The Amazing Spider-Man (2012): Ένα trailer για το καλοκαίρι
Σαν πιο αναγνωρίσιμος κόμικ ήρωας σε μεγάλη οθόνη, ο Άνθρωπος Αράχνη έχει υπευθυνότητα μεγαλύτερη κι από τη δύναμή του αυτό το καλοκαίρι, έρποντας ανάμεσα στους ουρανοξύστες των Εκδικητών και του Σκοτεινού Ιππότη. Αλλά το τελευταίο που θα περίμενες από αυτόν θα ήταν να τα παρατήσει βέβαια. Και έτσι, ανάμεσα στα προκαθορισμένα εισπρακτικά ρεκόρ της υπερομάδας της Disney το σαββατοκύριακο, και τη διαδιχτυακή κυριαρχία του σταυροφόρου της Warner από τη Τρίτη, το τρέιλερ του θαλασσοκόκκινου ήρωα της Sony διεκδικεί από τα ξημερώματα στο ιντερνέτ πρωτεία στη δημοσιότητα, εθιμοτυπικά αν όχι τιποτάλλο. Με το τιποτάλλο να είναι και το θέμα, η Sony μπορεί να βασίζεται στο υπερστάτους της τριλογίας του Sam Raimi για να διεκδικεί κάτι τέτοια slots (και για ημερομηνία εξόδου την 4η Ιουλίου), αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως φράγκα στη θέση της υπερηφάνειας της δεν έχωσε στη παραγωγή του Amazing Spider-Man (2012).
Πράγμα που το ξεκαθαρίζει τώρα πέρα από κάθε αμφιβολία το τρέιλερ, οι σκηνές της αρχής και του τέλους του, σε γιοφύρια και ταράτσες, είναι απελπιστικά ψηφιακές, βγαλμένες από κάνα μικρομεσαίο κακέκτυπο δουλειάς του Zack Snyder, και σε βαθμό να εξανεμίζουν κάθε δυνατότητα ή πρόθεση να βελτιωθούν μέχρι το καλοκαίρι. Τα εφέ για το γυαλιστερό κουστούμι του Spidey είναι αξιολογότερα, από τα τίζερ της παραγωγής ο στόχος είναι να διαφοροποιηθεί αυτή τόσο ώστε να αξίζει το αντίτιμο στα μάτια του μέσου θεατή, το αποτέλεσμα μάλλον δικαιώνει την επιμονή του στούντιο να εξοργίσει τους πιο φανατικούς (και να ξανασχεδιάσει τη στολή), φαίνεται τόσο φρέσκο όσο και πριν δέκα χρόνια, και προετοιμασμένο για τη θολούρα του S3D επιπλέον. Το τρέιλερ τοποθετεί τη ταινία και κάπως κυριολεκτικά, σε θέματα τόνου, ανάμεσα στους Avengers (2012) και το Dark Knight Returns (2012), η σκηνή στο πάρκινγκ (με τον αραχνούλη να κάνει πως κλαίει στην αρχή) παίζει σε Millar-ικούς ρυθμούς, φέρνει κάτι από Kick-Ass (2010) στις μάζες, ενώ μπορείς να ψάξεις και τον νέο Norman Osborn πίσω από την ατάκα "did you tell the boy about his father", o Marc Webb σου αφήνει ελπίδες. Τα νέα από το μέτωπο του σεναρίου δεν είναι ούτε αυτά ελπιδοφόρα πάντως, το στούντιο ανακοίνωσε πως τη συνέχεια θα την αναλάβουνε οι μπλοκμπαστερικές μηχανές που ακούνε στα ονόματα Alex Kurtzman και Roberto Orci, δίνοντας μάλλον τελειωτικό χτύπημα στις --πολυσυζητημένες-- αποκλίσεις από τον "κανόνα", από την ιστορία του ήρωα όπως τη "ξέρουν" όλοι. Κατά τα άλλα, μιας και η ανταπόκριση του κοινού ακόμα βρίσκεται κάπου στο Βόρειο Πόλο, η παραγωγή δοκιμάζει να ξαναματαπαρουσιάσει τις ίδιες σκηνές αλλιώτικα, ως και χρονικά αναποδογυρισμένες άμα προσέξεις, σε σχέση με το δεύτερο τίζερ (που άλλαζε τα φώτα στις σκηνές του πρώτου). H Sony αποκάλυψε καινούριο footage σε ότι έδειξε στους αιθουσάρχες στη CinemaCon τη προηγούμενη εβδομάδα, εκεί φαίνεται να δόθηκε μια έμφαση στο εφηβικό angst που είναι το ζητούμενο για να τρελένει τις πιτσιρίκες και να τρίβονται με εισιτήρια εκεί χαμηλά, την ίδια ίσως θα ήταν σοφότερο να έχει δώσει και το τρέιλερ, αν κρίνεις από το ότι τα διαδίχτυα υποδέχτηκαν τις εκτεταμένες ματιές στη Σαύρα σαν διαφήμιση παιχνιδιών του Killer Croc.