Written by
cheaptalk
in
Trailers
Toy Story 3 (2010): Οι νέες φατσούλες
Δες/Κρύψε τον Groovin' Ken
Για τις πιο τολμηρές προβλέψεις, από τις προβολές του στη ShoWest και μετά, το τρίτο Toy Story πάει για Oscar® (και όχι απλά κινούμενου). Χωρίς να έχεις δει τη ταινία και με μια μόνο ματιά στις πρόσφατες αμερικάνικες ταμειακές λίστες, προβλέπεις και μόνος σου ότι το Tron Legacy (2010) μπορεί και να έχει κάπως κάποιες πιθανότητες να περάσει τα παιχνιδάκια της Pixar στον απολογισμό του μποξόφη για τη χρονιά, αλλά το πιο πιθανό είναι, με τη βοήθεια και του τσιμπήματος στα S3D εισιτήρια, να βρεθούν τα ατρόμητα παιχνιδάκια κάπου ανάμεσα στο Shrek 2 (2004) και στο Finding Nemo (2003), στη τριάδα των εμπορικότερων κινούμενων των εποχών και στη κορυφή της φετινής χρονιάς, στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Με το φιλμ να ανοίγει σε δυο βδομάδες και έναν κάποιο παροξυσμό για τα εισιτήρια να έχει ήδη αρχίσει, η Disney ολοκληρώνει σιγά σιγά τη προώθηση που είχε ξεκινήσει, παραδοσιακά για τη Pixar, με τις προβολές του Up (2009), προώθηση το ίδιο παραδοσιακά πλούσια και σε αποσπάσματα από τη παραγωγή και σε ανεξάρτητο υλικό, προώθηση που επικεντρώνεται πια στους νέους χαρακτήρες για να ολοκληρώσει εικόνα και γούτσου γούτσου και μεγάλων φιλοδοξιών. Από το κλιπ του Ken που (προβάλλονταν ιδιωτικά αρκετό καιρό και) βγήκε στη δημοσιότητα τη προηγούμενη βδομάδα, το κυριότερο (εκτός από τη κυριότητα και του χαρακτήρα) που κρατάς είναι η φανερή.. εκτέλεσή του από τη Mattel, που κάποτε προστάτευε τις Barbie της αρκετά για να απαγορεύει ρητά να εμφανιστούν στο Toy Story (1995). Από το κλιπ με τα υπόλοιπα κουκλάκια, σημαντικότερη είναι αυτή η αθανασία τους που ποτίζει τις περιγραφές, αθανασία που περιμένει βέβαια τις πιο προσεγμένες δουλειές, και αθανασία που γεννάει δολάρια όσο.. ζει, όπως ξέρει καλά το studio του πόντικα (που για παράδειγμα έβγαλε μακροπρόθεσμα περισσότερα από το μιούζικαλ του Βασιλιά των Λονταριών (1994), παρά από την εκμετάλλευση του φιλμ).
Με το φιλμ να ανοίγει σε δυο βδομάδες και έναν κάποιο παροξυσμό για τα εισιτήρια να έχει ήδη αρχίσει, η Disney ολοκληρώνει σιγά σιγά τη προώθηση που είχε ξεκινήσει, παραδοσιακά για τη Pixar, με τις προβολές του Up (2009), προώθηση το ίδιο παραδοσιακά πλούσια και σε αποσπάσματα από τη παραγωγή και σε ανεξάρτητο υλικό, προώθηση που επικεντρώνεται πια στους νέους χαρακτήρες για να ολοκληρώσει εικόνα και γούτσου γούτσου και μεγάλων φιλοδοξιών. Από το κλιπ του Ken που (προβάλλονταν ιδιωτικά αρκετό καιρό και) βγήκε στη δημοσιότητα τη προηγούμενη βδομάδα, το κυριότερο (εκτός από τη κυριότητα και του χαρακτήρα) που κρατάς είναι η φανερή.. εκτέλεσή του από τη Mattel, που κάποτε προστάτευε τις Barbie της αρκετά για να απαγορεύει ρητά να εμφανιστούν στο Toy Story (1995). Από το κλιπ με τα υπόλοιπα κουκλάκια, σημαντικότερη είναι αυτή η αθανασία τους που ποτίζει τις περιγραφές, αθανασία που περιμένει βέβαια τις πιο προσεγμένες δουλειές, και αθανασία που γεννάει δολάρια όσο.. ζει, όπως ξέρει καλά το studio του πόντικα (που για παράδειγμα έβγαλε μακροπρόθεσμα περισσότερα από το μιούζικαλ του Βασιλιά των Λονταριών (1994), παρά από την εκμετάλλευση του φιλμ).
Previously on Movies for the Masses: Dinner for Schmucks (2010): Trailer ηλιθίων