Written by
cheaptalk
in
Trailers
Welcome to the Rileys (2010): KStew trailer
Το δεύτερο από τα φιλμ με τα οποία έκαναν απόβαση η Kristen Stewart και οι twihards το Γενάρη στο Sundance, άργησε λιγάκι αλλά έχει κι αυτό trailer από τα τέλη της προηγούμενης βδομάδας, να προαναγγέλλει την έξοδό του στις αίθουσες κατά το Νοέμβρη.
Το Welcome to the Rileys (2010) δεν έχει βέβαια την αυτόματη ατραξιόν στον τίτλο που είχαν οι Runaways (2010) και δεν απασχολούσε για καιρό τα κουτσομπολίστικα με φωτογραφίες της Bella ντυμένη Joan Jett, είχε όμως ένα μερίδιο στις θεωρίες και τις φαντασιώσεις, από τη σύνοψη που μίλαγε για ανήλικη στριπτιτζού σε τροχιά.. υιοθέτησης από ζευγάρι με νεκρή κόρη. Τις όποιες (από τη σύνοψη) ελπίδες βιτσιόζων και περίεργων τις διέψευσε ο Mr. Skin με απανωτές ανταποκρίσεις από το μέτωπο των προβολών του Sundance, αλλά μάλλον θα ξεκινήσει νέος γύρος εμπεριστατωμένων μελετών των σκηνών του φιλμ, αφού η πρωταγωνίστρια με τις ελβιέλες δήλωσε πρόσφατα στο φεστιβάλ του LA πως είχε μάθει να το δουλεύει το κοντάρι και είναι δικές της κάτι σχετικές σιλουέτες στα πρώτα λεπτά. Η KStew έλεγε βέβαια παλιότερα, στο Twilight TV, πως η ταινία είναι κατάλληλη για το ελαφρά μορμόνικο κοινό του, κι άμα διακρίνεις ευκαιριακή προώθηση τότε έριξες και μια ματιά στο τρέιλερ που σμπρώχνει βαρύ οσκαρικό μελόδραμα με James Gandolfini και Melissa Leo όταν τη προηγούμενη βδομάδα σκηνές του (κατάλληλα επιλεγμένες βέβαια) είχαν παίξει στο Access Hollywood μέσα σε πανηγυρικά tweets της παραγωγής για το ενδιαφέρον από "MAJOR gossip show".
Η ότι αρπάξουμε προώθηση έχει πιθανά μια βάση στις περιπέτειες διανομής της ταινίας, που την αγόρασε αρχικά η Apparition για να τη ζευγαρώσει με τις Runaways, μετά από e-mail καμπάνια των πελατισσών που εύκολα μαντεύεις. Η Apparition είναι αυτή η φιλόδοξη και τότε χωρίς όνομα εταιρεία που είχε αγοράσει το Bright Star (2009) στις Κάνες άμα θυμάσαι, αλλά κατάφερε να το θάψει εντελώς σε μια χρονιά με ανύπαρκτο ανταγωνισμό και διπλάσιες θέσεις υποψηφίων, όταν οι Weinsteins ας πούμε θα του είχαν σιγουρέψει πεντέξι αγαλματάκια. Η Apparition πήγε στα Oscar® με τη Young Victoria (2009) αλλά κι αυτής κάτι κουστούμια της βρήκε (αντί για καμιά θέση στις γυναικείες ερμηνείες), και στη συνέχεια πήγε ακόμα χειρότερα, θάβοντας και τις Runaways, παρόλο που το φιλμ φαίνονταν σίγουρα εισιτήρια (με πιτσιρίκες αστέρες να παριστάνουν τις ανήλικες ατίθασες, και ενσωματωμένο λυκόφωτο κοινό). Το τελειωτικό χτύπημα ή έστω η τελειωτική αφορμή για να παραιτηθεί ο ιδρυτής της εταιρείας, Bob Berney, φαίνεται να ήταν η παραχώρηση του Fair Game (2010) στη Summit για διανομή, από τον παραγωγό του φιλμ, Bill Pohlad, που τύχαινε να είναι και.. συνιδρυτής της Apparition. Η Sony, που ήταν μέσα στη συμφωνία διανομής των Rileys, τους μετακίνησε στη συνέχεια στη Samuel Goldwyn Films, πράγμα που σημαίνει ότι πιθανότατα θα βγουν (οι Rileys) με σήμα Screen Gems και ενδιαφέρον κυρίως να κόψουν κάνα εισιτήριο, παρά την οσκαρική περίοδο εξόδου. Άλλωστε και οι κριτικές, στα trades πρωταπόλα, κάνουν από την αρχή της χρονιάς λόγο για εύκολο μελόδραμα με καλές ερμηνείες, που απευθύνεται στο κοινό του Blind Side (2009).
Το Welcome to the Rileys (2010) δεν έχει βέβαια την αυτόματη ατραξιόν στον τίτλο που είχαν οι Runaways (2010) και δεν απασχολούσε για καιρό τα κουτσομπολίστικα με φωτογραφίες της Bella ντυμένη Joan Jett, είχε όμως ένα μερίδιο στις θεωρίες και τις φαντασιώσεις, από τη σύνοψη που μίλαγε για ανήλικη στριπτιτζού σε τροχιά.. υιοθέτησης από ζευγάρι με νεκρή κόρη. Τις όποιες (από τη σύνοψη) ελπίδες βιτσιόζων και περίεργων τις διέψευσε ο Mr. Skin με απανωτές ανταποκρίσεις από το μέτωπο των προβολών του Sundance, αλλά μάλλον θα ξεκινήσει νέος γύρος εμπεριστατωμένων μελετών των σκηνών του φιλμ, αφού η πρωταγωνίστρια με τις ελβιέλες δήλωσε πρόσφατα στο φεστιβάλ του LA πως είχε μάθει να το δουλεύει το κοντάρι και είναι δικές της κάτι σχετικές σιλουέτες στα πρώτα λεπτά. Η KStew έλεγε βέβαια παλιότερα, στο Twilight TV, πως η ταινία είναι κατάλληλη για το ελαφρά μορμόνικο κοινό του, κι άμα διακρίνεις ευκαιριακή προώθηση τότε έριξες και μια ματιά στο τρέιλερ που σμπρώχνει βαρύ οσκαρικό μελόδραμα με James Gandolfini και Melissa Leo όταν τη προηγούμενη βδομάδα σκηνές του (κατάλληλα επιλεγμένες βέβαια) είχαν παίξει στο Access Hollywood μέσα σε πανηγυρικά tweets της παραγωγής για το ενδιαφέρον από "MAJOR gossip show".
Η ότι αρπάξουμε προώθηση έχει πιθανά μια βάση στις περιπέτειες διανομής της ταινίας, που την αγόρασε αρχικά η Apparition για να τη ζευγαρώσει με τις Runaways, μετά από e-mail καμπάνια των πελατισσών που εύκολα μαντεύεις. Η Apparition είναι αυτή η φιλόδοξη και τότε χωρίς όνομα εταιρεία που είχε αγοράσει το Bright Star (2009) στις Κάνες άμα θυμάσαι, αλλά κατάφερε να το θάψει εντελώς σε μια χρονιά με ανύπαρκτο ανταγωνισμό και διπλάσιες θέσεις υποψηφίων, όταν οι Weinsteins ας πούμε θα του είχαν σιγουρέψει πεντέξι αγαλματάκια. Η Apparition πήγε στα Oscar® με τη Young Victoria (2009) αλλά κι αυτής κάτι κουστούμια της βρήκε (αντί για καμιά θέση στις γυναικείες ερμηνείες), και στη συνέχεια πήγε ακόμα χειρότερα, θάβοντας και τις Runaways, παρόλο που το φιλμ φαίνονταν σίγουρα εισιτήρια (με πιτσιρίκες αστέρες να παριστάνουν τις ανήλικες ατίθασες, και ενσωματωμένο λυκόφωτο κοινό). Το τελειωτικό χτύπημα ή έστω η τελειωτική αφορμή για να παραιτηθεί ο ιδρυτής της εταιρείας, Bob Berney, φαίνεται να ήταν η παραχώρηση του Fair Game (2010) στη Summit για διανομή, από τον παραγωγό του φιλμ, Bill Pohlad, που τύχαινε να είναι και.. συνιδρυτής της Apparition. Η Sony, που ήταν μέσα στη συμφωνία διανομής των Rileys, τους μετακίνησε στη συνέχεια στη Samuel Goldwyn Films, πράγμα που σημαίνει ότι πιθανότατα θα βγουν (οι Rileys) με σήμα Screen Gems και ενδιαφέρον κυρίως να κόψουν κάνα εισιτήριο, παρά την οσκαρική περίοδο εξόδου. Άλλωστε και οι κριτικές, στα trades πρωταπόλα, κάνουν από την αρχή της χρονιάς λόγο για εύκολο μελόδραμα με καλές ερμηνείες, που απευθύνεται στο κοινό του Blind Side (2009).
Previously on Movies for the Masses: Machete (2010): Non-grindhouse trailer