Sundance 2011: Μέρα τρελής επιβεβαίωσης
Με τις περσινές κύριες επιλογές του, τόσο καλλιτεχνικά όσο και εμπορικά, να φιγουράρουν από την Τρίτη στην οσκαρική δεκάδα, και με τις φετινές του να τραβάνε ένα κάποιο τρελό ενδιαφέρον κριτικών και διανομών, το φεστιβάλ του Sundance για το 2011 απένειμε το σημαντικότερο βραβείο του στο Like Crazy (2011) του Drake Doremus, ξημερώματα Κυριακής, στο Basin Recreation Fieldhouse, βόρεια του Park City της Utah.
Το Racquet Club που φιλοξενεί παραδοσιακά τη τελετή απονομής των κάπως μυριάδων βραβείων του φεστιβάλ, ήταν φέτος κλειστό για ανακαίνιση, πράγμα που υπονοεί πως η διοργάνωση έχει ξαναρχίσει να σφύζει από ζωή, και μάλιστα από πέρσι, όταν έδωσε και τα πρώτα σημάδια γενικότερης ανάκαμψης της παγκόσμιας κινηματογραφικής παραγωγής, μετά από καναδυό χρόνια κρίσης. Τα σημάδια επιβεβαιώθηκαν από το περασμένο καλοκαίρι, το Hollywood ακόμα συνέρχονταν από κρίσεις και απεργίες, οι ανεξάρτητες διανομές τόλμησαν να προγραμματίσουν τη φουρνιά του Sundance από νωρίς απέναντι στις μπλοκμπαστεριές, δικαιώθηκαν, και από τον προγραμματισμό τους και μόνο φέτος, εταιρείες σα τη Fox Searchlight και τη Focus φαίνονταν πως πήγαν στο Park City με σκοπό να γεμίσουν τις εντελώς άδειες ανοιξιάτικες και καλοκαιρινές ημερομηνίες στη διανομή τους. Από τις πρώτες πωλήσεις του Sundance, το Like Crazy πήγε όχι σε καμιά άλλη αλλά στη τελευταία γνωστή για την υπερβολική προσοχή της Paramount, που προσπέρασε στη πλειοδοσία τους Weinsteins και τη Summit, δίνοντας χολιγουντιανό τόνο στις αγορές, που φτάσανε τελικά κυριολεκτικά τις καναδυό ντουζίνες, κάνοντας αδύνατο και το να πιάσεις τη καθεμιά ξεχωριστά να πλακώσεις τις συγκρίσεις. Κάποιες γενικότερες τάσεις διακρίνονται, σημαντικότερη αυτή του cult με τη καλή έννοια, ταινίες σα το Martha Marcy May Marlene (2011) που αποκάλυψε την Elizabeth Olsen, έχουν ήδη γίνει θρυλικές ένα πράμα, πριν καν στεγνώσει το διαδιχτυακό μελάνι στα θέματα που τις παρουσίαζαν.
Όλοι οι νικητές στο δελτίο τύπου "2011 SUNDANCE FILM FESTIVAL ANNOUNCES AWARDS"