέρσι μαζεύοντας αγοραστές και από τον υπόλοιπο κόσμο, και στις αρχές του φετινού καλοκαιριού η Paramount (που ακόμα βέβαια έχει ταινίες της εταιρείας του Spielberg να διανείμει παρά τη μετακόμιση του τελευταίου στη Disney) άρχισε να στέλνει ξανά screeners σε ενδιαφερόμενα φεστιβάλ, ξεκαθαρίζοντας ουσιαστικά ότι δολάρια για να ξαναγυρίσει την ιστορία δεν έδινε αλλά μπορεί και να έβγαζε τη πρωτότυπη παραγωγή στις αίθουσες αν έβλεπε να υπάρχει ψωμί.
Η ιστορία έχει γράψει ότι το Blair Witch Project (1999) έκοψε κάτι αμέτρητα εκατομμύρια στα ταμεία με.. καναδυό δολάρια για προϋπολογισμό αλλά όσοι ξέραν ότι υπήρχε δίκτυο και τότε θυμούνται πριν τις προβολές τη τεράστια (ειδικά για τα μέτρα της εποχής) καμπάνια του, και η προώθησή του είχε φροντίσει να δημιουργήσει και έναν εξίσου ογκώδη μύθο και στο κοινό κοινό. Από την άλλη, ακόμα και στις καλές εποχές του χώρου, οι ξετρελαμένες κριτικές από μόνες τους κάθε άλλο παρά ικανές φαίνονταν να βοηθήσουν τις καλές χοροριές να κόψουν και κάνα εισιτήριο, και τώρα πια ακόμα και το Trick 'r Treat (2007) πάει κατευθείαν στο DVD παρόλο που έχει αναδειχτεί ήδη κάτι σα τη δευτέρα παρουσία του Halloween από όσους το είδαν. Έτσι, φυσιολογικά, παρά τα αρκετά quotes στιλ "one of the scariest movies of all-time" που έχει στη διάθεσή του, το στούντιο του Brad Grey που τσιγκουνεύεται ακόμα και να πάει το Shutter Island (2010) στα Oscar®, απλά δοκιμάζει τα νερά, κακοαντιγράφει τη καμπάνια του [REC] (2007), δίνει έμφαση στη.. μάστιγα των αιθουσών (i.e. το γυναικείο κοινό, χαρακτηριστικά το πιο αποβλακωμένο, που αποτελεί μεγάλο target group και για τις τρομάρες πια, με ότι αυτό συνεπάγεται για το επίπεδό τους), και περιμένει από σένα να κυνηγάς τον αιθουσάρχη της γειτονιάς σου να φέρει τη ταινία. Η οποία, σε μια από τις τρεις μέχρι τώρα καταγεγραμμένες εκδοχές του, έχει τέλος που το βλέπεις και στο τρέιλερ όπως είναι πια συνήθειο, αλλά και να το είδες, μην ανησυχείς, μέχρι να δεις και τη ταινία το πιο πιθανό είναι να έχει αποκτήσει τουλάχιστο ακόμα ένα.
Η ιστορία έχει γράψει ότι το Blair Witch Project (1999) έκοψε κάτι αμέτρητα εκατομμύρια στα ταμεία με.. καναδυό δολάρια για προϋπολογισμό αλλά όσοι ξέραν ότι υπήρχε δίκτυο και τότε θυμούνται πριν τις προβολές τη τεράστια (ειδικά για τα μέτρα της εποχής) καμπάνια του, και η προώθησή του είχε φροντίσει να δημιουργήσει και έναν εξίσου ογκώδη μύθο και στο κοινό κοινό. Από την άλλη, ακόμα και στις καλές εποχές του χώρου, οι ξετρελαμένες κριτικές από μόνες τους κάθε άλλο παρά ικανές φαίνονταν να βοηθήσουν τις καλές χοροριές να κόψουν και κάνα εισιτήριο, και τώρα πια ακόμα και το Trick 'r Treat (2007) πάει κατευθείαν στο DVD παρόλο που έχει αναδειχτεί ήδη κάτι σα τη δευτέρα παρουσία του Halloween από όσους το είδαν. Έτσι, φυσιολογικά, παρά τα αρκετά quotes στιλ "one of the scariest movies of all-time" που έχει στη διάθεσή του, το στούντιο του Brad Grey που τσιγκουνεύεται ακόμα και να πάει το Shutter Island (2010) στα Oscar®, απλά δοκιμάζει τα νερά, κακοαντιγράφει τη καμπάνια του [REC] (2007), δίνει έμφαση στη.. μάστιγα των αιθουσών (i.e. το γυναικείο κοινό, χαρακτηριστικά το πιο αποβλακωμένο, που αποτελεί μεγάλο target group και για τις τρομάρες πια, με ότι αυτό συνεπάγεται για το επίπεδό τους), και περιμένει από σένα να κυνηγάς τον αιθουσάρχη της γειτονιάς σου να φέρει τη ταινία. Η οποία, σε μια από τις τρεις μέχρι τώρα καταγεγραμμένες εκδοχές του, έχει τέλος που το βλέπεις και στο τρέιλερ όπως είναι πια συνήθειο, αλλά και να το είδες, μην ανησυχείς, μέχρι να δεις και τη ταινία το πιο πιθανό είναι να έχει αποκτήσει τουλάχιστο ακόμα ένα.
Previously on Movies for the Masses: Micmacs à tire-larigot (2009): Toronto gala clip montage