The Hunger Games (2012)

The Hunger Games, Poster

Σκηνοθεσία: Gary Ross
Σενάριο: Gary Ross, Billy Ray, Suzanne Colllins (νουβέλα)
Παίζουν: Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson, Woody Harelson κ.ά.


Δες/Κρύψε το trailer

Στην ετήσια επέτειο του πνιξίματος της επανάστασης, κάθε μια από τις 12 επαναστατημένες περιφέρειες πρέπει να προσφέρει στην πρωτεύουσα έναν νέο και μια νέα σε εθνικής εμβέλειας τηλεπαιχνίδι αλληλομακελέματος.The Hunger Games, PhotographΑν βάλεις την κανιβαλιστική πρωτοτυπία του Battle Royale (2000) στο ίδιο μπολ με τον κοινωνιολογικό σαρκασμό του Τhe Truman Show (1998), ανακατέψεις καλά, αφαιρέσεις την βιτριολική σάτιρα για τον κόσμο του θεάματος, την δηκτικότητα για τις καθεστωτικές διαστροφές και την ανατρεπτική ανάλυση του εθισμού της μάζας, προσθέσεις δυο πακέτα ζάχαρη και νερώσεις μ’ ένα λίτρο γλάσο, αυτό που θα σου βγει, θα ’ναι λίγο πιο χορταστικό απ’ το The Hunger Games. Βασισμένο στο πρώτο απ’ την ομότιτλη τριλογία βιβλίων της Suzanne Collins, ετούτο το πρώτο κεφάλαιο απ’ την επερχόμενη ομότιτλη κινηματογραφική τριλογία της Lionsgate, χαιρετίστηκε δικαίως ως το καινούριο Twilight απ’ την στουντιακή κοινότητα, κι όσο κι αν ο σκηνοθέτης του, Gary Ross, κάνει τον έκπληκτο για τους παραλληλισμούς, οι ομοιότητες εξακολουθούν να βγάζουν μάτι, όχι προφανώς στο κομμάτι της θεματικής, αλλά οπωσδήποτε σ’ αυτό της συναρμολόγησης και στο επίπεδο που αυτή λειτουργεί ως εκ των προτέρων εργαλείο της προωθητικής στρατηγικής. Απρόθυμη ηρωίδα σε στιγμή μνημειώδους αυταπάρνησης, βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα του εφηβικού της αγώνα να ξεπεράσει τους περιορισμούς της ανατροφής της και να διεκδικήσει την επιβίωσή της σ’ ένα περιπετειώδες μέλλον, καταλήγει στο στόχαστρο σκοτεινών δυνάμεων και στον κόμπο της διελκυστίνδας δυο δυναμικών αντρών, απ’ τους οποίους είναι πολύ μπερδεμένη να διαλέξει ποιος είναι πιο πριγκιπικός για να την κάνει βασίλισσα. Στα γύρω-γύρω της, πιτσιρίκια αλληλοξεπαστρεύονται σε ένα τηλεοπτικό παιχνίδι που θα έπρεπε να σου προκαλεί επαναστατικής υφής στομαχικά ανακατέματα, αλλά κάτω απ’ τις στουντιακές επιταγές της ταμειακής επιτυχίας και των συνεπακόλουθων αναγκών υποταγής σε ηλικιακές καταλληλότητες, το μόνο που καταφέρνει να σε ζαλίσει είναι η υποχρέωση του σκηνοθέτη να καταφύγει σε μπλοκμπαστερικές εφαρμογές του δανέζικου Δόγματος, για να καμουφλάρει πίσω από ασυγκράτητη υπερκινητικότητα του κάδρου, οποιαδήποτε υπόνοια βίας.

Και με τον ίδιο τρόπο που ο σκηνοθέτης ρίχνει την κάμερα στα κύματα της άγριας θάλασσας κάθε που πρέπει να δείξει λίγο αίμα στις σκηνές της δράσης, έτσι επιβάλει κι ένα κλίμα χειρουργικά υπολογισμένης αναισθητοποίησης όποτε πρέπει να τονίσει δράμα: τσιτάροντας τα μπάσα του multiplex για το οποίο συνθέτει την ταινία, στις δραματικές σκηνές σε κάνει να νομίζεις ότι είσαι στο καράβι για την Κρήτη, με καμπίνα δίπλα στο μηχανοστάσιο, μπας και κουνηθούν τα σωθικά σου και καταλάβεις ότι εδώ υπάρχει ένταση. Μέσα στο πλαίσιο αυτό της ισοπεδωτικής αποδραματοποίησης οποιοδήποτε στοιχείου θα μπορούσε να αποσπάσει την προσοχή σου απ’ την δραματική αψίδα της ηρωίδας σου, οι αξιέπαινες προσπάθειες της ίδιας της Jennifer Lawrence να προσθέσει απτή ανθρωπιά στο χαρακτήρα της, είναι τόσο εκτός κλίματος που την κάνουν να φαίνεται σαν παρανοϊκή υστέρω, οι όποιες υποτιθέμενες απειλές του σεναρίου για πραγματική βία, αποδεικνύονται κάλπικες η μία πίσω απ’ την άλλη, χάρη στην απροθυμία της σκηνοθεσίας να σου τις υποδείξει και βέβαια όσες υποπλοκές μπορεί να προσφέρονταν για κοινωνικοπολιτικό στοχασμό των φασιστικών παιχνιδιών και προπαγανδιστικών μασκών, σαρώνονται συνοπτικά κάτω απ’ το χαλί του απροβλημάτιστου εφηβικού θεάματος που πουλάει η παραγωγή. Κλινικά νεκρό συναισθηματικά, κι αισθητικά σε κώμα κάπου ανάμεσα στην ανάγκη του Ross να δώσει προσωπική δυστοπική πινελιά στην έξαρση του οράματος των σκηνογράφων και ατελιατζίδων του για το εκκωφαντικά κιτσάτο μέλλον, το The Hunger Games προσφέρει την θρεπτική και γευστική αξία του φαστφουντάδικου που περιμένει να σε ταΐσει έξω απ’ την αίθουσα, απ’ την οποία βγαίνεις μετά από δυόμιση ώρες κυνηγητού χωρίς να ’χει ιδρώσει το αυτάκι σου και στην οποία για να επιστρέψεις του χρόνου, η παραγωγή σου έχει δώσει το δόλωμα της ταχυδακτυλουργικής απάτης ότι έχεις δει κάτι με υπόγειες συνέπειες και παράλληλες πορείες σοβαρές και ενήλικες, χωρίς στ’ αλήθεια να σου έχει δείξει τίποτα απ’ όσα υπόσχεται η πλοκή, μιας και την περισσότερη ώρα σου την έχεις περάσει χαζεύοντας την Jennifer Lawrence να κοιμάται στα δέντρα, προσπαθώντας να αποφύγει τα όμορφα πτώματα ανθρώπων που δεν γνώρισες ποτέ, για να μη στεναχωρηθείς που πέθαναν.



Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
Γαλαξίας
Αίθουσα 1
Πέμ.-Τετ.: 17.20/ 20.00/ 22.40

ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Αβάνα
Πέμ.-Τετ.: 21.30 (εκτός Δευτ.)
Αίγλη 3D Digital
Αίθουσα 1
Πέμ.-Τετ.: 18.10
Αίθουσα 2
Πέμ.-Τετ.: 20.00/ 22.40 (Ψηφιακή προβολή)
Σινέ Χολαργός
Πέμ.-Τετ.: 17.20/ 20.00/ 22.45

ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ
Αίθουσα 9 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 21.00
Αίθουσα 10 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 20.00/ 23.00, Πέμ.-Κυρ. & 17.00, Σάβ., Κυρ. & 12.30
Αίθουσα 11 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 22.00, Σάβ., Κυρ. & 16.00

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
Αίθουσα 4
Πέμ.-Κυρ., Τρ., Τετ.: 21.00/ 00.00, Τετ. & 18.00
Αίθουσα 7 Max Screen
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 22.15, Τετ. & 16.00
Αίθουσα 12
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 20.00/ 23.00, Σάβ., Κυρ. & 11.00/ 14.00
Αίθουσα 14 Village Cinemas Gold Class
Πέμ.-Κυρ., Τρ., Τετ.: 20.00/ 23.00

ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΙΩΝΙΑ
Τρία Αστερια 3D Digital
Αίθουσα 1
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.20/ 22.40

ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
Αίθουσα 1
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.45/ 23.30

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
Αίθουσα 2 G Γερμανός (DOLBY SRD)
Σάβ., Κυρ.: 12.10/ 15.40
Αίθουσα 4 (DOLBY SRD)
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 21.20/ 00.10
Αίθουσα 5 (DOLBY SRD)
Πέμ.-Τρ.: 22.20, Τετ. 19.30/ 22.20

NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ 3D
Αίθουσα 4
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.45/ 23.30

VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL - AG.DIMITRIOS
Αίθουσα 1
Πέμ.-Τετ.: 22.20, Τετ. & 19.30
Αίθουσα 4
Πέμ.-Τετ.: 18.20/ 21.10/ 00.00, Σάβ., Κυρ. & 12.40/ 15.30

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
Αίθουσα 6
Πέμ.-Τετ.: 23.10
Αίθουσα 7 Vmax
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.50/ 00.40
Αίθουσα 8 Gold Glass
Πέμ.-Τετ.: 20.00/ 22.50

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
Αίθουσα 1 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 22.00, Σάβ., Κυρ. & 16.00
Αίθουσα 6 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 21.00
Αίθουσα 10 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 20.00/ 23.00, Πέμ.-Κυρ. & 17.00

VILLAGE SHOPPING AND MORE
Village Cinemas Gold Class 1
Πέμ.-Τετ.: 17.30/ 20.45/ 23.45, Σάβ., Κυρ. & 11.00/ 14.00
Αίθουσα 4
Πέμ.-Τετ.: 20.00/ 23.00
Αίθουσα 7
Πέμ.-Κυρ., Τρ., Τετ.: 19.15/ 22.15, Παρ., Σάβ., Τετ. & 01.15, Δευτ. 23.30
Αίθουσα 8
Τετ.: 21.15/ 00.15
Αίθουσα 9 G Γερμανός
Πέμ.-Κυρ., Τρ., Τετ.: 17.30/ 20.45/ 23.45, Σάβ., Κυρ. & 11.00/ 14.00, Δευτ. 17.30/ 20.45/ 00.00
Αίθουσα 20
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 21.30/ 00.30, Σάβ., Κυρ. & 12.30/ 15.30

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
Αίθουσα 2
Πέμ.-Τετ.: 20.00/ 23.00
Αίθουσα 4
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 21.00, Σάβ., Κυρ. & 12.00/ 15.00, Πέμ.-Κυρ. & 00.00
Αίθουσα 5
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 22.00

ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3D DIGITAL
Αίθουσα 1
Πέμ.-Τετ.: 17.10/ 20.00/ 22.50

ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
Βάρκιζα
Αίθουσα 1
Πέμ.-Τετ.: 19.30/ 22.10

22 Responses so far.

  1. verbal said

    Απ' όσες αίθουσες άφησε ελεύθερες το διάστερο The Hunger Games αυτήν την εβδομάδα, μία θα πιάσουν οι βραβευμένες στα περιφερειακά των Κανών, μινιμαλιστικές κι οι επίσης διάστερες Ακακίες, ενώ σε μια ντουζίνα αίθουσες θα προβάλλεται το περιπετειώδες Κρυσφήγετο με το ενάμιση αστέρι. Σε ένα Ster θα παίζει το Transit και σε ένα Αθήναιον τα ελληνικά Δεσμά Αίματος, τα αστεράκια των οποίων θα σου μαζέψει ο cheaplog οσονούπω.

    Από σήμερα ξεκινά σε Ιντεάλ, Δαναό και Auditorium του Γαλλικού Ινστιτούτου το 13ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου, ενώ η Ταινιοθήκη της Ελλάδος φιλοξενεί αφιέρωμα στο έργο του Τούρκου Tayfun Pirselimoğlu, για το οποίο οι Μάζες έχουν πέντε κάρτες διαρκείας να δώσουν στους πρώτους που θα τις ζητήσουν.

  2. cheaptalk said

    Ο verbal έχει χάσει αυτό το κουμπί που το πατάς και αλλάζει παράγραφο στις κριτικές, ENTER λέγεται :p

  3. Anonymous said

    Όντως. Δεν του δίνεις εσύ ένα, να σου δώσει κι αυτός ένα 'Ν' που δουλεύει μήπως και κερδίσουμε όλοι στο τέλος :p?

    -ENTERόσουπας

  4. Anonymous said

    Αυτό που θα έβλεπα σίγουρα θα ήταν ένα μη πιστό remake του BR από τον Von Trier.

  5. cheaptalk said

    Τελικά πάτησα εγώ ένα enter στη πρώτη τελεία που βρήκα :p

  6. Anonymous said

    Μπράβο Ιωσήφ. Το ίδιο σκέφτηκα και 'γω. Κι έχεις κάτι αστέρια της κριτικής να του δίνουν 3.5 και άνω...

  7. Anonymous said

    "οι ομοιότητες (με το Twilight) εξακολουθούν να βγάζουν μάτι".

    Βρέθηκε ο μοναδικός κριτικός που μετά την θέαση της ταινίας εξακολουθεί να το πιστεύει... Ή θα είδατε άλλη ταινία ή δεν δώσατε την κατάλληλη προσοχή.

  8. CenotapheR said

    Όσες βρισιές και αν γνωρίζεται δεν φτάνουν για να περιγράψουν το γιούχα και το κλάμα που θα ρίξετε δίνοντας άσκοπα 9 ευρώ για το εισητήριο και 160 λεπτά από τον πολύτιμό σας χρόνο.

    Ο καλύτερος ηθοποιός του έργου; Το κοινό στην αίθουσα, πραγματικά ανεκτίμητη στιγμή, χωρισμένο σε πηγαδάκια να πετάνε ατάκες που σε έκαναν να γελάς με την καρδιά σου και πιο νευρικά από αυτήν την άνευρη σούπα!

  9. verbal said

    "όχι προφανώς στο κομμάτι της θεματικής, αλλά οπωσδήποτε σ’ αυτό της συναρμολόγησης και στο επίπεδο που αυτή λειτουργεί ως εκ των προτέρων εργαλείο της προωθητικής στρατηγικής" λέει επίσης το κείμενο, κι ύστερα έχει καμιά πεντακοσάρα λέξεις από κάτω που το αναλύουν.

    Ή θα διαβάσατε άλλη κριτική, ή δεν δώσατε την κατάλληλη προσοχή.

  10. Anonymous said

    Λέτε αυτό "καταλήγει στο στόχαστρο σκοτεινών δυνάμεων και στον κόμπο της διελκυστίνδας δυο δυναμικών αντρών, απ’ τους οποίους είναι πολύ μπερδεμένη να διαλέξει ποιος είναι πιο πριγκιπικός για να την κάνει βασίλισσα."

    Προφανώς και δεν δώσατε την κατάλληλη προσοχή καθώς η όλη συμπεριφορά της Κάτνις απέναντι στον Πίτα είναι ένα θέατρο στα πλαίσια του τηλεοπτικού σοου και το ρομάντζο ούτε που την νοιάζει, παρά μόνο η οικογένεια που έχει αφήσει πίσω. Θυμηθείτε τον διάλογο που έκαναν προς το τέλος της ταινίας πάνω στο βαγόνι και θα καταλάβετε...

    Και ένα ωραίο άρθρο πάνω σε αυτό που συζητάμε http://www.filmschoolrejects.com/opinions/why-the-hunger-games-isnt-twilight-kerbl.php

  11. verbal said

    Θέατρο ή μη, το συναισθηματικό αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Θαμπώνεστε απ' τα σεναριογραφικά μπιχλιμπίδια και χάνετε τη φόρμα: δυο άντρακλες με θέλουνε, μα έχω άλλα να κάνω, κάτι που όπως έχω βαρεθεί να γράφω και να διαβάζω να γράφεται σ' αυτή τη σελίδα, είναι ο καραβασικότερος πυρήνας όσων ταινιών ψάχνουν το fanbase τους στο θηλυκό κοινό, είτε πρόκειται για εφηβικό, είτε για αιωνίως εφηβικό.

  12. Anonymous said

    Παντού και σχεδόν σε όλες τις ταινίες υπάρχουν έρωτες και ρομάντζα. Το θέμα μας στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι που δίνει το βάρος της η κάθε ταινία - σειρά βιβλίων. Το Hunger Games είναι μια σειρά με θέμα την επιβίωση - επανάσταση που βάζει το ερωτικό στοιχείο σε 2η μοίρα ενώ ο πυρήνας του Twilight είναι αυτός ο εφηβικός "έρωτας"... θα το δείτε αυτό εντονότερα και στις επόμενες ταινίες. Αυτά ήθελα να πω και ελπίζω να έγινα κατανοητός.

  13. verbal said

    Το πού ρίχνει το βάρος η σειρά βιβλίων δεν το ξέρω μιας και δεν τα'χω διαβάσει, αλλά το ότι η συγκεκριμένη ταινία ρίχνει το βάρος της στο να μην ενοχλήσει αισθητικά, συναισθηματικά και εγκεφαλικά με τα θέματα που φαίνεται να καταπιάνεται το βιβλίο στο οποίο βασίζεται, υποβαθμίζοντάς τα με τρόπο που βγάζει μάτι, βγάζει μάτι. Κι αυτό το μορμονικής συντηρητικότητας καμουφλάρισμα του Ross, είναι αντίστοιχου βεληνεκούς με το Twilight, αν όχι χειρότερο.

  14. cheaptalk said

    Σε σύγκριση με τo Hunger Games, το Resident Evil 13: Η Οργή της Μεταλλαγμένης Ζόμπι Σαυρόκοτας (που θα βγει κάπου το 2027) είναι ήδη αριστούργημα. Ή αλλιώς, δε μπορώ κι εγώ να καταλάβω πώς η φτηνή εφηβική σαπουνόπερα αποκτάει νόημα άμα επαναχρησιμοποιεί τα σκηνικά μπαζοταινίας του Schwarzenegger από τα 80s (που τα έχει εγκαταλείψει και το τελευταίο παιδικό παιχνίδι για το Wii), αλλά μάλλον φταίει που δεν έχω ανεπτυγμένη επαφή με τη γυναικεία μου πλευρά.

  15. Ody said

    Οι Αγώνες Πείνας είναι μια ταινία που θυσιάζει μέρος του ζοφερού κλίματος του (ψαγμένου για YA λογοτεχνία και "κινηματογραφικού" σε δράση) βιβλίου από το οποίο προέρχεται,για χάρη του πολυπόθητου PG-13.

    Η,αρκετά υποσχόμενη,πρώτη πράξη δίνει τη θέση της σε ένα βιαστικό δεύτερο μέρος και μοιραία οι όποιες καλές ιδέες (όπως π.χ. το ότι η εγωκεντρική ηρωίδα,πράγματι,δε κόβει φλέβα για τον παιδοβούβαλο συναγωνιστή της αλλά υποδύεται μια συμπαθή,στο τηλε-κοινό,περσόνα...ή το ότι τα παιδιά,που αλληλοσκοτώνονται σαν ζώα στην αρένα,αργότερα απειλούνται από αληθινά ανθρωπόμορφα ζώα) πνίγονται κάπου ανάμεσα στην αγωνία του μονταζιέρη να μη ξεπεράσει σε διάρκεια τις ταινίες του Νόλαν και στην αγωνία του Verbal να γλυτώσει από τις τσιρίδες του -μικρού εν Ελλάδι αλλά ιδιαίτερα ενθουσιώδους- 16χρονου κοινού του franchise.

    (Αξιέπαινη η απόπειρα της εταιρίας διανομής να δείξει στους κριτικούς τι τραβάμε και εμείς οι υπόλοιποι θεατές στα multiplex :P).

    Το τελευταίο (τα 16χρονα δηλαδή) είναι και από τα ελάχιστα κοινά στοιχεία με τα Twilight...το αποτέλεσμα είναι σίγουρα καλύτερο από τα βαμπιρορομάντζα αλλά παραμένει μια χαμένη ευκαιρία για μια πιο ουσιαστική ταινία και αντάξια των σοβαρών θεμάτων (η βία,ο φασισμός και η προπαγάνδα) με τα οποία καταπιάνεται επιφανειακά.

    Ο Πωλ Βερχόφεν μπορεί και να το έκανε καλύτερα,στην τελική.

  16. cheaptalk said

    Κοινή παρατήρηση στα σχόλια στο δίχτυο (όσων τουλάχιστο καταγράφουν εγκεφαλική δραστηριότητα) είναι πως ο Ross δεν έχει ευρύ μάτι, δεν έχει γενικά πλάνα, δε σου δίνει καμία αίσθηση που είσαι. Το θέμα είναι όμως πως γι' αυτό προσλήφθηκε στη σκηνοθεσία. Γιατί ούτε το σενάριο έχει. Γιατί ούτε η νουβέλα έχει. Γιατί η Collins για δυο πράγματα διακρίνεται κυρίως στη καριέρα της, για τη συγγραφή παιδικών τηλεοπτικών επεισοδίων και για την αντιγραφή χωρίς δισταγμούς και απολογίες. Γιατί πέντε σελίδες να διαβάσεις από τα Hunger Games καταλαβαίνεις πως είναι γραμμένα για αυτιστικούς, σα περίληψη της αντίστοιχης "YA" γιαπωνέζικης κουλτούρας για εγκεφαλικά νεκρούς με σύνδρομα ελλειμματικής προσοχής. Μιλάμε για μια ιστορία μισή Shangri-La και μισή Battle Royale χοντρικά, που φυσικά δεν εξετάζει τίποτα από όσα μοτίβα και όσους χαρακτήρες αραδιάζει στη σειρά, κολλημένους με πανομοιότυπες "εντυπώσεις" από τη μεριά της ηρωίδας: Έτσι συναρμολογεί "ζωή" και η τυπική γκόμενα στο Facebook (άσε στο Pinterest δηλαδή), αντιγράφει ότι βρει μπροστά της χωρίς καμία ένδειξη ότι το ήξερε και χτες ή ότι θα το θυμάται κι αύριο, κι ενδιάμεσα σε ενημερώνει ότι δε μπορεί να περιμένει να έρθει η Παρασκευή και το καλοκαίρι.

    Στο πόσο ενδιαφέρεται η ηρωίδα για τον "παιδοβούβαλο" δε καταλαβαίνω που είναι η "καλή ιδέα". Στο ότι υπολογίζει πιο "εγωκεντρικά" σε ποιόν θα φορτώσει τα κουτσούβελα στο μέλλον? Το θέμα είναι ότι ξέρεις ότι ο παιδοβούβαλος τη θέλει τρελά προτού καν στρίψουν τα κέρατα τη γωνία. Όπως ξέρεις και τη χρησιμότητα κάθε χαρακτήρα μόλις ξεπροβάλει η μύτη του (στη γωνία). Αχυρένιες κούκλες βαμμένες άσπρες και μαύρες είναι όλοι, το μόνο δίλημμα σε όλα τα "παιχνίδια" είναι απ' τη Κική και τη Κοκό ποια να διαλέξω, φυσικά.

  17. cheaptalk said

    Ούτε ο Uwe Boll δε θα καταδέχονταν να ασχοληθεί βασικά :p

  18. Ody said

    Η καλή ιδέα είναι το 2ο σκέλος της πρότασης,ότι δηλαδή παριστάνει κάτι που δε νιώθει,για να εξασφαλίσει τη συμπάθεια του τηλεοπτικού κοινού και την επιβίωσή της στο ριάλιτυ.
    Το μοτίβο επαναλαμβάνεται αργότερα στο χαρτί,όταν (ωπ,Spoiler) γίνεται σύμβολο μιας κοινωνικής επανάστασης,υποδυόμενη απρόθυμα κι αυτό το ρόλο,με τηλεοπτικούς όρους.

    Τα κουνημένα,γρήγορα κοντινά του Γκάρυ Ρος ίσως είναι πιο πολύ παράγωγο της λογικής του PG-13,για να μη προλάβουμε να αναρωτηθούμε πως και δε πέφτει ποτέ καμία πιτσιλιά αίμα παρά συνειδητή σκηνοθετική άποψη.

  19. cheaptalk said

    Δε μιλάω για τη κουνιστή κάμερα στις σκηνές βίας, και ούτε και κανένας άλλος μιλάει γι αυτές όταν λέμε ότι δεν υπάρχουν establishing shots στη σκηνοθεσία. Άλλωστε η μισή ταινία περνάει προτού αρχίσει το παιχνίδι. Κι άμα δεν είναι αυτό σκηνοθετική απόφαση δε ξέρω τι άλλο μπορεί να είναι δηλαδή.

  20. Anonymous said

    Μάλλον δεν έχετε καταλάβει τι βλέπετε. Ή γράφετε χωρίς να έχετε δει την ταινία, βασισμένοι στο hype και μόνο. Φωτεινό παράδειγμα το σχόλιό σας πως η ταινία βασίζεται στο «αρπάξτεμεαντράκλεςμου» ρομάντζο. Στο βιβλίο αναπτύσσεται κάτι τέτοιο, ίσως περισσότερο στο 2ο και 3ο μέρος. Στην ταινία ΠΟΥ ακριβώς το είδατε; Στη 1 σκηνή στο "μπαρ" που βλέπει ο άλλος το ενσταντανέ του φιλιού και δείχνει δυσκοίλιος;

  21. cheaptalk said

    Εντάξει, τόσα χρόνια σπάνια βλέπουμε καμιά ταινία πριν της γράψουμε κριτική, ενώ και να τη δούμε πάλι δε καταλαβαίνουμε τίποτα. Αλλά εκεί μες στη τύφλα μου εγώ θυμάμαι από το hype γι' αυτό το Twilight πως ο Taylor Lautner εμφανίζονταν 87ος στα credits, και πριν το New Moon η παραγωγή έψαχνε να τον αντικαταστήσει κιόλας στο ρόλο. Οπότε μάλλον, από τα ελάχιστα που ξέρω από κινηματογράφο, δεν εμφανίζονταν και τόσο πολύ στην οθόνη στη πρώτη ταινία. Αλλά έχω την εντύπωση πως δεν υπήρχε αμοιβάδα στην αίθουσα που να μην ήξερε γιατί εμφανίζονταν.

    Σε σχέση με το Twilight, το τρίο του Hunger Games και στο βιβλίο και στη ταινία είναι πεντακάθαρο εξαρχής, και μάλιστα, όπως λέγαμε και καναδυο σχόλια παραπάνω εμείς που δεν είδαμε τη ταινία, η Κάτνις παίζει στρέιτ το ρομάντζο, δεν υπάρχει στη ταινία η "καλή ιδέα" του βιβλίου να υποκρίνεται για το τηλε-κοινό.

  22. Anonymous said

    εμένα μου κάνει περισσότερο μείξη Battle Royal με 1984. το βιβλίο ήταν ένα συναρπαστικό και γρήγορο διάβασμα, και η ταινία ήταν για μένα η εκπληκτική Lawrence. τα άλλα θύμιζαν twilight ως προς την κιτσαρία της φθηνής παραγωγής και της "εύκολης" διασκευής. δεν το μετάνοιωσα που την είδα όμως, μου άφησε αρκετά καλή αίσθηση. δεδομένου βέβαια ότι έσκασα μόνο 4 ευρώ για εισιτήριο!

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.